MVV bestuursleden leggen functie neer

13 sept 2013 14:01
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV bestuursleden leggen functie neer #16
Marcel en Huib, 'nne groete chapeau veur alles wat geer veur MVV höb gedoon !!!!! Iech bin uuch iewig dankbaar !!!

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2013 14:31 13 sept 2013 14:32 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV bestuursleden leggen functie neer #17
Dhr Erens en Schoenmaekers zitten niet in het bestuur he, die zitten in de directie als algemeen, commercieel directeur waarnaast Ron Elsen de technisch manager is.

Us Clubke schreef : Opmerkelijk, op 19 juni wordt eerst uitgebreid met 2 man.
Van 6 naar 8 man = +30%

Zie bericht MVV.nl
MVV Maastricht zet volgende bedrijfsmatige stap
MVV ontwikkelt zich conform haar plan verder naar een professionele, bedrijfsmatige, maatschappelijk verbonden BVO, die in de top van de Jupiler League attractief voetbal speelt.
Paul Rinkens, voorzitter: “We zijn erg blij Frans Erens bereid te hebben gevonden om ons te helpen. Frans is een gedreven MVV'er en een uiterst bekwaam en zeer ervaren directievoerder bij de ENCI; hij gaat de rol van algemeen directeur ad interim vervullen. Dit is een belangrijke, volgende stap op weg naar 2018.”
In de organisatie wordt ook de commerciële rol versterkt. Opnieuw Paul Rinkens: “Maurice Schoenmaeckers is een gekende en succesvolle Maastrichtse ondernemer met een prima netwerk; hij gaat ons helpen meer nieuwe sponsors te vinden maar blijft ook actief betrokken bij zijn eigen bedrijf. Ik wens Frans en Maurice succes en veel plezier in hun nieuwe rollen.”


Nu gaan er 3 man weg en staat er groot in DDL “Bestuur in een klap bijna gehalveerd”
Uiteindelijk is er volgens mij 1 man minder tov. voor 19 juni……

Sensatie sensatie Pffff ……Weer nutteloze krantenvulling.

Waarom iemand weg gaat heeft altijd een reden, net zoals iemand die er nieuw bij komt.


Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2013 15:10
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV bestuursleden leggen functie neer #18
Een hele grote "merci" aan deze twee meneren! :thumbsup:

Sjiek dat deze mensen zoveel voor usMVVke hebben gedaan!

Hoop dat er wel nog iets overblijft van onze organisatie en basis bij usclubke.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2013 15:54
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV bestuursleden leggen functie neer #19
Ik kan alleen maar zeggen: Bedaank!

Echter hoop ik wel dat er nog steeds controle blijft op de uitgaven van MVV. Van deze 2 oer-supporters wist je dat ze MVV niet meer in gevaar gaan brengen door onnodige/risicovolle uitgaven. Maar hoe gaat dat over 5 jaar,als Rinkens weg is,en er misschien weer een directeur is zoals Goumans,Weijzen,etc,etc. Er moet controle blijven op de financien door supporters. Alleen hoe? Heeft de vereniging MVV inkijk in de financiele gegevens?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2013 16:04
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 60
Meer
MVV bestuursleden leggen functie neer #20

Sjotelsplak schreef : Ik kan alleen maar zeggen: Bedaank!

Echter hoop ik wel dat er nog steeds controle blijft op de uitgaven van MVV. Van deze 2 oer-supporters wist je dat ze MVV niet meer in gevaar gaan brengen door onnodige/risicovolle uitgaven. Maar hoe gaat dat over 5 jaar,als Rinkens weg is,en er misschien weer een directeur is zoals Goumans,Weijzen,etc,etc. Er moet controle blijven op de financien door supporters. Alleen hoe? Heeft de vereniging MVV inkijk in de financiele gegevens?


Ja dat hebben ze. Dit risico is middels de vereniging geheel afgedekt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2013 23:25
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV bestuursleden leggen functie neer #21
Dank je wel supermannen. Jullie waren toppie. Mijn eerdere email naar deze 2 gouden supporters:

Ik begrijp jullie. Jullie werden ongepast voor de voeten gelopen Ik waardeer jullie moed.
Ben blij dat jullie weer helemaal als 1 vaan us zijn. Ik voel aan dat we weer roerige tijden krijgen en dat wij supporters samen sterk en creatief moeten zijn. Dank jullie mannen voor al jullie inzet. We zijn blij met jullie.
Anita
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2013 01:15 14 sept 2013 01:17 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 805
Meer
MVV bestuursleden leggen functie neer #22
Ik sluit me helemaal bij mijn broer Frank, Boschpoort, Anita, enzovoorts: Huib en Marcel, heel erg bedankt voor de vele vele uren die jullie gestoken hebben in MVV. Ook ik weet zeker dat MVV zonder jullie pionierswerk niet meer zou bestaan. Jullie verdienen echt een standbeeld, zoals iemand al eerder schreef. Bedaank, daanke, daanke! Ik hoop dat jullie toch op een of andere manier de gezondheid van onze club een beetje in de gaten kunnen blijven houden...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2013 09:45
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV bestuursleden leggen functie neer #23

mvvkeoleeke schreef :

Sjotelsplak schreef : Ik kan alleen maar zeggen: Bedaank!

Echter hoop ik wel dat er nog steeds controle blijft op de uitgaven van MVV. Van deze 2 oer-supporters wist je dat ze MVV niet meer in gevaar gaan brengen door onnodige/risicovolle uitgaven. Maar hoe gaat dat over 5 jaar,als Rinkens weg is,en er misschien weer een directeur is zoals Goumans,Weijzen,etc,etc. Er moet controle blijven op de financien door supporters. Alleen hoe? Heeft de vereniging MVV inkijk in de financiele gegevens?


Ja dat hebben ze. Dit risico is middels de vereniging geheel afgedekt.

Misschien van de MVV ledenraad gehoord?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2013 16:42
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV bestuursleden leggen functie neer #24
Marcel en Huib 't einigste wat veer kinne zeggen is BEDAANK, BEDAANK, BEDAANKk.
Huib iech weet nog good dien reaksie, op de aovend in de Witte Ster, toen dudelik waor dat MVV definitief gered waor.
Manne 't geit uuch good !!!!

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2013 17:45
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV bestuursleden leggen functie neer #25
Marcel namens de nieuwe maar zeer zeker de oude garde...diepe buiging...voor al jullie werk um mvvke te laten voortleven ik weet net als al die anderen hoe ook jullie belangrijk zijn geweest in ons voortbestaan :thumbsup:.
Laten we hopen dat er anderen jullie plaats innemen want er moet nog steeds elke keer weer gestreden worden om de zaak niet te laten verzakken...nogmaals diepe diepe buiging voor alle opoffering van jullie vele vrije tijd die jullie aan mvv besteed hebben als bestuursleden en andere functies...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2013 19:51
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
MVV bestuursleden leggen functie neer #26
MVV Vrun,

De wedstrijd MVV – Emmen afgelopen vrijdag, was de eerste wedstrijd in de Geusselt voor mij na het artikel in de Limburger van 13 september over het aftreden van Marcel en mij.

Ik had last van files gehad en was jammer genoeg pas om 19.45 uur in de “gracht”. Veel supporters spraken mij aan over ons vertrek en hadden ook de nodige vragen. Eigenlijk waren er maar twee hoofdvragen. Ook namens Marcel wil ik die antwoorden via het forum naar buiten brengen.

Het is niet zo dat wij met 'vreigel' zijn opgestapt. Zeker niet; zo vinden wij de afhandeling van MVV van de kwestie Jong Twente meer dan prima en staan wij daar volledig achter. Maar onze positie was juist op die momenten moeilijk dat het spannend werd in de relatie tussen club en supporters. In het bestuur waren wij supporter en bij de supporters bestuur. De gebeurtenissen rondom MVV - Jong Twente confronteerden ons daar opnieuw mee en waren voor ons toen de welbekende druppel.

Wij zijn niet gestopt bij MVV, maar alleen gestopt als bestuurslid van de Stichting MVV. Wij zullen ons actief blijven inzetten voor onze club!! Maar niet meer met de stropdas om, wel vanuit de gracht tussen de supporters. Op verzoek van het Supportersoverleg blijven wij bijvoorbeeld deelnemen aan dit overleg.

Roed-witte groet ook namens Marcel,

Huib Pijpers
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, Schapendonk, Jacques, damske, Sandro, jesfen, Us Clubke, Nao Väöre, opadiehard en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2013 19:56
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV bestuursleden leggen functie neer #27

Huib schreef : MVV Vrun,

De wedstrijd MVV – Emmen afgelopen vrijdag, was de eerste wedstrijd in de Geusselt voor mij na het artikel in de Limburger van 13 september over het aftreden van Marcel en mij.

Ik had last van files gehad en was jammer genoeg pas om 19.45 uur in de “gracht”. Veel supporters spraken mij aan over ons vertrek en hadden ook de nodige vragen. Eigenlijk waren er maar twee hoofdvragen. Ook namens Marcel wil ik die antwoorden via het forum naar buiten brengen.

Het is niet zo dat wij met 'vreigel' zijn opgestapt. Zeker niet; zo vinden wij de afhandeling van MVV van de kwestie Jong Twente meer dan prima en staan wij daar volledig achter. Maar onze positie was juist op die momenten moeilijk dat het spannend werd in de relatie tussen club en supporters. In het bestuur waren wij supporter en bij de supporters bestuur. De gebeurtenissen rondom MVV - Jong Twente confronteerden ons daar opnieuw mee en waren voor ons toen de welbekende druppel.

Wij zijn niet gestopt bij MVV, maar alleen gestopt als bestuurslid van de Stichting MVV. Wij zullen ons actief blijven inzetten voor onze club!! Maar niet meer met de stropdas om, wel vanuit de gracht tussen de supporters. Op verzoek van het Supportersoverleg blijven wij bijvoorbeeld deelnemen aan dit overleg.

Roed-witte groet ook namens Marcel,

Huib Pijpers


Nou dit is dus veel duidelijker dan wat DDL vermeld.
Danke voor de uitleg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.340 seconden