Transfergeruchten seizoen 2013/2014

21 mei 2013 16:37
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 963
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #1
Aangezien we nu steeds in de rubriek 2012/2013 zitten te speculeren, heb ik maar een nieuw forumonderwerp gemaakt voor de geruchten voor het nieuwe seizoen. Laat de pagina's dus maar vollopen....... :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 17:12 21 mei 2013 17:13 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3824
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #2
Het is weer zo ver B) Wie is op post bij de McDonalds? Wie bewaakt de A2 naar het noorden? Is RB al op locatie in de Pam-Pam voor het geruchtencircuit Wallonie? Zijn er al bekende of minder bekende gezichten gespot? :lachen:

En het traditionele wachten is ook op de mensen die kwaad zijn op MVV omdat op 21 mei de selectie voor het nieuwe seizoen nog niet volledig rond is. Zoals ieder jaar. :S

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 19:49
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #3
Ik las dat Beerschot vandaag failliet is verklaard. Misschien loopt daar nog wat leuks rond.
Een naam die ik noem is Joey Suk.

De spelers zijn transfervrij en Suk lijkt me een uitstekende versterking.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 22:07
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #4
Joey Suk kun je al helemaal vergeten, die speelt volgend jaar liever in de Eredivisie bij de Eagles dan bij MVV.... :lolno:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 22:14
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #5
het zou mij niks verbazen als Rowin van Zaanen gaat komen, valt in de smaak bij de waarschijnlijke nieuwe trainer, bij almere is hij een beetje uit de gratie gevallen, stond al eerder in vergaande belangstelling van MVV en zou een opvolger van Esajas kunnen zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 22:27
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #6
Als Tiny daadwerkelijk komt dan zal Rowin zeker komen. Lijkt me een bruikbare speler omdat hij linksbuiten en linkshalf kan spelen. Ik zie hem nog niet als een basisspeler, daar zal hij naar toe moeten werken maar dat heeft hij zeker in zich.
Concurrentie voorin kan immers geen kwaad.

Ik ben benieuwd hoe MVV het wegvallen van enkele belangrijke spelers gaat opvangen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 23:30
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 963
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #7
nou hij is zo geweldig goed, dat hij het biet redt bij -met alle respect- het lelijke eendje van het betaalde voetbal Almere. Die gaat ons zeker naar een hoger plan helpen......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 06:51 22 mei 2013 06:51 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #8
Vandaag in het terug wekelijks terugkerend artikel genaamd de estafette van ddl.
Een interview met joeri schroyen die het heeft over danny schreurs als iemand waar huij het stokje(interview)graag aan wil doorgeven!...een positief signaal?...volgend seizoen die twee samen in een elftal?...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 09:28 22 mei 2013 09:28 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #9

pinobel schreef : nou hij is zo geweldig goed, dat hij het biet redt bij -met alle respect- het lelijke eendje van het betaalde voetbal Almere. Die gaat ons zeker naar een hoger plan helpen......


Sorry hoor als team is Almere niet zo heel goed maar individueel toch wel heel aardige spelers die wij niet kunne betalen!
Wie heeft onze eerste uit nederlaag bezorgd? Juist het leleijke eendje geloof mij dat als je van almere een team kan maken dan draaien ze ook gewoon bovenin mee ;) thuis hadden we t ook al niet super makkelijk tegen hun

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 12:57
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #10
Die van Zaanen vond ik een leuke speler bij Volendam, maar bij Willem II, Fortuna Sittard en Almere City heeft hij zijn niveau niet gehaald.
Ik zou eerder voor La Rosa kiezen. Hij zijn twee dezelfde type spelers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 13:28
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #11
niet dat van zaanen top is maar la rosa komt ook gewoon te kort. Waar hij eerst hoog van de toren was aan het blazen dat hij hogerop wilde moet hij blij zijn dat hij nu nog bij mvv mag blijven een jaar. Michael is in mijn ogen ongeveer hetzelfde geval als bijvoorbeeld een borgers. Door nood aan de man aan bod gekomen en na het verdienstelijk gedaan te hebben een contract gekregen. Echter de kwaliteit voor een goede subtopper in de jupiler league ontbreekt gewoon ook bij michael. daarbij is hij ook zeer blessure gevoelig...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 13:34
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #12

Boredass schreef : het zou mij niks verbazen als Rowin van Zaanen gaat komen, valt in de smaak bij de waarschijnlijke nieuwe trainer, bij almere is hij een beetje uit de gratie gevallen, stond al eerder in vergaande belangstelling van MVV en zou een opvolger van Esajas kunnen zijn.



Een groot talent die graag hier wil spelen is Sem de Wit van Almere city 17 jaar oud . speelt ook bij Oranje onder 18 jaar.

Zijn ouders vinden Maastricht een wereldstad. :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 13:43
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #13

ouwe rot schreef :

Boredass schreef : het zou mij niks verbazen als Rowin van Zaanen gaat komen, valt in de smaak bij de waarschijnlijke nieuwe trainer, bij almere is hij een beetje uit de gratie gevallen, stond al eerder in vergaande belangstelling van MVV en zou een opvolger van Esajas kunnen zijn.



Een groot talent die graag hier wil spelen is Sem de Wit van Almere city 17 jaar oud . speelt ook bij Oranje onder 18 jaar.

Zijn ouders vinden Maastricht een wereldstad. :applaus:


Hoe weet je dat die graag hier wilt spelen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 14:01
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #14

Mie leef Mestreech schreef :

ouwe rot schreef :

Boredass schreef : het zou mij niks verbazen als Rowin van Zaanen gaat komen, valt in de smaak bij de waarschijnlijke nieuwe trainer, bij almere is hij een beetje uit de gratie gevallen, stond al eerder in vergaande belangstelling van MVV en zou een opvolger van Esajas kunnen zijn.



Een groot talent die graag hier wil spelen is Sem de Wit van Almere city 17 jaar oud . speelt ook bij Oranje onder 18 jaar.

Zijn ouders vinden Maastricht een wereldstad. :applaus:


Hoe weet je dat die graag hier wilt spelen?


Sommige dingen moeten geheim blijven sorry

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 14:43
mitch-043
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #15
ik had vorige week gelezen in de VI dat Anass Achahbar te leen is, misschien is dit een optie voor MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden