MVV algemeen
- Kloeteklaos
-
- Elite Member
-
Re: MVV algemeen
27 Jun 2019 09:33Jacques wrote: Vandaag inderdaad. 10.30 uur. En ik kan het niet laten om te posten, volgens iemand die beter ingelicht is dan ikzelf is er een verrassing op de training... Iemand van wie we eigenlijk al afscheid genomen hadden. Over ruim een uur zullen we het weten!
Het zal toch niet....Wim Dusseldorp? :lachen:
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kay
-
- Elite Member
-
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
27 Jun 2019 09:43
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
28 Jun 2019 07:36Wat dat betreft ben ik niet zo pessimistisch als sommigen, maar ook niet zo optimistisch als anderen. Ik zie het vooralsnog wel zitten, maar eerst zien en dan pas geloven.
In het blog van Paul Penders staat een aantal interessante zaken.
- Ron Elsen moet samenwerking zoeken met een internationale topclub.
- Ron moet samen met Robbie Servais (wordt ook trainer Onder-19) zorgen voor een verbeterde doorstroom naar het eerste elftal. Ook met het oog op transferinkomsten naar de toekomst (geleerd van het Mbuyamba-verhaal?).
- Het spelersbudget is kennelijk gegroeid tot ‘subtop eerste divisie’. In de krant (Limburger) spreekt Penders geen harde cijfers uit, maar volgens voorzitter Marcel Jörissen gaan we ruim over de acht ton van vorig jaar.
- MVV wil van het kunstgras af.
Roepen is één, realiseren is twee. Wat dat betreft ben ik heel benieuwd. Natuurlijk heeft een aantal spelers de afgelopen tijd afscheid genomen en is daarvoor in de plaats nog niet heel veel teruggekomen. Maar met alle respect voor spelers als Moustafa, Golpek (zeer sympathieke, hardwerkende jongens) als je hogerop wil, moet je doorselecteren. Dan vind ik het prima als MVV wat langer doet over gerichte versterkingen zoals het contracteren van Vermijl. Als ik het goed begrijp stonden er gisteren 16 man op het veld (dus incl. jeugd en een tester, maar min de Martina’s). En nu van daaruit verder bouwen. Zoals gezegd: ik ben positief, maar eerst zien en dan geloven.
- johan
-
- Premium Member
-
- ALWYAS/sjeng
29 Jun 2019 09:46Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
29 Jun 2019 14:42Jacques wrote: Vandaag inderdaad. 10.30 uur. En ik kan het niet laten om te posten, volgens iemand die beter ingelicht is dan ikzelf is er een verrassing op de training... Iemand van wie we eigenlijk al afscheid genomen hadden. Over ruim een uur zullen we het weten!
Weten we al wat?
- Kay
-
- Elite Member
-
- peeke
-
- Away
- Platinum Member
-
- Jacques
-
- Platinum Member
-
30 Jun 2019 10:14 - 30 Jun 2019 10:21Maar goed, dat is nauwelijks een gerucht te noemen, iedereen die een beetje kan nadenken snapt dat MVV natuurlijk met zo'n jongen praat. Transfervrij, heeft een verleden hier, deed het overwegend goed (al was het afgelopen half jaar niet super), heeft een zwak voor MVV. Geen hogere wiskunde.
Wat ik nu typ is puur mijn speculatie, dit heb ik nergens gehoord maar is wat ik zelf vermoed. Croux verdiende bij Willem II naar verluid 1,5 ton per jaar. Dat kan/wil MVV niet betalen natuurlijk. Croux/zijn zaakwaarnemer snapt ook wel dat MVV dat niet gaat betalen, ze nemen dat MVV niet kwalijk, maar kijken wel verder of er een club is die dat wel kan betalen. Daarnaast denk ik dat Croux hoopt op een eredivisieclub of anders een leuk avontuur in het buitenland (was hij in de winter volgens de geruchten al dichtbij). Als Jordy halverwege/eind augustus nog geen leuke club heeft gevonden zal hij echt wel MVV overwegen, als eerste optie zien zelfs, maar die jongen heeft totaal geen haast om nu al voor de helft van het geld bij MVV te tekenen. Begrijpelijk van hem uit, frustrerend voor ons. En ik vrees dat er echt wel een club voorbij komt die hem een ton of meer per jaar biedt. Maar goed, we zullen zien.
- Lassie80
-
- Elite Member
-
12 Jul 2019 14:16Please Log in or Create an account to join the conversation.
- HIER!!
-
- Elite Member
-
12 Jul 2019 17:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
12 Jul 2019 20:11HIER!! wrote: Te kiezen? Hahaha je mag hopen dat er een gevonden wordt.. ben er bang voor.
HIER , vertel eens, waarom zou MVV mogen hopen dat er een gevonden word...…?
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
12 Jul 2019 20:15Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
12 Jul 2019 20:23Sjonnie wrote: Morgen MVV - Lommel . Weet dat het moeilijk is om de krachtsverhoudingen in te schatten in de voorbereiding van een nieuw seizoen . Is Lommel een gelijkwaardige tegenstander ??
Ik schat lommel momenteel toch hoger als het huidige mvv.
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-