MVV algemeen
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
Re: MVV algemeen
18 May 2019 21:14HIER!! wrote: Streppel nieuwe trainer mvv
Diep in de Ardennen wordt hier wel over gefluisterd.
- vakB
-
- Premium Member
-
- Belgske
-
- Platinum Member
-
18 May 2019 21:33Zou goed nieuws zijn!HIER!! wrote: Streppel nieuwe trainer mvv
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
19 May 2019 00:07Belgske wrote:Zou goed nieuws zijn!HIER!! wrote: Streppel nieuwe trainer mvv
Zou heel goed nieuws zijn! Zou tevens een sterk signaal zijn richting fans en sponsoren dat t menens is. Maar ook richting toekomstige spelers: hé, daar wordt aan iets gebouwd.
Maar goed: eerst zien, dan geloven...
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
20 May 2019 12:48 - 20 May 2019 12:57Mijn inziens ongehoorde verhoging...voor mij 23 euro...gebaseerd op...tegenvallende sponsorinkomsten, meer betere clubs in KKD, hoger budget aankopen, duurdere trainer ?
Denk dat je met zulke verhogingen niemand over de streep trekt, zeker de losse kaartkoper niet.
Jeugd 6 tm 12 gaat overigens ook betalen...die opbrengst gaat overigens wel naar de jeugd.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
20 May 2019 12:59Aoh nein sorry, eve vergete tot hei veur sommege lui geine kritiek gegeve maag weure, en noets get de fout vaan de club is...
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
20 May 2019 13:13Amazing (!) promotiefilmpje van MVV. Ik vind het knap dat ze nog zoveel ''hoogtepunten'' wisten te vinden. Bijna het gehele filmpje bestaat uit het enigste hoogtepunt dat afgelopen jaar voorbij is gekomen, dat was namelijk de thuiswedstrijd tegen de Zwart-Gele. Nog een uitvak erin (geen idee wat dit met een seizoenskaart te maken heeft) en het filmpje is compleet. Van een kale kip is het lastig plukken, dus maak dan maar eens een aanstekelijk filmpje om mensen over de streep te trekken. In ieder geval wel leuk dat ze de moeite nemen. Ze kunnen ook niks doen.
De prijs is inderdaad voor mijn kaart €22,- hoger t.o.v. vorig jaar. Nu maakt mij persoonlijk dat niet uit, maar ik snap dat dit sommige wensen weerhoudt om een seizoenskaart te kopen. Dan is ook nog eens het verschil van €6,- voor het wel of niet online bestellen van je seizoenskaart. Erm aw snuutskes die dit gewoon niet kunnen....Hier had wel anders mee omgesprongen mogen worden vind ik.
Enfin, ik ga hem zometeen verlengen! Dan hebben ze toch weer 1/20 van een maandsalaris binnen om een speler over de ''Lijnsje'' te trekken
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
20 May 2019 13:29Gezien het aantal gewonnen wedstrijden thuis afgelopen seizoen en het vertoonde spel ga ik dus geen seizoenskaart kopen.
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
20 May 2019 13:40Thuis hebben we op Roda na bijna niets gewonnen en al helemaal geen leuk voetbal gezien.
Natuurlijk moeten we daarom meer betalen.........................
We zouden juist minder moeten betalen.
Ik vind het pas geoorloofd om de prijzen te verhogen wanneer de prestaties beter worden.
Niet andersom.
Maar ja zal aan mij liggen,
het zal mij verbazen als MVV nu meer geld binnen krijgt door kaart verkoop enzo,
Dit kost je gewoon seizoenskaarten en zeker in de winter ook losse kaartjes.
Ik vind deze prijzen niet MVV waardig, staat niet in verhouding met de prestaties.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
20 May 2019 13:52mvv supporter wrote: @MVV hoe durf en kun je na het afgelopen seizoen de kaarten zo verhogen.
Thuis hebben we op Roda na bijna niets gewonnen en al helemaal geen leuk voetbal gezien.
Natuurlijk moeten we daarom meer betalen.........................
We zouden juist minder moeten betalen.
Ik vind het pas geoorloofd om de prijzen te verhogen wanneer de prestaties beter worden.
Niet andersom.
Maar ja zal aan mij liggen,
het zal mij verbazen als MVV nu meer geld binnen krijgt door kaart verkoop enzo,
Dit kost je gewoon seizoenskaarten en zeker in de winter ook losse kaartjes.
Ik vind deze prijzen niet MVV waardig, staat niet in verhouding met de prestaties.
Sorry dat ik het zeg, maar MVV is geen goed doel of een Stichting die ervoor zorgt dat je met de hele familie opstap kunt zonder te betalen he...MVV slaat een andere weg in door iedereen te laten betalen en heel eerlijk, dat vind ik niet meer dan logisch. MVV is er niet om voor een familieband binnen de familie zelf te zorgen, maar is een organisatie met winstoogmerk. Dat de kinderen nu niet meer gratis mogen gaan en dit rauw op je dak valt (ik kan niet in je beurs kijken) , kan ik begrijpen. Maar je moet ook begrijpen dat jullie jarenlang gebruik hebben mogen maken van deze geste van MVV en dit nu ophoudt. Als je met de kinderen naar de film gaat of naar het theater, moeten ze ook een gereduceerd tarief betalen.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
20 May 2019 13:56Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
- Jacques
-
- Platinum Member
-
20 May 2019 13:58Eigenlijk kwam ik hier alleen maar om te zeggen dat ik ook sta te kijken van de prijsverhoging. Ik betaal dat zelf keurig, voor mij maakt dat niet zo veel uit. Maar de toeschouwersaantallen zijn het afgelopen seizoen afgelopen, is het dan verstandig de prijzen te verhogen? Ik neem aan dat hier goed over nagedacht is. Omnisciens heb jij hier nog een rol in gehad?
- Jacques
-
- Platinum Member
-
20 May 2019 14:06mvvke4life wrote: De prijs is een kwestie van vraag en aanbod. Als je stadion nog niet eens half vol is is het waanzin om daar meer geld voor te vragen
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Nu ja, prijselasticiteit is ook nog wel een ding. Als de vaste 3500 man toch wel komen, of ze nou 50, 100, 200 of 600 euro voor een seizoenkaart betalen, kun je bedrijfseconomisch die prijs beter op 600 euro zetten natuurlijk.
Ik praat hier niets mee goed want nogmaals, ik sta er ook van te kijken, maar wellicht heeft MVV dit wel degelijk onderzocht en valt het aantal mensen wat ze hierdoor extra verwachten te verliezen wel mee. Of wellicht waren we in vergelijking met ander KKD-clubs erg goedkoop. Ik heb geen tijd om nu even websites van andere clubs langs te gaan, maar dat soort dingen zouden er natuurlijk achter kunnen zitten. Er zijn meer factoren dan enkel dat het stadion nog neit vol zat.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
20 May 2019 14:35Vergeet ook niet dat de BTW verhoging van 6% naar 9% hier een rol in speelt.