MVV algemeen

02 feb 2021 11:49
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
MVV algemeen #6736

Lijnsje@tappunt schreef : Weet niet zo goed waar ik het precies moet neerzetten (corrigeer me als het ergens anders moet). MVV kondigt vandaag een telecomdeal aan met CM.nl. Volgens mij zijn zij (of geweest) de hoofdsponsor van NAC.

Aan de ene zijde vind ik dit wel grappig. Napoleon die eerst vol overgave zijn baanbrekende telecomdeal die MVV tonnen (lees MILJOENEN) ging opbrengen. MVV is niet met hem in zee gegaan om vervolgens wel een deal te sluiten met een ander bedrijf? De reden? Ik als ''niet volger'' van Napoleon denk natuurlijk dat deze deal beter is en de deal van Napoleon wellicht onvoldoende opleverde vanuit het oogpunt van MVV. De ''wel Napoleon volgers'' zien dit natuurlijk als een dikke vinger richting Napoleon. Over een ding zijn beide ''kampen'' het eens ; alleen het beste is goed genoeg voor onze schitterende club.

Overigens zijn wel twee dingen die Napoleon opperde gebeurd; Ron Elsen is weg als TD (wellicht alleenheerser Kalezic aan het roer nu?) en MVV sluit een telecom deal! Hoe toevallig...


ik ga ervanuit dat Napoleon zijn ambities verder reiken dan onze club en dat een Eredivisieclub wel hapt op deze gratis tonnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2021 11:58
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV algemeen #6737
Tja, het zal meer aan de persoon Napoleon hebben gelegen dan aan zijn ideeën denk ik. Ik neem aan dat de directeur van CM.nl nog nooit als een halve gare op social media over MVV te keer is gegaan, noch jarenlang aan stoelpoten van werknemers van de club heeft liggen zagen en/of zichzelf als de Messias van MVV ziet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Lijnsje@tappunt, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2021 12:22 02 feb 2021 12:23 door Hartmans1973.
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV algemeen #6738
Zouden we a.u.b kunnen stoppen om bij iedere gebeurtenis binnen mvv de naam napoleon te gebruiken?

Het ging niet goed met mvv en er moest iets gebeuren dat zag iedereen hij heeft zijn nek uitgestoken en iets bedacht wat hem goed leek voor mvv of je het er mee eens bent of niet hij heeft er wel heel veel tijd in gestoken!

De manier waarop hij dit vaak deed op het forum was niet mijn ding dat had ook op een andere manier gekund maar hij is in ieder geval wel recht uit en draaide er niet omheen.

Inmiddels is er het een en ander gebeurd wat denk ik een goede stap in de richting is om mvv een goede betere basis te geven laten we ons daar op focussen en het verleden laten rusten.

Tenslotte zijn we allemaal mvv supporters en willen we maar 1 ding dat is terug naar het hoogste niveau.

Laten we ons daar mee bezig houden en samen zonder vreigel op weeg naor de ieredevisie..... kom op sjengen!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, Ster_Drager, bokkesprongen, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2021 12:29
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #6739
De deal met CM.COM (niet .nl) is volgens mij totaal niet te vergelijken met de telecomdeal die Napoleon voor ogen had. CM.com gaat de ticketing etc. verzorgen, en ik ken de details niet, maar neem aan dat ze dit dan voor een zacht prijsje doen in ism sponsoring bij MVV.

Overigens heeft CM.com toevallig recent nog het Maastrichtse bedrijf CX Company overgenomen (makers van oa. Chatbots), dus ze hebben inmiddels ook een kantoor en personeel in Maastricht :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2021 15:04 02 feb 2021 15:10 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV algemeen #6740
Aha..nog meer uitbestedingen. Maar wel even twee ton vergeten binnen te halen. Deze gast wordt onze financiële ondergang.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2021 15:14
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV algemeen #6741

Hill28 schreef : Aha..nog meer uitbestedingen. Maar wel even twee ton vergeten binnen te halen. Deze gast wordt onze financiële ondergang.


