MVV algemeen
- Aswin
-
- Platinum Member
-
Re: MVV algemeen
11 Oct 2019 16:30hindriks wrote:
Bij de wedstrijd tegen Helmond waren we genoodzaakt om geen uitsupporters te faciliteren. Een bijzondere pijnlijke maatregel. En ik wil het niet hebben over de hoge eisen die Helmond ons oplegde. Bij de uitwedstrijd in Den Bosch werd de wedstrijd even stil gelegd doordat vuurwerk op het veld kwam. Dat was de tweede keer dat in kort tijdbestek gebeurde. Dit soort incidenten kan de club tussen de €10.000 en €15.000 gaan kosten. Dit zijn boetes opgelegd door KNVB en kosten voor schade in het stadion. Dat zijn bedragen die wij niet kunnen missen. Het is enorm wrang dat aan de ene kant supporters via Veer Zien MVV geld beschikbaar stellen voor onze club terwijl we aan de andere kant veel geld kwijt zijn aan boetes. Dat geld hadden we echt liever in de club gestoken.
Fijn om te stellen dat supporters MVV boetes kosten. Wat schetst mijn verbazing:
MVV zorgt zelf ook door onvermogen / on-professionaliteit voor 2500,- aan boetes. Bedragen die voorkomen hadden kunnen worden.
www.knvb.nl/downloads/sites/bestand/knvb...80%93-4-oktober-2019 1250,-
www.knvb.nl/downloads/bestand/19708/186-...-dordrecht-mvv-en-az 250,-
www.knvb.nl/downloads/sites/bestand/knvb...0%93-11-januari-2019 1000,-
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
11 Oct 2019 16:42Daarnaast is het gewoon een drogreden natuurlijk, dat mvv niet op de ene plek graag boetes zou mogen besparen omdat op de andere plek ook wel eens een boete is ontvangen. Zo kom je nooit verder als je bij alle kritiek alleen naar de ander wijst. Al kreeg mvv drie ton aan boetes door eigen amateurisme, blijven de boetes van vuurwerk op het veld gooien alsnog onnodig. Ik houd wel van een fakkeltje, maar die hoort niet op t veld.
- Huib
-
- Premium Member
-
12 Oct 2019 00:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boer458
-
- Platinum Member
-
17 Oct 2019 17:13 - 17 Oct 2019 17:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- M-MVV
-
- Elite Member
-
17 Oct 2019 18:04Als je niet respectvol met je spelers om gaat (weet van een jeugdtrainer dat dit het geval is) is het zeer triest.
Lang heb ik ondanks zijn vreemde opstellingen en wissels Usta het voordeel van de twijfel gegeven, maar voor mij mag hij nu echt de eer aan zichzelf houden en opstappen.
- josoetgebrook
-
- Senior Member
-
17 Oct 2019 19:21Pieter was een behoorlijk aantal seizoenen een gewaardeerde middenvelder.
- Tuor
-
- Platinum Member
-
17 Oct 2019 19:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- HIER!!
-
- Elite Member
-
17 Oct 2019 21:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SintServaos
-
- Away
- Platinum Member
-
- Sjeng043
-
- Senior Member
-
18 Oct 2019 08:53Ik hoor overigens van niemand iets over onze clubheld Sef Hoenjet? Als het waar blijkt te zijn dat deze zijn spullen heeft moeten pakken, kunnen we wat mij betreft beter roepen bestuur OUT (diegene wat hier verantwoordelijk voor is) ipv Usta out. Iemand die hier meer info over heeft?
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
18 Oct 2019 10:11Maar conclusies kunnen we pas trekken als we van twee kanten de feiten weten. En dat weten we hier niet.
Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
- Hill28
-
- Visitor
-
18 Oct 2019 10:15Vanuit zijn eigen staff wordt al sinds de voorbereiding gezegd dat Usta er een zooitje van is aan het maken.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
18 Oct 2019 10:15SintServaos wrote: Usta droet, Guido Brepoels d'rin
Los van alle polemiek over Nys en Gunst en Hoenjet: ik zou heel graag Brepoels eens bij MVV willen zien. Geen idee of de resultaten beter zouden zijn, maar het voetbal zou in ieder geval veel verzorgder zijn, verwacht ik.
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
18 Oct 2019 10:23Dagblad De Limburger meldt inmiddels er is een onwerkbare situatie ontstaan met Gunst en Nys , Hier hoor je als supporter nooit meer iets over alleen de contracten zijn ontbonden met goed vinden van alle betrokkene .
Zou netjes zijn om Pieter Nys afscheid te laten nemen na meer dan 100 wedstrijden gespeeld te hebben bij MVV-Maastricht
- Charmeur
-
- Platinum Member
-
18 Oct 2019 10:30Please Log in or Create an account to join the conversation.