MVV algemeen
- Schapendonk
-
- Banned
-
Re: MVV algemeen
19 Mar 2018 21:49 - 19 Mar 2018 21:51Please Log in or Create an account to join the conversation.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
19 Mar 2018 22:59Please Log in or Create an account to join the conversation.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
19 Mar 2018 23:28Tja, er springt er niet echt eentje uit die zich openlijk uitspreekt voor steun aan MVV. Er is 1 kandidaat die zich nadrukkelijk wel uitspreekt voor steun en dat is Armand Vliegen van PvM. Het is in ieder geval een fanatieke fan die ook op de Angelside zit. Misschien toch maar op hem stemmen bij gebrek aan een ander, want voor de overige onderwerpen is het volgens mij om het even waarop je stemt. Ze hebben allemaal vage beloftes waarvan 99 van de 100 keer in de praktijk toch niks terecht komt. Hij profileert zich ook als fan van MVV en rugby.krampioen wrote: Wij gaan allemaal stemmen op een partij die MVV wil ondersteunen. Maar, welke partij is dat eigenlijk ?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
19 Mar 2018 23:32 - 19 Mar 2018 23:36Karakter wrote: Is er een leesbare versie op internet te vinden? Lijkt me interessant om te lezen!
ZAKENMAN MELCHIOR: „JE MOET DE MOED HEBBEN OM lETS NIEUWS TE BEDENKEN” MVV op kunstgras en overdekt de eredivisie in?". "De Volkskrant". Onbekend, 30-06-1984. Geraadpleegd op Delpher op 19-03-2018, resolver.kb.nl/resolve?urn=ABCDDD:010879481:mpeg21:a0501
MVV-STADION MOET EUROPESE PRIMEUR WORDEN Voetbalwal 'HAL' la met kunstgras". "Limburgsch dagblad". Heerlen, 30-05-1984. Geraadpleegd op Delpher op 19-03-2018, resolver.kb.nl/resolve?urn=ddd:010593389:mpeg21:a0355
"Problematiek". "De Telegraaf". Amsterdam, 22-09-1984. Geraadpleegd op Delpher op 19-03-2018, resolver.kb.nl/resolve?urn=ddd:011205873:mpeg21:a0755
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
20 Mar 2018 08:20Nadat we naar Fortuna als vee vervoerd zijn en er totaal geen reactie of excuses van de Supportersclub gekomen is heb ik hun een mail hier over geschreven.
Dit is ruim een week geleden en tot heden toe heb ik geen reactie ontvangen.
Ik zal nog geen conclusies trekken en nog een week wachten zodat er 14 dagen gepasseerd zijn.........
- Klomeleer
-
- Senior Member
-
20 Mar 2018 09:56krampioen wrote: Wij gaan allemaal stemmen op een partij die MVV wil ondersteunen. Maar, welke partij is dat eigenlijk ?
Didier Jacobs, PvdA lijst 5 plaats 4
Gaat voor een verbeterd sportklimaat in Maastricht, met MVV als aanjager op sportief en maatschappelijk vlak.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
27 Mar 2018 10:56Shermaine Martina viel tien minuten voor tijd in en na deze interlandbreak hebben we dus twee internationals er bij. Naast de gebroeders Martina hebben Pereira, Mustafa en Ogunjimi (!) interlands voor het 'volwassen' team van hun land gespeeld. Had je me een paar jaar geleden verteld dat we in 2018 vijf spelers met A-interlands op hun naam in de selectie zouden hebben, dan zou ik je voor gek verklaard hebben...
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
04 Apr 2018 21:33Het was in grote lijnen wat er besproken was op de bijeenkomst. Daardoor bleef het voor mij een beetje abstract (niets ten nadele van het livestream-initiatief trouwens). Zoals ik het begreep wordt de organisatie klaargestoomd voor promotie over 3 à 4 jaar. En er moet structureel drie ton bij. Het was me niet helemaal duidelijk waar die vandaan moeten komen. Meer sponsoren lokken?
Verder subsidieert de provincie een ton aan de vier profclubs die gezamenlijk een plan hadden ingediend voor talentontwikkeling. Voor mij ook onduidelijk: gaat het om een ton per club of is dat voor de vier clubs samen? Het geld is ook bedoeld voor het verder ontwikkelen van de maatschappelijke tak.
Daarnaast worden via het voetbalplatform (Van Marwijk en co.) contacten aangeboord bij Manchester United om daar eventueel talentvolle jeugdspelers van naar Maastricht te halen. Ron Elsen gaat daar kijken.
Tot slot: wat een negatieve reacties op FB. Alleen maar kritiek leveren zonder onderbouwing. Blij dat de reacties hier op het forum genuanceerder en breder onderbouwd zijn.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
04 Apr 2018 22:05 - 04 Apr 2018 22:07Ik had graag de vraag beantwoord gezien hoe men denkt die extra tonnen binnen te gaan krijgen, er werd gesproken over 3 ton extra voor de selectie en je zit qua budget op top5 niveau. En daarmee word de kans op promotie flink groter.
Daarover werd gezegd dat daarvoor (voor die extra tonnen) de plannen in de komende maanden tot een jaar uitgewerkt gaan worden... Tja had gehoopt/gedacht dat dat gebeurd zou zijn door die werkgroep onder leiding van Erens die begin vorig seizoen aan de slag gegaan is. Maar goed we moeten voorzichtig zijn met conclusies, we zien natuurlijk alleen maar een samenvatting van wat er gezegd is. Het is vervolgens Thal die er een termijn aan vast knoopt (3-4 jaren tot promotie), iets dat Penders en de nieuwe voorzitter juist niet doen.
Voor velen natuurlijk toch weer een teleurstelling, dingen kunnen nog jaren duren, de plannen moeten eerst nog maar eens gehaald worden, het geduld bij velen is op. Ook bij mij. Maar wat willen we? Wie gedacht had dat vandaag een zak met geld op tafel gelegd zou worden had beter moeten weten.
Van de andere kant werd nog maar eens benadrukt dat wij wat dit betreft een 'saaie' club zijn, van de lange adem. Die zich niet gek laat maken door de gebeurtenissen 40km verderop..
- Zakelijk
-
- Elite Member
-
04 Apr 2018 22:19Ik snap wel waarom Penders en de nieuwe voorzitter geen termijn uitspreken, en bijvoorbeeld Thal wel. Thal kan niet “gepakt” worden op die uitspraak... het bestuur wel.
Het plan is duidelijk; Meer geld zorgt voor een bredere selectie, wat uiteindelijk zorgt voor betere prestaties, betere prestaties zorgen voor meer publiek, sponsoren, en dus meer geld. Meer geld zorgt ook ervoor dat we structureel op organisatorisch gebied groeien. Zodra het in de organisatie steeds beter wordt, en de selectie wordt beter, zo ga je voor die Eredivisie.
Dat MVV ook bij United gaat kijken is een goeie zaak! Een vaste kern spelers met 2 huurlingen van het niveau Nkwali.. en je komt al ver.
- Karakter
-
- Platinum Member
-
04 Apr 2018 22:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hartmans1973
-
- Elite Member
-
04 Apr 2018 22:42Vragen bij mij waarom:
Geen livestream van hele avond waarom?
We hebben 3 ton meer nodig dat weten we al hoelang?
Een directeur die met een verhaal komt waarvan alle deuren al een keer ingetrapt zijn?
Waarom niet een verhaal hoe we die 3 ton gaan ophalen?
Want dit komt op mij over als we roepen alle sponsoren bij elkaar en eens kijken of we wat meer kunnen ophalen en we zien wel hoe ver we komen.
Sorry maar ik zie hier geen visie in geen daadkracht gewoon ordinaire bedelen daar is niks mis mee maar maak er dan niet zo’n show van als of er God weet wat gaat gebeuren bij Mvv.
Laten we eerlijk zijn en eens kijken:
Een stadion wat niet meer van deze tijd is!
Een stad waar totaal geen industrie is die goed zou kunnen sponseren!
Een technische staf wat al jaren bij de club zit en nog niet 1 fatsoenlijke spits kan halen laat staan 3.
Na de play-off wedstrijd tegen die klote club leefde MVV als nooit te voren in plaats hier gebruik van te maken braken ze het af door er compleet niks mee te doen?
Daar hadden ze op in moeten spelen dat moment maar in plaats van dat vuur brandend te houden deed MVV helemaal niks in die euforie wat toen heerste had je een echt plan moeten hebben klaar liggen.
