>
Ontvangen bedankjes 717
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Duin schreef : .
En dan hoor ik weer het verhaal over het 'uitbesteden' van taken, catering etc.
Ook dat is de normaalste zaak van de wereld bij vrijwel elke club, dus ook dat kun je niet als een vreemde of onverantwoordelijke keuze wegzetten in mijn ogen.
Dominique schreef :
Ook dat is de normaalste zaak van de wereld bij vrijwel elke club, dus ook dat kun je niet als een vreemde of onverantwoordelijke keuze wegzetten in mijn ogen.
Als je niks te besteden hebt is dat wel degelijk een vreemde en onverantwoordelijke keuze. Zeker als je daarbij een organisatie aan de kant zet die iedere euro die ze daaruit verdienden weer terug in de club duwden.
Kletswief schreef :
Dominique schreef :
Als je niks te besteden hebt is dat wel degelijk een vreemde en onverantwoordelijke keuze. Zeker als je daarbij een organisatie aan de kant zet die iedere euro die ze daaruit verdienden weer terug in de club duwden.
Nee, het uitbesteden van bepaalde werkzaamheden voor een kleine organisatie is een normale zaak. MVV heeft te weinig geld en daardoor een kleine organisatie en daardoor ook weinig mensen op kantoor. Dus MVV heeft geen geld om werkzaamheden waar specifieke kennis voor nodig is zoals HRM bv. om dit zelf te doen. Het is te duur om zelf hier een ervaren HRM medewerker voor aan te trekken. Is net zoals professionele ticketingsoftware, MVV heeft geen geld om een programmeur aan te trekken om zelf ticketingsoftware op maat te ontwikkelen dus logisch om gebruik te maken van een ervaren leverancier. Enz.
Napoleon schreef :
Kletswief schreef :
Dominique schreef :
Nee, het uitbesteden van bepaalde werkzaamheden voor een kleine organisatie is een normale zaak. MVV heeft te weinig geld en daardoor een kleine organisatie en daardoor ook weinig mensen op kantoor. Dus MVV heeft geen geld om werkzaamheden waar specifieke kennis voor nodig is zoals HRM bv. om dit zelf te doen. Het is te duur om zelf hier een ervaren HRM medewerker voor aan te trekken. Is net zoals professionele ticketingsoftware, MVV heeft geen geld om een programmeur aan te trekken om zelf ticketingsoftware op maat te ontwikkelen dus logisch om gebruik te maken van een ervaren leverancier. Enz.
Waar het hier , dus bij MVV mis gaat en dat laten de cijfers zien , dat er geen visie of plan aan ten grondslag ligt
Erik Noor is als een kip zonder kop bij MVV begonnen en heeft 12 maanden wat goedkope praatjes afgestoken . De controlerende macht dat was het bestuur ( Joris en Co) die hebben Noor aangesteld , die zijn nimmer kritisch naar hem geweest . Dit met alle gevolgen van dien.
En je hoeft mij helemaal niks wijs te maken , het onderbuik gevoel wat ik al maanden had , is met een druk op de knop bevestigd bij het zien van de cijfers.
En dit stopt niet, al wordt er morgen een investeerder gepresenteerd en die stopt er X in met een minderheidsbelang dan is binnen 1 jaar dat geld als sneeuw voor de zon verdwenen , gewoon omdat de uitvoerende "macht" niet capabel is !
Ik vraag me werkelijk wanneer dit bij supporters en partners gaat doordringen . Als er weer een beroep op de gemeente gedaan moet worden ?? Is dat het moment dat de achterban eens wakker wordt geschud ?
Erik Noor interesseert MVV helemaal niks, nul komma nul !! Bestaat MVV morgen niet meer dan ligt hij daar geen seconde wakker van .
De beste man heeft een lease auto gereden van 9000 euro per jaar , slaapt door de week in een luxe hotel en mag iedere maand zijn management fee indienen
En wat krijgen wij als club daar voor terug , het gehele eigen vermogen verdampt , lees 400.000 !!! . De schuld met 800.000 gestegen tot 1.1 miljoen
Een elftal wat er helemaal niks van kan, de medische staf die met onvrede zijn vertrokken , en een club die in verval is geraakt
Dat is de erfenis van Erik Noor na 1,5 jaar in dienst