MVV algemeen
- Hill28
-
- Visitor
-
Re: MVV algemeen
26 Aug 2020 07:32 - 26 Aug 2020 07:33Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Robin
-
- Elite Member
-
26 Aug 2020 07:57 - 26 Aug 2020 07:57Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
26 Aug 2020 10:09Driver wrote: Wat blijft dit toch een verschrikkelijke krant, ze willen even nog Mvv aanpakken en een verkeerde beeldvorming geven, waarom?
Waarom? Omdat MVV al 20 jaar eerste divisie speelt en hierin de inhaalslag gemist heeft, terwijl bij Rjc steeds vermogende mensen plaats nemen. Als je wint heb je vrienden bij deze krant. In de tijd van Cees Schapendonk liepen ze namelijk weg met MVV. Toen was het MVV, MVV en nog eens MVV ( in positieve zin). Maar ook in de tijd met Meijer. ( Brokamp was voor mijn tijd). M.a.w. zolang MVV eerste divisie blijft, en er geen geld is, wordt er op neer gekeken, en afgekraakt tot op het bot.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
26 Aug 2020 10:16"Beppie kan niet zingen ivm corona protocol" zal weiniger clicks opleveren dan deze suggestieve kop.
- Jo70
-
- Platinum Member
-
26 Aug 2020 10:27Luister maar eens naar deze podcast. Valt je niets meer in hoe negatief MVV hier wordt neergezet!!
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
- Kotspoejer
-
- Premium Member
-
- Kotspoejer
-
- Premium Member
-
26 Aug 2020 10:42Kotspoejer wrote: Staat gewoon (voor iedereen zichtbaar) in de krant hoor!
@webmasterfm
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
26 Aug 2020 11:17Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
26 Aug 2020 11:39Frank Salemans wrote: Is dat artikel nu zo erg? De kop en inhoud van het artikel komen niet echt overeen, inderdaad. De kop is suggestief, maar de inhoud is toch vrij genuanceerd. En ook de podcast vond ik niet zo negatief als hier gesuggereerd. Oké er wordt in een oude-jongens-krentebrood-sfeer wat lacherig gedaan, maar dat gebeurt bij alle onderwerpen die aan de orde zijn gesteld. En de realiteit is soms ook wel zodanig dat er grapjes over gemaakt mogen worden. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat De Limburger er belang bij heeft negatief te zijn over MVV. De realiteit bij de Limburgse profclubs vraagt toch ook om een wat kritische houding?
Het is verder ook wel typisch dat het gros van de fans van iedere Limburgse BVO hetzelfde claimen. Hun eigen club word stelselmatig negatief afgeschilderd ten faveure van een andere club. Ergens denk ik dat het voor een heel groot gedeelte ook ligt aan de gekleurde bril die je als fan op hebt wanneer je naar je eigen club kijkt itt hoe buitenstaanders er tegenaan kijken.
- pieter
-
- Junior Member
-
26 Aug 2020 11:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
-
- Visitor
-
26 Aug 2020 11:48 - 26 Aug 2020 11:52Kom dan eens met echte journalistiek. Doe bv diepgravend onderzoek naar de hele verboden staatssteunconstructies bij roda. Of voor mijn part naar onze ‘brandschone’ directeur. DDL kiest liever voor oppervlakkig cynisme richting MVV. Dat is niet in het belang van DDL en niet in het belang van MVV.
Maar toegegeven: ik zou ook moeilijk op een positieve toon verslaggeven over Roda.
In zoverre kan ik het de redactie niet kwalijk nemen, ze hebben nu eenmaal niks met MVV. Maar ik hoef het niet meer te lezen in elk geval.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
26 Aug 2020 11:50Zodat de “bal” kan gaan spreken en de uitkomst van een ieder zijn visie en beleid de stand van de ranglijst gaat zijn !!
- jovkle
-
- Platinum Member
-
26 Aug 2020 12:10Schapendonk wrote:Driver wrote: M.a.w. zolang MVV eerste divisie blijft, en er geen geld is, wordt er op neer gekeken, en afgekraakt tot op het bot.
Vergeet jij niet ff dat er al jarenlang wanbeleid wordt gevoerd bij #oda en de gemeente Kerkrade en Fortuna 3 jaar gelden op sterven na dood was?
Berichtgeving dient t.o.v. de zuidelijke BVO's objectief te zijn.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
26 Aug 2020 12:59Als je je kwaad wilt maken over journalistiek en MVV zijn er veel betere voorbeelden te vinden dan dit. Denk aan het lafhartig aftuigen van een bus vol met leden van de Roda-kidsclub een paar jaar geleden, wat in de praktijk bleek dat er geen enkel minderjarig persoon aanwezig was én dat het ergste dat er gebeurd was, dat een sjaal was gejat.
- Schapendonk
-
- Banned
-
26 Aug 2020 13:05 - 26 Aug 2020 13:07jovkle wrote:Ik vergeet dit niet, of ben dit niet vergeten, maar hier lees je bijna nooit iets over. Ik heb de afgelopen 20 jaar helaas wel genoeg over MVV gelezen. En daar was niet veel goeds bij. Maar ja, welk nieuws is goed. Als er niets te zeuren valt, is er geen nieuws. Of het moet al over de oogappel van de Limburger en L1 gaan, want hierover mag natuurlijk niet gezeurd worden.Schapendonk wrote:Driver wrote: M.a.w. zolang MVV eerste divisie blijft, en er geen geld is, wordt er op neer gekeken, en afgekraakt tot op het bot.
Vergeet jij niet ff dat er al jarenlang wanbeleid wordt gevoerd bij #oda en de gemeente Kerkrade en Fortuna 3 jaar gelden op sterven na dood was?
Berichtgeving dient t.o.v. de zuidelijke BVO's objectief te zijn.