>
Ontvangen bedankjes 12
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
marinesjeng schreef : Dat MVV zich bezighoudt met de homoseksualiteit in het voetbal en acceptatie hiervan, vind ik (als hetero) super!
Stel voor dat je zelf homoseksueel bent en van voetbal houd, maar niet durft te voetballen bij een vereniging:
Omdat er mensen zijn die jou als slachtoffer uitzoeken, omdat dit de makkelijkste weg is.
Of als je tijdens de wedstrijd een duel verliest en dan zeggen dat je geen "man" bent en dat je als een vrouw voetbalt.
Of na de wedstrijd niet met jou onder de douche willen staan, omdat ze denken dat jij naar hun geslachtsdeel gaat kijken.
en zo zijn er talloze andere scenario's
En dat mensen gaan roepen dat MVV zich met voetbal moet bezighouden, kijk eens op teletekst pagina 830, wie staat bovenaan en heeft de eerste periode? juist ja! Us MVV-ke
Iedereen moet van het spelletje kunnen genieten, ook mensen met homoseksuele gevoelens!
'T gieng euver eenne tweet, geschraeve in et Venlo's dialect, die hae mos vertale. Dit ging um neet zo good aaf.Danny1983 schreef : Nou ik schakelde zelf pas op het moment in dat hij dat op een vrij Boze manier zei.
Wat hem gevraagd is heb ik niet kunnen zien maar zijn gezicht stond op omweer
Danny1983 schreef : Prachtig om te horen wat Erik Meijer net op eredivisie live zegt Ach man je kunt Maastricht toch niet vergelijken met Venlo
Je gaat Amsterdam toch ook niet vergelijken met Den haag
Met andere woorden Maastricht is de Hoofdstad en Venlo een LOOK
opadiehard schreef :
Danny1983 schreef : Prachtig om te horen wat Erik Meijer net op eredivisie live zegt Ach man je kunt Maastricht toch niet vergelijken met Venlo
Je gaat Amsterdam toch ook niet vergelijken met Den haag
Met andere woorden Maastricht is de Hoofdstad en Venlo een LOOK
Nou eric was eentje van ons en is weer eentje van ons...eric kan veel voor een club als mvv betekenen...was een voetballer die tot het gaatje ging en soms wat verder ...als eentje uit meerssen al voor maastricht gaat ...durf niet meer in het,, dialect,, te typen na die opmerking van ben salemans ...als hij oppe al niet goed vind op het nederlandse woord op,blijf ik toch maar niet die hollander die toch probeert om maastrichts te typen!...gr opa .
Opadiehard, dien Nederlands is slechter es dien Mestreechs!opadiehard schreef : [...durf niet meer in het,, dialect,, te typen na die opmerking van ben salemans ...als hij oppe al niet goed vind op het nederlandse woord op,blijf ik toch maar niet die hollander die toch probeert om maastrichts te typen!...gr opa .