MVV algemeen

07 sept 2020 13:05 07 sept 2020 13:05 door Zeikbak.
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #6181

dreekemvvke schreef : Je kunt nu wel zeggen er zijn pas 2wedstrijden gespeeld en we moeten de spelers en technische staf de tijd geven om op mekaar ingespeeld te raken maar dat heeft toch Niet met de kwaliteit van sommige spelers Te maken als ik kijk naar die Engelse speler van Arsenal dan vallen mijn schoenen uit ik zal verder geen namen noemen ,maarde zijn er toch enkele bij die het niveau van keuken divisie onwaardig zijn .en natuurlijk hoop ik dat het snel beter wordt maar ik heb er een hard hoofd in,er zal nog veel water door de Maas stromen voor dat mvv er weer is waar het vroeger was.


Sommige spelers spelen hun eerste wedstrijd sinds maanden. Die hebben nog wedstrijdritme nodig (Swanson bijvoorbeeld), alleen die kreeg nu 10 minuten voor het begin te horen dat die moest opdraven. Het is geen FIFA spelletje waar per direct een speler topfit staat...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 14:03
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6182
Nee zeikbak het gaat om kwaliteit en dat zie ik bij deze jongen niet ,daar had je nog beter Zeegers kunnen neerzitten daar zit tenminste nog rek in naar de toekomst en een jongen uit de eigen streek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 14:56
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #6183

dreekemvvke schreef : Nee zeikbak het gaat om kwaliteit en dat zie ik bij deze jongen niet ,daar had je nog beter Zeegers kunnen neerzitten daar zit tenminste nog rek in naar de toekomst en een jongen uit de eigen streek.


Als je gelijk kwaliteit brengt dan speel je niet op dit niveau. Je oordeelt echt veel te snel Dreeke, geef die jongen nou eens een kans. Brüls, Peeters, Gomez: allemaal jongens die even tijd nodig hadden om erin te komen, waren in de eerste wedstrijden ook geen toppers, maar hebben uiteindelijk meer dan verdienstelijk hun waarde bewezen. Over een x aantal weken kun je conclusies trekken of deze jongen kwalitatief iets te bieden heeft, na 1 wedstrijd vind ik dat veel te vroeg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 15:14
hindriks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
MVV algemeen #6184
Hou er ook even rekening mee dat Martina uitviel en Zeegers al gespeeld had die dag....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 15:48
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 103
Meer
MVV algemeen #6185

Jack Luijten schreef : Ik heb mij afgelopen zaterdag, zittend in het gastenvak, verbaasd over wat ik zag om mij heen. Nagenoeg lege vakken, volledig lege vakken, bescheten stoeltjes. MVV onwaardig. Hoe kan het dat er vanuit de club geen enkele hulpvraag komt richting achterban. Had 2 weken geleden eerlijk toegegeven dat het stadion er 'veur sjendaol' bij ligt en ik weet bijna zeker dat er voldoende supporters vrijwillig of voor een consumptiebon waren komen helpen met het schoonmaken van stoeltjes. Hetzelfde geldt voor de stadion indeling. Is hier überhaupt over nagedacht? Boschpoort vak G kan volgens mij gewoon gebruikt worden als je het spandoek van spacejump en glowgolf, dat bijna niet meer te zien is onder een laag smerigheid, weg haalt. Hoofdtribune vak G kan gewoon gebruikt worden, desnoods door mensen met een seizoenkaart op de Boschpoort tribune. Zij betalen voor de lange kant, geef hun een plek op de lange kant. Hoe MVV om is gesprongen met het aangeven van de voorkeuren is ronduit amateuristisch. Hier heb ik ook vragen over gesteld via de mail, maar een reactie blijft uit.

Dat er weinig mensen werken op kantoor en dat zij overlopen snap ik. Het niet inzetten van de fanschare die MVV toch heeft snap ik gewoonweg niet. Zie wat de Angelside gedaan heeft inzake de kaartverkoop. Samen staan we sterker. Maak hier gewoon slim gebruik van. Ook bij sponsoren / Partners loopt voldoende kennis rond lijkt me. De stadionindeling kan (en moet) beter.

ondanks alles, de nederlaag en bovengenoemde punten, was het toch fijn om weer even thuis te zijn.


Heb ook net een mail gestuurd, hopelijk als meerdere mensen mailen hebben we meer kans op antwoord.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 18:08 07 sept 2020 18:09 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #6186

webmastersfm schreef :
Dit is toch een trol man, zitten duidelijke patronen in zijn posts.

Schamen dat je MVV supporter bent ik het buitenland. Nne mestreechteneer sjaomt zich noets. Noets.


Was inderdaad een trolletje uit het oosten. Is inmiddels geband.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, MVVke, Ster_Drager, Jacques, Anna D., opadiehard, jovkle, mvvke4life, Ekstertjj, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 21:44
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
MVV algemeen #6187
De trainer moet Kostons en Mares vervangen... (Zo, dat is eruit!)


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2020 22:50
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6188
Ben dus niet de enigste die ziet dat er nog een hoop werk is voor de trainer er zit te weinig kwaliteit in deze formatie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 12:02
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV algemeen #6189
Inderdaad Kostons eruit wat kan die jongen toch niet voetballen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 12:29 08 sept 2020 12:31 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6190
Ik wil niet zeggen dat Koen kostons niet kan voetballen,maar in mijn ogen wordt hij verkeerd gebruikt ,zet hem voor de achterste linie en ik denk dat Je veel meeR aan hem heb hij is vrij sterk aan de bal en heeft dan het spel voor zicht waardoor hij Zijn medespelers beter kan aanspelen.dus meer vanuit verdedigende positie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 12:50
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV algemeen #6191

Schoonmaak stoeltjes De Geusselt
Dinsdag 08 september 2020

Vlak voor aanvang van de competitie heeft MVV Maastricht opdracht aan derden gegeven om alle stoeltjes in De Geusselt een grote schoonmaakbeurt te geven.

In de bijna 6 maanden voetbalpauze hebben de duiven vrij spel gehad en in De Geusselt voor veel troep gezorgd. Door een misverstand zijn echter sommige tribunes twee keer schoongemaakt terwijl andere tribunes vergeten zijn. Daarom onze excuses aan iedereen die in de laatste wedstrijd een vies stoeltje aantrof.

Wij gaan (opnieuw) aan de slag om er voor te zorgen dat bij de volgende thuiswedstrijd - op 25 september tegen Top Oss - alle stoeltjes een schoonmaakbeurt hebben gehad. Sterker nog, dinsdag was een eerste ploeg al begonnen met een grondige aanpak!

Wellicht kan MVV beter zoeken naar een ander schoonmaakbedrijf. Een schoonmaakbedrijf dat na een poetsbeurt vergeet welke tribune al is schoongemaakt... Klinkt bijna ongeloofwaardig.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 12:54
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
MVV algemeen #6192
Je verzint t niet...........
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 13:13 08 sept 2020 13:18 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #6193
Wat ik nog steeds niet kan plaatsen is dat mvv niet Werker aantrekt prima verdediger en samen met van acker centaal achterin Martina op rechts schrooien op links ,kostongs verdedigende middenvelder deom op rechts salasiwa op links midden die Fin links voorin duin in de spits en twan visser op rechts en dan heb je een prima team geloof mij nou maar..haverkotte natuurlijk op doel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 13:34 08 sept 2020 13:35 door Boys_in_Red.
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV algemeen #6194

Sjotelsplak schreef :

Schoonmaak stoeltjes De Geusselt
Dinsdag 08 september 2020

Vlak voor aanvang van de competitie heeft MVV Maastricht opdracht aan derden gegeven om alle stoeltjes in De Geusselt een grote schoonmaakbeurt te geven.

In de bijna 6 maanden voetbalpauze hebben de duiven vrij spel gehad en in De Geusselt voor veel troep gezorgd. Door een misverstand zijn echter sommige tribunes twee keer schoongemaakt terwijl andere tribunes vergeten zijn. Daarom onze excuses aan iedereen die in de laatste wedstrijd een vies stoeltje aantrof.

Wij gaan (opnieuw) aan de slag om er voor te zorgen dat bij de volgende thuiswedstrijd - op 25 september tegen Top Oss - alle stoeltjes een schoonmaakbeurt hebben gehad. Sterker nog, dinsdag was een eerste ploeg al begonnen met een grondige aanpak!

Wellicht kan MVV beter zoeken naar een ander schoonmaakbedrijf. Een schoonmaakbedrijf dat na een poetsbeurt vergeet welke tribune al is schoongemaakt... Klinkt bijna ongeloofwaardig.


Ik wil de club geen verdere imagoschade toebrengen, echter ben ik de afgelopen drie weken meerdere malen in de Geusselt geweest voor werkzaamheden en hierbij geconstateerd dat de stoeltjes zowel op de Boschpoort als de Noord- en Angel-Side tribune onder de rotzooi zaten. Ik heb de hoofdtribune niet van dichtbij gezien. Dat misverstand dat sommige tribunes twee maal zijn schoongemaakt, lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2020 13:44
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
MVV algemeen #6195

Sjotelsplak schreef :

Schoonmaak stoeltjes De Geusselt
Dinsdag 08 september 2020

Vlak voor aanvang van de competitie heeft MVV Maastricht opdracht aan derden gegeven om alle stoeltjes in De Geusselt een grote schoonmaakbeurt te geven.

In de bijna 6 maanden voetbalpauze hebben de duiven vrij spel gehad en in De Geusselt voor veel troep gezorgd. Door een misverstand zijn echter sommige tribunes twee keer schoongemaakt terwijl andere tribunes vergeten zijn. Daarom onze excuses aan iedereen die in de laatste wedstrijd een vies stoeltje aantrof.

Wij gaan (opnieuw) aan de slag om er voor te zorgen dat bij de volgende thuiswedstrijd - op 25 september tegen Top Oss - alle stoeltjes een schoonmaakbeurt hebben gehad. Sterker nog, dinsdag was een eerste ploeg al begonnen met een grondige aanpak!

Wellicht kan MVV beter zoeken naar een ander schoonmaakbedrijf. Een schoonmaakbedrijf dat na een poetsbeurt vergeet welke tribune al is schoongemaakt... Klinkt bijna ongeloofwaardig.


Moet je nagaan hoe goed de stoeltjes de eerste keer van desbetreffende tribunes wel niet waren gepoetst.....zo goed dat ze de tweede keer niet opvielen en dus nog steeds smerig waren en nogmaals zijn gepoetst.

Ik heb zelf op de Angel-Side gezeten en bekenden op de Boschpoort. Ik ga er dus vanuit dat de stoeltjes op de Hoofdtribune en de Gamin tribune zo schoon waren dat je ervan kon eten. Zeker als ze twee keer zijn gepoetst, toch?

Gelukkig waren de krukken in De Ster blinkend!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden