Transfergeruchten seizoen 2013/2014

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Transfergeruchten seizoen 2013/2014

29 Jul 2013 13:07
Wilfred Bouma, iemand? Als jonkie begonnen op een aanvallende plek en daarna teruggezakt naar linksback. Met dit gegeven in het achterhoofd, zou het een goede mentor voor Labylle kunnen zijn. Labylle wil zo graag als linksback gezien worden, lijkt me dat hij de kneepjes daarvan dan wel kan leren van een oud-international. Verder denk ik dat Bouma in de Jupiler League nog wel een aanwinst zou kunnen zijn. Ondertussen ook laten beginnen aan een cursus om trainer te worden, zodat het voor hemzelf ook nog wat interessanter is. Buiten het feit dat hij op zijn leeftijd nog basisspeler kan zijn. Dat moet voor hem al interessant genoeg zijn eigenlijk..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 Jul 2013 13:09
Bouma is een geboren en getogen Helmondenaar maar heeft Helmond Sport al afgewezen. Ik denk dat hij zich (misschien overigens wel terecht) te goed voelt voor de jupiler league en daar zeker niet voor een vriendenprijsje zal komen voetballen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 Jul 2013 18:38
Zoals er beweerd wordt op internet, heeft hij Helmond afgewezen vanwege het kunstgras. Vanaf vandaag is Helmond Sport op hun (nieuwe?) kunstgrasveld gaan trainen en dat beviel Bouma niet. Verder kent iedereen de ''transfer-wet'': Hoe later in de transferperiode, hoe sneller sommige spelers genoegen nemen met minder (ondanks dat ze transfervrij zijn en dus langer kunnen zoeken naar een club)

• Armand
  • Armand's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 Jul 2013 18:52
Kan dat niet bij overig nieuws dit zijn toch totaal geen Transfergeruchten over die bouma,Vind zowiezo dat het vaak hier gaat over spelers die wij er graag bij zouden hebben ,Maar veder totaal geen gerucht is, Mischien nieuw topic starten ervoor.

• Gohf
  • Gohf's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 Jul 2013 19:00
Heeft RKC ook afgewezen en die spelen in de Eredivisie.

Daarnaast moet je je afvragen of je zo´n speler als Bouma uberhaubt wel wilt. Geen goedkope jongen en geld zul je er niet meer aan verdienen, daarnaast is het nog maar de vraag of hij het gewenste niveau aankan en ook een heel seizoen volhoud fysiek gezien.

Kun je dat geld beter besteden in speler(s) waarvan je weet dat ze wat toevoegen en waar je nog wat geld mee kan verdienen in de toekomst.

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 Jul 2013 17:22
Ruijs bezorgd over voorhoede MVV
MVV-trainer Tiny Ruijs maakt zich zorgen over de aanvalslinie van zijn team.

In de laatste 4 oefenduels werd er maar twee keer gescoord. "Ik zeg tegen die jongens: is het nou zo moeilijk om die bal tegen het netje te schieten. Soms missen ze kansen voor een leeg doel. Dat kan zelfs mijn moeder van 80 nog."

MVV mist aanvaller Danny Schreurs. Hij is herstellende van een zware knieblessure. De 25-jarige spits is wel weer aanwezig op het trainingsveld maar Ruijs verwacht dat Schreurs pas in oktober zijn eerste minuten kan maken. "Ik verwacht dat hij in januari pas weer volledig inzetbaar is."

Ruijs wil er graag nog een aanvaller bij halen. "We hebben wel een verlanglijstje maar ik wil geen namen noemen."

Iemand enig idee welke namen er op dat verlanglijstje staan?

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 Jul 2013 18:34
Jammer dat er nog steeds geen echte aanvallende versterking is aangetrokken. En wat dat lijstje betreft, wat heb ik aan een lijstje als het geld er niet is. Ik verwacht zonder versterking een moeilijke start, helaas.

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 Jul 2013 18:56
Mienclub1902 wrote: Jammer dat er nog steeds geen echte aanvallende versterking is aangetrokken. En wat dat lijstje betreft, wat heb ik aan een lijstje als het geld er niet is. Ik verwacht zonder versterking een moeilijke start, helaas.

Als je geen lijstje hebt met potentiële haalbare versterkingen dan hou maar meteen op :thinking:

Ik neem aan dat op dat lijstje betaalbare spelers staan en geen Messi's.

• Sandro
  • Sandro's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Veur de Ier en de Glorie

31 Jul 2013 19:18
Mienclub1902 wrote: Jammer dat er nog steeds geen echte aanvallende versterking is aangetrokken. En wat dat lijstje betreft, wat heb ik aan een lijstje als het geld er niet is. Ik verwacht zonder versterking een moeilijke start, helaas.

uit de Limburger/.Limburgs Dagblad van vandaag een analyse door Roel Wiche onder de kop: ,,Geen gespreid bedje voor Tini Ruys" staat o.a. ,,De club heeft nog slechts een spaarpotje voor één aanwinst en moet dus uiterst zorgvuldig opereren op de transfermarkt."
The following user(s) said Thank You: tuutsje

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 Jul 2013 19:58
Wat is het probleem ?? Er zijn geen echte basis spelers weg gegaan . Esayas is de enige , zolang er niks weg gaat is 1 nieuwe spits voldoende .
The following user(s) said Thank You: peter ruiver

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 Jul 2013 20:33
Iedereen weet dat Veldmate er geen 20 zal maken. Ik zeg dat hij weer een doelpuntje of 10 zal maken, wat ik veel te weinig vind voor een spits. Maar zo'n type is hij wel. Overigens moet ik zeggen dat hij heel hard werkt!
Met dit elftal (zonder de geblesseerde spelers) vraag ik me af wie de doelpunten moeten maken. Maria is niet zo scorend (net als Esajas), Braken ook niet (kunnen we niks van verwachten, hij is nog te jong voor de volle 90 minuten). Veldmate pikt af en toe eens een goaltje mee. Moet het dan weer van van Hyfte komen? Vorig jaar scoorde hij aan de lopende band. Ik denk niet dat hij weer 11 doelpunten zal maken.

• Sjotelsplak
  • Sjotelsplak's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Aug 2013 14:34
Sjonnie wrote: Wat is het probleem ?? Er zijn geen echte basis spelers weg gegaan . Esayas is de enige , zolang er niks weg gaat is 1 nieuwe spits voldoende .
Zoals Ruijs al zei. MVV heeft maar 3 wedstrijden in heel 2013 gewonnen. En dat was nog mét esajas.
Degene die de voorbereiding heeft gevolgd,heeft gezien dat Maria vooralsnog het niveau van esajas bij lange na niet haalt. La rosa vind ik dan nog meer dreigender. Alleen is die ook geblesseerd. Op rechts heb je nu alleen Braken,en ook die kan het niveau nog niet aan. En na de winterstop kun je pas een volledig beroep doen op schreurs. Met de vraag of hij het niveau weer haalt.
Aanvallend is er in alle wedstrijden bijna niks gecreëerd. In de voorgaande jaren waren er tegen de amateurs toch wel een tiental kansen. Dat ze niet allemaal erin gingen,ok. Maar deze voorbereiding werd er soms geen enkele kans gecreëerd. Dat is dus het probleem ;)
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Aug 2013 15:22
Contract met Steve de Ridder bij Southampton is ontbonden. Hij stond destijds met Capa aan het roer hoog op de verlanglijst. Vrees dat hij niet te betalen is, maar ze kunnen natuurlijk altijd polsen. Zou een perfecte versterking zijn voor dit MVV mijns inziens, hopelijk is dat potje groot genoeg.

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Aug 2013 15:41
Anna D. wrote: Contract met Steve de Ridder bij Southampton is ontbonden. Hij stond destijds met Capa aan het roer hoog op de verlanglijst. Vrees dat hij niet te betalen is, maar ze kunnen natuurlijk altijd polsen. Zou een perfecte versterking zijn voor dit MVV mijns inziens, hopelijk is dat potje groot genoeg.

Niemand concrete namen die op het verlanglijstje zouden staan?

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Aug 2013 15:56
Anna D. wrote: Contract met Steve de Ridder bij Southampton is ontbonden. Hij stond destijds met Capa aan het roer hoog op de verlanglijst. Vrees dat hij niet te betalen is, maar ze kunnen natuurlijk altijd polsen. Zou een perfecte versterking zijn voor dit MVV mijns inziens, hopelijk is dat potje groot genoeg.

En vriend van Tom van Hyfte samen gespeeld bij VW Hamme alle twee geboren in Gent een tijdje geleden vertelde de vader van Tom van Hyfte dat hij Steve graag bij MVV zou zien.(waarschijnlijk te duur)

Time to create page: 0.344 seconds