Erik Noor: “In CM.com hebben we ook een nieuwe sponsor kunnen contracteren. Ik kijk met vol vertrouwen uit naar een prettige samenwerking en heet CM.com welkom in onze MVV-familie.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2021 15:21
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV algemeen #6742
Tussen de regels door lees je dat het opnieuw een netto-uitgave is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2021 15:36
Burgundian043
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV algemeen #6743
Het is natuurlijk prima dat MVV wil professionaliseren op alle gebieden, maar het word idd wel langzaam tijd dat er berichten binnen komen over nieuwe sponsoren of investeerders zodat de hele professionalisering ook betaald kan worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2021 16:21
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
MVV algemeen #6744

Hill28 schreef : Tussen de regels door lees je dat het opnieuw een netto-uitgave is.


Ik snap je scepsis en ik heb geen idee hoe de details in elkaar zitten. Maar de vraag op dit punt is vooral ook hoeveel MVV voorheen kwijt was aan ticketing (en andere zaken, maar het bericht gaat vooralsnog vooral over ticketing) en of de nieuwe deal per saldo duurder is of niet.

Want jouw bericht bevat impliciet de aanname dat de ticketing momenteel gratis is en in de toekomst gratis zou blijven - dat is waarschijnlijk ook niet zo.

Nogmaals, ik heb echt geen flauw idee of dit een goede deal is of niet en ik ben ook benieuwd of dit soort deals ons nou verder helpen - ik wil niet blind MVV verdedigen. Ik denk dat we allemaal snakken naar iets meer beeld van hoe we er nu voorstaan.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2021 16:41
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #6745

Hill28 schreef : Aha..nog meer uitbestedingen. Maar wel even twee ton vergeten binnen te halen. Deze gast wordt onze financiële ondergang.


Wat een onzinnigheid.
Als je geen idee hebt waar je het over hebt kun je je het beste beperken tot een mening over de links- of rechtsbuiten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2021 16:49
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #6746
Het hele forum staat bol van de kritiek op de ticketing de afgelopen jaren, en terecht! MVV heeft dit altijd zelf willen en moeten doen, al dan niet genoodzaakt door de financiële beperkingen. Het niveau van dienstverlening is daardoor al jaren onder de maat.

Door dit uit te besteden zal de kwaliteit omhoog gaan, hoeven wij als supporters ons straks niet meer te beklagen te ergeren over hoe slecht MVV het allemaal geregeld heeft en hebben de mensen bij MVV die zich er nu mee bezig (moeten) houden ruimte om andere dingen op te pakken.
Overall helpt dat weer mee om onze club een professionelere uitstraling te geven, zowel naar publiek als naar eventuele investeerders en sponsoren.

Onbegrijpelijk dat veel mensen hier het grotere plaatje niet zien en dat dit juist nodig is om als club te groeien.
Investeren noemen ze dat.

Daarbij zal het verschil in kosten door dit uit te besteden of er zelf mensen voor in dienst te nemen echt wel meevallen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Sjeng043, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2021 18:38
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #6747

Hill28 schreef : Aha..nog meer uitbestedingen. Maar wel even twee ton vergeten binnen te halen. Deze gast wordt onze financiële ondergang.


Je staat hier volgens mij echt te negatief in. Bijvoorbeeld de uitbesteding van de financiën kan betaald worden omdat MVV geen opvolger heeft aangesteld voor Jef Thoma (financieel directeur). En wat ticketing betreft, daar had MVV eerst ook kosten aan, en CM.com zal wellicht korting op de sponsoring ontvangen in ruil voor een grote korting of gratis gebruik van het ticketing platform.

Dat ticketing platform is overigens grotendeels geautomatiseerd, dus het niet alsof nu een hoop CM personeel hiermee bezig is waardoor de kosten torenhoog zijn. Het is wel een stuk professioneler dan het vorige platform dus ik heb goede hoop dat dit nu een stuk beter geregeld zal zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, Sjeng043, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2021 19:28 02 feb 2021 19:31 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV algemeen #6748

Duin schreef :

Hill28 schreef : Aha..nog meer uitbestedingen. Maar wel even twee ton vergeten binnen te halen. Deze gast wordt onze financiële ondergang.


Wat een onzinnigheid.
Als je geen idee hebt waar je het over hebt kun je je het beste beperken tot een mening over de links- of rechtsbuiten.


1. Het is een nieuwe uitbesteding, dus wat is daar precies ‘onzinnig’ aan? En uitbestedingen kosten geld. Ook al krijgt MVV korting door een sponsorpakket aan te bieden.
2. Die twee ton NOW-regeling mislopen, ook gewoon een feit, dat Noor nu via een zogenaamde rechtzaak in de vergetelheid wil laten raken.

Ik heb een bachelor in bedrijfsvoering dus weet niet wat je reden is om aan mijn experise te twijfelen. Jouw positie is in elk geval duidelijk, en dat is elke (mis)stap van Noor verdedigen op dit forum.

Nu zijn er weliswaar een paar aardige spelers gehaald. Laten we hopen dat dit rendeert en dat we uiteindelijk niet op de koffie komen, en de dure rekening in de Geusselt achterblijft terwijl onze directeur met de Noorderzon vertrokken is.

Over een jaar kom ik erop terug en hoop ik hier toe te moeten geven dat mijn vrees onterecht was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2021 19:39 02 feb 2021 19:41 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #6749
Zoals ik heb begrepen is MVV door zijn veranderde structuur toegankelijk geworden voor een investeerder. Ik heb er vertrouwen in gekregen dat die vroeg of laat komt aankloppen in deze geweldige mooie stad. Volgens mij zijn ze achter de schermen druk hiermee. Dat is al een beetje te merken aan de gehaalde spelers. Ik geef de voordeel aan de twijfel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2021 19:50
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #6750

Hill28 schreef :

Duin schreef :

Hill28 schreef : Aha..nog meer uitbestedingen. Maar wel even twee ton vergeten binnen te halen. Deze gast wordt onze financiële ondergang.


Wat een onzinnigheid.
Als je geen idee hebt waar je het over hebt kun je je het beste beperken tot een mening over de links- of rechtsbuiten.


1. Het is een nieuwe uitbesteding, dus wat is daar precies ‘onzinnig’ aan? En uitbestedingen kosten geld. Ook al krijgt MVV korting door een sponsorpakket aan te bieden.
2. Die twee ton NOW-regeling mislopen, ook gewoon een feit, dat Noor nu via een zogenaamde rechtzaak in de vergetelheid wil laten raken.

Ik heb een bachelor in bedrijfsvoering dus weet niet wat je reden is om aan mijn experise te twijfelen. Jouw positie is in elk geval duidelijk, en dat is elke (mis)stap van Noor verdedigen op dit forum.

Nu zijn er weliswaar een paar aardige spelers gehaald. Laten we hopen dat we uiteindelijk niet op de koffie komen, en dat de dure rekening dan in de Geusselt achterblijft terwijl onze directeur met de Noorderzon vertrokken is.



1. Uitbestedingen kosten geld, dat lijkt me logisch. Maar personeel dat het nu doet kost ook geld en onprofessionele ticketing en uitstraling kosten ook geld, zeker op de lange termijn.
Als je goed op hebt gelet als 'bachelor in bedrijfsvoering' weet je ook dat het niet om de kosten maar het resultaat onder de streep gaat. Dus zolang je de kosten en de baten niet kent is het 'onzinnig' om hier te suggereren dat deze uitbesteding onderdeel van de 'financiële ondergang' is.
Onzinnig dus.

2 Ten eerste zijn die 2 ton nog niet misgelopen. Dat is simpelweg niet waar en dus ook geen 'feit' zoals je hierboven suggereert.
Er is duidelijk een fout gemaakt (net als onze linksbuiten of een scheidsrechter of jij als 'bachelor in de bedrijfsvoering' wel eens een fout maken).
De rechtzaak is bedoeld om deze fout te herstellen en totdat duidelijk is of dat lukt of niet, kun je daar niks over zeggen, aangezien je het simpelweg niet weet.

Ten tweede slaat de stelling dat Noor de rechtzaak aanspant om dit 'in vergetelheid te willen laten raken' natuurlijk helemaal nergens op. Volgens mij wordt het door de rechtzaak alleen maar duidelijker in de spotlights gezet, dus ook dat is 'onzinnig'.

En nee, mijn positie is zeker niet elke (mis)stap van Noor te verdedigen, maar ik hou me in tegenstelling tot jouw continue negativiteit, wantrouwen en suggestieve berichtgeving liever bij de feiten.
Heb je dat ook geleerd als 'bachelor in de bedrijfsvoering'?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjeng043, Kloeteklaos, Frostie_999, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden