MVV algemeen
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
Re: MVV algemeen
22 Jan 2014 18:39 - 22 Jan 2014 18:42Het is geven en nemen. Het huidig bestuur is verantwoordelijk voor een tekort van 5 ton op een begroting van 3 miljoen. (3 jaar geleden was toch echt de laatste keer, er zou nooit meer worden uitgegeven dan dat er binnen zou komen) De afgelopen jaren zijn de supporters al uitgeknepen door steeds de prijzen te verhogen. Word je bij binnenkomst opgewacht door 3 rijen betaalde beveiligers en stewards. (Gelukkig afgelopen wedstrijd al minder). Kun je als club een financiële klapper maken in de beker, geven de spelers niet thuis. Vervolgens worden de fanatieke supporters weer over een kam geschoren. Ondanks dat duidelijk is dat een enkel individu bedreiging heeft geuit. Rinkens is er weer als de kippen bij om het weer wat uit te vergroten. 2 weken later wordt er weer geroepen dat er meer supporters moeten komen ,want anders krijgt MVV er weer een ton tekort erbij. Vervolgens komen er toch nog 4500 mensen opdagen. Krijg je dan weer een zaadpartij voorgeschoteld.Roei baank wrote: Gamins,
Wat een onzin hier allemaal. Ik weet niet wat Ron verdiend maar ik weet wel het bedrag van de totale technische afdeling. Als Ron het genoemde zou verdienen dan komt de rest voor 2 biere et 1 boulet.
Verder wil ik onder de aandacht brengen dat niet MVV maar wij, supporters, het Mestreechs Keteerke organiseren. Dit alles onder het motto vrijheid, blijheid.
Als MVV dit zou organiseren dan zou ik de negatieve reacties kunnen snappen maar als dit door eigen supporters wordt georganiseerd dan ligt de situatie iets anders. Ik kan U verzekeren dat bedelen niet leuk is maar toch offeren we een gedeelte van de wedstrijd op om iets te betekenen voor UsMVV ke.
U weet toch dat er in totaal 310.000 Euro extra inkomsten zijn binnen gekomen de laatste maanden. Zijn die alleen door supporters binnen gekomen ? Veruit het grootste gedeelte is door bestuur, kantoor en sponsoren opgehaald. Ik snap dan niet de opmerking dat nu maar eens het bestuur aan zet is. In deze situatie zal iedereen iets moeten doen en niet wijzen met vingertjes naar elkaar.
Tous ensemble
Laat staan de onvrede over de visie van het huidig bestuur. Het voetbal en supporters staat niet op plaats 1, nee , het maatschappelijk beleid staat op 1. Het is duidelijk geworden dat MVV terug naar het voetbal moet. Het maatschappelijk beleid is geen succes gebleken. Maar dat weigert men. Als ik dan Rinkens hoor praten op L1: De supporter kijkt natuurlijk naar de ranglijst, dat is logisch, maar waar het bij ons om draait is dat we verder kunnen gaan met onze plannen om het doel van een omnivereniging in 2018 te halen.
De mensen komen naar de geusselt voor voetbal en sfeer. Dat moet je dan als club ook uitstralen. Het interesseert de maastrichtse bevolking echt niet als er weer een bericht in de media staat dat MVV een project met overgewicht gaat starten. Daar komen de mensen echt niet voor naar het stadion.
We zijn inmiddels 3 jaar verder met het huidig bestuur , en waar we 10 jaar geleden over klaagden, klagen we nu nog over. 1 simpel voorbeeld. De catering. Ipv al die uren die worden gestoken in het maatschappelijke geneuzel kan er ook eens uren worden gestoken om dit eens te verbeteren. Dat zijn keuzes die MVV kan maken. Maar men kiest liever voor andere dingen.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
22 Jan 2014 18:58"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- OOFUS!
-
- Premium Member
-
24 Jan 2014 10:24houtengerard wrote: John Bannier heeft dit in de wereld gebracht op L1 Sport en Napoleon heeft dit ook al meerdere malen bevestigd op dit forum, dus ik neem aan dat deze informatie betrouwbaar is.
John Bannier als betrouwbare bron..... :lachen:
Ik neem dat figuur echt niet meer serieus. Die haalt er voldoening uit om negatief te krakelen over MVV. Ik zie hem nog voor de camera's staan na afloop van een wedstrijd MVV-Helmond Sport. Sjoerd Winkens komt voor het eerst van zijn leven als speler van de tegenpartij het veld op. De hele Boschpoort scandeert "Roeie, Roeie!!!" zoals ze dat ook deden toen hij wel nog bij ons voetbalde. Bannier na afloop voor de camera: "Sjoerd is het niet triest dat je na al die jaren trouw dienstverband zo wordt uitgejoeld door de fans van MVV".....zucht.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
24 Jan 2014 11:44OOFUS! wrote:houtengerard wrote: John Bannier heeft dit in de wereld gebracht op L1 Sport en Napoleon heeft dit ook al meerdere malen bevestigd op dit forum, dus ik neem aan dat deze informatie betrouwbaar is.
John Bannier als betrouwbare bron..... :lachen:
Als je aan zoiets twijfelt moet je het ook niet in de wereld brengen vind ik, zeker niet op de regionale radio. Dan moet je zeker zijn van je zaak, anders ben je er alleen maar op uit om mensen te beschadigen. Voordat John dit openbaar verkondigde, werd het al een paar keer hier geschreven op het forum, dat Elsen grootverdiener zou zijn. Het kan zijn dat hij dit als bron gebruikte, maar hij bracht het niet als gerucht(zoals hij vaker met transfers doet) maar als feit. Roeibaank geeft aan het kostenplaatje te hebben gezien van de hele technische staf. Ik ben benieuwd naar dat bedrag en welke kosten hiermee gedekt worden (incl. scouting?). Zodat dit gerucht definitief naar het rijk der fabelen kan.
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
24 Jan 2014 11:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
24 Jan 2014 12:02Kijk naar alle informatie bv aangaande de incidenten in Cuijk, er klopte niets van. Maar de hele wereld neemt het voor waar aan. (Ook L1 zelf trouwens...).
En als er een betrouwbare bron is, dan is het wel roei baank (lid van de ledenraad).
Al het andere zijn geruchten.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- kribbebieter
-
- Premium Member
-
24 Jan 2014 13:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
- Boschpoort
-
- Administrator
-
31 Jan 2014 08:49 - 31 Jan 2014 08:50Heb je iets van achtergrond, Ouwe Rot?
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
31 Jan 2014 09:04Boschpoort wrote: Wordt het dan nooit eens rustig hier?
Heb je iets van achtergrond, Ouwe Rot?
Wegens drukke werkzaamheden voor zijn eigen bedrijf.
dit staat op Mvv Maastricht.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
05 Feb 2014 21:11Meld je vandaag nog aan voor de MVV Carnavalslunch
Meld je vandaag nog aan voor de carnavalslunch “Rijaloet”. Voor alle MVV-fans en sponsoren wordt de lunch dit jaar op een hele bijzondere manier georganiseerd. Wandelend door Maastricht onder begeleiding van Tempeleers en bestuursleden van MVV worden enkele restaurants bezocht, waar je kunt gaan genieten van een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht en dit alles omlijst met heerlijke wijnen.
Datum: Dinsdag 25 februari 2014
Tijd: 11.30 - 15.00 uur
Kosten: €44,- p.p. (exl. BTW)
Aanmelden
Neem al een voorschot op carnaval en meld je aan. Stuur een e-mail met jouw NAW-gegevens van de deelnemende personen voor 7 februari aanstaande naar [email protected].
Voor alle duidelijkheid de inkomsten zijn voor MVV omdat bijna alles wordt gesponsord. Dus als er nog forum- gamins zijn die zin hebben in een plesante middag dan schroom niet en mail. Ambiance garantit.
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
07 Feb 2014 12:29Vier clubs in gevarenzone van de KNVB
De KNVB heeft de nieuwe categorie-indeling van de clubs in het betaald voetbal bekend gemaakt. De Graafschap, SBV Excelsior, Fortuna Sittard en NAC Breda moeten oppassen. Zij zitten in categorie 1.
De clubs uit de gevarenzone worden flink in de gaten gehouden door de KNVB. Het viertal moet werken aan financieel herstel en een plan van aanpak maken om in de hogere categorieën terecht te komen.
Er zitten tien clubs in de veilige categorie 3. Dat zijn AFC Ajax, Almere City FC, AZ Alkmaar, FC Oss, Go Ahead Eagles, Heracles Almelo, PSV, sc Heerenveen, Sparta Rotterdam en Telstar.
De andere clubs zitten in categorie 2. FC Twente is nog niet ingedeeld, doordat hun cijfers nog beter bekeken moesten worden, meldt de KNVB.
Bron: www.elfvoetbal.nl
- De_Lange
-
- Platinum Member
-
07 Feb 2014 16:53 - 07 Feb 2014 16:54Moet niet gekker worden. Kunnen we nu op een woensdagavnod 2 april aan de bak

Omdat ze het een risico vinden en er geen goofies kunnen staan. Lang leve Nederland!
Bron nu.nl
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
07 Feb 2014 18:17maaar...dat almere tegen exelcior word verplaats????? daar zit gewoonlijk toch al bijna geen hond op de tribune..., ik denk dat een wijkagent op fietsje wel volstaat daar....jonge jonge jonge
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
07 Feb 2014 20:36De_Lange wrote: Wedstrijd MVV - Den Bosch verplaatst ivm de nuclaire top....
Moet niet gekker worden. Kunnen we nu op een woensdagavnod 2 april aan de bak
Omdat ze het een risico vinden en er geen goofies kunnen staan. Lang leve Nederland!
Bron nu.nl
Uiteraard is een woensdag niet meest uitgelezen avond om te spelen.
Toch zie ik één positief punt aan deze avond.
De spelers kunnen ons en zichzelf een mooi verjaardagscadeau geven.
Op deze dag vieren we het 112 jarig bestaan vaan Us MVVke