Transfergeruchten seizoen 2013/2014
- Karakter
-
- Platinum Member
-
Re: Transfergeruchten seizoen 2013/2014
29 Jul 2013 13:07Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
29 Jul 2013 13:09Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Karakter
-
- Platinum Member
-
29 Jul 2013 18:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Armand
-
- Platinum Member
-
29 Jul 2013 18:52Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
29 Jul 2013 19:00Daarnaast moet je je afvragen of je zo´n speler als Bouma uberhaubt wel wilt. Geen goedkope jongen en geld zul je er niet meer aan verdienen, daarnaast is het nog maar de vraag of hij het gewenste niveau aankan en ook een heel seizoen volhoud fysiek gezien.
Kun je dat geld beter besteden in speler(s) waarvan je weet dat ze wat toevoegen en waar je nog wat geld mee kan verdienen in de toekomst.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2013 17:22MVV-trainer Tiny Ruijs maakt zich zorgen over de aanvalslinie van zijn team.
In de laatste 4 oefenduels werd er maar twee keer gescoord. "Ik zeg tegen die jongens: is het nou zo moeilijk om die bal tegen het netje te schieten. Soms missen ze kansen voor een leeg doel. Dat kan zelfs mijn moeder van 80 nog."
MVV mist aanvaller Danny Schreurs. Hij is herstellende van een zware knieblessure. De 25-jarige spits is wel weer aanwezig op het trainingsveld maar Ruijs verwacht dat Schreurs pas in oktober zijn eerste minuten kan maken. "Ik verwacht dat hij in januari pas weer volledig inzetbaar is."
Ruijs wil er graag nog een aanvaller bij halen. "We hebben wel een verlanglijstje maar ik wil geen namen noemen."
Iemand enig idee welke namen er op dat verlanglijstje staan?
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2013 18:34Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2013 18:56Mienclub1902 wrote: Jammer dat er nog steeds geen echte aanvallende versterking is aangetrokken. En wat dat lijstje betreft, wat heb ik aan een lijstje als het geld er niet is. Ik verwacht zonder versterking een moeilijke start, helaas.
Als je geen lijstje hebt met potentiële haalbare versterkingen dan hou maar meteen op :thinking:
Ik neem aan dat op dat lijstje betaalbare spelers staan en geen Messi's.
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
31 Jul 2013 19:18Mienclub1902 wrote: Jammer dat er nog steeds geen echte aanvallende versterking is aangetrokken. En wat dat lijstje betreft, wat heb ik aan een lijstje als het geld er niet is. Ik verwacht zonder versterking een moeilijke start, helaas.
uit de Limburger/.Limburgs Dagblad van vandaag een analyse door Roel Wiche onder de kop: ,,Geen gespreid bedje voor Tini Ruys" staat o.a. ,,De club heeft nog slechts een spaarpotje voor één aanwinst en moet dus uiterst zorgvuldig opereren op de transfermarkt."
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
31 Jul 2013 19:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2013 20:33Met dit elftal (zonder de geblesseerde spelers) vraag ik me af wie de doelpunten moeten maken. Maria is niet zo scorend (net als Esajas), Braken ook niet (kunnen we niks van verwachten, hij is nog te jong voor de volle 90 minuten). Veldmate pikt af en toe eens een goaltje mee. Moet het dan weer van van Hyfte komen? Vorig jaar scoorde hij aan de lopende band. Ik denk niet dat hij weer 11 doelpunten zal maken.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
01 Aug 2013 14:34Zoals Ruijs al zei. MVV heeft maar 3 wedstrijden in heel 2013 gewonnen. En dat was nog mét esajas.Sjonnie wrote: Wat is het probleem ?? Er zijn geen echte basis spelers weg gegaan . Esayas is de enige , zolang er niks weg gaat is 1 nieuwe spits voldoende .
Degene die de voorbereiding heeft gevolgd,heeft gezien dat Maria vooralsnog het niveau van esajas bij lange na niet haalt. La rosa vind ik dan nog meer dreigender. Alleen is die ook geblesseerd. Op rechts heb je nu alleen Braken,en ook die kan het niveau nog niet aan. En na de winterstop kun je pas een volledig beroep doen op schreurs. Met de vraag of hij het niveau weer haalt.
Aanvallend is er in alle wedstrijden bijna niks gecreëerd. In de voorgaande jaren waren er tegen de amateurs toch wel een tiental kansen. Dat ze niet allemaal erin gingen,ok. Maar deze voorbereiding werd er soms geen enkele kans gecreëerd. Dat is dus het probleem

Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
01 Aug 2013 15:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
01 Aug 2013 15:41Anna D. wrote: Contract met Steve de Ridder bij Southampton is ontbonden. Hij stond destijds met Capa aan het roer hoog op de verlanglijst. Vrees dat hij niet te betalen is, maar ze kunnen natuurlijk altijd polsen. Zou een perfecte versterking zijn voor dit MVV mijns inziens, hopelijk is dat potje groot genoeg.
Niemand concrete namen die op het verlanglijstje zouden staan?
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
01 Aug 2013 15:56Anna D. wrote: Contract met Steve de Ridder bij Southampton is ontbonden. Hij stond destijds met Capa aan het roer hoog op de verlanglijst. Vrees dat hij niet te betalen is, maar ze kunnen natuurlijk altijd polsen. Zou een perfecte versterking zijn voor dit MVV mijns inziens, hopelijk is dat potje groot genoeg.
En vriend van Tom van Hyfte samen gespeeld bij VW Hamme alle twee geboren in Gent een tijdje geleden vertelde de vader van Tom van Hyfte dat hij Steve graag bij MVV zou zien.(waarschijnlijk te duur)