>
Ontvangen bedankjes 773
In dit scenario zitten we al jaren. Zelfs de crew Goumans/Jongen (met ondersteuning van Melchior) en de groep Rinkens/Vleugels/Harkema is het de afgelopen 20 jaar niet gelukt. (Goumans/Jongen wilden ook een nieuw stadion i.s.m. de gemeente) De laatste jaren hebben we het nog met ondersteuning van Reginald Thal en de oud spelers geprobeerd, maar ook dit was geen financieel succes.Clochard schreef : 4. Op eigen kracht vooruit
Een scenario dat eigenlijk vrijwel niet meer besproken wordt, maar toch nog wel interessant kan zijn. Ik ben ervan overtuigd dat met de juiste mensen aan het roet de club wel degelijk op eigen kracht weer stappen vooruit (of beter gezegd: stappen terug) kan zetten. Het lijkt wel alsof iedereen ervan overtuigd is dat alleen een exotische investeerder ons nog kan redden, maar deze club en deze stad hebben zelf heus nog wel wat in de mars. Dit scenario leunt op drie zaken: 1) een verbond met de gemeente en mogelijkheden onderzoeken voor een nieuw stadion, 2) een paar jaar investeren in de organisatie ten koste van de prestaties op het veld, 3) die organisatiekracht inzetten om een maximale inspanning te leveren het sponsorbestand te vergroten en ook de betrokkenheid te vergroten, evenals de supporters een centrale factor te maken in de club.
Als er dan over 5 jaar stappen zijn gezet, kan je altijd nog op zoek naar een investeerder (als dat nog nodig is) maar dan op basis van eigen kracht
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Over die bron Kvk zijn daar ooit vragen over gesteld of gaan die nog gesteld worden door de officiële geledingen binnen Mvv.
Ik vind als ze waar zijn dat deze bevindingen/geruchten aan de kaak moeten worden gesteld.
En vind ze aannemelijker dan alweer een waarschijnlijke belofte over een eventuele investeerder eerder gepubliceerd door onze AD….mvrgr Opa.
opadiehard schreef : Ik bedoelde eigenlijk dat er binnen de supporters geledingen dus de georganiseerde partijen dit voor gelegd gaat worden.
Ik voel mij zelf geen partij daarin(officieel)….mvrgr Opa.