Transfergeruchten seizoen 2013/2014

22 mei 2013 15:07
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #16
Die komt echt niet naar MVV.
Hij zou eerder naar een andere club uit de eredivisie gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 15:13
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #17
MVV moet niet de fout maken om spelers te huren, deze kosten alleen maar geld. Wil men hoger op, dan moet men spelers kopen en mocht een andere club interesse hebben, dan met winst verkopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 15:17
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3824
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #18
Als je een groot talent kunt huren, kan dat nooit kwaad. Zo lang het maar beperkt blijft en je niet de halve selectie huurt.

Toen we in 1997 kampioen werden, hadden we volgens mij 3 gehuurde spelers (Koswal, Platvoet en Bouma). Dat legde ons geen windeieren.

Labylle hadden we eerst gehuurd.

Dit zijn goede voorbeelden van spelers met bepaalde kwaliteiten, waarbij het geen kwaad kan ze te huren.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 16:35
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #19
MVV heeft de onderhandelingen met Knops weer heropend, omdat ervoor Kjell geen interesse blijkt te zijn uit de eredivisie ( wat ik ook goed kan begrijpen) zijn de gesprekken van zijn kant weer hervat met MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 16:46
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #20

PSV wil tweetal talenten ervaring laten opdoen en zoekt oplossing
Woensdag, 22 mei 2013 om 15:43
Cambuur-directeur Gerard van den Belt maakte eerder deze maand bekend dat zijn club vooral spelers zal moeten gaan huren en dat er al was aangeklopt bij Ajax, Feyenoord en PSV. Bij laatstgenoemde club valt wel wat op te halen: PSV is op zoek naar een nieuwe club voor Peter van Ooijen en Marcel Ritzmaier. De jongelingen kunnen Eindhoven op huurbasis verlaten.

De 21-jarige Van Ooijen wacht nog op zijn debuut in de Eredivisie, terwijl de twintigjarige Ritzmaier vier competitieduels achter zijn naam heeft staan. Phillip Cocu kan de jongelingen volgend seizoen echter nog niet veel speelminuten geven en wil dat Van Ooijen en Ritzmaier elders ervaring gaan opdoen, meldt Voetbal International. Overigens hebben beide spelers nog maar een contract voor een jaar.
Een extra seizoen bij Jong PSV is ook een optie voor Van Ooijen en Ritzmaier, maar dan moet de KNVB wel besluiten om beloftenteams toe te laten tot de Jupiler League. Daar wordt vermoedelijk donderdag een beslissing over genomen.


Vooral Van Ooijen lijkt me dan reëel. Werd paar weken terug ook al genoemd, alleen daarna werd gezegd dat het niet de bedoeling was om hem uit te lenen door Thijs Slegers, maar nu dus hopelijk wel. Zou wel mooie stand-in zijn voor de rechtsbuiten totdat Danny weer fit is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 16:58
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #21

Napoleon schreef : MVV heeft de onderhandelingen met Knops weer heropend, omdat ervoor Kjell geen interesse blijkt te zijn uit de eredivisie ( wat ik ook goed kan begrijpen) zijn de gesprekken van zijn kant weer hervat met MVV

En ze willen maar allemaal hogerop.... Eigenlijk zou je dan moeten zeggen, jij wilde niet meer voor ons werken, blijf dan ook maar weg. Maar helaas zitten we niet in de positie om dat doen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 17:14
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #22
Goed dat ze weer met Knops aan het onderhandelen zijn, maar ik kan ook begrijpen dat Gillis niet nog een jaar op de bank wilt blijven.

Weet iemand of er ook met andere spelers wordt onderhandelt? Smeets, Kuipers?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 17:28
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #23

Mie leef Mestreech schreef : Goed dat ze weer met Knops aan het onderhandelen zijn, maar ik kan ook begrijpen dat Gillis niet nog een jaar op de bank wilt blijven.

Weet iemand of er ook met andere spelers wordt onderhandelt? Smeets, Kuipers?


inderdaad, maar Gilles is ( vind ik) de betere van de twee....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 17:30
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #24

Napoleon schreef :

Mie leef Mestreech schreef : Goed dat ze weer met Knops aan het onderhandelen zijn, maar ik kan ook begrijpen dat Gillis niet nog een jaar op de bank wilt blijven.

Weet iemand of er ook met andere spelers wordt onderhandelt? Smeets, Kuipers?


inderdaad, maar Gilles is ( vind ik) de betere van de twee....


Gillis is verdedigend beter dan Knops, maar Knops is opbouwend beter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 19:15
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #25
Ik hoop dat Knops blijft, prima ontwikkeling doorgemaakt, prima pass.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 19:53
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #26
Is dit het topic transfergeruchten of transferwensen?

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 22:48 22 mei 2013 22:50 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #27

Jacques schreef : Als je een groot talent kunt huren, kan dat nooit kwaad. Zo lang het maar beperkt blijft en je niet de halve selectie huurt.

Toen we in 1997 kampioen werden, hadden we volgens mij 3 gehuurde spelers (Koswal, Platvoet en Bouma). Dat legde ons geen windeieren.

Labylle hadden we eerst gehuurd.

Dit zijn goede voorbeelden van spelers met bepaalde kwaliteiten, waarbij het geen kwaad kan ze te huren.


Dat ben ik met je eens. Talentvolle spelers met specifieke kwaliteiten liggen vaak vast bij (grotere) clubs en zijn voor MVV niet betaalbaar. Er zijn uitzonderingen, maar over het algemeen zijn transfervrije, betaalbare spelers niet degene die je beter maken.
Zie Knops als voorbeeld, hij wil graag hogerop, maar mag uiteindelijk blij zijn als MVV met hem verder wil, in de eredivisie heeft hij niks te zoeken. Van zulke spelers moet je er ook niet teveel hebben als ambitieuze club.
MVV moet streven naar een evenwichtige groep met ervaren spelers, talentvolle jeugd en spelers met bepaalde, specifieke kwaliteiten. Zeker gezien de berichten dat de begroting komend seizoen omlaag gaat lijkt me het huren van een of twee goede spelers de beste optie als je wil aanhaken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2013 00:41
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #28

Jacques schreef : Als je een groot talent kunt huren, kan dat nooit kwaad. Zo lang het maar beperkt blijft en je niet de halve selectie huurt.

Toen we in 1997 kampioen werden, hadden we volgens mij 3 gehuurde spelers (Koswal, Platvoet en Bouma). Dat legde ons geen windeieren.

Labylle hadden we eerst gehuurd.

Dit zijn goede voorbeelden van spelers met bepaalde kwaliteiten, waarbij het geen kwaad kan ze te huren.


Dat team van 97 is eigenlijk een voorbeeld van het risico van huren!!! Wonder boven wonder bleken deze gehuurde spelers een schot in de roos en usMVVke hierdoor kampioen... maar het risico hiervan was dat als deze spelers positief opvallen, meteen teruggehaald worden of weggekaapt worden door clubs met meer centjes. Met het gevolg dat usMVVke promoveerde en al deze talentjes weggingen en usMVVke geen basis meer had en ook geen financieel gewin.

Labylle is een uitzondering, omdat ondanks dat hij een talent bleek... usMVVke hem zelf kon verleiden om een contract te tekenen. En dit zelfs met een salarisplafond ?!?!? :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2013 17:12
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 123
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #29

mitch-043 schreef : ik had vorige week gelezen in de VI dat Anass Achahbar te leen is, misschien is dit een optie voor MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2013 17:15
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 123
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #30

de bok schreef :

mitch-043 schreef : ik had vorige week gelezen in de VI dat Anass Achahbar te leen is, misschien is dit een optie voor MVV.




Knops is in ver gevorderde onderhandeling met Helmond-sport en een 2 -de divisie ploeg uit Duitsland .

Heeft vrijdag wel nog een gesprek met mvv !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden