ALS

25 mei 2013 22:21
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Onderwerp Auteur
ALS #1
Toch ff nieuwe topic...als mvv geen punten aftrek had gehad...als mvv de winstpremies had door kunnen betalen...als rene niet zo vroeg gezegd had dat hij zou stoppen...last but not least danny uitgeschakeld...zeg het maar ik denk dat er een flink stuk van waarheid in zit...rene zag ook geen vooruitgang daarom is hij gestopt...hij zegt dat mvv een stap terug gaat zetten op financieel en sportief gebied...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 23:26
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
ALS #2
ALS mijn oma kloten had gehad, was het een man geweest (geeneens mijn opa). ALS dat bij elk forumlid het geval was geweest, was dit forum nu akelig stil. ALS dat bij opa en oma Capa was geweest, hadden we één treurig seizoen minder gehad. ALS dat bij opa en oma Trost het geval was geweest, hadden we 3 mooie seizoenen gemist. Als dat bij pa Thiebaut gebeurd was, hadden wij nooit een topspits mee mogen maken in de Geusselt -hoogstens van een tegenstander-. ALS wij een rijke sjeik als eigenaar hadden, zaten we nu niet naar Knops, Schreurs, Labylle en van Hyfte te kijken, maar hadden wij op Zaterdag 25 mei 2013, om 22.28 dolblij staan juichen in het Wembley Stadion, omdat Arjen Robben ons zojuist de Champions League had bezorgd.

aahhh.. het leven had zo mooi kunnen zijn als het woord ''als'' meer betekenis had.. :daag:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2013 23:31
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
ALS #3
ALS = Advanced Life Support

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2013 09:04 26 mei 2013 09:06 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Onderwerp Auteur
ALS #4

Karakter schreef : ALS mijn oma kloten had gehad, was het een man geweest (geeneens mijn opa). ALS dat bij elk forumlid het geval was geweest, was dit forum nu akelig stil. ALS dat bij opa en oma Capa was geweest, hadden we één treurig seizoen minder gehad. ALS dat bij opa en oma Trost het geval was geweest, hadden we 3 mooie seizoenen gemist. Als dat bij pa Thiebaut gebeurd was, hadden wij nooit een topspits mee mogen maken in de Geusselt -hoogstens van een tegenstander-. ALS wij een rijke sjeik als eigenaar hadden, zaten we nu niet naar Knops, Schreurs, Labylle en van Hyfte te kijken, maar hadden wij op Zaterdag 25 mei 2013, om 22.28 dolblij staan juichen in het Wembley Stadion, omdat Arjen Robben ons zojuist de Champions League had bezorgd.

aahhh.. het leven had zo mooi kunnen zijn als het woord ''als'' meer betekenis had.. :daag:




Ik opende alleen maar deze nieuwe topic omdat ik echt dagelijks die onderwerpen om mij heen hoor zoals ik ze boven citeerde!
Dus dacht dat er hier ook wel op gereageerd zou worden,maar als ik heel eerlijk ben kon ik zoeen antwoord als hier boven verwachten,en zeker op zoeen laat tijdstip :lachen:.
Misschien droomde jij afgelopen nacht tocht per ongeluk dat mvv de champions league speelde,en dan heb ik toch wat te weeg gebracht.
Ik heb nog steeds de gedachte als(ja daar is tie weer), we niet beetje dagdromen over wat geweest is en wat nog kan gaan komen het pessimisme de overhand kan gaan nemen,en daar zit volgens mij niemand op te wachten.
Dus de topic is meer bedoeld om de zon in deze regenachtige tijd even te laten schijnen,meer als dit moet je er niet achter zoeken.
En toen ik deze topic aan het typen was wist ik dat er al direct iemand zou reageren met die zin zoals jij reageerde nl als mijn oma... :thinking:...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2013 11:15
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
ALS #5

opadiehard schreef : Toch ff nieuwe topic...als mvv geen punten aftrek had gehad...als mvv de winstpremies had door kunnen betalen...als rene niet zo vroeg gezegd had dat hij zou stoppen...last but not least danny uitgeschakeld...zeg het maar ik denk dat er een flink stuk van waarheid in zit...rene zag ook geen vooruitgang daarom is hij gestopt...hij zegt dat mvv een stap terug gaat zetten op financieel en sportief gebied...gr opa ;).

Daarom zit er ook heel veel waarheden in t stuk van het nieuws uit over t vertrek van Trost en de slechte communicatie met het bestuur!!
Of beter gezegd het bestuur met de trainer en de spelers groep het bestuur heeft t laatste half jaar geen contact gehad met Trost slechte zaak als dit klopt dit is inside info dus tenzij er van binne uit gelogen word is het dus wel waar :( !!!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2013 18:50
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
ALS #6
Hij mocht van het bestuur ook niet promoveren....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2013 21:09
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
ALS #7

mvv4ever schreef : Hij mocht van het bestuur ook niet promoveren....

