MVV algemeen

30 aug 2020 23:03
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #6136
Ik hoop dat ik me vergis, maar ik zag een duidelijk gefrustreerde trainer. Hij sprak dit ook uit. De basis is niet goed. De selectie veel te smal. Ik meen hem ook te hebben horen zeggen in een interview dat bij de start van de competitie het team compleet zou zijn. (Beloofd door Elsen)?
Hij heeft wel van af de eerste dag gezegd dat we geduld moesten hebben.
Ik weet niet of jullie dat ook hebben? Maar deze trainer is eerlijk oprecht en duidelijk. Ik heb veel vertrouwen in deze man!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2020 23:07
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV algemeen #6137
Ik snap niet hoe ze op TV maar bezig bleven over de spelers wat er zijn bij MVV?

Duin & Swanson waren er door Corona niet bij, en Mares wegens een schorsing. Zijn die er wel bij heb je gewoon 3 spelers extra op de bank.

En er komen er waarschijnlijk nog 3 bij, Werker & Salasiwa is zo goed als rond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2020 23:16
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV algemeen #6138
Landelijke media spreken altijd negatief over MVV. Denk dat wij dat over ons zelf hebben afgeroepen door altijd veel te bescheiden te zijn als club...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 06:53
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3817
Meer
MVV algemeen #6139
En wat is dan in hemelsnaam het belang van de landelijke media om MVV negatief af te schilderen? Die commentator had groot gelijk, dit is precies waar we met zijn allen al jaren over klagen. Het seizoen begint en de selectie is nog lang niet rond. Dat je drie spelers mist zal vaker gebeuren. Dat je dan op Mickels na alleen maar totaal onervaren jeugdspelers op de bank hebt, mag gewoon benoemd worden.

Ik begrijp de kant van MVV ook, geen geld en de transfermarkt is nog een maand open dus koopjes komen later pas. Het is niet zwart-wit. Maar als verslaggever heb je daar geen fluit mee te maken, dan zie je gewoon dat MVV spelers met kramp niet eens kan wisselen omdat er niets acceptabels meer op de bank zit.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, M.V.V. 1902, bokkesprongen, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 07:06
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #6140
Komt misschien ook door de reactie van onze trainer. En hij is gewoon eerlijk.
16 spelers weg, door omstandigheden nu maar 10/11 contract spelers mee naar Almere. Dat zouden nu eigenlijk meer spelers moeten zijn omdat er geen winterstop is.
Dit was gewoon openlijk kritiek op Elsen!
En gelijk heeft hij. Als we de eerste wedstrijd al massale kramp hebben op het veld?
Ook met die 3 spelers erbij is onze selectie veel te smal. Een schorsing en een paar blessures en je hebt een probleem.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 10:42
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV algemeen #6141
Ik weet niet of ik het onder dit item kan plaatsen, maar hoe zit het eigenlijk met het toekennen van de plaatsen voor de thuiswedstrijden? Als ik zo de tribune van Almere bekeek dan werd daar niet echt veel rekening gehouden met de Corona regels, vond dit niet echt 1,5 meter. Kan me niet voorstellen dat we de ongeveer 2150 seizoenskaart houders niet kunnen plaatsen in de Geusselt, of zijn er nog kaarten toegezegd aan andere gegadigden? Vind het allemaal beetje vaag, ook omdat we ruim 1 week voor de eerste thuiswedstrijd nog niets duidelijk hebben! Het zou verkeerd zijn om losse kaarten in de verkoop te doen terwijl er supporters zijn die altijd jaren lang een seizoenskaart hebben en nu mogen hopen op minstens 2 wedstrijden gegarandeerd. Natuurlijk wil iedereen cambuur en de Eagels zien! Wellicht ben ik niet de enige die zo denkt!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 11:16
Bromsnor-West
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #6142
Het gaat niet alleen om richtlijnen. Het gaat ook om infrastructuur ivm ingangen, wc’s, drank punten. Nou die is bij mvv eenmaal kut. Hierdoor mag je ook minder mensen binnen. Ten tweede word overal bepaald door de Gemeente of een stadion open of dicht blijft ivm mensen. MVV en de gemeente Maastricht zijn geen beste vrienden. Dus MVV zal zich willen en tevens moeten houden aan de regels voordat onze lieftallige gemeente besluit om de deuren van het stadion dicht te houden. (KNVB kan dat alleen voor alle stadions bepalen, niet alleen lokaal)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 11:55
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV algemeen #6143
# bromsnor dit is duidelijk bepaalde informatie wist ik niet, bedankt voor de reactie!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 11:56
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV algemeen #6144
Het is wel zaak dat MVV op zeer korte termijn iets gaat laten weten aan de seizoenkaarthouders wat betreft het bezoeken van de eerste 4 thuiswedstrijden. Mag toch aannemen dat ze dit echt uiterlijk halverwege deze week gaan communiceren. Ook wel handig als er op de website komt te staan dat we zaterdagavond thuis tegen Cambuur spelen in plaats van ''geen wedstrijd gepland''. Maar goed, dat is ondertussen wel een bekend manco.

