MVV algemeen
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
Re: MVV algemeen
24 Oct 2021 09:07 - 24 Oct 2021 09:15αναρχος wrote: Iedereen kan zien dat het voetbal momenteel kut is, maar dit gejank hier op het forum is mvv onwaardig. Als supporter laat je, je club niet in de steek en ben je er vrijdag gewoon bij om samen met je mede supporters de overwinning over de streep te trekken! En als er een Supporterskaffee wordt georganiseerd is dat een mooie kans om kritische vragen te stellen, maar in plaats van dat te doen lijkt het erop alsof er hier liever een aantal in de online anonimiteit willen huilen. Kom op voor je club, in plaats van als een zwakkeling te zeiken en weg te lopen!! Tot vrijdag, winnen of staken!
Wilde eigenlijk niet reageren,ik laat mijn club ook niet in de steek heb een seizoenskaart maar ik neem voorlopig afstand!
Online anonimiteit klopt ook niet naar mij gericht iedereen kent mij ongeveer wel!
Een supporterscafe is een goed nieuws show!
Ben echt geen zwakkeling ga al kijken van 1967/2021…..nu jij nog?
Ps Zal verder niet meer reageren op dit soort berichten,ga niet meer uitleg geven.
Ik weet niet hoelang jij al gaat kijken maar maar denk niet dat je in de buurt komt van mijn 54 jaar….succes en trek niet iedereen over een kam!...Gr Opa.
Had je een persoonlijk bericht willen sturen en dit niet hier posten,maar ik kan je geen persoonlijk bericht sturen de site accepteerd naar jou geen persoonlijk bericht….
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- LRB
-
- Platinum Member
-
24 Oct 2021 10:18 - 24 Oct 2021 10:20opadiehard wrote:αναρχος wrote: Iedereen kan zien dat het voetbal momenteel kut is, maar dit gejank hier op het forum is mvv onwaardig. Als supporter laat je, je club niet in de steek en ben je er vrijdag gewoon bij om samen met je mede supporters de overwinning over de streep te trekken! En als er een Supporterskaffee wordt georganiseerd is dat een mooie kans om kritische vragen te stellen, maar in plaats van dat te doen lijkt het erop alsof er hier liever een aantal in de online anonimiteit willen huilen. Kom op voor je club, in plaats van als een zwakkeling te zeiken en weg te lopen!! Tot vrijdag, winnen of staken!
Wilde eigenlijk niet reageren,ik laat mijn club ook niet in de steek heb een seizoenskaart maar ik neem voorlopig afstand!
Online anonimiteit klopt ook niet naar mij gericht iedereen kent mij ongeveer wel!
Een supporterscafe is een goed nieuws show!
Ben echt geen zwakkeling ga al kijken van 1967/2021…..nu jij nog?
Ps Zal verder niet meer reageren op dit soort berichten,ga niet meer uitleg geven.
Ik weet niet hoelang jij al gaat kijken maar maar denk niet dat je in de buurt komt van mijn 54 jaar….succes en trek niet iedereen over een kam!...Gr Opa.
Had je een persoonlijk bericht willen sturen en dit niet hier posten,maar ik kan je geen persoonlijk bericht sturen de site accepteert naar jou geen persoonlijk bericht….
Denk niet dat dit bovenstaande op jou gericht is Peter, want iedereen die langer dan 1 jaar bij us MVV-ke rondloopt, kent jou en leest jou zware teleurstelling (die we delen) niet als lafheid of in de steek laten !
En als het wel zo zou zijn, wat is een mening t.o.v. vele die anders over je denken?
We zijn allemaal geraakt door wat we meemaken op het veld en veel kritiek is niet bepaald een steuntje in de rug voor onze jongens, maar trek je niet te veel persoonlijk : we weten wie je bent en wat we aan je hebben ! Missen je op de chat...
Kom op, veer höbbe al 'n "aajt wief" mer zo eentje al Opa ...?
daar is er maar eentje van... :thumbsup: gein gezeik dus
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
24 Oct 2021 10:23Komende week gaat een belangrijke week worden: vliegen we uit de beker (wat zomaar kan) en verliezen we van Aachen-Nord, dan is het alarmfase 1… Ook ik leef normaal al weken naar de derby toe. Nu vrees ik, niet zozeer voor de kwaliteit van de tegenstander, maar meer voor onze onkunde.
Voor het team is dit hét moment om de fans weer volledig achter zich te krijgen. We zijn een aantal keer flink vernederd. Het is zwaar om MVV-fan te zijn. Geef ons weer een beetje onze trots terug! Pak die moffen!!!
- LRB
-
- Platinum Member
-
24 Oct 2021 10:31 - 24 Oct 2021 11:03Maosbrögk wrote: Voor het team is dit hét moment om de fans weer volledig achter zich te krijgen. We zijn een aantal keer flink vernederd. Het is zwaar om MVV-fan te zijn. Geef ons weer een beetje trots terug! Pak die moffen!!!
Helemaal mee eens : laat de selectie een voorbeeld nemen aan Rico gisteren...
puur op wilskracht en inzet een (bijna) verloren situatie ombuigen tot een overwinning !
Natuurlijk mogen en kunnen we ons kwalitatief niet vergelijken met Verhoeven, maar dat stukje mentaliteit is wel van toepassing
en kan ons het hele seizoen goedmaken !
Kom op die ROEJE !!!
MVV-*oda 2014-2015
www.dailymotion.com/video/x2hxwfk
- Kletswief
-
- Platinum Member
-
24 Oct 2021 20:41Ik vraag me af welke onrealistische doelstellingen sommige mensen hebben aan het begin van het seizoen.
En MVV heeft al pakweg de laatste 20 jaar een klein spelersbudget van rond de 7 ton euro. En o.a. Elsen heeft heeft ondanks dit leuke dingen met zijn selectie laten zien. Het maximale eruit gehaald. Ook Kalezic afgelopen jaar, nauwelijks 11 spelers aan het begin en ondanks alles toch iets neergezet. Maar vorige sommige mensen was dit dan toch niet goed genoeg en genoeg ruimte voor kritiek.
En MVV heeft stepkes gezet. Vroeger haalde MVV de gazet als er weer een lijk uit de kast viel. En nu is MVV schuldenvrij, wel geen vet op de botten. En tsja iedereen wilt dat het spelersbudget van usmvvke verdubbeld wordt of vertienvoudigd wordt door een sjeik...
Helaas wij hebben niet iemand met een schroef los die 25 miljoen er doorheen jast of een gemeente die vrijwel jaarlijks de huur verlaagd of met een subsidie op de proppen komt. Of een russische crimineel uit de zandbak. En ondanks het gejammer staan we maar drie punten achter op clubs die veel meer budget hebben.
We hebben een hele kleine organisatie, volgens mij na Paul Penders nu met Erik Noor pas de 2e betaald commercieel directeur. En er worden stepkes gezet en ook fouten gemaakt, bv de misgelopen NOW subsidie. Maar sommigen mensen menen dat een commercieel manager een shirtsponsor meeneemt en dat er een draaiboek is van hoe in drie stappen verdubbelen het budget en halen we CL.
Het proatkaffee vond ik leuk van opzet. Eindelijk eens wat beter bezocht, ook meer jongeren. Erik Meijer presenteerde het heel leuk. En iedereen kon rechtstreeks vragen stellen in plaats van digitaal commentaar leveren. En nee, tuurlijk zal een trainer niet individueel over spelers praten en nee men laat niet het achterste van de tong zien. Maar ik vind wel dat men een eerlijk en duidelijk beeld geeft. Noor vond dat het in de business ruimte tegenviel. Ook geen nieuw verhaal, Maastricht heeft heel veel MKB maar geen grote bedrijven. En ondanks dat de voorwaarden voor een investeerder gecreëerd zijn... en met bezig is... is het ook niet zaligmakend.
Helaas velen willen, net zoals ik, graag horen dat er een grote investeerder zou komen of dat een aantal grote lokale bedrijven of personen die zich samen vinden. Maar het is blijkbaar heel moeilijk. En daarom is de kans ook redelijk aanwezig dat we in het rechterrijtje blijven hangen net zoals Den Bosch, of Eindhoven. Ook komend seizoen weer en het jaar daarop.
Hopelijk komt die investeerder er wel of komen er sponsoren erbij in plaats dat ze overlopen naar een concurrent. Want er zijn wel positieve kanten.... Geen schulden, een mooie stad om te vertoeven, grote steden in de omgeving en hopelijk een mooie businessruimte waar het in de toekomst gezellig vertoeven is en waar men kan netwerken. En een fantastische Angelside.
Hopelijk winnen we deze week twee keer!!!
- Hill28
-
- Visitor
-
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
25 Oct 2021 07:53Ik voeg me bij een hele grote groep vd oude garde die net als ik een rood wit hart hebben maar niet meer gaan.
Ik zal MVV op de achtergrond blijven volgen, maar dit MVV krijgt van mij geen cent meer.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
25 Oct 2021 09:33Haha, eerst gooi je het op de verplichte qr-code en in je laatste zin komt de werkelijke aap uit de mouw: je wilt geen cent meer aan MVV besteden. Zeg dat dan ronduit. En dan 4life in je naam hebben.......mvvke4life wrote: Helaas na 26 MVV, heeft de club een andere plek in mijn leven gekregen. Mede door de corona crisis en ook het feit dat ik door mijn persoonlijke keuze (uit solidariteit voor een vriend met een allergie) de qr pas weiger, zal ik niet meer snel naar een wedstrijd gaan. Aangezien MVV toch maar blijft aanmodderen in de marge zal ik me er makkelijker over heen kunnen zetten.
Ik voeg me bij een hele grote groep vd oude garde die net als ik een rood wit hart hebben maar niet meer gaan.
Ik zal MVV op de achtergrond blijven volgen, maar dit MVV krijgt van mij geen cent meer.
- Klomeleer
-
- Senior Member
-
25 Oct 2021 09:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Zakelijk
-
- Elite Member
-
25 Oct 2021 09:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De_Lange
-
- Platinum Member
-
25 Oct 2021 10:11De gemeente is de club liever kwijt dan rijk, kunnen ze bij de geusselt nog wat geld verdienen aan bouwgrond. Met de goedbedoelde MKB sponsoringen, blijf je in de marge zitten en die marge wordt steeds kleiner en komt steeds dichter bij het amateur niveau te liggen. Een minderheids investeerder, zet geen zode aan de dijk, want waarom zal en dergelijke investeerder geld erin doen, zonder dat hij iets te bepalen heeft of er voor terug krijgt.
Een investeerder die totale zeggenschap krijgt, zal deze club ook niet interessant vinden, tenzij er een akkoord kan worden gesloten met de gemeente of een andere partij, zodat er op een bepaalde manier geld voor deze persoon valt te verdienen, echter achter ik dit vrijwel uitgesloten.
Zoals ik al eerder aangaf, ik ben bang dat onze club dit keer niet uit deze neerwaartse spiraal komt al hoop ik tegen beter weten in.
- Schapendonk
-
- Banned
-
25 Oct 2021 11:02 - 25 Oct 2021 11:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
25 Oct 2021 13:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- steefmestreech
-
- Premium Member
-
25 Oct 2021 15:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- peeke
-
- Platinum Member
-
25 Oct 2021 16:08Please Log in or Create an account to join the conversation.