Man; verkoup toch neet zonne onzin. :schamen:

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2013 08:42 28 mei 2013 08:44 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
ALS #8

peter ruiver schreef :

mvv4ever schreef : Hij mocht van het bestuur ook niet promoveren....

Man; verkoup toch neet zonne onzin. :schamen:


Peter nou word ik schijt ziek van jou :thumbsdown: MVV4Ever weet blijkbaar meer dan jou die komt tenminste achter zijn pc uit :applaus:
Dit is zeker weten waar 1000% we mochten niet promoveren de trainer mocht niet en de spelers mochten niet bron
Heel veel bronnen van binnen uit!
Dus hou op met ze een hand boven het hoofd te houden en denken dat je iets weet!!!
Natuurlijk zullen mensen binnen MVV dit gaan ontkrachten zelf weten erg zielig!
Want het komt van mensen die er meer van weten dan wij supporters/ sc en aanhangsels.
Oh ja Spelers enzo weten ook meer dan iedereen hier op t forum.
Tenminste om deze situatie net zoals trainers assistenten enzo ga geen namen noemen maar!
Peter voelt zichzelf heel wat dus denk dat hij maar eens de feiten moet gaan checken!!
En niet bij de kontekruipers en mensen die niks slechts willen zeggen maar waarheid is waarheid!!!!
Buiten dit forum zijn er genoeg mensen die dit weten dus kom achter je pc uit en vraag eens rond!!!
Alles wat hier staat weet ik al lang voordat t hier geplaatst word hier komt t vaak als laatste naar buiten!!!
Dus wake up

tuurlijk zijn er wat uitzonderingen die eerder met nieuws naar buiten komen maar peter :thumbsdown: :rolleye:

MVV For Ever

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2013 11:36
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
ALS #9

Danny1983 schreef : Peter nou word ik schijt ziek van jou :thumbsdown: MVV4Ever weet blijkbaar meer dan jou die komt tenminste achter zijn pc uit :applaus: ......


Danny doe 's even normaal joh .....

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2013 11:52
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
ALS #10

Danny1983 schreef :

peter ruiver schreef :

mvv4ever schreef : Hij mocht van het bestuur ook niet promoveren....

Man; verkoup toch neet zonne onzin. :schamen:


Peter nou word ik schijt ziek van jou :thumbsdown: MVV4Ever weet blijkbaar meer dan jou die komt tenminste achter zijn pc uit :applaus:
Dit is zeker weten waar 1000% we mochten niet promoveren de trainer mocht niet en de spelers mochten niet bron
Heel veel bronnen van binnen uit!
Dus hou op met ze een hand boven het hoofd te houden en denken dat je iets weet!!!
Natuurlijk zullen mensen binnen MVV dit gaan ontkrachten zelf weten erg zielig!
Want het komt van mensen die er meer van weten dan wij supporters/ sc en aanhangsels.
Oh ja Spelers enzo weten ook meer dan iedereen hier op t forum.
Tenminste om deze situatie net zoals trainers assistenten enzo ga geen namen noemen maar!
Peter voelt zichzelf heel wat dus denk dat hij maar eens de feiten moet gaan checken!!
En niet bij de kontekruipers en mensen die niks slechts willen zeggen maar waarheid is waarheid!!!!
Buiten dit forum zijn er genoeg mensen die dit weten dus kom achter je pc uit en vraag eens rond!!!
Alles wat hier staat weet ik al lang voordat t hier geplaatst word hier komt t vaak als laatste naar buiten!!!
Dus wake up

tuurlijk zijn er wat uitzonderingen die eerder met nieuws naar buiten komen maar peter :thumbsdown: :rolleye:

MVV For Ever


pffffffff gaaaaaaaap wat een reactie weer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2013 12:00
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 122
Meer
ALS #11
Als ik al van iemand ziek zou worden op dit forum danny en als hier iemand denkt dat hij het heeft uitgevonden... vul de rest zelf maar in :idea:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2013 12:48
Zoeper
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
ALS #12

Danny1983 schreef :

peter ruiver schreef :

mvv4ever schreef : Hij mocht van het bestuur ook niet promoveren....

Man; verkoup toch neet zonne onzin. :schamen:


Peter nou word ik schijt ziek van jou :thumbsdown: MVV4Ever weet blijkbaar meer dan jou die komt tenminste achter zijn pc uit :applaus:
Dit is zeker weten waar 1000% we mochten niet promoveren de trainer mocht niet en de spelers mochten niet bron
Heel veel bronnen van binnen uit!
Dus hou op met ze een hand boven het hoofd te houden en denken dat je iets weet!!!
Natuurlijk zullen mensen binnen MVV dit gaan ontkrachten zelf weten erg zielig!
Want het komt van mensen die er meer van weten dan wij supporters/ sc en aanhangsels.
Oh ja Spelers enzo weten ook meer dan iedereen hier op t forum.
Tenminste om deze situatie net zoals trainers assistenten enzo ga geen namen noemen maar!
Peter voelt zichzelf heel wat dus denk dat hij maar eens de feiten moet gaan checken!!
En niet bij de kontekruipers en mensen die niks slechts willen zeggen maar waarheid is waarheid!!!!
Buiten dit forum zijn er genoeg mensen die dit weten dus kom achter je pc uit en vraag eens rond!!!
Alles wat hier staat weet ik al lang voordat t hier geplaatst word hier komt t vaak als laatste naar buiten!!!
Dus wake up

tuurlijk zijn er wat uitzonderingen die eerder met nieuws naar buiten komen maar peter :thumbsdown: :rolleye:

MVV For Ever


Grote onzin dat MVV niet zou mogen promoveren! Achter de schermen had men al een draaiboek klaarliggen voor het geval van promotie. MVV zou het echter niet gemakkelijk hebben gekregen bij een promotie (zowel financieel als sportief). Het opzeggen van het contract van Trost is een wederzijdse beslissing geweest. Reden dat dit in februari al gebeurde is een afspraak die met Trost is gemaakt in het eerste jaar (in februari zouden partijen bekijken of en hoe beide partijen verder met elkaar zouden gaan).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2013 12:54
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
ALS #13

Danny1983 schreef :

peter ruiver schreef :

mvv4ever schreef : Hij mocht van het bestuur ook niet promoveren....

Man; verkoup toch neet zonne onzin. :schamen:


Peter nou word ik schijt ziek van jou :thumbsdown:

Danny? Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Ik denk ook redelijk wat te weten, maar Trost mocht wel degelijk promoveren. Natuurlijk zou dit een uitdaging opleveren voor het bestuur, maar er is hem niets geweigerd.
En zover ik weet, weet mvv4ever niet meer, hij zit namelijk naast mij op de tribune. Hier spreekt gewoon wat, begrijpelijke, frustratie.
Ik denk dat jij niet alles weet en zeker niet als eerste, maar dan nog hoef je niet zo te reageren op Peter Ruiver, die hier op het forum altijd netjes en opbouwend is.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2013 17:17
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
ALS #14
Jammer van jou reactie, maar ik kan het me echt niet voorstellen dat MVV niet mocht promoveren.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2013 19:08
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
ALS #15

peter ruiver schreef : Jammer van jou reactie, maar ik kan het me echt niet voorstellen dat MVV niet mocht promoveren.


Ik heb niks tegen jou Peter maar je reactie van verkoop niet zo een onzin sloeg nergens op!!
Denk je dat ik t leuk vind om dit te melden?
Kan er ook niks aan doen dat er spelers en mensen van de staf dit vertellen ik ga niet zggen wie maar ik geloof hun want waarom zouden ze MVV slecht willen praten?
Net zo goed als dat ik dit niet wil, maar ik zal me afzijdig houden de waarheid mag blijkbaar niet verteld worden, ik ad ook liever gewild dat t niet waar was, en mensen die denken dat hier wat plaats om zoveel mogelijk berichten te hebben haha stuur me een pb want als ik een week niet reageer en dan iets plaats krijg ik die onzin steeds te horen jaloezie omdat ik meer berichten plaats? pfff alsof iemand dat wat boeit wie de meeste berichten plaatst, Sorry peter had t iets netter kunnen zeggen daar heb je gelijk ij en dat geef ik toe maar jij mag blijkbaar wel tegen mij zeggen dat ik onzin verkoop en daar mag ik niet op reageren mij best :rolleye:
Heb wel gemerkt dat als ik niks plaats t niet veel niet beter gaat hier.
Dus mischien kunnen sommigen ook eens in de spiegel kijken ik doe dat ook!!
En je kunt niet zeggen dat ik sinds ik met MVVke een praatje heb gehad dat ik me in hou en niet meer al het voetbal nieuws plaats zoals LRB al zei leer mij eerst kennen voordat je oordeelt!!!
En dan heb ik t niet over jou peter maar over de kudde die achter sommige mensen aanlopen hier op t forum.
Geen groot spraak maar als iemand echt wat tegen mij heeft kom me dat recht in men gezicht zeggen, en dan heb ik t over de meelopers niet over de mensen met goede argumenten, ik zou alles doen voor MVV e mensen die mij kennen weten dat ook!
Jammer dat sommige niet de moeite nemen om mij te leren kennnen maar wel durven oordelen lekker makkelijk :thinking: Wil je me niet kennen dat mag ga dan ook geen grote mond opzetten want ik spreek je wel in t echt aan!!!!
En dan ben ik opeens oke :thumbsdown: pfff

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden