Nieuwe opzet Jupiler League

• WallieNL
  • WallieNL's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

Re: Nieuwe opzet Jupiler League

19 Sep 2014 16:03
dytac wrote: Belachelijk!!!

Denk eens aan alle kinderen die willen komen en mogen komen.
20.45 uur -> laat in bed! 's morgens vroeg om zelf te voetballen.......gaan ouders nog akkoord?
Dit alles voor tv beelden? Op tv wil zeggen nog minder bezoekers....

BELACHELIJK !!!!

en omdat die kinderen niet meer mogen, hebben ze steeds minder met MVV en heb je de kans ook nog dat ze in toekomst als ze ouder zijn ook niet komen!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Euskens
  • Euskens's Avatar
  • New Member
  • New Member

19 Sep 2014 16:07
Wat een onzalig plan. Ik kan me niet voorstellen dat er veel supporters zijn die dit prettige aanvangstijden vinden. Voor de supporters zie ik sowieso alleen maar nadelen, maar ik begrijp ook echt niet hoe de club hier voordeel uit zou kunnen halen.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Sep 2014 16:25 - 19 Sep 2014 16:34
Roei baank wrote: Bijvoorbeeld meer tijd voor Veer zien MVV om omzet te genereren.

Roei Baank, niet uit kritiek maar gewoon om mee te denken. Ben benieuwd hoe je dit precies bedoelt. Want naar mijn mening is 20.00 uur ideaal om het meeste geld uit mijn zakken te halen. Afhankelijk van wat omstandigheden komen wij twintig minuten voor aanvang stadion in, drinken vanaf dat moment goed door tot einde wedstrijd, en gaan dan (weer) naar de ster/stad/etc. Begint de wedstrijd om 18.45, zullen we door werk etc later in het stadion zijn en dus minder drinktijd hebben. Begint de wedstrijd om 20.45, zijn we vooraf wat langer in de ster of een andere kroeg, maar niet eerder in het stadion. Netto zijn we nooit langer in het stadion, eerder korter.

Ik ben dan ook benieuwd waarom je verwacht op die manier meer omzet te genereren :)
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Last edit: 19 Sep 2014 16:34 by Jacques. Reason: duidelijker/korter

• Boer458
  • Boer458's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Sep 2014 17:29
Slecht plan, velen zullen die wedstrijden verstek moeten laten gaan, de redenen zijn hiervoor al vele malen opgesomd.

Maar ja, de enkeling die naar jupiler voetbal op zn tv kijkt moet blijkbaar bediend worden. :rolleye:

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Sep 2014 18:07
Als dit plan door gaat dan is het voor alle clubs alleen maar nadelig.
18.45 red ik zelf ook niet vanwege me werk. En zoals vele anderen ook meerdere mensen die van buiten Maastricht komen.
20.45 vind ik prima tijd , maar vooral jupiler clubs moeten hebben van de kinderen/jongeren die straks niet meer mogen gaan omdat dit te laat is...

• #Willy
  • #Willy's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

19 Sep 2014 18:14
Dus thuiswedstrijden tegenwoordig op vrijdag, zaterdag, zondag of maandag en dan nu op vrijdag ook nog 3 mogelijke aanvangstijden bij de gratie Fox Sports of we dan wel of niet op tv komen? Daar is toch geen touw aan vast te knopen als supporter? Dan heb ik het nog niet eens over de logistieke problemen die mij dit oplevert om of op tijd bij aanvang wedstrijd te zijn of op tijd de laatste trein/bus/whatever te kunnen nemen.

MVV op vrijdagavond 20:00u is voor mij het ideale startpunt van een avond voetbal + "analyseren" in de kroeg. Wat mij betreft de hele Jupiler League weer terug op vrijdagavond 20:00u zonder FOX.

• WallieNL
  • WallieNL's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

19 Sep 2014 23:15
#Willy wrote: Dus thuiswedstrijden tegenwoordig op vrijdag, zaterdag, zondag of maandag en dan nu op vrijdag ook nog 3 mogelijke aanvangstijden bij de gratie Fox Sports of we dan wel of niet op tv komen? Daar is toch geen touw aan vast te knopen als supporter? Dan heb ik het nog niet eens over de logistieke problemen die mij dit oplevert om of op tijd bij aanvang wedstrijd te zijn of op tijd de laatste trein/bus/whatever te kunnen nemen.

MVV op vrijdagavond 20:00u is voor mij het ideale startpunt van een avond voetbal + "analyseren" in de kroeg. Wat mij betreft de hele Jupiler League weer terug op vrijdagavond 20:00u zonder FOX.

plus sbs6 zal dan al na 1 seizoen stoppen met uitzenden samenvattingen, want kunnen pas uitzenden rond 1uur ofzo veel te laat of alleen op maandag maar daar zit niemand op te wachten

• mvvke4life
  • mvvke4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Sep 2014 06:57
Zijn deze mensen echt zo stom? Kunnen ze echt niets beters verzinnen?
Jupiler league is failliet.......
Steeds minder mensen komen naar de stadions. En toch verzinnen ze weer iets waardoor ze denken( korte termijn denken) dat er meer geld gaat binnen komen. is er dan echt niemand die hun uit hun droom kan helpen?

Er zal toch wel ergens iemand binnen deze groep zijn die gezond verstand heeft?

• kribbebieter
  • kribbebieter's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

20 Sep 2014 17:48
Volgens mij krijgen de clubs er nog niet eens extra geld voor, voor deze verandering van speeltijden etc ?

• MVV4life
  • MVV4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Kom op die roeie!

20 Sep 2014 18:27
kribbebieter wrote: Volgens mij krijgen de clubs er nog niet eens extra geld voor, voor deze verandering van speeltijden etc ?
Nee, krijgen ze niets voor.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

• kribbebieter
  • kribbebieter's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

20 Sep 2014 19:06
Kost dus alleen maar inkomsten, stem advies voor mvv: NEEN !
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• jesfen
  • jesfen's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

23 Sep 2014 18:48
dit is al weer goed nieuws..
nu hopen dat we niet de enige zijn!!!

MVV zegt "nee" tegen wijziging aanvangstijdstip wedstrijden

Dinsdag 23 september 2014

MVV Maastricht heeft de KNVB in een officiële reactie laten weten dat de club niet akkoord gaat met het door hen gedane voorstel om, ten bate van een extra live-wedstrijd per speelronde, het aanvangstijdstip van de thuiswedstrijden in de Jupiler League te wijzigen.

Het voorstel van de KNVB kwam er op neer dat per speelronde één extra live-wedstrijd op Fox Sports zou worden uitgezonden. Om dit mogelijk te maken was het noodzakelijk dat per medio november het aanvangstijdstip van alle thuiswedstrijden gewijzigd zou worden naar 20.45 uur (of wanneer MVV live zou worden uitgezonden, naar 18.45 uur). Ondanks dat MVV Maastricht het idee over de extra live-wedstrijd een nobel streven vindt, heeft de club dit voorstel vanwege moverende redenen én in overleg met haar supporters, toch verworpen.
The following user(s) said Thank You: jeoff, Jacques, Sjotelsplak, Anna D., Raffalaldo, De_Lange, Och jeh, La Chouffe

• De_Lange
  • De_Lange's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 Sep 2014 19:59
jesfen wrote:

.

verstand komp met de jaore

• Raffalaldo
  • Raffalaldo's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

23 Sep 2014 20:03
jesfen wrote: dit is al weer goed nieuws..
nu hopen dat we niet de enige zijn!!!

Dinsdag 23 september 2014

MVV Maastricht heeft de KNVB in een officiële reactie laten weten dat de club niet akkoord gaat met het door hen gedane voorstel om, ten bate van een extra live-wedstrijd per speelronde, het aanvangstijdstip van de thuiswedstrijden in de Jupiler League te wijzigen.

Het voorstel van de KNVB kwam er op neer dat per speelronde één extra live-wedstrijd op Fox Sports zou worden uitgezonden. Om dit mogelijk te maken was het noodzakelijk dat per medio november het aanvangstijdstip van alle thuiswedstrijden gewijzigd zou worden naar 20.45 uur (of wanneer MVV live zou worden uitgezonden, naar 18.45 uur). Ondanks dat MVV Maastricht het idee over de extra live-wedstrijd een nobel streven vindt, heeft de club dit voorstel vanwege moverende redenen én in overleg met haar supporters, toch verworpen.

Prachtig statement van het bestuur. Hoop dat andere clubs volgen en net zoals de bonden zelf tegen de FIFA strijden tegen corruptie, de clubs ook eens achter elkaar gaan staan om te strijden voor hun rechten en voor de rechten van haar supporters.
The following user(s) said Thank You: Sjotelsplak, opadiehard

• αναρχος
  • αναρχος's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Sep 2014 07:04
Ik ben trots op de club dat ze deze beslissing maken!!
The following user(s) said Thank You: MVV4life

Time to create page: 0.365 seconds