MVV algemeen
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
Re: MVV algemeen
30 May 2020 09:12Mie leef Mestreech wrote: Ik had vernomen dat een hotelketen/sponsor Streppel zou betalen als die daadwerkelijk komt.
Die Erik Noor is dus een zakenman, wat ik begreep. Zou hij zelf ook wat in de club steken?
Klopt , ik heb inderdaad ook vernomen dat Streppel voor een deel door een sponsor betaald gaat worden als alles rondkomt. Enerzijds logisch, want deze man komt , met alle respect, niet voor een MVV-salaris werken. Anderzijds heeft hij , denk ik, vorig jaat goed gecashed in de zandbak en daarom is het financiele plaatje wellicht minder van belang voor hem.
Wat ik dan ook weer denk, en dat is wellicht omdat je altijd op het beste hoopt, is dat er nog meer in het vat zit. Ik kan me ergens niet voorstellen dat een trainer zijn ja-woord geeft op een spelersbudget van €700.000,-. Je moet tijdens zo een onderhandeling de club toch verkopen? Zit er dan wellicht alsnog meer in het vat qua sponsors?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
30 May 2020 10:59Please Log in or Create an account to join the conversation.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
30 May 2020 13:09Please Log in or Create an account to join the conversation.
- HIER!!
-
- Elite Member
-
- middenstip
-
- Platinum Member
-
30 May 2020 15:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
30 May 2020 19:21 - 30 May 2020 19:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
31 May 2020 10:45Het zal niet de eerste keer zijn dat media in hun jacht op een primeur een gerucht als feit presenteren.
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
31 May 2020 11:03Boschpoort wrote: Maar toch, zolang MVV niet zelf communiceert blijven dit voor mij geruchten.
Het zal niet de eerste keer zijn dat media in hun jacht op een primeur een gerucht als feit presenteren.
Inderdaad. En dan is iedereen weer teleurgesteld in de geringe daadkracht van MVV........
- jovkle
-
- Away
- Platinum Member
-
31 May 2020 11:12Frank Salemans wrote:Boschpoort wrote: Maar toch, zolang MVV niet zelf communiceert blijven dit voor mij geruchten.
Het zal niet de eerste keer zijn dat media in hun jacht op een primeur een gerucht als feit presenteren.
Inderdaad. En dan is iedereen weer teleurgesteld in de geringe daadkracht van MVV........
Hoezo?
- Jacques
-
- Platinum Member
-
31 May 2020 15:22Als jij tegen je vrouw zegt dat je morgen iets voor haar gaat kopen, de buurvrouw zegt vervolgens tegen je vrouw "ik hoorde dat je man naar Porsches aan het kijken was" en jij komt de volgende dag met een bos bloemen en een reep chocola thuis. Aan wie ligt het dan als je vrouw teleurgesteld is? Ik kan je het antwoord voor een paar forumers/facebookers wel vertellen; dat ligt niet aan jou, noch aan je vrouw of de buurvrouw. Maar aan MVV. En vooral Ron Elsen.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
31 May 2020 15:35Het zal door de sponsors gewaardeerd worden. Het kweekt extra loyaliteit.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
31 May 2020 15:38Jacques wrote: Je ziet in het transfertopic al iemand zeggen dat hij teleurgesteld is als "het nieuws" morgen is dat de seizoenkaartverkoop begint. En ik kan je garanderen dat dat sowieso het nieuws is, met heel misschien een extra nieuws omtrent trainer/directeur. Maar MVV heeft het bij sommige mensen weer gedaan als morgen geen trainer/directeur/spelers gepresenteerd worden. Terwijl MVV nergens heeft gezegd dat er morgen groot nieuws op dat vlak gaat zijn.
Als jij tegen je vrouw zegt dat je morgen iets voor haar gaat kopen, de buurvrouw zegt vervolgens tegen je vrouw "ik hoorde dat je man naar Porsches aan het kijken was" en jij komt de volgende dag met een bos bloemen en een reep chocola thuis. Aan wie ligt het dan als je vrouw teleurgesteld is? Ik kan je het antwoord voor een paar forumers/facebookers wel vertellen; dat ligt niet aan jou, noch aan je vrouw of de buurvrouw. Maar aan MVV. En vooral Ron Elsen.
Ik zou inderdaad teleurgesteld zijn als het alleen de seizoenskaartverkoop betreft. Daar ben ik heel eerlijk in. Ik zou dit echter niet Ron verwijten, wel aan de marketing van MVV.
Ik zou zo’n teaser alleen lanceren als er ook daadwerkelijk groot nieuws zou zijn. Of MVV gaat stunten met de seizoenskaarten?
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
31 May 2020 16:52Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
31 May 2020 18:14tuutsje wrote: Ik zou inderdaad teleurgesteld zijn als het alleen de seizoenskaartverkoop betreft. Daar ben ik heel eerlijk in. Ik zou dit echter niet Ron verwijten, wel aan de marketing van MVV.
Diezelfde mensen die al jaren wordt verweten te weinig te doen? Eerder dit jaar zaten we met zijn allen, inclusief mezelf, nog te klagen dat social media nauwelijks aandacht kreeg van MVV. Dit is voor mijn gevoel typisch iets dat MVV nooit goed kan doen. Doen ze niets speciaals en verkopen we weinig seizoenkaarten, dan verwijten we het MVV. Doen ze wel iets, dan wordt meteen van alles verwacht omdat wat lokale journalisten een gerucht de wereld ingeholpen hebben.
- Hartmans1973
-
- Elite Member
-
31 May 2020 19:10We komen alleen vooruit als de problemen benoemd worden en er vervolgens iets mee gedaan wordt.
Op kantoor is het een rotzooi en dat al decennia lang zorg eens dat dit fatsoenlijk gaat lopen!
Als je maanden niks laat horen en dan zo’n filmpje op Social media gooit is het toch niet raar als mensen iets verwachten of ben ik nou gek?
Communicatie bij Mvv is gewoon slecht en als dat al naar supporters is hoe zou dat dan zijn naar sponsoren?
Kom op hé laten we nou eens bij stap 1 beginnen en zorgen dat we op kantoor in directie en bestuur naar professionaliteit toe gaan groeien dan volgt het voetbal ook.
Maar ik ben dat gepruts gewoon kots en kots beu er straalt niks van uit.