MVV algemeen
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
Re: MVV algemeen
29 Aug 2018 16:35peeke wrote: Brand Bier nieuwe versterking van Us MVV
Woensdag 29 augustus 2018
Was dat de andere verrassing vandaag?

Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kloeteklaos
-
- Elite Member
-
29 Aug 2018 16:35peeke wrote: Brand Bier nieuwe versterking van Us MVV
Woensdag 29 augustus 2018
Vlak voor het verstrijken van de transferperiode hebben we nog een nieuwe versterking weten vast te leggen. Brand Bier en MVV Maastricht gaan een overeenkomst aan voor de komende vijf seizoenen. Vrijdag 31 augustus as. bij de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles kun je al genieten van onze nieuwe aanwinst in de cateringpunten en de Rabobank Maastricht Businesslounge.
Reginald Thal, Commercieel Directeur MVV Maastricht over de nieuwe overeenkomst: "We zijn trots dat we naast MVV Maastricht opnieuw een heel sterk merk als partner kunnen binnenhalen. Goed getapt bier is belangrijk voor zowel partners als supporters."
Ron Huntjens namens Brand Bier: "Wij zijn er apetrots op dat het bier waar Limburg trots op is ook in de stad waar Limburg trots op is, wordt geschonken. Brand Bier in de hoofdstad van Limburg bij MVV. Perfecte keuze!
Jasper Jongen, voorzitter Veer Zien MVV: "Voor ons houdt het in dat wij in onze cateringpunten in het stadion Brand Bier gaan schenken en alle producten die in de Brandfamilie thuis horen. Dat is voor ons wel een hele mooie samenwerking tussen een heel mooi merk aan de ene kant en Veer Zien MVV aan de andere kant.
Freek Laeven namens Hansen Dranken: "De relatie tussen Hansen Dranken is al een jarenlange en een goede. We zijn er hartstikke trots op dat we nu ook Brand Bier bij MVV hebben binnen kunnen brengen. MVV de voetbalclub van Maastricht, Maastricht de hoofdstad van Brand Bier, dus mooie combinatie.
Al jaren volg ik Brand Bier op de voet. In al die tijd heb ik hem vrijwel wekelijks op proef gehad en elke keer weer heeft hij me kunnen overtuigen.
Een uitstekende transfer waar we nog veel plezier aan gaan beleven!
- dreekemvvke
-
- Banned
-
29 Aug 2018 16:49Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
29 Aug 2018 16:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
29 Aug 2018 17:10Volstrekt mee eens! Het Brand Bier van nu is geen schim van het bier zoals dat voor de overname door Freddie smaakte. De smaak is geheel vervlakt en aangepast aan dat van de Hollandse pilsdrinker. Met name het water waarmee wordt gebrouwen, is onvergelijkbaar met het bronwater waarmee tot de 70er jaren gebrouwen werd. Het is te hopen dat deze deal voor MVV veel meer opbrengt dan de deal met Alfa.Mr Sjaan wrote: Ik durf het bijna niet te zeggen maar dit vind ik geen goede ruil, Alfa smaakt (mijn smaak !) toch een stuk beter dan Brand.
- M-MVV
-
- Elite Member
-
29 Aug 2018 17:23Ieder zijn smaak natuurlijk. Persoonlijk ben ik er wel erg blij mee, want mij beviel Alfa niet zo goed qua smaak. Ik heb dan ook wel een aantal jaren bijna naast de Brand brouwerij gewoond, dus misschien ben ik wel bevooroordeeld.De Zwarte Vogel wrote:Volstrekt mee eens! Het Brand Bier van nu is geen schim van het bier zoals dat voor de overname door Freddie smaakte. De smaak is geheel vervlakt en aangepast aan dat van de Hollandse pilsdrinker. Met name het water waarmee wordt gebrouwen, is onvergelijkbaar met het bronwater waarmee tot de 70er jaren gebrouwen werd. Het is te hopen dat deze deal voor MVV veel meer opbrengt dan de deal met Alfa.Mr Sjaan wrote: Ik durf het bijna niet te zeggen maar dit vind ik geen goede ruil, Alfa smaakt (mijn smaak !) toch een stuk beter dan Brand.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
30 Aug 2018 08:57 - 30 Aug 2018 08:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2018 10:39In het algemeen is Brand fors duurder dan Alfa qua inkoop, ik neem aan dat door deze sponsoring dat niet het geval is voor Veer zien MVV? Zou zonde zijn als de sponsoring van Brand aan de ene kant, aan de andere kant het raam uitvliegt doordat de marge van Veer zien MVV minder wordt.
Verder geen bezwaren;)
- peeke
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2018 11:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
30 Aug 2018 12:17 - 30 Aug 2018 12:19Jacques wrote: Het is maar een kleinigheid en zeiken om het zeiken, maar opvallend dat die directeur van Brand in twee zinnen drie keer "Limburg" weet te spuien, maar al dan niet bewust de naam "Maastricht" niet in de mond neemt.
In het algemeen is Brand fors duurder dan Alfa qua inkoop, ik neem aan dat door deze sponsoring dat niet het geval is voor Veer zien MVV? Zou zonde zijn als de sponsoring van Brand aan de ene kant, aan de andere kant het raam uitvliegt doordat de marge van Veer zien MVV minder wordt.
Verder geen bezwaren;)
Ik ken de ins en outs niet van de contracten. En misschien bekijk ik het niet zakelijk genoeg. Maar Brand Bier zag ons twee decennia niet staan, Alfa deed dat wel. Meer geld biedt natuurlijk op de korte termijn meer vooruitgang, maar wat als *oda weer promoveert? Hoe ziet de situatie er over vijf jaar uit? Misschien is het hebben van 'kleine vrienden' beter dan wispelturige 'grote vrienden' in ons verhaal. En die stap je nu lelijk op de teentjes. Maar dat is natuurlijk puur relationeel gedacht. Op de korte termijn heb je nu meer inkomsten, maar op de lange termijn verlies je wellicht inkomsten door dit besluit. Maar nogmaals ik ken niet het verhaal rondom de relatie tussen Alfa en MVV.
- Saint Pierre
-
- Senior Member
-
30 Aug 2018 13:01Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
30 Aug 2018 13:11Dan is het gewoon netjes afgewikkeld. Merci voor de info.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
30 Aug 2018 15:21Please Log in or Create an account to join the conversation.
- middenstip
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2018 15:33Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kloeteklaos
-
- Elite Member
-
30 Aug 2018 15:45middenstip wrote: wat raar ik ben 77 jaar, maar ik heb nooit een reclamebord van brand in de boschpoort of de geusselt gezien.
Dat is waar, maar...eens moet de eerste keer zijn.

In algemene zin: een club sponsoren is een keuze en ik ben blij dat Brand nu MVV wil steunen!