MVV algemeen
- Komopdieroeie
-
- Elite Member
-
Re: MVV algemeen
13 Aug 2019 21:46 - 13 Aug 2019 21:47Sjarelke wrote: Een vraag waarvan ik niet weet waar ik die miet plaatsen: heeft MVV nog steeds die prachtige spelersbus? Of is dat ook alweer voorbij?
Ja, die is er nog :thumbsup:
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
14 Aug 2019 13:34Heeft er iemand enig idee waarom de kaartverkoop nog niet begonnen is?
Vermoedelijk weer gezeiks van uit de driehoek, maar geen idee wat ze ermee bereiken.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
14 Aug 2019 13:51mvv supporter wrote: Vermoedelijk weer gezeiks van uit de driehoek, maar geen idee wat ze ermee bereiken.
Ik weet het echt niet hoor, ik speculeer volledig. Maar 99,9% kans op dit inderdaad.
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
14 Aug 2019 20:42Ben benieuwd of er een afkoopsom betaald is waardoor MVV er ook iets aan overhoudt.
- Komopdieroeie
-
- Elite Member
-
16 Aug 2019 07:07"Gedurende het onderzoek is er ruis op de lijn gekomen. Er zijn afspraken gemaakt met de toenmalige hoofdtrainer Tini Ruys, echter deze is halverwege het seizoen opgestapt."
- TPC
-
- Premium Member
-
16 Aug 2019 09:19MVV is geen grote en populaire voetbalclub en dan moet je het vooral van je supporters hebben om op langer termijn bestaansrecht te hebben. Veer Zien MVV is hier natuurlijk het positieve voorbeeld.
Als MVV op een aantal kleine zaken iets meer aandacht/uren/kosten maakt denk ik dat deze belangrijke pijler zich gaat versterken wat op ten duur alleen maar profijt brengt:
- update website: de selectie is niet up-to-date en er is nog geen fotoboek van dit seizoen (wat is dat trouwens altijd erg verstopt voor de bezoeker). Ik mis foto's van de oefenwedstrijden, de sponsoravond een een paar dagen geleden (liefste zie ik videobeelden) en de eerste competitiewedstrijd.
- MVVTV: leuk dat 2 talenten van MVV aan bod kwamen de laatste keer maar ik vond het maar vrij povere aflevering. Ik heb het idee dat onze nieuwe Uruguayaan de gun-factor nu al mee heeft bij de supporters: interview hem deze week en je trok eventueel weer 20 tot 50 twijfelaars meer om hem vanavond te zien spelen.
- MVV kijkt vooral alleen in Maastricht regio naar nieuwe sponsoren. Hierin laten ze zoveel grote kansen liggen helaas. Echter dit chauvinisme zie ik nog niet helemaal terug in de marketing/communicatie naar de supporters. Betrek bepaalde spelers zoals vorige uitzending (eigen youth) meer tot hun favoriete hotspots in Maastricht en doe dit in combinatie met VVV Maastricht of huidige/potentiele sponsoren. Qua huidige spelersmateriaal denk ik vooral aan een Nino Everaers die een goede Sjengen-kop heeft. Doe iets met eigen jeugd/Maastricht marketing met hem in de hoofdrol. www.maastrichtloyals.nl/ is een voorbeeld dat het goed aanpakt qua Social Media marketing en weten wat de supporters willen zien.
De bekende argumenten zoals de toileten, staantribune en versoepeling qua vervoer en ontvangst uitsupporters laat ik dan even niet de revue passeren.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
16 Aug 2019 09:49TPC wrote:
Als MVV op een aantal kleine zaken iets meer aandacht/uren/kosten maakt denk ik dat deze belangrijke pijler zich gaat versterken wat op ten duur alleen maar profijt brengt:
- update website: de selectie is niet up-to-date en er is nog geen fotoboek van dit seizoen (wat is dat trouwens altijd erg verstopt voor de bezoeker). Ik mis foto's van de oefenwedstrijden, de sponsoravond een een paar dagen geleden (liefste zie ik videobeelden) en de eerste competitiewedstrijd.
- MVVTV: leuk dat 2 talenten van MVV aan bod kwamen de laatste keer maar ik vond het maar vrij povere aflevering. Ik heb het idee dat onze nieuwe Uruguayaan de gun-factor nu al mee heeft bij de supporters: interview hem deze week en je trok eventueel weer 20 tot 50 twijfelaars meer om hem vanavond te zien spelen.
- MVV kijkt vooral alleen in Maastricht regio naar nieuwe sponsoren. Hierin laten ze zoveel grote kansen liggen helaas. Echter dit chauvinisme zie ik nog niet helemaal terug in de marketing/communicatie naar de supporters. Betrek bepaalde spelers zoals vorige uitzending (eigen youth) meer tot hun favoriete hotspots in Maastricht en doe dit in combinatie met VVV Maastricht of huidige/potentiele sponsoren. Qua huidige spelersmateriaal denk ik vooral aan een Nino Everaers die een goede Sjengen-kop heeft. Doe iets met eigen jeugd/Maastricht marketing met hem in de hoofdrol. www.maastrichtloyals.nl/ is een voorbeeld dat het goed aanpakt qua Social Media marketing en weten wat de supporters willen zien.
De bekende argumenten zoals de toileten, staantribune en versoepeling qua vervoer en ontvangst uitsupporters laat ik dan even niet de revue passeren.
Daar heb je helemaal gelijk in. In sommige dingen is een gemiddelde amateurclub nog actueler dan onze BVO.
Ik heb ook al eens gezocht naar de foto's van dit seizoen, maar niets te vinden. Selectie op de site bestaat uit 15 man waarvan twee jeugdspelers (ik tel Everaers en Van Meurs niet mee als volwaardig eerste selectiespeler). Als je de club MVV niet volgt en je gaat eens kijken wat ze daar onder contract hebben staan, zie je maar 13 spelers in feiten...
MVV Tv is leuk en de jongens doen echt hun best wel. Verzin maar eens iets om wekelijks uit te zenden voor de kijkers. Over Bonifazi een item maken? Ik weet niet hoe het met jouw Spaans zit, maar ik kan alleen bier bestellen in het Spaans. Die jongen spreekt amper Engels en om nu in het Spaans een interview te doen kun je van deze twee gasten ook niet bepaald verwachten vind ik...
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
16 Aug 2019 10:04Hierdoor trek ik de conclusie dat het de personen bij MVV die hier beslissingen over maken het totaal niet boeit wat een supporter denk of zegt.
Goede ideeën het 1ne oor ingaan en meteen het andere oor uit.
Al jaren word er gezegd:
* communicatie met supporters.
* Website up to date houden / bij werken
* info over selectie bijwerken
* duidelijk en op tijd communiceren BV: over openingstijden
* schone tribunes / toiletten
* ieder jaar gaat het mis bij het ophalen van de seizoenskaart. normaal leer je van je fouten. tenzij je koppig bent en denkt dat jou manier de enigste manier is.
goed voorbeeld over 2 weken wedstrijd tegen JODA. normaal gezien kan je allang kaartjes kopen. Heeft iemand iets van communicatie gezien van MVV hierover. Nee natuurlijk niet. Ik zou zelfs van mij stoel vallen als MVV met communicatie komt voordat er hier gezeurd word op het forum.
Schandalig noem ik het eerder.
Zo zijn er nog meer dingen die je kunt roepen of al jaren geroepen worden maar waar MVV niet naar luistert.
Mochten we ooit echt promoveren en er komt andere media kijken ( andere als L1 en limburger ) dan zakt MVV hier zwaar mee door de mand en worden we iedere week uitgelachen bij VI om het amateuristische gedoe bij MVV
Spelers kunnen hier niks aan doen, dus ik zit vanaaf gewoon op de tribune ( waarschijnlijk met de plak van vorig jaar nog op mijn stoel ).
- TPC
-
- Premium Member
-
16 Aug 2019 10:10Interview was misschien het verkeerde woord maar met een beetje innovatief denken en inspiratie opdoen bij andere clubs op de kanalen, dan kun je echt wel leuke items maken. Leuk voorbeeld bij de Rabobank Maastricht Champions Trophy 2019: www.youtube.com/user/moonenmovies
Leuke samenvattingen met soms gebruik gemaakt van een Drone.
MVV-Roda heeft allemaal te maken met de lokale driehoek. Het zou inderdaad verstandig zijn als MVV hier over communiceert maar je weet dan gelijk dat alle reacties negatief zijn waaronder vele onterecht aan het adres van MVV zelf. Lastige kwestie helaas...
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
16 Aug 2019 19:30 - 16 Aug 2019 19:32Beste Mvv bestuur, vinden jullie dit zelf nog normaal. Zal op jullie stoelen wel niet van toepassing zijn neem ik aan? Hoe gaan jullie in godsnaam met supporters om. En voordat er weer mensen gaan reageren, neem een doekje mee....we betalen genoeg, zeker met die prijsverhoging van afgelopen seizoen. Blijft amateuristisch!
- Aswin
-
- Platinum Member
-
16 Aug 2019 20:41Roed en Wit 70 wrote: Wat een schandaal weer die stoeltjes, aangekoekte vogelpoep, dikke laag stof.
Beste Mvv bestuur, vinden jullie dit zelf nog normaal. Zal op jullie stoelen wel niet van toepassing zijn neem ik aan? Hoe gaan jullie in godsnaam met supporters om. En voordat er weer mensen gaan reageren, neem een doekje mee....we betalen genoeg, zeker met die prijsverhoging van afgelopen seizoen. Blijft amateuristisch!
Dan is jouw stoeltje schijnbaar het mikpunt van vogels geweest:
m.facebook.com/TrepkeB1902/posts/2174170949358145
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
16 Aug 2019 20:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
16 Aug 2019 22:27Aswin wrote:Roed en Wit 70 wrote: Wat een schandaal weer die stoeltjes, aangekoekte vogelpoep, dikke laag stof!
Dan is jouw stoeltje schijnbaar het mikpunt van vogels geweest:
m.facebook.com/TrepkeB1902/posts/2174170949358145
Onzin. Boschpoort vak b waren alle stoeltjes voorzien van dikke laag stof. Daar is al jaren niemand geweest met een nat doekje. Blijft schandalig hoe MVV met betalende bezoekers om gaat.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
16 Aug 2019 23:52 - 16 Aug 2019 23:54Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
17 Aug 2019 00:09 - 17 Aug 2019 00:11Door deze bezuinigingsmaatregel vervalt een enorme kostenpost van, ja wat zal het zijn: 10 euro per wedstrijd? Ongelofelijk. Met die opstellingen deed MVV zoveel mensen een plezier!
Aan het begin van het seizoen moet ik wennen aan nieuwe spelers. Dan is zo'n opstelling op papier gewoon handig en nuttig. MVV schijnt de opstellingen (ik ben ook geïnteresseerd in de namen van de tegenstanders) via internet bekend te maken. Maar de URL van die webpagina is niet bekendgemaakt. Die communicatie van MVV...
Kom op MVV, die opstellingen op papier mogen niet afgeschaft worden!