MVV algemeen
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
Re: MVV algemeen
20 Oct 2019 17:30Er kunnen mensen beschadigd worden door lukraak beschuldigingen te uiten.
Een mening geven mag maar hier ligt de grens!
Ik hoop dat mede forum bezoekers hier ook zo over denken?
Zo niet moeten we ons zelf af vragen of we met dit forum door moeten gaan.
Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
-
- Visitor
-
20 Oct 2019 17:45Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
20 Oct 2019 17:53Bepaalde informatie hoort ook niet op straat te liggen.
Iemand die zegt MVV te kunnen managen hoort dit soort info zeker niet te delen. Daar mag je enige volwassenheid van verwachten.
Ja kritisch zijn mag maar nogmaals ik vind dat bepaalde informatie hier niet gedeeld hoort te worden. Zeker niet als mensen hierdoor beschadigd kunnen worden. En de moderator moet hierin optreden.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
20 Oct 2019 18:17Pieter Nijs bijna 100 caps MVV ( het is niet mijn type voetballer) maar nooit een wanklank over gehoord , ik herhaal nooit een wanklank over gehoord ... Die staat op non actief samen met Max Gunst... ook niet de beste linksback maar kon ook wel af en toe van hem genieten. Ook daar nooit iets negatiefs over gehoord wat korter bij de club maar een teamplayer
Iedereen kiest hier de kant van een 18 jarige die zogenaamd beschadigd zou zijn door mij....
Hoe zouden Gunst en Nijs zich voelen , mannen die jullie ster hebben verdedigd te voet en te zwaard !! Basisspelers zijn geweest in mooie wedstrijden en waar jullie voor op de banken hebben gestaan .... niemand hoor ik over hun , niemand , helemaal niemand .... wat n supporters
jullie moeten daar maar eens goed over nadenken , heel goed over nadenken ! die 2 gaan hier via de achterdeur naar buiten.... de zoveelste die voor MVV tot het gaatje zijn gegaan.... mogen met pek en veren vertrekken , verkettert door Ron en Co , te lastig te hanteren voor Fuat Usta ... dan maar eruit ....
top club zijn wij, echt een top club zijn wij.... wat een historie !!!
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
20 Oct 2019 18:21 - 20 Oct 2019 18:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
20 Oct 2019 18:23Maar kijk aub uit welke namen je hier plaatst. Iedereen mag zijn mening delen. Maar noem geen namen meer. En nogmaals ik vind het een taak vd moderator om dit te blokken.
Voor de duidelijkheid niet je mening @napoleon maar het feit dat je hier zomaar een naam deelt.
- Zakelijk
-
- Elite Member
-
20 Oct 2019 18:34Hill28 wrote: Ja laten we mensen bannen die hier inside info posten die niet iedereen aanstaat.
Inside info , of een gekleurde bron. Ik denk namelijk het laatste. Want meneer is al weken bezig met een p heksenjacht op Usta, en nu een totaal eenzijdig verhaal post ( Nino zijn kant horen we niet ) tjah. Ik ga niet eens in op de vorige post met de namen van Thal etc , dat was gewoon lachwekkend.
Gr
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
20 Oct 2019 18:41Zakelijk wrote:Hill28 wrote: Ja laten we mensen bannen die hier inside info posten die niet iedereen aanstaat.
Inside info , of een gekleurde bron. Ik denk namelijk het laatste. Want meneer is al weken bezig met een p heksenjacht op Usta, en nu een totaal eenzijdig verhaal post ( Nino zijn kant horen we niet ) tjah. Ik ga niet eens in op de vorige post met de namen van Thal etc , dat was gewoon lachwekkend.
Gr
Ken jij het verhaal van Gunst en Nijs dan ...???
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
20 Oct 2019 18:47Maar een speler bij naam noemen en beschuldigen (verkregen uit inside info of niet) dat is geen feit dat is geroddel en daarmee beschadig je mensen.
Hou het aub bij je mening. Jij zou ook niet willen dat je naam en bedrijf hier gedeelt wordt en beschuldigd worden van weet ik wat allemaal.
- Zakelijk
-
- Elite Member
-
20 Oct 2019 18:56Napoleon wrote:Zakelijk wrote:Hill28 wrote: Ja laten we mensen bannen die hier inside info posten die niet iedereen aanstaat.
Gr
Ken jij het verhaal van Gunst en Nijs dan ...???
Luister, ik heb nergens gepost dat ik de informatie bezit . Jij profileert je in deze kwestie als een journalist van een roddelblad. Ik ben dan ook razend benieuwd van wie die informatie afkomt, en in hoeverre die gekleurd is, dus vanuit kamp Nys en Gunst komt. Zij en hun entourage zijn natuurlijk onschuldig he! Allemaal de schuld van Usta en Elsen!
Ps. Als iemand het lieverdje was van Elsen was het in mijn optiek wel Nys. Jezus die mocht lang aanmodderen, en heeft 1 goed seizoen gehad. Topsport is hard ja, en vaak oneerlijk. De trainer maakt keuzes ja, enige wat een sporter kan doen is keihard trainen, mentaliteit tonen, maar vooral je muil houden naar buiten. Jij hebt het over vechten voor de club en badge, dit wat iemand jou heeft verteld.. zo beschadig je de club pas.
Dag
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
20 Oct 2019 19:08 - 20 Oct 2019 19:13Ik begrijp de gevoeligheid van de discussie en ik begrijp ook de roep om een 'ban' bij sommige gebruikers. Maar als we bij ieder bericht zonder bronvermelding moeten gaan ingrijpen sluiten we de openheid van iedere discussie en dient dit forum geen nut meer, namelijk onafhankelijk discussiëren over MVV-zaken. Dit onderwerp bevind zich in mijn ogen op een scheidingslijn tussen het publiekelijke en het privé domein. Als deze discussie werd gevoerd over een persoon buiten de club die geen publiekelijk object is, dan was er allang opgetreden met een verwijdering en een ban, zoals ook in het verleden is gebeurd bij diverse andere onderwerpen die zich richten op zaken buiten MVV.
Echter betreft het hier een MVV speler, die tevens zoon, jong volwassene is en een privé leven heeft en uiteraard meer is dan alleen een haarkleur en een rugnummer, maar in de essentie toch een publiekelijke link met MVV heeft. Waar trek je dan die scheidingslijn tussen een gezonde discussie en waar begint de aantasting in zijn of haar privé? Dat is voor een moderator lastig te bepalen aangezien wij niet bij ieder bericht een bron kunnen gaan verifiëren bij iedere 'mening' die hier wordt neergeschreven. En ik benadruk hier het woord mening, want dat is het, een 'mening' van een gebruiker, geen officieel statement, geen persbericht, maar een mening. Het is aan andere gebruikers hoe serieus zij die mening nemen.
Een voorbeeld hiervan is ook de discussie rondom Fuat Usta waarin allerlei bijzaken worden aangekaart die nooit zijn bewezen. Vorig seizoen werden er ook een aantal forse verwijten gemaakt richting het adres van Wim Dusseldorp die ook nooit feitelijk zijn bewezen. Dit kun je als moderator niet controleren. Toch kan deze discussie vol onwaarheden staan en ben je daar als genoemde persoon helemaal niet blij mee. En dat gebeurt niet alleen hier, maar ook op social media.
En als ouder begrijp ik dat je op dat moment je zoon wilt verdedigen, dat zou ik ook doen, daar heb ik alleen maar begrip en respect voor. Maar men moet ook gaan beseffen dat jouw zoon bij zijn debuut in het eerste elftal van een BVO, in één klap een bekende Nederlander is geworden, met alle negatieve en positieve eigenschappen van die status. Dit is het hoofdtoneel van de sportentertainment en je komt landelijk op televisie. Mocht hij nog grotere mijlpalen gaan bereiken, wat ik hem van harte gun, dan is de kans zelfs groot dat hij op de cover kan komen te staan van roddelbladen, over zaken die hij nooit gezegd of gedaan heeft. Informatie die wordt gevormd in dezelfde strekking als wat gebruiker Napoleon hier (waarschijnlijk) doet. Daar kun je je niet tegen wapenen, hoe oneerlijk dat soms ook is, het is de keerzijde van BN'er zijn.
Daarom is het voor mij als moderator lastig beoordelen waar het 'publieke' begint en het 'privé-gedeelte' ophoudt. Dit zou een hele lange filosofische discussie worden die geen unaniem antwoord zal geven waar je die grens moet trekken. Deze discussie had als hoofdonderwerp de onverklaarbare sancties van Nys en Gunst, en wordt gevoed door de radio stilte van MVV en door de nieuwsgierigheid van de supporters, dit valt gewoon niet te reguleren. Het zou MVV sieren als zij meer informatie zouden geven omtrent deze discussie over Nys en Gunst (die niet alleen op deze site wordt gevoerd) zodat dit hoofdstuk afgesloten kan worden. Ik hoop dat gebruiker Napoleon een kern van waarheid sprak, want anders verdient hij inderdaad een tijdelijke schorsing als dit allemaal een verzinsel was, door uw zoon in dit verhaal te betrekken. Maar nogmaals dit is mijn geschreven mening, het is geen een statement van MVVFANS.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
20 Oct 2019 19:10Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
20 Oct 2019 19:12Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
20 Oct 2019 19:13Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
20 Oct 2019 19:23Morgen is er een vergadering bij MVV over deze kwestie heb ik begrepen... ik wens ze veel wijsheid toe de heren !