Nog iets anders: jammer dat onze commerciële afdeling minder innovatief is dan bijvoorbeeld een Telstar. Die doen dat als echte kleine club toch al jaren op een leuke en creatieve manier. Ook nu weer. Geen hoofdsponsor? Dan geven ze de plek op de voorkant van het wedstrijdshirt aan iemand die een steuntje in de rug kan gebruiken. Nu zeg ik niet dat MVV dat precies zo moet invullen, maar als je geen hoofdsponsor kunt vinden voor aanvang van het seizoen dan moet er toch een alternatief te bedenken zijn? Wellicht is dit te veel gevraagd gezien de mankracht op kantoor, maar zou de club wel sieren. En ziet er gewoon minder onprofessioneel uit dan een blanco shirt, hoe mooi en klassiek dat eigenlijk ook is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 11:58
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV algemeen #6145
Op de ledenvergadering van sv-1902 vertelde de SLO dat mvv 1400 supporters mag verwelkomen als ik me het goed herinner. Overigens werd op die avond ook verteld dat mvv tot dan toe de enige Limburgse profclub was met een door de driehoek en GGD/RIVM goedgekeurd coronaplan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 12:16
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV algemeen #6146
Vorige week is het supportersoverleg door de veiligheidscoordinatoren bijgepraat over het draaiboek zoals dat voorlopig zal gelden in de Geusselt.
Er zal nog wel een officieel verslag volgen maar om even positief te beginnen: MVV had op dat moment als enige van de limburgse BVO's de zaken op orde.

Er kunnen inderdaad maar 1400 personen worden toegelaten waarbij het uitgangspunt is dat alle jongeren tussen 12 en 18 in het uitvak geplaatst zullen worden omdat daar geen beperkingen gelden tav afstand. Mensen die met meer personen komen die op hetzelfde adres wonen mogen bij elkaar zitten maar zal gevraagd worden op de familie tribune plaats te nemen. Alle anderen zullen op 1,5 meter afstand moeten zitten zodat er per vak een beperkt aantal stoeltjes beschikbaar is. In principe op de 'eigen' tribune maar uiteraard niet op de eigen stoel en mogelijk niet op het eigen vak.

Natuurlijk gelden er nog allerlei andere beperkingen. Er zijn verplichte looproutes, sommige trappen zijn gesloten, sommige alleen voor opgaand, andere alleen voor dalend verkeer. Toiletten zijn gesloten, er komen dixi's en plaskruisen die we van Carnaval kennen, geplaatst net buiten het stadion maar uiteraard met hekken eromheen. Er is geen foodcourt en ook bij VZM is geen eten beschikbaar. Drank wel en zal op zo veilig mogelijke wijze worden uitgegeven.
DRINGENDE OPROEP: Laad thuis je saldo op je kaart op. in het stadion is dat vrijwel onmogelijk. Er wordt ook geen cash geaccepteerd.

En ja, met 2200 seizoenkaarthouders en 1400 plaatsen zal niet iedereen elke wedstrijd kunnen zien.

Los van Corona geldt er met ingang van dit seizoen een rookverbod in alle Nederlandse stadions.

Kortom, dit wordt geen prettig seizoen. Het is even niet anders.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice, Jacques, opadiehard, Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 13:34
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
MVV algemeen #6147

Boschpoort schreef : Kortom, dit wordt geen prettig seizoen. Het is even niet anders.


Weurd Boschpoort d’n nuie Roeie Pierre...? Of heet heer gistere gewoen e gleeske teveul gedroonke?:P

Kortom: na de wedstrijd van gisteren wordt dit een prettig seizoen! ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 13:45
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV algemeen #6148

LRB schreef :

Boschpoort schreef : Kortom, dit wordt geen prettig seizoen. Het is even niet anders.


Weurd Boschpoort d’n nuie Roeie Pierre...? Of heet heer gistere gewoen e gleeske teveul gedroonke?:P

Kortom: na de wedstrijd van gisteren wordt dit een prettig seizoen! ;)

Haha, een St. Bernardus Abt 12, dus dat valt mee. Ik heb ik het verleden met Roeie Pierre wel meer gedronken. Kostte altijd geld als je die tegenkwam. "He, zouden jullie mij niet eens wat te drinken aanbieden?"

Maar goed, ik ben blij met het punt in Almere maar iedere rechtgeaarde voetbalfan moet toch gruwen van de maatregelen die nu over ons worden uitgestort.
Terechte maatregelen overigens maar wel erg vervelend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, De Zwarte Vogel, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 15:11 31 aug 2020 15:12 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV algemeen #6149
Nog even in aanvulling op mijn post op de vorige pagina:
Het supportersoverleg is ad hoc bijeen geroepen door de SLO, Supporters Liason Officer, v/h supporterscoordinator.
Vertegenwoordigd waren: SV-1902 (incl. Trepke B ), Supportersclub, Angel-Side, Bestuur MVV, Veer Zien MVV, Fractie supporters van de Ledenraad, MVVFans.nl en het beveiligingsbedrijf dat door MVV wordt ingehuurd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2020 15:42
Dylan93
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
MVV algemeen #6150
Ik vind het zo mooi om de clubliefde te zien bij supporters die er als kippen bij waren om 40% korting te pakken die nu roepen, DAN GEEF ME MAAR 50% VAN MIJN SK TERUG. Iedereen weet al voordat de SK te koop waren dat dit eraan zat te komen. De maatregelen zijn erg sneu, niet alleen voor SK houders maar voor iedereen, binnen en buiten MVV.
Het zou de KNVB sieren om een deal met fox te sluiten, waarbij SK houders op een soort club omgeving kunnen inloggen rondom thuiswedstrijden om de thuiswedstrijden die ze niet bijwonen te kunnen bekijken online, vooral met het EK volgend jaar want dat brengt in Zeist toch weer miljoenen in het laatje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u lMaastrichtl, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden