MVV algemeen

• Dylan93
  • Dylan93's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

Re: MVV algemeen

29 May 2020 14:55
dreekemvvke wrote: Hallo mensen leest net gemeente Alkmaar leent az 10.000.000 euro om het ingestorte dak te laten bouwen en ik zeg lenen tegen een minimale rente waarom komt de gemeente Maastricht de trots van het zuiden mvv niet tegen moet met zo ,n idee om iets aan het stadion van onze trots mvv te doen je ziet het kan wel in andere plaatsen maar in Maastricht niet nadenkertje voor de gemeente .

Dus MVV moet geld lenen van de gemeente om te besteden aan het stadion dat eigendom is van de gemeente. Enig idee hoe dom je nu klinkt?
The following user(s) said Thank You: MVVke

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

29 May 2020 15:42
Als jij nou eerst een begrijpend nederlands gaat leren en begrijpen dan moet je mij eens vertellen waar ik schrijf dat mvv geld moet gaan lenen bij de gemeente.als gemeente moet je zelf komen om iets aan dat oude zootje van de Geusselt te willen te moderniseren we zijn niet in Kerkrade hier.ik schreef daarvoor al dat als de gemeente iets wi betekenen dat ze zelfs de huur kunnen verlagen om mvv een steuntje in de rug te geven in deze zware tijden .dat is wat ik wil zeggen misschien snapt je het nu.

• Draankörgel
  • Draankörgel's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

29 May 2020 16:04
HAHAHA Dreeke. Ik lig letterlijk op de grond van het lachen. Je hebt mijn dag helemaal goed gemaakt. Dank hiervoor.

Ik ga stuk. Begrijpend lezen? Laten we beginnen met begrijpend schrijven/typen. Maar ik volg je niet meer. Moeten MVV nu wel of niet bij de Gemeente geld lenen voor het stadion? Want zoals Dylan aangeeft wordt het dan een hele rare en onmogelijke financiële constructie.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

29 May 2020 16:06 - 29 May 2020 16:10
Nee nee nee nee nee nee de gemeente moet mvv stadion aanpassen .blijf jij eens van de drank af dat zou je goed doen.ik heb namelijk 30jaar dit soort figureren en mijn buffet gehad,dus doe mij een lol en ga wat anders doen.
Last edit: 29 May 2020 16:10 by dreekemvvke.

• Kloeteklaos
  • Kloeteklaos's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

29 May 2020 16:32 - 29 May 2020 16:50
jovkle wrote:
Draankörgel wrote: Als de plannen van Napoleon binnen MVV net zo concreet zijn als hier, dan valt er niet veel mee te beginnen voor MVV.

Zoals gezegd had ik best wel wat vertrouwen in de ideeën en plannen van Napoleon, maar met een aantal post van hem en het negeren van vragen/kritiek betwijfel ik dit allemaal ten zeerste. Het lijkt voor mij steeds meer en meer op populistisch geschreeuw. Waarbij het voornamelijk gaat om zieltjes winnen en zondebokken aanwijzen. Een heel herkenbaar fenomeen binnen de politiek. Het van de daken schreeuwen. Schreeuwen wat het bestuur/coalitie allemaal verkeerd doet, maar geen concrete ideeën en plannen aandragen. En volgens mij beginnen steeds meer mensen dit gevoel te krijgen.

Ik ga de vragen niet eens meer stellen aan Napoleon. Dit is al tig keer gebeurt op het forum. Antwoorden komen er niet.

Draankörgel, Kloeteklaos & Zeikbak: 't is oach noets good beij uuch kliekske, en mèr op Napoleon blieve "sjete" en aofzeike. Komp zèllus 'ns mèt get zinnigs of sodemieter heij op.

Hallo Jovkle. Ik zou graag op je post reageren.

Ik deel 90% van de kritiek van Napoleon op MVV, net zoals het overgrote deel van de mensen op dit forum. Ik waardeer mensen die een oplossing zoeken om MVV de weg naar boven te laten vinden. Dat ik de plannen van Napoleon kritisch zie is, zoals ik volgens mij wel eerder heb gepost, vanwege negatieve persoonlijke ervaringen. Wil niet zeggen dat iemand niet kan veranderen of zich verbeteren maar gezien de inhoud van zijn posts hier (over de afgelopen jaren, niet alleen over de afgelopen maanden) kan ik niet aan de indruk onttrekken dat dit niet het geval is. Dat is een understatement.
Echter, mocht blijken dat ik er compleet naast zit en onder leiding van de kleine Generaal MVV de weg naar de top weer zal inslaan dan zal ik volgaarne diep door het stof gaan en mijn excuses aanbieden. Ik wil ook benadrukken dat zijn onderneming al jaren succesvol is en dat dit niet kan wanneer iemand geen kwaliteiten heeft. Daarvoor niets dan complimenten en dat meen ik oprecht.

De reden dat ik een post van Rood-Wit beantwoordde is omdat hij een vraag stelde waar ik het antwoord op kon geven. Ik weet in dit geval nu eenmaal daadwerkelijk dat deze Erik Noor niet uit het netwerk van Napoleon zelf komt. Dit is omdat ik Noor al enige jaren ken. Ik ben zelf actief in de voetballerij sinds enige decennia en ik weet enigszins hoe de hazen lopen en hoe de netwerken in elkaar zitten. Of hij de juiste man is voor MVV kan ik vanuit de verte niet beoordelen maar het is in ieder geval iemand die een topsportnetwerk vol ervaring om zich heen heeft.

Ik snap heel goed dat het voor sommigen frustrerend is om bepaalde posts van mij te lezen omdat ze in het geval van bovengenoemde persoon niet onverdeeld positief zijn. Het was voor mij verrassend je laatste post waarin ik werd genoemd te lezen omdat jij een van degenen bent die ik inhoudelijk altijd graag lees.
Sinds begin dit jaar post ik vrijwel niets meer en ben ik in de lees-modus, opsodemieteren kan ik altijd nog en mocht dat een oplossing zijn, laat het me weten. Ik wil niemand in de weg zitten of frustreren.

Zet aub de discussie voort, daar kunnen we alleen maar beter van worden en ook ik hoop dat MVV snel weer successen zal boeken.
Last edit: 29 May 2020 16:50 by Kloeteklaos.
The following user(s) said Thank You: Belgske, opadiehard, jovkle, Boschpoort, Medusa

• Audiowaste
  • Audiowaste's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 May 2020 16:43 - 29 May 2020 16:44
jovkle wrote:
jovkle wrote:
Draankörgel, Kloeteklaos, Vreigeleer & Zeikbak: 't is oach noets good beij uuch kliekske, en mèr op Napoleon blieve "sjete" en aofzeike. Komp zèllus 'ns mèt get zinnigs of sodemieter heij op.
Draanörgel, jij schreeuwt het van de daken en schreeuwt wat Napoleon allemaal verkeerd doet, maar zelf concrete ideeën en plannen aandragen, ho maar.

Dan voeg mijn naam er ook maar aan toe, want ik ook ben zeer kritisch op de "plannen" van Napoleon. Let op: de plannen, niet naar de persoon Napoleon toe.
Vooropgesteld, Napoleon lijkt mij een zeer bevlogen persoon die echt het allerbeste met de club voor heeft.

Zijn plannen, daar blijf ik heel sceptisch over. Tot nu toe is nog helemaal niets bekend van de plannen. Wat is hij van plan met het bestuur? Wat is hij van plan met de directie? Hoe wil hij de organisatie inrichten? Welke personen komen op welke posities? Hoe gaat hij voorkomen dat we van een "Old boys netwerk" naar een "New boys netwerk" gaan. Dit zijn dan alleen nog maar eens de hoofdvragen over de plannen, dan ga ik niet eens in op de details.

Ik vraag mij oprecht af hoe mensen achter zijn plannen kunnen staan, terwijl er nog helemaal niets over bekend is. Voor mij voelt dat toch als blind achter iemand aanlopen terwijl de geschiedenis juist heeft geleerd dat dat niet heel goed heeft uitgepakt. En dan zal ik nog iets roepen, waarvan velen het vast zullen denken maar nog niet hardop hebben geroepen: "Ik twijfel heel hard aan het hele bestaan van die plannen".

Mocht ik er naast zitten, dan zal ik mijn verlies nemen en dit ook als eerste toegeven.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Last edit: 29 May 2020 16:44 by Audiowaste.
The following user(s) said Thank You: jovkle, Medusa

• Dylan93
  • Dylan93's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

29 May 2020 16:46
dreekemvvke wrote: Nee nee nee nee nee nee de gemeente moet mvv stadion aanpassen .blijf jij eens van de drank af dat zou je goed doen.ik heb namelijk 30jaar dit soort figureren en mijn buffet gehad,dus doe mij een lol en ga wat anders doen.

Ben jij het onderwerp in dit liedje van Truus?
The following user(s) said Thank You: MVVke, Boschpoort, Zeikbak

• Zeikbak
  • Zeikbak's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

29 May 2020 17:07 - 29 May 2020 17:07
dreekemvvke wrote: Nee nee nee nee nee nee de gemeente moet mvv stadion aanpassen .blijf jij eens van de drank af dat zou je goed doen.ik heb namelijk 30jaar dit soort figureren en mijn buffet gehad,dus doe mij een lol en ga wat anders doen.

Dan moet je toch wat duidelijker in je Nederlands schrijven gaan worden Dreeke, want ook zonder alcohol begrijp ik niet wat je wilde zeggen.
Last edit: 29 May 2020 17:07 by Zeikbak.

• Kotspoejer
  • Kotspoejer's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

29 May 2020 17:21
Boschpoort, hoe lang moet de onzin van dreeke nog duren vooraleer een ban wordt uitgesproken?
Een mening is één ding, maar een cd op repeat zetten, begint (al lang) te irriteren!
The following user(s) said Thank You: MVVke, Medusa

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

29 May 2020 17:21
Punt een lk dronk nooit tijdens mijn werk ,punt twee ik heb vaak de zeikbak moeten uitspuiten als draankorgel naar het toilet was geweest misschien bij jouw ook wat je naam betreft En drie mvv hoeft helemaal geen geld te lenen maar de gemeente kan ook wel iets aan het stadion doen uit eigen zak nu duidelijk.en ten vierde vond ik het wel altijd een heerlijk liedje in de kroeg.lekkere meezinger.

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

29 May 2020 17:24
Nou kotspoeier misschien vind ik dit wel het beste wat je ooit heb uitgesproken want van jouw wordt ik ook kotsmoe

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

29 May 2020 17:30
Kotspoejer wrote: Boschpoort, hoe lang moet de onzin van dreeke nog duren vooraleer een ban wordt uitgesproken?
Een mening is één ding, maar een cd op repeat zetten, begint (al lang) te irriteren!
Man, ik ben al blij dat hij twee posts heeft weten te plaatsen zonder de naam 'Elzen' erin.
The following user(s) said Thank You: Boys_in_Red, Zeikbak, M-MVV

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

29 May 2020 17:42
Dank jewel Boschpoort een beetje stangen moet toch kunnen zolang we niemand beledigen of uitschelden ik moet toch wat doen in deze coronatijd in het zonnetje in Spanje na 7weken carontainne.

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 May 2020 21:03
Ron Elsen , Jurgen Streppel en Erik Noor die heb je niet samen voor een salaris voor 300 000 euro per jaar maar het zijn ook

geen Halve of Kwarten .......................word vervolgd ......................

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

30 May 2020 07:45
Ik had vernomen dat een hotelketen/sponsor Streppel zou betalen als die daadwerkelijk komt.

Die Erik Noor is dus een zakenman, wat ik begreep. Zou hij zelf ook wat in de club steken?
The following user(s) said Thank You: opadiehard

Time to create page: 0.398 seconds