Inzameling voor cadeau Tini Ruijs en echtgenote

21 dec 2013 18:42
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Inzameling voor cadeau Tini Ruijs en echtgenote #31
Het is wel wat meer dan dat hij alleen het veld op rende hij sloeg naar tiny,Maarja laten we het achter ons laten en kijken hoe we het tij kunnen keren
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2013 18:51
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Inzameling voor cadeau Tini Ruijs en echtgenote #32

Breurske schreef : mvv4life, iedereen zouw blij moeten zijn dat hij vertrokken is, een man die pro fc limburg is zou op voorhand al nooit aan de slag mogen komen bij mvv.
Overal waar deze man gewerkt heeft in limburg is hij met veel bombarie vertrokken, ligt het dan aan de persoon zelf of aan de eencellige die bij elke club zitten?

Wat betreft die bedreigingen, zoals je zelf al aangeeft liggen er nog steeds geen feiten op tafel.
Er word vanalles geroepen maar het enigste feit dat ik heb is dat een jonge gast op tiny afrend en hem wat na roept.
Met de harde woorden oprotten, gaank naor hoes, vieze flikker! Als hij erover nagedacht heeft vind ik het nog ludiek ook.
Vind het jammer dat je meteen een levenslang sv tegen deze jonge eist en dat ze hem maar van zijn bed moeten lichten.
Ik ken hem persoonlijk niet, maar praten en vooral luisteren waarom hij tot deze aktie is overgegaan, lijkt mij een goede taak als supporterscoordinator om deze uit te voeren.
voor mijn part sluit ik mij aan bij het gesprek en drinken we nog gezamelijk een pilsje.

Breurske, ook mij zit het hoog allemaal en ook bij mij zit emotie. Ook ik mag vanuit de emotie zaken roepen... Ook al heb ik er wellicht morgen spijt van... Mijn reactie is als supporter...
De jongeman in kwestie heeft al de 3e keer zich misdragen en weet dat dat gevolgen kan hebben. Natuurlijk is een levenslang SV geen oplossing, dat is die emotie.
En ik ga graag op je uitnodiging in! Al denk ik niet dat het bij dit ene gesprek blijft...
Er zullen heel wat sessies nodig zijn ;)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2013 14:44
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Onderwerp Auteur
Inzameling voor cadeau Tini Ruijs en echtgenote #33
Graag hier alleen postings over de inzamelingsactie, postings over een 15 jarig ventje zijn verplaatst naar de topic "MVV Algemeen".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2013 20:14
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Inzameling voor cadeau Tini Ruijs en echtgenote #34
www.gelderlander.nl/algemeen/sport/inzam...tini-ruijs-1.4148936

Inzamelingsactie MVV-fans voor Tini Ruijs
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2013 12:34
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Inzameling voor cadeau Tini Ruijs en echtgenote #35
Op Maastrichtdichtbij.nl staat een sympathieker stukje dan in De Limburger:

Oproep voor afscheidscadeau Tini Ruijs krijgt bijval
REGIO | 22 december 2013 | 3 | Door Maarten van Laarhoven , dichtbijredacteur

(Foto: Novum/Jean-Pierre Geusens)
1 / 1MAASTRICHT - ,,Het was niet allemaal even goed wat Tiny het afgelopen jaar heeft gepresteerd, maar een trainer moet NOOIT op deze manier (gedwongen) aan een einde komen. Morgen ook even bedragje storten.” Dat schrijft ene Peter Pan op MVVfans.nl, 'de grootste onafhankelijke MVV-supporterssite'. De post is een reactie op de oproep van een moderator van het forum aan de fans van MVV om een bijdrage te leveren aan een inzamelingsactie voor een passend afscheidscadeau voor Tiny Ruijs.

De MVV-coach hield het vrijdag voor gezien als oefenmeester bij de Maastrichtse eerste divisionist na aanhoudende bedreigingen aan zijn adres, volgend op een eerder handgemeen in Cuijk, waarbij hij een klap kreeg van een boze ‘MVV-supporter’. Ruijs' assistent en vriend Coocky Voorn stapte ook op, uit solidariteit met de trainer. ,,Stel je voor dat je vrouw en kinderen worden bedreigd, wat zouden jullie dan doen”, aldus Voorn vrijdag tegen dichtbij.nl
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
Het opstappen heeft geleid tot een spontane actie van een aantal MVV-fans, die in goede banen wordt geleid door de mensen achter MVVfans.nl. ,,Diverse supporters hebben gevraagd of het mogelijk is om een inzameling te houden en met de opbrengst een cadeau te kopen voor Tini Ruijs. Dit lijkt mij (en de andere moderatoren) een uitstekend plan en daarom nemen wij het voortouw”, aldus een bericht op de supporterssite.

,,Op de rekening van MSF-2002 (Rabo 114152861 of IBAN NL59 RABO 0114 1528 61) kun je een bijdrage storten. Met de opbrengst willen wij een bloemetje (en als het effe kan een dinerbon) aanbieden aan Tini en zijn echtgenote. Kom op, laten wij met een paar euro per man zien dat die klootzakken niet representatief zijn voor de gemiddelde MVV supporter en dat wij op een waardige manier afscheid willen nemen van een trainer die op beschamende wijze het veld heeft moeten ruimen.”

Tal van fans hebben inmiddels positief gereageerd op de oproep voor een afscheidscadeau. ,,Direct een symbolisch bedrag - €18,12 - overgemaakt ter herinnering aan 18 december 2013. Daar kun je een fatsoenlijke fles wijn van kopen en Tini Ruijs kan daarvan genieten!”, schrijft een fan die opereert onder het pseudoniem
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, middenstip, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2013 12:47
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Inzameling voor cadeau Tini Ruijs en echtgenote #36
voor de mensen die nog niks gestort hebben :

Wat ik wel nog even wil melden is dat Tini en Coocky ervoor gezorgd hebben dat MVV zonder enige schade verder kan, deze mannen hebben het echt goed voor met MVV en hebben de club nimmer laten zaken, andere trainers hadden ervoor gezorgd dat de club met een flinke afkoopsom te maken hadden gehad .

Ze verdienen van ons ( de supporters) een waardig afscheid en groot respect ( je mag verschillen van mening over hun tactiek en strategie) maar beide mannen zijn grote sportmensen met een MVV hart !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2013 13:59
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Onderwerp Auteur
Inzameling voor cadeau Tini Ruijs en echtgenote #37
De inzameling gaat goed, we kunnen met opgeheven hoofd een cadeau aanbieden aan Tini Ruijs en de steward.

Uiteraard kunnen we nog wel wat stortingen gebruiken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2013 12:05
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
Inzameling voor cadeau Tini Ruijs en echtgenote #38
Waar staat de teller nu op??

Natus et suscitavit in Marsana

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2013 12:17
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Onderwerp Auteur
Inzameling voor cadeau Tini Ruijs en echtgenote #39
€ 329,36

Hier kunnen we trots op zijn. Na de jaarwisseling (ik ben nu nog te druk met werk en studie) zal ik zorgen dat alles geregeld wordt met Ruijs, Voorn en de steward.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2013 13:52
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Inzameling voor cadeau Tini Ruijs en echtgenote #40
Beste mister Sjaan,ben je genegen om contact met mij te nemen, dit i.v.m. je actie inzameling T.R.

Groet Middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2013 14:11
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Onderwerp Auteur
Inzameling voor cadeau Tini Ruijs en echtgenote #41

middenstip schreef : Beste mister Sjaan,ben je genegen om contact met mij te nemen, dit i.v.m. je actie inzameling T.R.

Groet Middenstip


Zie PB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2013 15:42
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Inzameling voor cadeau Tini Ruijs en echtgenote #42
Erg vervelend dat de steward geblesseerd is aan haar been, maar deze is zonder toedoen van supporters gevallen. Ze zal het gebaar natuurlijk wel waarderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2014 20:38
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Onderwerp Auteur
Inzameling voor cadeau Tini Ruijs en echtgenote #43
Korte update:

Vandaag zijn bij Cooky Voorn en de steward mooie grote roodwitte boeketten afgeleverd door de bloemist.

Vanavond heb ik ook een bericht gestuurd naar Tini Ruijs waarin ik hem gevraagd heb om contact met mij op te nemen zodat ik namens alle donateurs een cadeau kan komen aanbieden.

Zodra ik een reactie heb zal ik jullie dit laten weten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sandro

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2014 21:55
Coocky
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 1
Meer
Inzameling voor cadeau Tini Ruijs en echtgenote #44
Ook namens mijn vrouw Lia wil ik jullie heel hartelijk bedanken voor het prachtige boeket bloemen dat wij vanmiddag mochten ontvangen.
Wij vinden het nog altijd jammer dat het zo afgelopen is, maar ik kon niet anders ik moest solidair zijn aan Tiny.
Ik wil altijd in de spiegel kijken t.o.v. mezelf, dat moeten jullie kunnen begrijpen alhoewel ik heel graag bij MVV werkte.
Ik zal als Sjeng altijd MVV blijven volgen en wens jullie heel veel succes in de toekomst.

Groetjes Coocky Voorn
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, MVV4life, Frank Salemans, seppo, Jacques, damske, mvv4ever, Sandro, SC MVV Maastricht, Us Clubke en7 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2014 23:30
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Inzameling voor cadeau Tini Ruijs en echtgenote #45
Cooky, bedaank veur alles!
Oets keumps diech terök!

Dien beriech is sjus ouch op Facebook geplaots (door de SC) en dao zien hiel veul likes en allein mèr positieve reacties. (en dat op dit oor)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden