MVV algemeen

29 nov 2022 10:48
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV algemeen #7741
Eens kijken of deze boete even lang benoemd wordt als de NOW...
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2022 12:53
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #7742

Duin schreef : Eens kijken of deze boete even lang benoemd wordt als de NOW...


Dit is appels met peren vergelijken Duin, het ene is door overmacht (misdragingen door hooligans) en het andere is een blunder door "professionals".
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2022 10:59 01 dec 2022 11:00 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #7743

Mosae schreef : Jongens/mannen, we moeten promoveren, dan hebben we deze gesprekken niet meer nodig. MVV staat 3e, het kan zomaar gaan gebeuren. Zoveel kansen krijg je niet meer.


Jazeker, want bij promotie vallen de bakken met geld uit de lucht! Gratis en zoveel als je wilt. Net zoals de sponsoren die staan in de rij vanaf de geuselt tot aan de Macdonalds. Natuurlijk is promoveren iets positiefs maar op financieel niveau een behoorlijke opgave aangezien de uitgaven behoorlijk zullen stijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2022 13:15 01 dec 2022 13:20 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
MVV algemeen #7744
Ik reageerde omdat men zich zorgen maakt. Ik denk dat je je meer bezorgt mag maken om in de eerste divisie te bivakkeren dan om in de eredivisie te bivakkeren. Hoeveel eredivisie clubs zijn ooit failliet gegaan, en hoeveel eerste divisie clubs? Het lijkt me dus niet echt ongunstig in de eredivisie (financieel gezien). En ja, daar hoort natuurlijk goed beleid bij en niet zo'n beleid als in '99 ( o.a.).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2022 14:02
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
MVV algemeen #7745

mvv supporter schreef :

Mosae schreef : Jongens/mannen, we moeten promoveren, dan hebben we deze gesprekken niet meer nodig. MVV staat 3e, het kan zomaar gaan gebeuren. Zoveel kansen krijg je niet meer.


Jazeker, want bij promotie vallen de bakken met geld uit de lucht! Gratis en zoveel als je wilt. Net zoals de sponsoren die staan in de rij vanaf de geuselt tot aan de Macdonalds. Natuurlijk is promoveren iets positiefs maar op financieel niveau een behoorlijke opgave aangezien de uitgaven behoorlijk zullen stijgen.


Ja er komt letterlijk gratis geld uit de lucht vallen. Een clubs als MVV zal denkelijk zijn begroting minimaal zien verdubbelen zo niet verdrievoudigen. Niet vreemd natuurlijk aangezien een promovendus ca. 2,5/3 miljoen aan startgelden uit de tv gelden ruif krijgt. Letterlijk de totale begroting van de laatste jaren krijg je als startgeld. Hier en daar zullen in wat sponsor contracten van MVV verhogingen staan bij promotie (net zoals dat ongetwijfeld in spelerscontracten staan,) mag je ook 20 a 30 % meer aan de sk houders vragen, en zullen sneller landelijke partijen willen sponsoren. Ja , promotie zal de club in alle geledingen een boost geven zoals je dit de laatste maanden stiekem al in het klein ziet gebeuren op alle vlakken. Met een relatief kleine huishouding tov andere clubs zal het MVV alleen maar goed doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2022 21:04
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV algemeen #7746
Voor mij hoeft MVV dit seizoen niet te promoveren daar is dit MVV nog niet rijp voor met een plaats bij de eerste 7 is top en verder groeien en op alle fronten en een behoorlijke fundament neer zetten voor de toekomst van MVV .Ook voor de jeugd Acedemy van Mvv en ook in het vrouwen voetbal in Maastricht .

Mvv doel moet zijn dat serieus genomen worden in Maastricht en in het betaalde voetbal in Nederland en bij hun partners ,dan komt het promoveren van zelf ,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2022 23:04 01 dec 2022 23:21 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
MVV algemeen #7747
Leuk, en mee eens, maar de afgelopen 22 jaar is dit al allemaal voorbij gekomen. En niet een keer maar wel 12 keer. Het is op een gegeven moment ook een moment dat je je kansen pakt. Als het niet gebeurd, sta je volgend seizoen misschien gewoon weer op een 14e plek. Nu MVV, ondanks het lage budget, op de 3e plek is beland (en daar sta je niet zomaar), is dit een grote kans. In de eerste divisie is dat (voor MVV) niet iets, waar je ieder jaar van kunt genieten. Nu MVV deze mogelijkheid voorgelegd krijgt, zou ik zeer zeker willen promoveren. 22 jaar is toch lang genoeg geweest? Groeien en fundament neerzetten, investeren in de jeugd etc etc, is leuk, maar hoe dan? Deze 3e plek is waarschijnlijk niet ieder jaar, met 750.000 euro. Dit seizoen is het een bijzondere, uitgelezen kans.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2022 09:21 02 dec 2022 09:23 door ErikOranje.
ErikOranje
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
MVV algemeen #7748
Voor iedere club in de eerste divisie is het lastig. Er zijn lokaal weinig grote sponsoren te vinden en zonder suikeroom of (groep) investeerders zullen de meeste clubs een negatieve exploitatie draaien.

Dat geldt ook voor MVV. Commercieel is het lastig om lokaal grote sponsoren aan te trekken. Die groep van de 30 grootste werkgevers uit Maastricht is altijd welkom bij MVV, maar de beslissende organen die over sponsoring gaan hebben vaak niks met MVV of Maastricht. Dus hier hoeven we geen tonnen van te verwachten, maar het is voor het businessnetwerk wel aantrekkelijk als ze iets bij/met MVV willen doen.

Groot geld is enkel nog te halen uit de online gokwereld en dit zal over 2 jaar niet meer mogelijk zijn ivm de regels vanuit de overheid. Dan zullen veel clubs weer opnieuw voor deze uitdaging staan.

Promoveren zorgt ervoor dat de exposure van de club ineens explosief toeneemt. Dat trekt landelijke (media) aandacht waardoor ook landelijke partijen interesse hebben in sponsoring. Alleen al het feit dat alle wedstrijden live op TV zijn en je veel aantrekkelijke tegenstanders hebt, creëert meerwaarde voor een sponsor.

Ik geloof best dat MVV uit het commerciële beleid 10/20% meer opbrengsten zou kunnen halen met veel energie, maar ik kan me niet voorstellen dat we met het Maastricht Region 'merk' ineens de commerciële verdubbeling of flinke groei kunnen realiseren. Die markt is hier gewoon niet.

De enige weg naar échte groei is (uiteindelijk) promotie. En op dit moment zijn we nog steeds volop in de race daarvoor. Laten we het hopen ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2022 13:59
Sjakie
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
MVV algemeen #7749
Helemaal eens met wat Mosae en Erikoranje schrijven.
Ik zou zelf in de winterstop proberen nog een extra aanvaller te vinden. Koen Kostons verzameld wel erg gemakkelijk gele kaarten/cq. schorsingen. Zou prettig zijn een extra aanvaller achter de hand te hebben.
Verder inderdaad als je de kans krijgt te promoveren ,moet je deze met beide handen aangrijpen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2022 03:18
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
MVV algemeen #7750
Op MVV TV (
) vertelt Fred Rompelberg dat hij een groot plan heeft met MVV, maar dat hij daar nu nog niets over kan zeggen. Ik ben benieuwd ...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2022 21:36 19 dec 2022 21:47 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV algemeen #7751
Disclaimer: lange lap tekst...

Lampjes, lijstjes en Last Christmas. Het eind van het jaar is de tijd van bezinning, terugblikken en reflectie. Daarom ben ik zo vrij om hier mijn kijk op het MVV van de eerste seizoenshelft te plaatsen. Op het veld én daarnaast (voor zover ik daar zicht op heb).

Op het veld

Het MVV van de eerste seizoenshelft vergelijk ik voor het gemak maar eens met een jonge, getalenteerde maar ietwat onervaren bokser. Wel een met het hart van een leeuw. Een strijder die het moet opnemen tegen tegenstanders met meer ervaring en die gebruik maken van betere faciliteiten. MVV is een underdog die gedurende zijn potjes aan respect wint. Een krijger die niet alleen kan vechten als het moet, maar bij vlagen door de ring danst en het publiek vermaakt. Een vechter die uitdeelt, incasseert en die altijd opstaat na een rechtse directe.

Vriend en vijand zijn het erover eens: MVV is dé revelatie van de eerste seizoenshelft. Een financiële David die alleen de Goliaths Heracles en PEC voor zich moet dulden in de KKD. Wat MVV doet is ongekend. Ik kan het rijtje nog wel eens afgaan: Willem II, NAC, ADO, De Graafschap… Ze zouden allemaal een straatlengte voor moeten staan op MVV, maar doen dat (vooralsnog) niet.
Onder leiding van Maurice Verberne als interimmer werd eind vorig seizoen de ommekeer ingezet. Na een – bijna historisch – dieptepunt kreeg MVV weer wat kleur op de wangen. Zonder al te veel verwachtingen én versterkingen werd begonnen aan het nieuwe seizoen. Een verliespartij bij Jong AZ (de huidige nummer 8 van de ranglijst) deed vermoeden dat het ‘weer zo’n seizoen zou worden’. Het bleek een zeldzame uitglijder. Thuis werd geen enkele(!) wedstrijd verloren in het – op papier - zwaarste KKD-seizoen ooit. De Houdini-act tegen Willem II was een hoogtepunt zoals dat al lang niet meer te zien is geweest in De Geusselt.
In de uitwedstrijden is het beeld wisselvalliger. Alle vier de verliespartijen waren buitenshuis. Overigens zijn Jong AZ, FC Eindhoven en VVV prima voetballende ploegen. De pot tegen Jong Utrecht was een echte offday. Opvallend: na iedere nederlaag werd er gewonnen. Dat zegt iets over het karakter van dit team.

Er staat een goede basis waarmee - op basis van het vertoonde spel - een nacompetitieplek moet kunnen worden bemachtigd. Over Romain Matthys is veel gezegd en geschreven. Hij neemt soms (te) veel risico, maar pakt nog vaker punten voor dit team. Na Wouter van der Steen van FC Den Bosch moest Matthys de meeste reddingen verrichten: 77 in totaal. De verdediging lijkt verder aardig te staan met centraal het duo Waem/Van Helden en de backs Schenk en Tim Zeegers (nu geblesseerd) en Labylle en Rico Zeegers achter de hand. Met name Lars Schenk heeft zich goed ontwikkeld. Begon logischerwijs wat onwennig, maar krijgt steeds meer vertrouwen en durf. Met Essers er weer bij kunnen in het vervolg van de competitie achterin blessures en schorsingen makkelijker worden opvangen.

Als het middenveld goed draait, is het smullen geblazen. Souren die de lijnen uitzet, Dzepar die keihard werkt en Steuckers die voor dynamiek en diepgang zorgt. Na de blessure van Dzepar pakte Kleinen het goed op. Met zijn voetbalintelligentie kan hij het spel goed verleggen. Dan moet-ie echter niet twijfelen en wel overtuigend spelen. In het begin ging dat wat moeizamer, maar de laatste wedstrijden pakte hij dat steeds beter op. Híj was het die de miraculeuze wederopstanding tegen Willem II in gang zette. Mooi om te zien dat jonge gasten uit de eigen opleiding zo een kans krijgen en de concurrentie aangaan met basisspelers.

Voorin is de revelatie uiteraard Ruben van Bommel. Een ruwe diamant die nog geslepen moet worden, maar die nu al behoorlijk schittert. Was bij al zijn basisplekken belangrijk met een doelpunt of assist en dat als jongste in het team. Logisch dat Remans daar zware concurrentie van ondervindt. Kostons dan. Zijn terugkeer werd ietwat gelaten ontvangen. Dat blijkt onterecht. Samen met Steuckers is hij een van de meest waardevolle spelers in het team: allebei gaven ze zes assists, allebei scoorden ze vijf keer. Niet alleen voetballend is hij in Zweden gegroeid, ook fysiek heeft-ie nu meer in huis. Hij moet wel opletten dat-ie niet onnodig veel gele kaarten pakt, want ook in dat lijstje scoort-ie hoog. Tot slot Blummel. Hij lijkt herboren. Is frivoler, feller en heeft weer meer typische Blummel-acties in huis.

Samen met de jongens op de bank zorgen deze spelers ervoor dat MVV knap derde staat op vijf punten van een directie promotieplek met één wedstrijd minder gespeeld dan de nummer twee. Verberne en co hebben het stadion voller gevoetbald. De toeschouwersaantallen zijn in lang tijd niet meer zo hoog geweest.

Naast het veld

Op kantoor zal er ongetwijfeld mee worden geprofiteerd van de resultaten op het veld. Immers, meer toeschouwers betekent meer geld in het laatje. Dat is onder meer goed opgepakt door het niet alleen aanbieden van hele en halve seizoenskaarten, maar ook door driekwart seizoenskaarten. Benieuwd of er ook nog een kwart seizoenskaart komt. Of en hoe er commercieel verder van wordt geprofiteerd is me niet duidelijk. Ik heb daar eerlijk gezegd ook geen verstand van. Het lijkt me makkelijker om sponsoren aan je te binden als je succesvol bent dan wanneer je onderaan de ranglijst bungelt. Op de website van MVV wordt iedere keer gesproken over ‘partners’. Zijn dit partijen die betalen voor sponsoring of gaat het om barterdeals? Kortom, levert het geld op of alleen diensten of producten?

Wat ik goed vind is de toegenomen communicatie. Op de website, via socials en e-mail word ik beter op de hoogte gehouden dan voorheen. En dan neem ik berichten die weinig inhoud hebben en puur geplaatst zijn om een ‘partner’ in de spotlight te plaatsen op de koop toe. Ik vind wel dat het taal technisch beter moet. Ik lees té vaak spel- en tikfouten, interpunctiefouten en kromme zinnen. Ik weet wel dat er met een klein team heel veel gedaan wordt, maar wellicht kan er beter op taal gelet worden. Voorbeeld uit de nieuwsbrief: “…Al met al een prima voorbereiding richting het vervolg van de competitie, en inmiddels de training weer hervat op Nederlandse bodem.” Woordje vergeten, oké kan gebeuren. Iets verderop wordt er gesproken over ‘intervieuws’. Ander voorbeeld: op de website staat al een hele tijd bij de spelers Nabil El Bazir terwijl die jongen op andere sites en op de wedstrijdformulieren Nabil El Basri heet. Ik zeg dit niet om te zeuren, maar duidelijke, foutloze communicatie komt professioneler over.
Het zijn de details die het doen. Terug naar de nieuwsbrief. Daar staan twee bedrijven in vermeld die zich als (daar is-ie weer) ‘partner’ aan MVV hebben verbonden. Top natuurlijk, maar dan zie ik twee foto’s waarvan het kader niet goed is zodat het logo op de grasmat en de belijning op het veld er scheef op staan.

Nog een positieve noot om mee af te sluiten. Een eervolle vermelding is er voor de Twitteraar. Niet alle grappen zijn even geslaagd, maar er zitten wel echt pareltjes tussen. Niet voor niets is MVV zo al meerdere malen op positieve wijze landelijk in de media gekomen. Bovendien zijn de wedstrijdverslagen via Twitter een snelle en adequate manier om op de hoogte te blijven als je er zelf niet bij kan zijn.

Conclusie
De bokser MVV wordt nu opgelapt, opgepept en klaargestoomd voor de komende wedstrijden. De energie van de supporters op de tribune werkt als brandstof voor de spieren. Als het niet dansend door de ring kan, dan op wilskracht en doorzettingsvermogen. Maar nooit de handdoek gooiend…

Ik heb genoten van de eerste seizoenshelft. En wat de tweede seizoenshelft ook brengt, we weten nu wat voor potentieel er in dit team zit. Mooie dagen gewenst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Ben Salemans, john68, johan, opadiehard, Tuor, Lassie80, jovkle, Boer458, Kay en7 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2022 07:18
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #7752
Jeetje als dit je eigen tekst is….ik denk niet dat er iemand is die dit beter verwoord zou kunnen hebben…..diepe buiging voor je terechte en eerlijke tekst….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2022 10:13 24 dec 2022 10:14 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV algemeen #7753
MVV in gesprek over verkoop tweede aandelenpakket
Joost Schreurs Gisteren, 15:44

MVV Maastricht is met investeerder World Soccer Holdings (WSH) in gesprek over de verkoop van een tweede aandelenpakket.
Dat zegt algemeen directeur Erik Noor in het L1 Voetbaldiner. De Amerikaanse investeerder nam afgelopen juni al 24 van de 100 aandelen over van de club. Toen werd ook een optie tot de koop van nog eens 24 aandelen gepresenteerd.

Evalueren
Noor is tot nu toe tevreden over de samenwerking: "We zijn nu onze samenwerking aan het evalueren. In zo'n evaluatie kijken we ook naar de toekomst. We zijn in gesprek over nog eens 24 aandelen. Je praat niet alleen over aandelen, maar ook over de plannen. We hebben er dit jaar bewust voor gekozen om het spelersbudget redelijk stabiel te houden en in de breedte te groeien en het fundament sterker te maken. Maar als je ons sportieve successen wil vasthouden (MVV staat derde red.) komt ook het spelersbudget om de hoek kijken. Dus we praten niet alleen over de accommodatie, maar ook over het spelersbudget", aldus Noor. MVV heeft dit seizoen een spelersbudget van 840.000 euro.

Gemeente
Maar ook de accommodatie speelt een rol in de plannen van de investeerder. Het stadion van MVV is eigendom van de gemeente Maastricht. Daarom zal MVV voor een mogelijke verlenging ook moeten kijken naar de gemeente. "Wij willen een ontwikkelclub zijn en beter worden en dat zal ook op gebied van de accommodatie zijn. Dus hun toekomst is ook wel voor een stuk gerelateerd aan de gemeente. De vraag is of wij onze trainingsfaciliteiten kunnen uitbreiden. Dus dat is een belangrijke focus voor ons."

KNVB
Mochten MVV en World Soccer Holdings tot een overeenkomst komen over een nieuwe aandelentranche zal ook de KNVB zich er mee gaan bemoeien. Mocht een partij namelijk minimaal 25 procent van de aandelen van een club in handen krijgen, vindt er een screening plaats door de voetbalbond. Mocht World Soccer Holdings 48 aandelen in handen krijgen, blijft de meerderheid van de aandelen eigendom van grootaandeelhouder Stichting MVV.

L1 Voetbaldiner
Het L1 Voetbaldiner, met de vier algemeen directeuren van de Limburgse betaald voetbalclubs, is eerste kerstdag en nieuwjaarsdag vanaf 16:00 uur te beluisteren op L1 Radio.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 dec 2022 05:16 26 dec 2022 05:17 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
MVV algemeen #7754
(Overgenomen van bron: www.1limburg.nl/sport/1925366/mvv-spreek...r-mogelijke-promotie :)


"MVV SPREEKT IN MAART MET KNVB OVER MOGELIJKE PROMOTIE"

Joost Schreurs
25 december 2022, 18:00 uur

Mocht MVV Maastricht in maart meedoen om promotie naar de Eredivisie dan gaat de KNVB met de Maastrichtse club in gesprek over de gevolgen van een eventuele promotie.
Dat zegt Erik Noor, algemeen directeur van de Maastrichtenaar, in het L1 Voetbaldiner ( l1.nl/het-l1-radio-voetbaldiner-2022-174840/ ).

Eredivisie
Noor werd onlangs gebeld door Jan Bluyssen, manager competitiezaken van de KNVB. "Hij zei dat als we in maart er nog zo voorstaan als nu, dat de KNVB dan contact met ons gaat opnemen." MVV kent tot nu toe een goed seizoen en staat bij de winterstop derde. De beste twee ploegen promoveren rechtstreeks naar de Eredivisie. Toch wordt er bij MVV niet veel over promotie gesproken. "We zijn niet met promotie bezig. In onze visie zouden we pas over twee jaar structureel willen meedoen in de play-offs, dus we lopen voor op die visie. Qua organisatie hebben we in ieder geval grote stappen gezet. Met name financieel en qua accommodatie moeten we nog stappen zetten."

Kennis van de clubs
Daar zal de KNVB met MVV over gaan praten, zegt Noor. "Zij kennen iedere club in Nederland eigenlijk van binnen en buiten, en zij weten precies waar het bij ons aan schort."

Verberne
De derde positie van MVV komt mede door trainer Maurice Verberne. Hij mocht het seizoen 2021/2022 afmaken als interim-trainer nadat Klaas Wels werd ontslagen en daarna werd hij definitief aangesteld als hoofdtrainer. "Maurice heeft het goed gedaan. Hij kan heel goed met een jonge groep omgaan. Klaas Wels hebben we met gezond verstand aangenomen, maar we hebben misschien niet goed ingeschat dat hij niet paste bij een jonge en introverte groep", blikt Noor terug.

DNA
De aanstelling van Verberne in de zomer liet even op zich wachten. "Je wilt goede keuzes maken en er komen veel dingen bij kijken", verklaart Noor. "We hebben met onze technische mensen (Bert van Marwijk en Johan Dijkstra, red.) overlegd en we waren bezig ons DNA te ontwikkelen. In het verleden kreeg een trainer vaak de vrijheid qua spelsysteem, nu hebben we een bepaald DNA opgezet om een bepaalde manier van spelen door te trekken vanuit de jeugd naar het eerste elftal. Daar heeft Maurice zich ook aan geconformeerd."

L1 Voetbaldiner
Het L1 Voetbaldiner, dat werd gehouden in de Gerardushoeve in Epen, is hier ( l1.nl/het-l1-radio-voetbaldiner-2022-174840/ ) terug te luisteren. Daarnaast wordt de uitzending op nieuwjaarsdag nog eens uitgezonden tussen 16:00 uur en 18:00 uur op L1 Radio.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2022 11:52 28 dec 2022 11:53 door Boer458.
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #7755
Tussenrapport van MVV: Ploeg met het laagste budget verrast vriend, vijand en zichzelf en verdient een 8,5


www.limburger.nl/cnt/dmf20221227_96096235

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden