MVV algemeen

20 juni 2021 13:02
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV algemeen #7216

jovkle schreef : Weet iemand wanneer de trainingen weer beginnen en wat de trainingstijden zijn? Mag je de trainingen bijwonen?


28 juni de eerste training.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2021 17:22 20 juni 2021 17:24 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV algemeen #7217

Ben Salemans schreef : Ik vind dat in de rubriek 'MVV algemeen' over erg veel verschillende onderwerpen gesproken wordt. Voor al die verschillende onderwerpen zouden nieuwe, aparte rubrieken / discussieonderwerpen moeten worden geopend.

Maar om de een of andere reden doet of durft de bedenker van een nieuw discussieonderwerp dat niet. Waarom is er geen apart discussieonderwerp over onze nieuwe trainer, over onze nieuwe technische directeur, over de mislukte NOW-aanvraag van Noor (eh... daar heb ik nu geen behoefte meer aan; als ik de letters NOW in een bijdrage zie, denk ik: wanneer vhoydt het gezeur over deze misstap eens op?)? Dat zou toch veel overzichtelijker zijn?

Zonder nieuwe rubrieken / discussieonderwerpen begint dit fantastische MVV-discussieforum toch wel wat weg te krijgen van het ongeordende prikbord van een of andere club uit het oosten van Zuid-Limburg, waarin allerlei berichten over verschillende onderwerpen onoverzichtelijk worden geplaatst zonder rubrieksindeling,

Misschien is daarom een (tijdelijk?) slotje op de Mvvfans-forumdiscussierubriek een goed idee, in de hoop dat MVVfans.nl-deelnemers van dit forum het wel aandurven nieuwe rubrieken / discussie-onderwerpen te starten.


Ben, ik ben het helemaal met je eens dat het voor de leesbaarheid van het forum goed is om voor bepaalde onderwerpen een apart topic aan te maken. Nu zie ik 28 berichten in de categorie ‘algemeen’ en denk ik iets nieuws te lezen om vervolgens reeds gemaakte punten over en weer te herlezen.
Aan de andere kant, wanneer maak je ergens een apart topic voor aan? Sommige posts blijken pas naderhand veel discussie op te roepen. Lijkt me toch ook een beetje een verantwoordelijkheid van de forumdeelnemers zelf.
Van (tijdelijke) slotjes ben ik geen voorstander. Je ontneemt dan mensen (tijdelijk) de kans om hun punt te maken. Ook als dit nieuwe inzichten of info biedt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2021 15:48
MVV86
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #7218
Contract met Masita eindigt deze maand, ik kan nergens teruglezen dat het is verlengd. Ook staat MVV niet meer bij de clubs in de bio van Masita op hun instagram pagina. Nieuwe leverancier van kleding op komst?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2021 11:21
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #7219

MVV86 schreef : Contract met Masita eindigt deze maand, ik kan nergens teruglezen dat het is verlengd. Ook staat MVV niet meer bij de clubs in de bio van Masita op hun instagram pagina. Nieuwe leverancier van kleding op komst?

Hier is inmiddels een apart onderwerp voor. (Ben heeft helemaal gelijk)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2021 23:33
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #7220
Opvallend dat er nu al meer reacties op het vertrek van de commercieel manager zijn dan op het aantrekken van een technisch directeur...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2021 11:21
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #7221
Welke nu nog geldende coronamaatregelen beletten de mogelijkheid tot het bijwonen van trainingen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2021 11:30
Lange87.
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
MVV algemeen #7222
Het heeft per puur mee te maken
Dat ze geen stadionbeheerder meer hebben. Die dat moet beheren. Qua Coronaregels is het weer toegestaan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2021 11:30
Lange87.
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
MVV algemeen #7223
Het heeft per puur mee te maken
Dat ze geen stadionbeheerder meer hebben. Die dat moet beheren. Qua Coronaregels is het weer toegestaan
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2021 07:46
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV algemeen #7224
Ik las dat mvv heeft tegenstemd tegen de plannen van de nieuwe organisatie die men wil gaan vormen in het betaald voetbal. MVV is de enige naast de Graafschap en 2 top 3 clubs. Wat zou hier de reden van kunnen zijn?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2021 08:01 01 juli 2021 08:01 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #7225
Zoals ik het heb gelezen, heeft MVV net als die drie nog niet voor gestemd - dat is wat anders dan tegenstemmen. Voor sommigen is het verschil in bewoording misschien geneuzel maar juist in het geval van MVV zou het goed kunnen dat er simpelweg nog geen (formeel) standpunt is ingenomen. Wellicht moeten bepaalde geledingen hier nog naar kijken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2021 09:40
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV algemeen #7226
Meesten stemmen voor omdat men denkt hier meer geld uit te halen. Maar wie zit er nou echt te wachten op een uitbreiding naar max 24 teams in de kkd en daarmee wellicht ook nog meer jong teams. Er is immers geen degradatie mogelijk. Het is nu al een gedrocht en competitievervalsing ten top. En er wordt gekeken naar toevoeging van teams als jong Indonesië om buitenlandse kijkers te genereren, kom op zeg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2021 13:44
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #7227
Erik Noor heeft geen open deur ingetrapt, maar de deur voor de investeerders. MVV communiceert net dat de deur openstaat voor een potentiële investeerder. In al mijn goedgelovigheid ga ik ervan uit dat we niet lang hoeven te wachten dan op meer nieuws. Noor verkondigde namelijk enkele weken geleden serieus in gesprek te zijn met enkele investeerders.

Als dit de reden is waarom we tot nu toe geen speler hebben weten te contracteren, laat ze maar komen!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2021 14:33
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #7228
Erik Noor heeft laatst in een interview op L1 gezegd dat de club niet te koop staat maar slechts open staat voor een investeerder in ruil voor wat aandelen. We hoeven dus niet te veel verwachten van een investeerder. In ieder geval geen scenario zoals in Sittard.

Überhaupt frappant dat de zoektocht naar een investeerder door de algemeen directeur wordt verzorgd en niet door het bestuur. Een potentiële groot-investeerder met een netwerk zal zijn eigen mensen aan roer willen hebben. Dat wringt natuurlijk met de positie van de algemeen directeur aangezien die dan zelf zou moeten tekenen voor het einde van zijn baan.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u InDoDoNnY

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2021 08:42
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #7229

Sjotelsplak schreef : Erik Noor heeft laatst in een interview op L1 gezegd dat de club niet te koop staat maar slechts open staat voor een investeerder in ruil voor wat aandelen. We hoeven dus niet te veel verwachten van een investeerder. In ieder geval geen scenario zoals in Sittard.

Überhaupt frappant dat de zoektocht naar een investeerder door de algemeen directeur wordt verzorgd en niet door het bestuur. Een potentiële groot-investeerder met een netwerk zal zijn eigen mensen aan roer willen hebben. Dat wringt natuurlijk met de positie van de algemeen directeur aangezien die dan zelf zou moeten tekenen voor het einde van zijn baan.


Helemaal mee eens ! Er wordt over 25% gesproken dat is een minderheidsaandeel en dat heeft ook verder geen consequenties richting KNVB.
Daarbij blijft Noor stevig in het zadel . Tevens heeft t mij ook bevreemd dat Noor gesprekken heeft gevoerd met investeerders vanuit zijn rol als AD
Geloof me maar één ding die Noor is alleen bezig met zichzelf en met niemand anders . En zolang MVV het toelaat , het bestuur in deze of wie dan ook zal het zo blijven , het paard van Troje is allang binnen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2021 08:56
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #7230

Napoleon schreef :

Sjotelsplak schreef : Erik Noor heeft laatst in een interview op L1 gezegd dat de club niet te koop staat maar slechts open staat voor een investeerder in ruil voor wat aandelen. We hoeven dus niet te veel verwachten van een investeerder. In ieder geval geen scenario zoals in Sittard.

Überhaupt frappant dat de zoektocht naar een investeerder door de algemeen directeur wordt verzorgd en niet door het bestuur. Een potentiële groot-investeerder met een netwerk zal zijn eigen mensen aan roer willen hebben. Dat wringt natuurlijk met de positie van de algemeen directeur aangezien die dan zelf zou moeten tekenen voor het einde van zijn baan.


Helemaal mee eens ! Er wordt over 25% gesproken dat is een minderheidsaandeel en dat heeft ook verder geen consequenties richting KNVB.
Daarbij blijft Noor stevig in het zadel . Tevens heeft t mij ook bevreemd dat Noor gesprekken heeft gevoerd met investeerders vanuit zijn rol als AD
Geloof me maar één ding die Noor is alleen bezig met zichzelf en met niemand anders . En zolang MVV het toelaat , het bestuur in deze of wie dan ook zal het zo blijven , het paard van Troje is allang binnen .


Dan doet hij toch iets beter dan jou :-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden