>
Ontvangen bedankjes 717
Hill28 schreef : Ik leg 20 euro bij om die wedstrijden gewoon op espn te krijgen. Of desnoods op TV Maastricht. Crowdfund, nog iemand?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hill28 schreef : Ik leg 20 euro bij om die wedstrijden gewoon op espn te krijgen. Of desnoods op TV Maastricht. Crowdfund, nog iemand?
De Zwarte Vogel schreef : De MVV-app doet het inderdaad niet! Kennelijk realiseert men zich bij MVV helemaal niet dat er ook mensen zijn die kunnen leven zonder al die (a-)sociale media.
Onaantrekkelijk? De investeerders staan in de rij volgens Noor...De Zwarte Vogel schreef : Opnieuw een inktzwarte dag voor ons als supporters! Zo blijft MVV volstrekt onaantrekkelijk voor grote en voor kleine sponsoren. Het is hoog tijd voor verlichtende acties van de leiding van MVV. De supporters hebben zich al van hun beste kant laten zien, maar zo raakt bij hen ook de inspiratie weg!
webmastersfm schreef : Naar mijn weten heeft Noor geen arbeidscontract maar wordt hij ingehuurd via zijn bedrijf. Beide partijen zijn vrij om de overeenkomst op elk moment te beëindigen zonder consequenties. Dus lijkt me de vrees dat Noor zogenaamd geen investeerders binnenhaalt omdat hij zijn eigen baantje wil veiligstellen onzin. Hij zal immers daar uiteindelijk op afgerekend worden. Ik deel enkele zorgen , maar sommige dingen lijken me echt onnodig en beschadigen niet alleen Noor maar vooral MVv