tranfergeruchten 2014/2015

14 mei 2014 11:34
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #31

serke schreef : Heb gehoord dat ze bezig zijn met jerome beckers terug te halen. De bron hou ik even stil.


Jerome Beckers (Maastricht, 27 september 1993) is een Nederlands voetballer die in het seizoen 2010/2011 als middenvelder uitkwam voor MVV Maastricht. Hij maakte zijn debuut in het betaald voetbal in de uitwedstrijd tegen FC Dordrecht. Vervolgens speelde hij bij Excelsior Veldwezelt en speelt per 1 juli 2013 bij EVV uit Echt.

Ik ken deze speler zelf niet. Komt hij niet uit de eigen jeugd toen der tijd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2014 11:46 14 mei 2014 11:50 door OOFUS!.
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #32
Ik dacht dat hij verdediger was....(?). Back volgens mij. Kwam inderdaad uit de eigen jeugd.

Debuteerde in het eerste met een rode kaart (tegen RKC meen ik). Beetje gif in de ploeg kan geen kwaad :evil:

Kwam overigens ook dit verhaal nog tegen:

Jesley Marijnen van Geusselt Sport naar Fortuna Sittard, of toch niet?

De 19-jarige Jesley Marijnen staat in de belangstelling van Fortuna Sittard. Op zich niet zo verrassend dat Fortuna op zoek is naar versterking voor het volgend seizoen, ware het niet dat Marijnen voetbalt bij de kampioen in de 4e klasse A Geusselt Sport uit Maastricht. De spler liep zelfs al stage bij de Sittardse club en speelde een oefenwedstrijd mee met Jong Fortuna.
Maandag kwam het bericht naar buiten dat de overgang beklonken was en Jesley vanaf volgend seizoen in het Offermans Joosten Stadion te bewonderen is. ware het niet dat de speler zelf van niks wist. Hij liet zelf op de website van de supportersclub van Fortuna Sittard weten: “Als ik naar Fortuna Sittard zou komen zou ik mijn werk moeten laten vallen, dan heb ik geen inkomen meer. Ik had Fortuna Sittard graag willen versterken maar er staat niks tegenover”.
En zo is het getouwtrek dus begonnen en ziet het ernaar uit dat Wesley Marijnen ook volgend jaar in de rood-zwarte kleuren van kersvers derdeklasser Geusselt Sport te bewonderen zal zijn. De amateurclub onder de rook van stadion de Geusselt is aan een flinke opmars bezig in het amateurvoetbal. De club werd twee keer op rij glansrijk kampioen en er wordt vanuit gegaan dat ook volgend jaar in de derde klasse men weer mee gaat strijden om het kampioenschap.
Er is natuurlijk nog een optie voor Marijnen, Misschien meldt zich die andere Jupiler League club nog waarvan hij de lampen kan zien in zijn thuiswedstrijden met Geusselt Sport, MVV dus!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2014 12:48
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #33
Jerome Beckers is inderdaad een rechtsback. Als MVV toch bezig is met spelers van het niveau Jerome Beckers, waarom doen ze Cem Unal en Mitchell de Jong dan weg? Tenminste, ik dacht dat hij ook zou vertrekken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2014 13:00
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #34

Mie leef Mestreech schreef : Jerome Beckers is inderdaad een rechtsback. Als MVV toch bezig is met spelers van het niveau Jerome Beckers, waarom doen ze Cem Unal en Mitchell de Jong dan weg? Tenminste, ik dacht dat hij ook zou vertrekken?


een rechtsback? Betekent dus wss dat Stankov ook pleite is? Ben benieuwd komend seizoen wat we nog aan kwaliteit overhouden.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2014 13:09
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #35
Ik vind Stankov een sympathieke jongen, helemaal gezien het feit dat hij oorspronkelijk op amateurbasis speelde, maar 'kwaliteit'? Stankov is vervangbaar. Overigens kan een selectie echt wel meer dan één rechtsback hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2014 14:16
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #36
Het hele team van MVV is vervangbaar, maar met welke spelers dan? MVV heeft geen geld, moet bezuinigen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2014 14:48
Robster-85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #37
MVV heeft dadelijk een begroting van 2.1 miljoen.
Hoezo krijgt bv. FC Eindhoven met een nog lagere begroting wel een redelijk team op de been.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2014 15:03
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #38
Westerlo heeft Unal overgenomen, dat wil niet zeggen dat MVV hem heeft weggedaan.
Ook over Mitchell de Jong is mij niets bekend dat hij is weggedaan.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2014 15:11
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #39

Robster-85 schreef : MVV heeft dadelijk een begroting van 2.1 miljoen.
Hoezo krijgt bv. FC Eindhoven met een nog lagere begroting wel een redelijk team op de been.


Als je groter broertje PSV heet lukt dat wel

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2014 19:11
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #40

Nao Väöre schreef :

Robster-85 schreef : MVV heeft dadelijk een begroting van 2.1 miljoen.
Hoezo krijgt bv. FC Eindhoven met een nog lagere begroting wel een redelijk team op de been.


Als je groter broertje PSV heet lukt dat wel


Dordrecht heeft een begroting van 2,1 miljoen hun lukt het wel om misschien in de eredivisie te komen.
Waarom zou het bij ons niet kunnen lukken???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2014 20:04
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #41
Waarom is het niet gelukt nog een spits aan te trekken afgelopen seizoen en moesten we wachten totdat Schreurs weer fit was??

Gebrek aan geld en goede scouting? Hoe hebben de nieuwelingen van afgelopen seizoen gepresteerd? Waren dat spelers met meerwaarde??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2014 20:19
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #42

Mienclub1902 schreef : Waarom is het niet gelukt nog een spits aan te trekken afgelopen seizoen en moesten we wachten totdat Schreurs weer fit was??

Gebrek aan geld en goede scouting? Hoe hebben de nieuwelingen van afgelopen seizoen gepresteerd? Waren dat spelers met meerwaarde??


Nou, Ospi vindt ik toch wel een aanwinst. Maria twijfel ik sterk over, ook omdat hij veel geblesseerd is geweest (moet misschien eens wat meer het krachthonk in). Secerovic was een duidelijke meerwaarde. Meer nieuwelingen hadden we volgens mij niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2014 20:40
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #43

pinobel schreef :

Mienclub1902 schreef : Waarom is het niet gelukt nog een spits aan te trekken afgelopen seizoen en moesten we wachten totdat Schreurs weer fit was??

Gebrek aan geld en goede scouting? Hoe hebben de nieuwelingen van afgelopen seizoen gepresteerd? Waren dat spelers met meerwaarde??


Nou, Ospi vindt ik toch wel een aanwinst. Maria twijfel ik sterk over, ook omdat hij veel geblesseerd is geweest (moet misschien eens wat meer het krachthonk in). Secerovic was een duidelijke meerwaarde. Meer nieuwelingen hadden we volgens mij niet.


Tot aan de winterstop Maic Sema en Rick Geenen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2014 21:38 14 mei 2014 21:39 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #44

mvv4ever schreef :

Nao Väöre schreef :

Robster-85 schreef : MVV heeft dadelijk een begroting van 2.1 miljoen.
Hoezo krijgt bv. FC Eindhoven met een nog lagere begroting wel een redelijk team op de been.


Als je groter broertje PSV heet lukt dat wel


Dordrecht heeft een begroting van 2,1 miljoen hun lukt het wel om misschien in de eredivisie te komen.
Waarom zou het bij ons niet kunnen lukken???



OPA zeet: in de winterstop werden negen nieuwe spelers aangetrokken door dord?...hoezo de zelfde begroting ;) ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2014 22:06
larssmeets
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #45
gewoon een vraag,
maar weet iemand of er nog wat spelers uit de A1 worden doorgeschoven voor volgend seizoen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden