MVV algemeen

20 okt 2019 19:24
San
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV algemeen #4336
Mooi verwoord zo is het ook, maar tot hoever gaat een ouder.
Maak mij niet uit hoe over hem gesproken word
en al helemaal op voetbal gebied mag ieder zijn mening delen dat is wat erbij hoort en dat zijn we wel gewent daarvoor loopt hij al van talentenplan mee om hiermee om te gaan

Maar hier word hem wat in de schoenen geschoven door een meneer die niet inhoudelijk weet wat er speelt hem neerzet als de Judas, een meneer die van de verste verte geen waarheid spreek dan laat ik van me horen.

Ben eens met jullie reactie’s maar laat het hierbij.
Jullie deden een zegje en ik naar deze meneer.

Gr Sandra
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, jovkle, mvvke4life, De Zwarte Vogel, Zakelijk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 19:37
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
MVV algemeen #4337
Vier pagina’s vol kritiek en vuile was maken maar weer eens duidelijk wat onze club nodig heeft:
EEN OVERWINNING.
Daar is iedereen bij nodig. Dus allemaol achter us club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life, De Zwarte Vogel, San

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 19:39
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
MVV algemeen #4338
Sandra,
Hierin heb je helemaal gelijk en had waarschijnlijk hetzelfde gedaan als het over mijn zoon zou gaan.
Napoleon mag zich diep schamen om iemand judas te noemen en een verontschuldiging zou hier ook op zijn plaats zijn.
Dit gaat echt veel te ver.......
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, San

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 19:58
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #4339
Een ding, ik heb helemaal niemand in welke topic of post een Judas genoemd !!! Ik heb het woord niet eens gebruikt....

Ik denk inderdaad dat we dit hele forum maar beter kunnen sluiten, er gaan zich opeens ouders van spelers zich mengen in discussie , allerlei supporters beginnen overal elkaar naar te praten terwijl ze niet eens de moeite nemen om posten goed door te lezen, en iedereen vind het een schande dat ik een naam noem omdat iemand een verklaring heeft afgelegd over zijn collega's . En die collega's zijn teamgenoten die staan op non-actief .

Normaal wil hier iedereen van de hoed en de rand weten , het achterste van de tong, waar komt het vandaag waarom is er geen openheid .
Wij zijn geen nieuwsblad wij zijn een forum en je kunt hier iets posten als je ingelogd bent , dus als je aangemeld bent. Maar du moment dat er eens een naam word genoemd dan schreeuwt bijna iedereen moord en brand, een schande die Napoleon hij brengt een jeugdspeler ten gronde , die jongen is getekend voor het leven .... in koor allemaal achter elkaar ( op uitzonderingen na)
Wat heeft het forum nog voor functie dan ... MVV- Cambuur , 0-0 voor 3300 toeschouwers, we waren de betere ploegen konden niet scoren , het spel was beter etc etc etc.....
Dat is wat jullie willen ....geen inside meer over iets actueels , 2 spelers op non-actief en waar iedereen over zwijgt ... dat laten we aan ons voorbij gaan , want de masten in de Geusselt gaan weer aan.... daar komen de spelers ..... het trainings jasje van Betrams gaat uit.....blablablabla....

Dus dit forum heeft in koor geroepen om meer info als er weer een roddel of rel was.... maar meestal wist niemand hoe het zat, was er weinig tot geen intel.... nu heb ik de intel en ik deel die .... en bam heel maastricht over me heen.

Weet je de volgende keer deel ik niks meer met jullie en hou ik de info voor me zelf..... dan staan we binnen een paar jaar weer op de markt , dat garandeer ik je.
Want de hele aanleiding voor dit onderwerp is Usta en zijn manier van werken en zijn dominant gedrag.... hij gaf aan dominant te willen spelen tijdens zijn presenatie in Juli.... dat wil hij binnen en buiten de lijnen !

Jongens vanaf nu deelt niemand mee inside info, ook niet meer over een mogelijke nieuwe speler....want god almachtig je zult maar een iemand verkeerd hebben die toch niet komt testen.... die gast is voor zijn leven getekend dat hij genoemd is binnen MVV maar het was de verkeerde info..,,

Toch lekker zo ff los gaan hier.... op het veld bakken we er met zijn alle niks van , hier spelen we kampioen !!

Fijne avond allemaal
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjeng043

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2019 20:16
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
MVV algemeen #4340
Natuurlijk mag er op een forum kritisch worden gereageerd, daar is het immers voor.
Maar dat is iets anders dan vuile was buiten hangen. In mijn opzicht is dit supportersplatform vooral bedoeld om onze club verder te brengen. Dat kan positief en dat kan kritisch. Maar nu gaan we namen noemen bij een intern conflict en daar lijkt me echt niemand bij gebaat. En is het ook niet zo, Napoleon, dat iedereen daar om vroeg. Maar je hebt wel gelijk dat je de naam ‘Judas’ niet hebt genoemd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2019 05:12
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3881
Meer
MVV algemeen #4341
Tsja, Napoleon, wat mij het meeste verbaast is dat je gaat van inside informatie delen uit de spelersgroep, naar een soort verkiezingspamflet vol beloften van allerlei dingen die gratis uitgedeeld zullen worden en de dooddoener dat mvv een trainer moet aanstellen die ervaring heeft met promotie, naar beledigd reageren als niet iedereen jouw mening deelt en je tegengas geeft. Dan is het weer het oude liedje van forum sluiten en “ik deel niets meer”.

Ik lees graag de dingen die je deelt, het geeft vaak een ander perspectief dan de meerderheid hier. Ik neem het nooit klakkeloos voor de waarheid aan, dat doe ik bij niemand. Hoe raar het ook klinkt, niet eens bij mezelf. Ervaring van jarenlang mvvfan zijn heeft geleerd dat je soms dingen hoort van zeer betrouwbare bronnen die toch niet waar blijken te zijn, om wat voor reden dan ook. Zo heb ik ooit uit de mond van een speler zelf gehoord dat hij bij mvv zou tekenen, zou de volgende dag bekend worden gemaakt. Volgende dag bleef het stil. Speler nooit getekend. Jaren later pas achter gekomen wat er nou allemaal gebeurd was - speler dacht oprecht dat hij zou tekenen maar mvv bedacht zich op het laatste. Kan gebeuren in de voetballerij.

Enfin, wat mij verbaast is dat je een stevige mening hebt, over zo ongeveer alles, maar er totaal niet tegen kan als niet iedereen die mening deelt. Je loopt toch al lang genoeg rond om te weten dat dat nooit gaat gebeuren? Zeker niet op een online forum in deze tijd? Als je daar niet tegen kan, dan is het inderdaad beter dat je geen inside informatie meer deelt. Goed idee! Dat staaltje zelfreflectie van je kan ik dan wel weer waarderen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel, Medusa, San

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2019 07:47
San
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV algemeen #4342
Beste Napoleon

Dit is het laatste bericht van mijn kant
Ten eerste excuses voor het verkeerd lezen u noemt hem geen Judas klopt. Maar zet hem wel neer als een.

U hoeft zich niet druk te maken dat hier ouders hun mening gaan geven, is er maar 1 dat ben ik.
Heb gevraagd om mij te verwijderen van dit forum.
Hoor hier eigenlijk niet thuis, maar als je word aangesproken dat dit over mijn zoon door u word geschreven let mij geen keus.

U en iedereen mag een mening geven, prima. Dat weet je als ouders dat dit gebeurd over speler of zoon. Op moment dat het bij mij overkomt als een beschuldiging dan raakt mij dat, discussie over waarheid of niet ga ik niet aan is bij u toch niet te winnen.

Dat had ik u ook aan gegeven, maar dan krijg je in een prive bericht dit mailtje terug.
Als ik zo vrij mag zijn :

nee, nee zo werkt dat niet ! Een judas is heel wat anders, ik weet precies wat ik heb geschreven . Wat ik heb vernomen en wat ik heb gehoord en gezien . Maar misschien verteld jou zoon je niet alles of misschien verteld hij het anders dan het is gegaan., heb je daar al een over nagedacht .... weet je Nijs en Gunst interessere me niet eens . Jouw zoon heeft binnen de groep aangeven niks met Usta te hebben en zelfs in Januari MVV te willen gaan verlaten...
Dus leg me geen woorden op of dingen die ik niet heb gezegd ... Ik weet van de hoed en de rand !
Er is binnen MVV een groot probleem en dat is de trainer zelf, alles wat nu ontstaat is een gevolg van zijn management en leiderschap , wat hij niet bezit !

__________
Heb alle screenshots je zet hem neer als de Judas al formuleer je het anders begrijp uit alle gesprekken hier dat met u niet verder komen.
En dit antwoord hadden ze me al voor bedacht. Wees in de toekomst wat behoedzamer met noemen van namen en waarheid want zelf die KENT u niet

Nou Nino ligt u duidelijk niet, nu ook nog aangeven dat hij misschien niet eens alles zou vertellen.
Kan u zeggen Nino heeft meer fatsoen in zijn kleine pink als u in u heel lijf. Hij word opgevoed met normen en waarden, geer, uch en watbleef.
Mening geven op nette manier, niet liegen en Respec en wat ik net bij u heb gedaan excuses maken kost niks doet veel om toe te geven als je fout zit.


Meneer Napoleon zou u dan niet even naar denken, waarom denkt u dat ik reageer.
En dat iedereen op u in deze reageerd.
Word tijd dat Napoleon zijn hand eens uit dat jasje haalt en eens wat met twee handen aanneemt en wel uit een bron die het alle dichts bij staat


Mag ik iedereen hier op dit forum bedanken.
De moderator voor zijn omschrijving die netjes en to the point was.

Hopelijk mogen we met zijn alle een mooi seizoen beleven in de Geusselt met ieder zijn mening ,uitingen en visie op spel ,speler ,trainer, staf en bestuur.

Maar aub let op met benoemen van namen en uitlatingen doen die niet berusten op de waarheid helaas kun je dat niet tegen houden.
Mvg Sandra
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2019 08:40
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #4343
Het probleem in deze discussie, Napoleon, is denk ik met name het gegeven dat je maar al te graag benoemt en benadrukt dat de waarheid spreekt en van de hoed en de rand weet. En dat je inside informatie hebt dus dan moet het kloppen. Die mensen waar jij dat van hoort hebben het volgens jou dus (altijd?) bij het rechte eind.

Ik denk dat veel mensen hier waarderen dat je inside informatie deelt. Ik vind het, net als Jacques, vaak ook leuk om je stukjes te lezen en ik probeer je denkbeeld en zienswijze altijd te begrijpen. Deze keer lukt me dat niet en dat is geen probleem. Maar jij voelt je wel aangevallen als anderen je mening niet delen, en daarmee stel je jezelf eigenlijk hetzelfde op als hoe jij Usta zijn houding omschrijft. Andere meningen worden niet gerespecteerd en dan wordt je buiten de selectie gezet of op de tribune. Natuurlijk gaat het hier uiteindelijk niet om Nys of Gunst, dat begrijpen we allemaal wel. Je voelt je denk ik een beetje in je trots gekrenkt omdat je had gehoopt/verwacht veel steun en bijval te krijgen. Het tegenovergestelde gebeurde. Ik zou het persoonlijk jammer vinden als je niets meer deelt, je komt hier toch niet met de bedoeling dat wij allemaal 'ja, amen' zeggen op je post?

Het laatste dat ik hierover kwijt wil is dat ik de reactie van sommigen ten opzichte van Napoleon wat overdreven vindt. Ik lees dingen over een ban/schorsing van dit forum. Op basis van wat? Eventuele desinformatie? Een mening? Een beschuldiging? Schort dan heel het forum maar op. Een aantal onder ons heeft al meerdere keren, zonder enige onderbouwing Usta rot op en andere teksten in die strekking geplaatst. Dat vind ik kwalijker. Het spugen van gal is dat, bij Napoleon zit er tenminste nog inhoud en toelichting achter, of ik het met die toelichting eens ben is een ander verhaal. Ik sta vaak vooral niet achter de manier waarop hij het brengt, die op mij populistisch overkomt door het gebruik van vele vraagtekens, woordgebruik en zinsbouw. Overigens wel jammer dat je de discussie dan persoonlijk nog verder voert met mevrouw, Napoleon.

Ik denk dat deze discussie zijn nu wel kookpunt voorbij is. Laten we weer verder gaan. En Napoleon, laat je aub niet wegjagen. Ondanks dat ik het vaak niet met je eens ben, waardeer ik veel van je posts wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, middenstip, Tuor, Medusa

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2019 09:15
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #4344
Hier wordt censuur toepast

een bericht van mij is zojuist de jullie verwijderd , als reactie op het bericht van de moeder van !

Knap hoor

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2019 09:16 21 okt 2019 09:17 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #4345
@Napoleon

Nee, gewoon Nee Napoleon. Ik heb je bericht verwijderd omdat je hier veel te persoonlijk wordt. Ik geef je een laatste waarschuwing, kom met inhoudelijke informatie, en hou op je statement kracht bij te zetten door alleen maar persoonlijk te worden. De rest van je bericht was een prima verweer, maar zinloos zonder het persoonlijke punt dat je wilde maken, daarom heb ik het in zijn geheel verwijderd.

Geef jezelf een time out, pak wat slaap, relativeer, voordat wij dit voor je moeten doen. Wij zijn allemaal kwaad op MVV (thans de meeste), jij geeft de stuurlui de schuld dat het schip wankelt, ik de zee, en Nys heeft zeker zijn strepen hier verdiend, maar niemand weet wat er speelt, het kan net zo goed over zaken gaan buiten de club. Maar voer deze discussie niet op deze persoonlijke manier dat je mensen de grond in gaat boren. Laatste waarschuwing! Blijf inhoudelijk!
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2019 09:17
San
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
MVV algemeen #4346
Bent u nu klaar.
Is goed zo hou aub op met ons te beoordelen en vooroordelen vraag me af wat wij u mis daan hebben om dit over ons heen te gooien, niets helemaal niets.


Rest mij u een fijne dag te wensen !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2019 09:21
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #4347
Je geeft het goed weer denk ik. Ook ik vind de bijdrage van napoleon normaal gesproken interessant om te lezen. Echter met een ban bedoelde ik de naam in het geschreven stuk en niet napoleon of zijn posten. Iedereen mag zijn mening zeggen. Echter vind ik het nog steeds vreemd dat een moderator niet snapt dat er juist door deze naam te noemen iemand beschuldigd wordt en beschadigd. En dat die post zonder naam voor ons de zelfde waarde had. Daar moet een moderator toch ook op letten? @napoleon ik waardeer je bijdragen aan dit forum echter je snapt toch dat je deze post ook zonder naam had kunnen noemen? Voor mij persoonlijk vind ik juist het noemen van die naam een stap te ver.

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2019 09:26
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #4348

houtengerard schreef : @Napoleon

Nee, gewoon Nee Napoleon. Ik heb je bericht verwijderd omdat je hier veel te persoonlijk wordt. Ik geef je een laatste waarschuwing, kom met inhoudelijke informatie, en hou op je statement kracht bij te zetten door alleen maar persoonlijk te worden. De rest van je bericht was een prima verweer, maar zinloos zonder het persoonlijke punt dat je wilde maken, daarom heb ik het in zijn geheel verwijderd.

Geef jezelf een time out, pak wat slaap, relativeer, voordat wij dit voor je moeten doen. Wij zijn allemaal kwaad op MVV (thans de meeste), jij geeft de stuurlui de schuld dat het schip wankelt, ik de zee, en Nys heeft zeker zijn strepen hier verdiend, maar niemand weet wat er speelt, het kan net zo goed over zaken gaan buiten de club. Maar voer deze discussie niet op deze persoonlijke manier dat je mensen de grond in gaat boren. Laatste waarschuwing! Blijf inhoudelijk!



Heel slap van je houten , dat was een prima onderbouwd bericht van een moeder die mij aanspreekt hier en die suggereert dat ik pirve contact met haar zoek via de berichten alhier , wat ik totaal niet gedaan heb . De Mevrouw in kwestie hier zoekt contact met mij via prive berichten, en daar heb ik op gereageerd . En daarna heb ik het over topsport in zijn algemeen en wat er bij komt kijken en wie wel en niet slaagt en vooral waarom. De invloed van ouders in dat proces ... tja het gaat om mensen maar het gaat niet om prive het gaat om wat ze laten zien wat ze in de sport doen. Ik schrijf toch niet dat Nino een verhouding heeft gehad met de vrouw van Ron Elsen om maar een voorbeeld te noemen. Ik heb het over een speler van MVV en een conflict met MVV, niks prive sfeer of iets Wacht maar dat de media hier op gaan duiken.... eens zien of jij ze dan ook gaat corrigeren

Blijkbaar heeft de moeder mijn bericht toch gelezen , je was net te laat met het weghalen

En man geef me die ban of blokkade maar Houten.... je doet maar..... have fun met je forum en je rol als scheidsrechter !!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2019 09:35
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #4349
Over het verwijderde bericht van Napoleon hebben we ook klachten van andere forumgebruikers ontvangen (niet San). Dat bericht is m.i. terecht verwijderd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2019 09:39 21 okt 2019 10:51 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #4350

Napoleon schreef :
Heel slap van je houten , dat was een prima onderbouwd bericht van een moeder die mij aanspreekt hier en die suggereert dat ik pirve contact met haar zoek via de berichten alhier , wat ik totaal niet gedaan heb . De Mevrouw in kwestie hier zoekt contact met mij via prive berichten, en daar heb ik op gereageerd . En daarna heb ik het over topsport in zijn algemeen en wat er bij komt kijken en wie wel en niet slaagt en vooral waarom. De invloed van ouders in dat proces ... tja het gaat om mensen maar het gaat niet om prive het gaat om wat ze laten zien wat ze in de sport doen. Ik schrijf toch niet dat Nino een verhouding heeft gehad met de vrouw van Ron Elsen om maar een voorbeeld te noemen. Ik heb het over een speler van MVV en een conflict met MVV, niks prive sfeer of iets Wacht maar dat de media hier op gaan duiken.... eens zien of jij ze dan ook gaat corrigeren

Blijkbaar heeft de moeder mijn bericht toch gelezen , je was net te laat met het weghalen

En man geef me die ban of blokkade maar Houten.... je doet maar..... have fun met je forum en je rol als scheidsrechter !!!


Het verweer op het 'PM' bericht was niet het probleem, die was prima. Het probleem was dat jij een stempel drukt op zijn opvoeding, waar je denk ik helemaal niet bij betrokken bent geweest, en dit koppelt aan zijn voetbaltoekomst die jij helemaal niet kunt voorspellen. Alsof iedereen die niet de Navy Seal training heeft doorlopen, nooit zal kunnen leren zwemmen. Er zijn profvoetballers die tot hun 14e nog nooit een bal aangeraakt hadden. Maar dat was niet het punt dat je wilde maken, dat was iets anders..

Nogmaals, ik wil je niet bannen, maar ik doe het wel als je niet ophoudt om persoonlijk uit te halen. Als dit verhaal naar de media gaat lekken, wat ongetwijfeld zal gebeuren als spelers hun contract worden ontbonden, dan zal de discussie vanzelf wel jouw kant opdraaien mocht je het bij het rechte eind hebben, maar nu moet iedereen jou op je blauwe ogen geloven, zo zwart wit gaat dit niet. En je maakt het geheel alleen maar ongeloofwaardiger door op de man te gaan spelen.

Laat deze discussie rusten, dit geldt voor iedereen. En kom alleen maar met nieuwe informatie over wat er zich achter de schermen bij MVV afspeelt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.302 seconden