>
Ontvangen bedankjes 776
Het is geven en nemen. Het huidig bestuur is verantwoordelijk voor een tekort van 5 ton op een begroting van 3 miljoen. (3 jaar geleden was toch echt de laatste keer, er zou nooit meer worden uitgegeven dan dat er binnen zou komen) De afgelopen jaren zijn de supporters al uitgeknepen door steeds de prijzen te verhogen. Word je bij binnenkomst opgewacht door 3 rijen betaalde beveiligers en stewards. (Gelukkig afgelopen wedstrijd al minder). Kun je als club een financiële klapper maken in de beker, geven de spelers niet thuis. Vervolgens worden de fanatieke supporters weer over een kam geschoren. Ondanks dat duidelijk is dat een enkel individu bedreiging heeft geuit. Rinkens is er weer als de kippen bij om het weer wat uit te vergroten. 2 weken later wordt er weer geroepen dat er meer supporters moeten komen ,want anders krijgt MVV er weer een ton tekort erbij. Vervolgens komen er toch nog 4500 mensen opdagen. Krijg je dan weer een zaadpartij voorgeschoteld.Roei baank schreef : Gamins,
Wat een onzin hier allemaal. Ik weet niet wat Ron verdiend maar ik weet wel het bedrag van de totale technische afdeling. Als Ron het genoemde zou verdienen dan komt de rest voor 2 biere et 1 boulet.
Verder wil ik onder de aandacht brengen dat niet MVV maar wij, supporters, het Mestreechs Keteerke organiseren. Dit alles onder het motto vrijheid, blijheid.
Als MVV dit zou organiseren dan zou ik de negatieve reacties kunnen snappen maar als dit door eigen supporters wordt georganiseerd dan ligt de situatie iets anders. Ik kan U verzekeren dat bedelen niet leuk is maar toch offeren we een gedeelte van de wedstrijd op om iets te betekenen voor UsMVV ke.
U weet toch dat er in totaal 310.000 Euro extra inkomsten zijn binnen gekomen de laatste maanden. Zijn die alleen door supporters binnen gekomen ? Veruit het grootste gedeelte is door bestuur, kantoor en sponsoren opgehaald. Ik snap dan niet de opmerking dat nu maar eens het bestuur aan zet is. In deze situatie zal iedereen iets moeten doen en niet wijzen met vingertjes naar elkaar.
Tous ensemble
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
houtengerard schreef : John Bannier heeft dit in de wereld gebracht op L1 Sport en Napoleon heeft dit ook al meerdere malen bevestigd op dit forum, dus ik neem aan dat deze informatie betrouwbaar is.
OOFUS! schreef :
houtengerard schreef : John Bannier heeft dit in de wereld gebracht op L1 Sport en Napoleon heeft dit ook al meerdere malen bevestigd op dit forum, dus ik neem aan dat deze informatie betrouwbaar is.
John Bannier als betrouwbare bron.....
De_Lange schreef : Wedstrijd MVV - Den Bosch verplaatst ivm de nuclaire top....
Moet niet gekker worden. Kunnen we nu op een woensdagavnod 2 april aan de bak
Omdat ze het een risico vinden en er geen goofies kunnen staan. Lang leve Nederland!
Bron nu.nl