ALS

28 mei 2013 19:21
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
ALS #16
als je niet wilt/mag promoveren houdt dus in dat je wedstrijden bewust gaat verliezen, wat weer betekend dat dit competitievervalsing is

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2013 19:27
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
ALS #17
Dit is even belachelijk als dat artikel van hetnieuwsuit.nl met als bron een supporter vanuit het hoge noorden. Toeval? ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2013 19:33 28 mei 2013 19:44 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
ALS #18
Ik was die bron maar niet van het hele artikel ik heb gezegd dat als dit waar zou zijn ik me behoorlijk bezeikt voel door MVV want had me heel wat geld kunnen besparen, de rest van t artikel is niet vanuit mij de rest van t artikel komt niet van de supporter uit t hoge noorden maar van spelers en van staf!!! En diegene die t geschreven heeft mij is gevraagd wat ik ervan vond als t waar zou zijn mijn antwoord dat ik me dan behoorlijk bezeikt voelde de rst van t artikel heb ik niet gezegd of geschreven heb wel bevestigd gekregen dat t waar is hoe jammer ik dat ook vind!!
Speek me dan ook aan waarom zo reageren kudde gedrag? met de rest meelopen?

Maar ja ik heb een dikke huid ik kan t wel hebben wat ik erg jammer vind is dat ik weet dat hier meer mensen vanaf weten en ook over sommige dingen hetzelfde denken maar er niet voor uit durven komen hier.
Vind ik ook niet gek als je ziet wat je dan over je heen krijgt maar vind t wel laf dat mensen net doen of ze het niet gelezen hebben en t niet durven toe te geven omdat ze anders niet meer bij de kudde horen.
Ik ben een MVV supporter dat zal ik altijd blijven als er iets goed s te melden valt over MVV zal ik dat zeker niet laten maar tis niet altijd positief jammergenoeg denk je dat dit mij geen pijn doet?
Mijn club die zo goed op weg was kan er wel om janken.
Nee sommige mensen hier maken zich liever druk over hoeveel berichten ik plaats nee dan heb je een leuk leven :?:
Ik ben hier niet om mensen aan te vallen ik laat me soms leiden door emoties maar dat is ook voetbal emotie en als ik daar in door sla geef ik dat later ook toe maar ik ga niet iets toegeven wat niet waar is tenzij ik me vergis dat is menselijk ;)
Maar dit zou ik nooit plaatsten als ik t niet 1000% zeker wist!!!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2013 19:55
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
ALS #19
Tuurlijk mocht MVV wel promoveren. Wat een indianen verhalen allemaal. Het zou best kunnen dat spelers soms rare dingen roepen. Wellicht gevoelens of zakelijke belangen of zelfs eigen prestaties goed praten weet ik veel. Feit is dat het bestuur al bezig was plannen te maken om in de eredivisie te overleven. Het bestuur heeft ook een rood wit hart. Vergeet dat niet. Het is echt niet zo'n dankbare taak. Geloof me. Zeker willen ze eredivisie. Maar tegelijk, en terecht, denken ze na over de financiële horden die er dan gaan komen. Een faillissement willen ze voor alles voorkomen. Laten we wel reëel blijven en de tering naar de nering zetten. Ik steun het bestuur volledig in haar acties. Het zijn niet altijd de populaire acties. Maar ze zijn wel noodzakelijk. Ook fouten zullen ze zeker nog meer maken. Denk eens positief! Wat een geouwehoer allemaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.219 seconden