Transfergeruchten seizoen 2013/2014

29 mei 2013 12:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #46
Calabro is een typische speler die gehaat wordt doro het publiek van de tegenstander maar die heerlijk is om er zelf bij te hebben.

Grootste nadeel, Calabro heeft weinig nut buiten de 16 van de tegenstander. Als we zeker weten dat we het hele seizoen beter zijn dan de meeste tegenstanders en vol op de aanval spelen, dan heb je veel aan hem. Als we afwachtend spelen, dan zie ik liever een ander type speler.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2013 12:41
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #47

Jacques schreef : Calabro is een typische speler die gehaat wordt doro het publiek van de tegenstander maar die heerlijk is om er zelf bij te hebben.


Vind MVV niet een club voor irritante onsportieve mennekes. Wanneer hebben we voor het laatst zo'n eikel gehad die door iedere tegenstander uitgekotst werd? MVV is soms te lief maar wel waardig! Collega's naaien vind ik niet waardig al denken anderen daar misschien anders over.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2013 12:51
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #48

Jacques schreef : Calabro is een typische speler die gehaat wordt doro het publiek van de tegenstander maar die heerlijk is om er zelf bij te hebben.

Grootste nadeel, Calabro heeft weinig nut buiten de 16 van de tegenstander. Als we zeker weten dat we het hele seizoen beter zijn dan de meeste tegenstanders en vol op de aanval spelen, dan heb je veel aan hem. Als we afwachtend spelen, dan zie ik liever een ander type speler.


Vond m in de playoffs niet zo doeltreffend ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2013 13:12
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #49

decuster schreef : Sandro calabro moet weg bij sparta is dat nix voor mvv
Volgende speler van sparta na mvv


7 nieuwe berichten en geen enkel nieuw gerucht. Correctie nu 8.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2013 15:22
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #50
wat mij verbaast is dat er nog geen enkele interesse is voor spelers van mvv ,niet dat ik daarop hoopt maar toch, weet er iemand misschien meer en voor mij hoeft calabro ook niet vind veldmate beter in het systeem van mvv passen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2013 19:43
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #51
Sandro Calabro? Werkelijk waar hoe kom je erbij. Inderdaad 1 van de irritantste mannetjes die er rondlopen en er ook buiten dat steeds minder en minder van bakt. Krijgt terecht geen verlenging daar in Rotterdam. Zeker niet welkom hier in Maastricht. MVV moet gaan voor een jeugdige, gretige spits achter Veldmate die de rol van Borgers kan overnemen en hopelijk meer in zijn mars heeft dan Lloyd.

Verwacht sowieso weinig actie in dit topic helaas. MVV heeft volgend jaar minder te besteden aan de selectie. MVV moet gaan snijden in het spelersbudget. Bij eventuele tegenslagen door schorsingen en blessures waar we dit jaar behoorlijk last van hebben gehad kunnen we dit nog minder goed opvangen als deze jaargang. Verwacht een krappe selectie van een man of 16 aangevuld met jeugd in tegenstelling tot de meer dan 20 spelers van dit seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2013 20:33
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #52
Laten we hier s.v.p. niet steeds spelers met MVV in verband brengen die weg moeten bij hun club en waar absoluut geen sprake is van een mogelijke overgang naar MVV. Dan kunnen we bezig blijven. Calabro lijkt me duidelijk niet aan de orde. Wat mij betreft hier alleen geruchten. Geen wensen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2013 22:56
Robster-85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #53
Laurent Delorge

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2013 08:35
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #54
Een gerucht of roep je maar wat?
Als het echt een gerucht blijkt te zijn, dan ben ik benieuwd of er een rollator bij inbegrepen zit.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2013 09:29 30 mei 2013 09:33 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #55
Een gerucht is dit maar hoop dat t niet waar is kan wel aardig ballen maar denk niet dat hij goed in de groep ligt Güvenç

wat vinden jullie daarvan?
Jammer dat t zolang duurt met de trainer gaat ten koste van de vorrbereiding en de selectie samentstelling.
Al heb ik nog niemand gehoord die vertrokken is.... is dat niet raar?
Leroy bijvoorbeeld als hij al getekent had was dat nu echt wel bekend toch?
Dus wie weet maakt hij t jaar af en vertrekt hij transfervrij van mij mag t zo is hij ook binne gekomen,
En natuurlijk zullen er pas spelers echt in de belangstelling staan als de nieuwe trainer er is :thinking:
Je kunt niet spelers kopen voordat een trainer zijn mening erover geeft stel ze kunnen niet met elkaar opschieten?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2013 09:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #56
Goh, op mijn werk kan ook niet iedereen even goed met de baas opschieten. Wat een onzin. Natuurlijk kan MVV al spelers halen. Daar heb je geen trainer voor nodig. Het is net iets handiger als die trainer er wel al is, dat geef ik toe, maar we moeten het niet overdrijven.

Ik blijf dit voorlopig nog wel even herhalen. Het is nog mei. MEI. Dat er nog geen nieuwe spelers zijn en nog spelers vertrokken, is echt totaal niet boeiend. Het is fijn om de voorbereiding in te gaan met de complete selectie. Ook dat zal MVV niet lukken en dat is ook geen ramp, als de selectie dan maar voor 90% rond is mogen die laatste twee of drie nieuwe spelers later instromen.

Maar dat mensen in mei zich al zorgen maken over de selectiesamenstelling en vinden dat het allemaal maar lang duurt... absurd. Maak je zelf niet gek.

En nu on topic: Guvenc, kan me niet voorstellen dat MVV die kan/wil betalen. Van de andere kant denk ik niet dat eredivisieploegen geinteresseerd in hem zijn dus wie weet. Het is een handige voetballer maar niet echt een teamspeler. Ten opzichte van Esajas afgelopen seizoen zou het voetballend een vooruitgang zijn, hoe hij in de groep zou liggen weet ik niet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2013 09:55
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #57
Ik maak me ook niet echt druk erover maar Rene heeft in die 3 jaar steeds de basis gelegd in de voorbereiding en dat heeft zen vruchten afgeworpen,
daarom had ik gehoopt dat t wat sneller zou gaan verder heb ik van zeker 5 spelers gehoord dat ze voor Rene door t vuur gaan, en dat dat wel degelijk invloed op spelers kan hebben, dat bedoel ik met dat t wel een beetje moet klikken met trainer en spelers, om een dom voorbeeld te noemen stel Vonk word trainer?
Ik weet dat dat niet gebeurd maar stel dan leveren minimaal 3 spelers hun contract per direct in vandaar mijn opmerking...
Voor de rest ben ik t wel met je eens even afwachten ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2013 11:47
OpDeMerret
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #58
De Graafschap neemt na dit seizoen afscheid van Adil Auassar.
Eerden kregen andere spelers al te horen dat er voor hun ook geen plek meer is in de selectie. Onder meer Rogier Meijer, Joost Terol, Jochem Jansen en Harrie Gommans vertrekken uit Doetinchem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2013 12:45
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #59

Danny1983 schreef : Ik maak me ook niet echt druk erover maar Rene heeft in die 3 jaar steeds de basis gelegd in de voorbereiding en dat heeft zen vruchten afgeworpen


Het eerste jaar begon Trost pas vlak voor de competitie toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2013 12:47
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Transfergeruchten seizoen 2013/2014 #60

Och jeh schreef :

Danny1983 schreef : Ik maak me ook niet echt druk erover maar Rene heeft in die 3 jaar steeds de basis gelegd in de voorbereiding en dat heeft zen vruchten afgeworpen


Het eerste jaar begon Trost pas vlak voor de competitie toch?


klopt daarom wonnen we toen ook pas de 3 periode en vorig seizoen meteen de eerste ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden