>
Ontvangen bedankjes 64
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hill28 schreef : Ik zou niet graag in de schoenen van dit bestuur staan. 2 jaar lang gewaarschuwd worden vanuit diverse kanten, alle alarmsignalen op rood zien springen. En dan geen actie ondernemen. Dat staat pas goed op je cv zeg.
En voor degene die een lease auto van 9000 euro, plus dure hotelovernachtingen, plus ook nog een bovenmodaal salaris normaal vindt - allemaal op kosten van (veer zien) MVV. En dan zo n (wan)prestatie afleveren..ik heb er geen woorden voor.
Hill28 schreef : Ik zou niet graag in de schoenen van dit bestuur staan. 2 jaar lang gewaarschuwd worden vanuit diverse kanten, alle alarmsignalen op rood zien springen. En dan geen actie ondernemen. Dat staat pas goed op je cv zeg.
En voor degene die een lease auto van 9000 euro, plus dure hotelovernachtingen, plus ook nog een bovenmodaal salaris normaal vindt - allemaal op kosten van (veer zien) MVV. En dan zo n (wan)prestatie afleveren..ik heb er geen woorden voor.
Wat dan wel? Sinds de eerste wedstrijden zonder publiek door corona in het seizoen zijn er 37 thuiswedstrijden gespeeld. Nu is het moeilijk om daar een precieze schatting over te geven aangezien bij sommige wedstrijden nog wel wat publiek mocht zijn. Laat ik voor het gemak uitgaan van het seizoen 18/19, toen hadden we in totaal 83.000 toeschouwers. Zie: www.transfermarkt.nl/mvv-maastricht/besu...twicklung/verein/384mvv4ever schreef : Je kunt corona overal de schuld van geven, maar het is niet de grootste schuldige...
1. Nergens wordt aangegeven of gezegd dat Noor de persoon is die onderdeel is van een (gedeeltelijke) verkoop van de minderheidsaandelen. Dit puur jouw interpretatie.Napoleon schreef : @strucht , dank voor t plaatsten ik lees al jaren de VI niet meer.
Goed het bekende riedeltje van Noor , die nu al bijna een jaar de club aan een minderheidsaandeel aan t verkopen is , en wat hem niet lukt. En eigenlijk zou hij daar helemaal geen onderdeel van moeten zijn omdat hij als directeur van de BV helemaal niet over de verkoop gaat van de club . Ik blijf dat een onjuiste wijze vinden van Stichting bestuur en bestuur ledenraad om iedere keer Noor hier aan te laten schuiven en te laten deelnemen.
Maar goed , het vooruitschuiven daar weet de beste man wel raad mee, nu praten we weer over april en mei en als het april en mei is dan is wellicht weer juni en juli en zo zijn we dan 2 jaar verder onder leiding van Noor .
We zijn als club helemaal niks opgeschoten met de gladde praatjes van de t-shirt verkoper die daar helemaal niet zit om t belang van MVV te dienen maar vooral zijn eigen belang. Nu krijgt hij daar ook gewoon de kans voor als stichting bestuur en bestuur ledenraad hem als spreekbuis laten optreden ( in dossier aandelen verkoop) dan geven ze hem dat podium . In mijn ogen is dit gewoon slap bestuur, de aandeelhouders zouden zelf deze gesprekken ( en alleen hun) moeten voeren en Noor hier buiten moeten laten , maar dat gebeurd dus niet
Noor die ook nu weer laat optekenen dat we de gezondste club zijn in Limburg, we spelen wel geen enkele rol van betekenis en ook is ons eigen vermogen van 1 juni 2021 inmiddels allang in de rode cijfers ( dat schreef de club nog in de aantekening KVK) maar dat hoor je niet uit zijn mond !
En dan de reorganisatie van de club ?? heb ik iets gemist... volgens mij zijn er alleen maar goede mensen vertrokken die geen toekomst meer zagen onder zijn leiding.
En wat al helemaal kwalijk is dat 2 fyisio's Wintjes en Loeffen die 20 en 10 jaar aan MVV verbonden zijn geweest , nergens zijn bedankt voor hun diensten
Via de achterkant de club verlaten , is dat wat Noor vindt van reorganiseren , mensen weg jagen !!
Deze soap gaat maar door, en Noor bouwt alweer de volgende time lap in ...alles vooruit schuiven in de toekomst en ons slappe bestuur en toezicht houders laten het allemaal maar gebeuren. De magie van Maastricht , het plan laat al 24 maanden op zich wachten want zolang is Noor al bijna aan MVV verbonden en het is een stuk slechter dan wat het was als voor die tijd Noor.
De tijd gaat dringen en zal weer een nieuwe begroting gemaakt moeten gaan worden en opgesteld en met het afbetalen van de schulden vanaf 1 oktober 2022 blijft er bitter weinig over als er geen nieuw geld komt .
Daarbij zie ik de deal ook helemaal niet zo snel door de ledenraad komen , zeker niet als het een "paniek deal " is ...
Napoleon schreef : @strucht , dank voor t plaatsten ik lees al jaren de VI niet meer.
Goed het bekende riedeltje van Noor ,