>
Ontvangen bedankjes 1705
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jeoff schreef : even wat anders tussendoor, van Facebook:
MVV Maastricht
Zojuist RTL 7 op bezoek gehad bij trainingscomplex Klein Geusselt! Morgenavond om 19.25 uur zijn de opnames te zien bij VI Vandaag.
Ben benieuwd wat voor negatiefs er uit dit TV stukje gehaald zal worden door sommige forumbezoekers
jeoff schreef :
Aswin schreef :
Dat is een opmerking die nergens voor nodig is Jeoff.
Ik vind wel meer opmerkingen onnodig de laatste tijd op dit forum..
We zullen zien morgen
les rouges blancs schreef :
jeoff schreef :
Aswin schreef :
Dat is een opmerking die nergens voor nodig is Jeoff.
Ik vind wel meer opmerkingen onnodig de laatste tijd op dit forum..
We zullen zien morgen
Kom op Jeoff, heb je leren kennen als best een toffe gast en ook Aswin.
Die verdient zo'n antwoord niet.
Zo gaan we allemaal mee in deze "negatieve" teneur, die we allemaal niet willen...
Laten we genieten van onze top positie en elkaar als supporters respecteren
dreekemvvke schreef : Wat is respecteren waarom denk je dat ik bijna niet meer op dit forum kom , omdat ik van voetbal houd en niet van bepaalde pubers die alleen maar op dit forum komen andere mensen te beledigen terwijl ze nergens de ballen verstand
Van hebben
Zo gaan we allemaal mee in deze "negatieve" teneur, die we allemaal niet willen...
jeoff schreef :
Daar ging mijn opmerking ook over.. ik verwacht op zich een leuk stukje op VI TV morgen, maar vervolgens verwacht ik op dit forum reacties van mensen die elk woord 10 keer omdraaien om er toch wat negatiefs uit halen (zoals met de laatste interviews en het stuk in NRC).
Misschien moet ik het forum ook maar even een tijdje links laten liggen... ik kan er niet tegen dat er zo'n negatieve sfeer heerst terwijl het zo goed gaat.
dreekemvvke schreef : bepaalde pubers die alleen maar op dit forum komen andere mensen te beledigen terwijl ze nergens de ballen verstand
Van hebben
Gezien de uitspraken die Rinkens in het verleden heeft gedaan lijkt het mij niet meer dan terecht dat erover gediscussieerd wordt als de voorzitter wederom duidelijk maakt dat voetbal niet op de eerste plaats staat. Mocht dat nou de eerste keer zijn geweest, dan kun je nog zeggen dat het wellicht een fout is van de betreffende journalist.jeoff schreef : maar vervolgens verwacht ik op dit forum reacties van mensen die elk woord 10 keer omdraaien om er toch wat negatiefs uit halen (zoals met de laatste interviews en het stuk in NRC).
Sjotelsplak schreef :
Gezien de uitspraken die Rinkens in het verleden heeft gedaan lijkt het mij niet meer dan terecht dat erover gediscussieerd wordt als de voorzitter wederom duidelijk maakt dat voetbal niet op de eerste plaats staat. Mocht dat nou de eerste keer zijn geweest, dan kun je nog zeggen dat het wellicht een fout is van de betreffende journalist.jeoff schreef : maar vervolgens verwacht ik op dit forum reacties van mensen die elk woord 10 keer omdraaien om er toch wat negatiefs uit halen (zoals met de laatste interviews en het stuk in NRC).
Ik heb jarenlang achter Goumans en Jongen gestaan, tot aan het einde bijna toe. Maar alles aannemen voor wat het is doe ik niet meer. We moesten toch een controlerende rol hebben als supporters? (uitspraak van Rinkens)
Ik vind het voor ons voetbal-imago niet goed als we tegenwoordig al worden geplaatst onder een maatschappelijke onderneming, terwijl we toch echt een voetbalclub zijn, en die 6000 man van afgelopen vrijdag komen toch echt alleen maar om MVV te zien spelen. Niet om te horen dat MVV spelers met ouderen gaan wandelen.
En daar is allemaal niks mis mee, zolang je maar wel in gedachte neemt dat Voetbal (eerste elftal) de hoofdzaak is. En gezien die uitspraak waag ik dat wederom te betwijfelen.