MVV algemeen
- Schapendonk
-
- Banned
-
Re: MVV algemeen
24 Aug 2019 12:20 - 24 Aug 2019 12:21Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2019 20:22www.mvv.nl/nieuws/blog-6-wat-speelt-er-1
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
25 Aug 2019 11:09M.V.V. 1902 wrote: Voor de geïnteresseerden: in zijn blog bespreekt Paul Penders recente thema’s die hier op het forum voorbij zijn gekomen. Van vieze stoeltjes (incl. excuses) tot een verhoogd bod op twee spelers die MVV wil hebben. En van het ontbreken van een hoofdsponsor tot de verkoop van de kaartjes voor Roda.
www.mvv.nl/nieuws/blog-6-wat-speelt-er-1
Goed en realistisch verhaal van Penders.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
25 Aug 2019 11:53Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een afspraak te maken met een poetsbedrijf om jaarlijks te komen poetsen. plan dit vooruit. maak afspraken dat er 2 weken voor de eerste thuis wedstrijd gestart word en dergelijke. Dit kan nooit een moeilijk probleem zijn om op te lossen.
Dan de Website, Net zoals het Stadion is dit je visite kaartje, zorg aub dat dit bijgewerkt word. Ook dit kan in mijn ogen niet moeilijk zijn om op te lossen.
Iedereen kan een stuk tekst kopiëren en plakken. Ik heb liever dat er iets staat in plaats van niets.
Ik moet wel aangeven dat ik blij ben met de post van Penders, beter iets dan niets.
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
25 Aug 2019 14:31mvv supporter wrote: Ik heb de blog van Penders gelezen en vind het jammer dat hij niet meer zegt over de problemen die hier aangekaart worden. Een excuus is altijd prettig en word zeker ook aanvaard. Echter is dit niet het eerste jaar dat dit fout gaat. Al 4 -5 jaar achter elkaar. Een excuus ieder jaar gaat niet de oplossing zijn.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een afspraak te maken met een poetsbedrijf om jaarlijks te komen poetsen. plan dit vooruit. maak afspraken dat er 2 weken voor de eerste thuis wedstrijd gestart word en dergelijke. Dit kan nooit een moeilijk probleem zijn om op te lossen.
Dan de Website, Net zoals het Stadion is dit je visite kaartje, zorg aub dat dit bijgewerkt word. Ook dit kan in mijn ogen niet moeilijk zijn om op te lossen.
Iedereen kan een stuk tekst kopiëren en plakken. Ik heb liever dat er iets staat in plaats van niets.
Ik moet wel aangeven dat ik blij ben met de post van Penders, beter iets dan niets.
Ga bij MVV werken aub. Want aan je verhaal te horen kun jij wel alles perfect regelen.
MVV heeft gewoon beperkte middelen en dan moet je keuzes maken tussen bepaalde dingen.
Kun je niet alles zo doen wat supporters willen.
Ik heb liever een leuke selectie wat leuk voetbal laat zien.
Dan dat ik me zorgen maak om een fucking site wat niet bijgewerkt is. Of om stoeltjes wat ze pas te laat regelen omdat andere dingen belangrijker zijn.
Wat moet hij dan nog meer uitleggen van de stoeltjes trouwens? Moet hij in zijn hele blog daarover praten?
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
26 Aug 2019 10:13Je vaste klanten komen ongeacht de staat van je zaak. net zoals de 2500 vaste MVV supporters.
Maar de andere 5000 die je straks in de ere hard nodig hebt zijn een stuk moeilijker te overtuigen.
Maar zo kunnen we hier nog jaren doorgaan.......................
- Ster_Drager
-
- Elite Member
-
26 Aug 2019 10:14Ron elsen in de mvv gazet;
'Er lopen georiënteerde gesprekken met een grote club. "een buitenlandse of een nederlandse club, daar kan ik nog geen mededelingen over doen", zegt elsen. "en nee, voor de goede orde, we gaan MVV niet verkopen. De authenticiteit van de club blijft gewaarborgd". Hoe de samenwerking met een dergelijke topbclub word geconstrueerd is nog niet bekend.
Verstuurd vanaf mijn SM-J600FN met Tapatalk
- Strucht
-
- Elite Member
-
26 Aug 2019 10:32 - 26 Aug 2019 10:33mvv supporter wrote: jij werkt zeker in de frituur? Ja daar is reclame en uitstraling niet zo belangrijk.
Je vaste klanten komen ongeacht de staat van je zaak. net zoals de 2500 vaste MVV supporters.
Maar de andere 5000 die je straks in de ere hard nodig hebt zijn een stuk moeilijker te overtuigen.
Maar zo kunnen we hier nog jaren doorgaan.......................
Je hebt gelijk in je punten, maar je moet ook realistisch blijven, Jaqcues probeert dat ook een aantal keren uit te leggen.
MVV zit gewoon met een heel klein kantoor team, denk zelf dat een greenkeeper ploeg bij een andere club al groter is. Die mensen doen hun best, maar kunnen net de operationele taken aan, MVV geeft aan verder er niet in te investeren ( is een keuze, voetbal op 1 ) dus dan is het logisch dat er steken vallen. Of dat de juiste keuze is valt natuurlijk over te discuseren. Maar om daar steeds maar op te blijven drammen zet alleen onze club in een slecht daglicht. Sommige realiseren niet hoe MVV bezuinigd heeft om te overleven, er was/is praktisch niks meer over van een professionele voetbalclub en langzaam word dat weer opgebouwd.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
26 Aug 2019 11:55Ster_Drager wrote: Even over het volgende, dit stuk van ron elsen stond in de mvv gazet, is dit al niet meer van toepassing?? Of speelt dit nog??
Ron elsen in de mvv gazet;
'Er lopen georiënteerde gesprekken met een grote club. "een buitenlandse of een nederlandse club, daar kan ik nog geen mededelingen over doen", zegt elsen. "en nee, voor de goede orde, we gaan MVV niet verkopen. De authenticiteit van de club blijft gewaarborgd". Hoe de samenwerking met een dergelijke topbclub word geconstrueerd is nog niet bekend.
Verstuurd vanaf mijn SM-J600FN met Tapatalk
Er is een zoektocht gaande naar samenwerkingspartners, nu een specifieke taak van onze fulltime TD. De concrete onderhandelingen met een specifieke club zijn afgeketst zei Ron tijdens het Supporterscafe. Of dat die club is van in de MVV Gazet, geen idee eigenlijk.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
26 Aug 2019 11:58Ik ga er dan vanuit dat rc genk definitief einde samenwerking is?
Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
- Jacques
-
- Platinum Member
-
26 Aug 2019 12:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
26 Aug 2019 20:082003: www.vi.nl/nieuws/mvv-wil-samenwerken-met-man-united
2010: www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=117476
2018: www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/331019/mvv...ited-zijn-contacten/
MVV en samenwerkingsverbanden, ooit zal de vervanging voor Genk wel komen... ooit.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Medusa
-
- Junior Member
-
27 Aug 2019 12:36Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boer458
-
- Platinum Member
-
29 Aug 2019 22:47Please Log in or Create an account to join the conversation.