Ach ja ik blijf dromen van een Mvv wat weer op het hoogste niveau gaat meedoen en weer echte parels op het veld heeft staan waar iedereen voor naar de “Willy brokamp arena”komt.
Pluspunten blijft toch een welbespraakte reginald thal die als hij lult me meteen heeft.
Die zou zoveel kunnen betekenen op commercieel gebied.
We gaan kijken of manchester united voetballers heeft wat bij Mvv mee kunnen.
Ze proberen het in ieder geval ik hoop dat de presentatie zelf vele malen beter was en dat ik morgen lees dat er 4 ton extra binnen is gehaald dan bied ik meteen mijn excuses aan.............
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
04 Apr 2018 23:41Geen woord over het binnenhalen van externe financiering ?
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
04 Apr 2018 23:59 - 05 Apr 2018 00:09Ook die vrijblijvende roep richting sponsoren om meer inkomsten te genereren is al meer dan zeven jaar oud en heeft die 16 jaar oude begroting niks nieuws gebracht. Het voelt aan alsof er geen nieuwe wegen meer te bewandelen zijn en de muur van gedwongen financiële keuzes waar MVV ieder seizoen tegen aanloopt, hoort bij de huishouding van een club die structureel ieder jaar deelneemt in de top 5 van de Jupiler League en dan nog dat laatste zetje nodig heeft om dat sprongetje te maken. Althans in die mogelijke bestuurlijke waan kan ik nog enigszins begrijpen waarom men denkt nog slechts 3 ton nodig te hebben om de stap naar de eredivisie te maken (organisatorisch en duurzaam). Volgens mij denkt MVV dat het jaarlijks 1 plek onder VVV heeft gestaan al die jaren in de JL. Maar de realiteit is dat we slechts 5 keer in de top 9 zijn geëindigd de afgelopen 17 jaren in de Jupiler league, alle andere 12 seizoen speelden we voor spek en bonen mee. En waarschijnlijk ook dit seizoen, nummertje 13 van de 18. En dat verschil na al die jaren aan inflatie in de tweede divisie is slechts een schamele drie ton? 2,7 miljoen euro de toegangssleutel tot de eredivisie? "Hoort u dat bestuursleden van Helmond Sport? Jullie zijn er al bijna." Ik vind dat moeilijk te geloven dat verhaal.
Ik hoop trouwens dat er aan de sponsorkant wel een overtuigende aanpak werd gepresenteerd, zij zijn de mensen die dit uiteindelijk allemaal zullen moeten gaan realiseren. Zij zijn ook de mensen dit kunnen realiseren en ik hoop dat het dit keer wel gaat lukken om de begroting omhoog te krijgen. (Het lijkt inmiddels wel een parendans die vogels houden, maar het mannetje (MVV) geeft gelukkig nog niet op). De inhoud van de reportage van MVV TV was gewoon weer "FC Wishfull thinking aan de Maas", Sorry, ik ben daar inmiddels ongevoelig voor geworden na al die propaganda beelden uit de jaren tabak in de presentatie en verwijzingen gestut op het inmiddels verre verleden, ik verlang naar tastbare doelen en jaarlijkse mijlpalen met targets die consequenties hebben binnen de club. Kortom leuk chauvinistisch geblaat, geen S.M.A.[strike]R[/strike].[strike]T[/strike] doelen, lekker een vrijblijvende koers uitspreken zonder consequenties.
Op naar de grote vuurwerkshow in 2025 dus! Gelukkig hebben we de statistieken nog van de vorige rondjes, kunnen we ze binnenkort over elkaar gaan leggen en misschien het grote mysterie van de Jupiler League ontrafelen. Het lijkt wel Ganzenbord inmiddels. 'Hop, terug naar vak 1 met dezelfde dobbelstenen'..
- Hill28
-
- Visitor
-
05 Apr 2018 00:02 - 05 Apr 2018 00:03Ook bewonderenswaardig dat deze BM-ers dat voor MVV willen doen door te adviseren, zich in te zetten voor MVV en bijvoorbeeld contact met United te zoeken.
Ja en jammer dat er geen grote sponsor bekend is gemaakt. Maar alles beter dan zo'n zwartgeld Turk of een rare Rus die plannen maakt vanuit de bajes. Doe me dan maar een livestream.