Seizoenskaarten 2014 - 2015

29 apr 2014 13:50 29 apr 2014 13:51 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #16

pinobel schreef :

Frank Salemans schreef : Goed en eerlijk? Ik ben het meestal met Houten eens, maar nu dis niet. Ik vind het echt niet kunnen. Mijn tweelingbroer en ik zitten in 2014-2015 nog wel op de Q-Parktribune, maar ik op rij 3 en Ben op rij 17. Wij zitten al 53 jaar bij elkaar. Trouwens, we zitten daar sowieso met een heel leuk clubje bij elkaar. Ik begrijp echt niet wat hier de redenering (waarschijnlijk noemen zij het : policy) achter is. Ik ga dus bellen, want ik wil gewoon op mijn eigen plek naast mijn broer kunnen zitten. :rolleye: Zouden de meeste supporters niet gewoon hun eigen plek willen behouden?


Frank, met je eens. Wij nemen alleen een seizoenskaart als we met onze groep bij elkaar kunnen zitten. Ik heb een aantal van ons groepje gebeld en het klopt bij niemand; iedereen zit kriskras verspreid in het vak. Ik neem aan dat bij MVV ergens iets fout is gegaan in het computerprogramma of zo, want dit kan echt niet.


Natuurlijk is er hier iets fout gegaan, MVV heeft er 0,0 belang om dit om te gooien. Zeer jammer voor MVV dat dit fout gegaan is, want brengt weer onrust mee, en velen kunnen weer zeuren. En dat terwijl mijn conclusie is dat MVV hier zeer duidelijk naar de supporters heeft geluisterd en iets met de kritiek gedaan heeft (65+ korting/prijsbeleid) dus dan is deze fout extra zuur.

Vraag is, hoe gaan ze dit oplossen. Nieuwe lijsten sturen? dat kost nogal wat...

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2014 13:54 29 apr 2014 13:55 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #17

houtengerard schreef : Eindelijk weer goed en eerlijk prijsbeleid met de vroegboekkorting. En heel belangrijk de jeugdkortingen weer terug.. Chapeau :applaus:
Alleen jammer dat 'potentiële leden' de hoofdprijs moeten neerleggen, daarmee leg je alsnog een drempel.

Tja, en dan de nummertjes... ik zit vier vakken hoger en 20 stoelen verder volgens het formulier. Achja, we kennen inmiddels de bedrijfscultuur bij de receptie..: :S

Waarschuwing: Spoiler! [ Click to expand ]


Jeugdkortingen waren er vorig seizoen ook al. Komend seizoen in tegenstelling met vorig seizoen wel 65+ korting (30 %) Nieuw komend seizoen Familiearrangement op de Noordtribune.
Van mijn huidige plaats klopt alleen de Tribune en het vak, de rij en stoel zijn anders. Maar dat is blijkbaar een structureel probleem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2014 15:17
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #18
Het lijkt op een fout,

Bij mij hebben ze maar alleen Vak D ingevuld hahaha. enfin, ik ga maar persoonlijk even langs. Want ik wil wel weer voor Ben en Frank zitten natuurlijk;) he soplullen;)

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2014 15:18
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #19
De nieuwe wijzigingen zijn positief!

Maar ook hier een andere plek op het formulier dan dat ik op de seizoenskaart heb staan... Het blijft ook lastig.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2014 15:48
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #20

Sandro schreef :

houtengerard schreef : txt


Jeugdkortingen waren er vorig seizoen ook al. Komend seizoen in tegenstelling met vorig seizoen wel 65+ korting (30 %) Nieuw komend seizoen Familiearrangement op de Noordtribune.
Van mijn huidige plaats klopt alleen de Tribune en het vak, de rij en stoel zijn anders. Maar dat is blijkbaar een structureel probleem.


Vorig jaar gold de jeugdkorting alleen voor de Noord-tribune, nu geldt het weer voor alle tribunes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2014 15:55
Supusepa
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #21
Heb contact gehad met MVV, want ook hier een fout rij en stoelnummer. Blijkt inderdaad iets fout te zijn gegaan. Zou wel goed in systeem bij MVV staan. Mij werd geadviseerd om op het aanvraagformulier het aan te passen naar juiste rij en stoelnummer.

Al met al, op deze misser na, ziet het er mooi en verzorgd uit. Duidelijk wat het kost en goed om te lezen dat 65+ en kids weer korting krijgen. 20% vroegboekkorting is ook niet mis, krijg je niet bij veel aankopen.

Dus ook voor 2014/2015 zit dizze jong weer op de Angel-Side.....

Cheerio
Supusepa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2014 17:47 29 apr 2014 17:48 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #22

Supusepa schreef : Dus ook voor 2014/2015 zit dizze jong weer op de Angel-Side.....

Cheerio
Supusepa


zitte op de Angel Side...??? :ohmy:
Wee zit noe dao... :P
veer STOON dao allemaol ;) :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u izzo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2014 19:24 29 apr 2014 19:26 door izzo.
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #23
mooi pakketje binnengekregen... een mooie "bedankje" coole flyer/boekje (logo is ook nice van same sjevraoje). Goed uitgelegd wat je voordeel is. ook de 10 euro korting op het shirtje vind ik fantastisch! echter fanstoremvv.nl doet het niet en ik vraag me af of ik tegelijkertijd het shirtje met sk moet bestellen of is dat achteraf ook nog mogelijk?

Verder super gedaan MVVke , op de tribunetoewijzing na.
Wat mij opviel is op het bijgaande formulier waar ik mijn sk kan verlengen; staat het volgende geschreven:

"Fans MET een rolstoel krijgen gratis een ticket voor een begeleider"

Ik wil er niet mee spotten want het is al erg genoeg dat er mensen op aarde zijn die nooit zelfstandig kunnen lopen. :(
Maar ik vind het zo'n rare zin... moet toch echt "IN" zijn!

Dus als er fans zijn die een rolstoel meenemen krijgen ze een ticket voor een begeleider van de rolstoel. :thinking:

Voor de rest super gedaan vanuit MVV en ook ik ben er volgend seizoen weer!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2014 20:39 29 apr 2014 20:40 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 304
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #24
Bij mij stond er ook een ander stoel- en rijnummer op het formulier. Komt wel goed... Voor de rest zag de prijs met vroegboekkorting er goed uit.

Wel opvallend was dat ene zinnetje: "Indien MVV promoveert, komt er een extra toeslag op uw seizoenskaart." Wanneer zijn die formulieren uitgedraaid? Zeker twee weken terug toen we nog in de race waren voor de play-offs? Of vergeten weg te halen omdat dat vorig seizoen ook zo erop stond toen we het goed deden? Och ja, ik kon er eigenlijk wel om lachen... :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2014 20:44 29 apr 2014 20:47 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #25
V'r kinne d'r allemaol wel dinke vaan ''ach, kint gebäöre'', mer iech vin dit toch eg 'n zörgeleke zaak. Kier op kier op kier geit d'r altied wel weer get mis bij de sezoenskaarte.
Eder club heet te make mèt ''groete'' en ''klein'' zake. En dit liekent m'ch toch ein vaan de sumpelste take binne de groete zake. Iech maag toch kundegheid verwachte vaan lui die dees functie vervölle (veurtot lui weer mèt dat gojekoupe antwoord koume totste daan zelf mer die taak moos goon doen....)
Es dit toch al jaor op jaor mis geit, daan is 't toch gein gekke gedachte tot m'n vertrouwe in nóg groeter zake steeds deper aon 't zakke is, es dit al neet fetsoendelek gebäört?
En mèt alle respec, mer zoeväöl sezoenskaarte heet M.V.V. noe ouch weer neet veur 'n profclub, dus wat kin d'r misgoon?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2014 21:12
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #26

izzo schreef : mooi pakketje binnengekregen... een mooie "bedankje" coole flyer/boekje (logo is ook nice van same sjevraoje). Goed uitgelegd wat je voordeel is. ook de 10 euro korting op het shirtje vind ik fantastisch! echter fanstoremvv.nl doet het niet en ik vraag me af of ik tegelijkertijd het shirtje met sk moet bestellen of is dat achteraf ook nog mogelijk?


Helaas is óók in de adressering van de fanstore een foutje geslopen.... Moet www.mvvfanstore.nl zijn.
We werken er aan om de foutieve link in de brief alsnog naar de fanshop door te leiden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2014 21:54
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #27
Ook ik ben positief over de MVV brief/folder; ziet er weer een stuk professioneler uit (ja, buiten de rij en stoelnummer)

Als seizoenkaarthouder met een plek in Vak D op de Angelside valt me op dat de prijs t.o.v. 2 seizoenen geleden, maar liefst met 41% gestegen is, van EUR 147 naar EUR 208! En nu met de 20% ben ik per saldo EUR 6 duurder uit dan afgelopen seizoen.
Mooi gepresenteerd in de folder maar de sommetjes geven mij toch een ander gevoel....

Andere vraag: is het nieuwe wedstrijdshirt voor komend seizoen al bekend of gaan ze nog een seizoen hetzelfde shirt dragen? Dit ivm met de actie van VZM.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2014 22:35
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #28
Joar in joar oet utzelfde gepruts: WEUR TOCH INS PROFFESIONEEL !!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2014 09:03
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #29
Ik heb het ook mogen ontvangen, mooi strak design. Het heeft me aangenaam verrast de uitnodiging.

Alleen als ik de prijzen zie voor de kaarten vallen me de schoenen uit. Sommige eredivsie clubs hebben nog goedkopere seizoenskaarten dan MVV. Zeker ook de kaarten voor losse wedstrijden op de Boschpoort, 20 Euro... Misschien ligt het aan mij maar ik vind het aan de hoge kant voor een wedstrijd in een spek en bonen divisie.

Ach ja, maakt niets uit, de kaart is alweer verlengd dus mag me weer een seizoen lekker gaan sjangenere :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2014 10:14 30 apr 2014 10:17 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Seizoenskaarten 2014 - 2015 #30
......................
Seizoenskaarthouders opgelet! Er is een fout geslopen bij het converteren van jullie voorgedrukte bestelformulier. Het rij- en stoelnummer zal niet overeenkomen met jullie werkelijke rij- en stoelnummer. Dit heeft echter geen gevolgern voor het vastleggen van je eigen plaats in het nieuwe seizoen. Je kunt jouw eigen rij- en stoelnummer aanpassen op het bestelformulier, dan doen wij de rest.

www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/sa...-in-seizoen-2014-205

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden