>
Ontvangen bedankjes 1256
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Frank Salemans schreef : Napoleon, ik verwacht niet dat de Ledenraad zal tegenstemmen in het geval het een minderheidsaandeel is. Ik ben echter wel heel benieuwd hoeveel geld een investeerder wil besteden aan een minderheidsbelang. Want dan heb je uiteindelijk nog niet zo veel te zeggen als aandeelhouder. Een kapitaalkrachtige investeerder zal waarschijnlijk voor een meerderheidsbelang (nu of op termijn) willen gaan, schat ik zo in.
Boschpoort schreef : De vraag wat de club waard is of wat een investeerder ervoor wil betalen is niet eens zo interessant. Het gaat erom wat er na de aandelenverkoop wordt gedaan om de waarde van de club te verhogen.
Daar zal het een aandeelhouder om te doen zijn en dat is - als het goed is - ook in het belang van de club.
Punker73 schreef :
Napoleon schreef : @strucht , dank voor t plaatsten ik lees al jaren de VI niet meer.
Goed het bekende riedeltje van Noor ,
Ik heb sinds hele lange tijd het forum weer eens geopend en heb er gelijk weer spijt van ...... het voordeel is wel dat ik meteen zie welke berichten van jouw zijn (lange lappen tekst) en als ik er dan een klein beetje snel doorheen ga zie ik eigenlijk in elke bericht weer hetzeflde:
blablabla ...... Noor is incompetent blablabla ...... rest van het bestuur is er niet blablabla ...... leaseauto van 9000 blablabla ...... hotelovernachting blablabla ......
mijn masterplan blablabla ...... ik heb het altijd al geroepen blablabla ...... ik wist het toen al blablabla ...... had maar naar mij geluisters blablabla ......
Wanneer neem je nou eens actie ipv van hier op een forum te roeptoeteren ...... kom eens met je uitgewerkte masterplan.
Als dat zo goed is heb je hier zo iedereen achter ja maar ik zie maar weinig concreets terug.
Boer458 schreef : En of Erik Noor aan de weg timmert !
Er komt een nieuw team : meisjes U-17.................