tranfergeruchten 2014/2015

15 mei 2014 11:21
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #46
Het seizoen 2014-2015 wordt alleen maar overleven.

vandaag in de limburger.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2014 11:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #47
Ach ja, dat hebben we eerder gehoord na de redding en toen stonden we in Eindhoven te dansen met de periodetitel. Valt in de Jupiler League toch niet echt iets over te zeggen. Laten we hopen dat we met het beperkte budget toch een leuke selectie kunnen neerzetten en dat we qua blessures en schorsingen gespaard worden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Sjotelsplak, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2014 12:42
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #48
Het is een kwestie van goed en verstandig spelers halen. In 2010 (incl. -8 punten) hadden we ook spelers als Aafjes, Daemen, van Hyfte, Bulters, Castellana en Evers rondlopen. Dat waren de ervaren rotten in dat team. Nu hebben we ook enkele ervaren spelers zoals Knops, Veldmate, Rutjes, Ospitalieri en Smeets (weliswaar jong, maar loopt toch al een tijdje mee).
En wellicht blijven misschien nog enkele spelers (Schreurs, Castro). Dan kun je dat opvullen met, zoals Andries Jonker het ooit zei: 'spelers met een krassie en een deukie'.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2014 14:00 15 mei 2014 14:02 door Och jeh.
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #49

Jacques schreef : Ach ja, dat hebben we eerder gehoord na de redding en toen stonden we in Eindhoven te dansen met de periodetitel. Valt in de Jupiler League toch niet echt iets over te zeggen. Laten we hopen dat we met het beperkte budget toch een leuke selectie kunnen neerzetten en dat we qua blessures en schorsingen gespaard worden.


Ik vind het heel nobel van je dat je overal iets goeds of positiefs in ziet en ik hoop dat je gelijk hebt, maar als je realistisch kijkt en bent dan zul jij toch ook zien dat de spoeling dunner en dunner word. Als dadelijk Castro en van Hyfte ook nog gaan word het erg onervaren allemaal en qua breedte van de selectie ook niet heel breed. Hoe willen ze dat gaan opvangen met een lege beurs? Daarbij is MVV niet heel positief in het nieuws geweest de laatste tijd (schulden, premies spelers, gezeiks in Cuijck, voortbestaan) ben bang dat hierom spelers die twijfelen eerder een andere kant opgaan. De tijd zal het leren, maar ik ben er wat minder positief over.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2014 19:43
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #50

Och jeh schreef :

Jacques schreef : Ach ja, dat hebben we eerder gehoord na de redding en toen stonden we in Eindhoven te dansen met de periodetitel. Valt in de Jupiler League toch niet echt iets over te zeggen. Laten we hopen dat we met het beperkte budget toch een leuke selectie kunnen neerzetten en dat we qua blessures en schorsingen gespaard worden.


Ik vind het heel nobel van je dat je overal iets goeds of positiefs in ziet en ik hoop dat je gelijk hebt, maar als je realistisch kijkt en bent dan zul jij toch ook zien dat de spoeling dunner en dunner word. Als dadelijk Castro en van Hyfte ook nog gaan word het erg onervaren allemaal en qua breedte van de selectie ook niet heel breed. Hoe willen ze dat gaan opvangen met een lege beurs? Daarbij is MVV niet heel positief in het nieuws geweest de laatste tijd (schulden, premies spelers, gezeiks in Cuijck, voortbestaan) ben bang dat hierom spelers die twijfelen eerder een andere kant opgaan. De tijd zal het leren, maar ik ben er wat minder positief over.


Nou MVV heeft al drie jaar met een lege beurs een goed representatief elftal op de been gebracht, waarvan we toch nog in die drie jaar best genoten hebben ( periodetitels bijvoorbeeld) ;)
Ik heb er dan ook weer dit jaar vertrouwen in dat "Ron Promotion" iets behoorlijks neerzet, ook al wordt het moeilijk...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2014 22:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #51

Och jeh schreef :
Ik vind het heel nobel van je dat je overal iets goeds of positiefs in ziet en ik hoop dat je gelijk hebt, maar als je realistisch kijkt en bent dan zul jij toch ook zien dat de spoeling dunner en dunner word. Als dadelijk Castro en van Hyfte ook nog gaan word het erg onervaren allemaal en qua breedte van de selectie ook niet heel breed. Hoe willen ze dat gaan opvangen met een lege beurs? Daarbij is MVV niet heel positief in het nieuws geweest de laatste tijd (schulden, premies spelers, gezeiks in Cuijck, voortbestaan) ben bang dat hierom spelers die twijfelen eerder een andere kant opgaan. De tijd zal het leren, maar ik ben er wat minder positief over.

Ik begrijp je reactie wel en ik presenteer me bewust soms positiever op dit forum dan ik echt ben. Een beetje zoals Fortunahome zich jarenlang gedroeg, alleen maar negatieve geluiden, daar heeft de club ook niets aan. Maar toch meen ik het gedeeltelijk ook wel. Jarenlang MVV-fan zijn leert dat er op voorhand toch maar weinigs zinnigs over te zeggen valt. Twee seizoenen geleden stonden we maandenlang eerste, afgelopen seizoen met op Labylle na dezelfde basisspelers is het een flutseizoen. Wat me de laatste jaren in de Jupiler League steeds meer opvalt, is dat het allemaal heel dicht op elkaar staat en dat één of twee spelers die er bovenuit steken en een beetje geluk zo maar het verschil maken tussen een top-vijf positie en de dertiende plaats. Nou, stel Schreurs blijft en krijgt het wonder boven wonder weer ouderwets op zijn heupen, Ospitalieri wordt constanter, MVV weet één verrassing aan te trekken, en het lek is alweer boven.

Het kan ook zo maar andersom zijn en een waardeloos jaar worden. Klopt. We zullen wel zien. Ik weiger me in ieder geval nu al bij een verloren jaar neer te leggen. Kom op, het is de Jupiler League maar, zo spannend is het ook weer niet allemaal.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2014 23:04
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #52

Jacques schreef :

Och jeh schreef :
Ik vind het heel nobel van je dat je overal iets goeds of positiefs in ziet en ik hoop dat je gelijk hebt, maar als je realistisch kijkt en bent dan zul jij toch ook zien dat de spoeling dunner en dunner word. Als dadelijk Castro en van Hyfte ook nog gaan word het erg onervaren allemaal en qua breedte van de selectie ook niet heel breed. Hoe willen ze dat gaan opvangen met een lege beurs? Daarbij is MVV niet heel positief in het nieuws geweest de laatste tijd (schulden, premies spelers, gezeiks in Cuijck, voortbestaan) ben bang dat hierom spelers die twijfelen eerder een andere kant opgaan. De tijd zal het leren, maar ik ben er wat minder positief over.

Ik begrijp je reactie wel en ik presenteer me bewust soms positiever op dit forum dan ik echt ben. Een beetje zoals Fortunahome zich jarenlang gedroeg, alleen maar negatieve geluiden, daar heeft de club ook niets aan. Maar toch meen ik het gedeeltelijk ook wel. Jarenlang MVV-fan zijn leert dat er op voorhand toch maar weinigs zinnigs over te zeggen valt. Twee seizoenen geleden stonden we maandenlang eerste, afgelopen seizoen met op Labylle na dezelfde basisspelers is het een flutseizoen. Wat me de laatste jaren in de Jupiler League steeds meer opvalt, is dat het allemaal heel dicht op elkaar staat en dat één of twee spelers die er bovenuit steken en een beetje geluk zo maar het verschil maken tussen een top-vijf positie en de dertiende plaats. Nou, stel Schreurs blijft en krijgt het wonder boven wonder weer ouderwets op zijn heupen, Ospitalieri wordt constanter, MVV weet één verrassing aan te trekken, en het lek is alweer boven.

Het kan ook zo maar andersom zijn en een waardeloos jaar worden. Klopt. We zullen wel zien. Ik weiger me in ieder geval nu al bij een verloren jaar neer te leggen. Kom op, het is de Jupiler League maar, zo spannend is het ook weer niet allemaal.


Sorry Jacques ben je nu al aan het dementeren :lachen:
vorig seizoen is niet alleen Labylle vetrokken maar ook Malcon Esajas (samen met Labylle de tandem aan de linker kant, beiden met heel veel techniek) en Davide Timmermans (die bv een mooie goal uit tegen HS scoorde, toen Mvv met 10 man aan het spelen was, door een domme rode kaart van Braken --> sommige dingen zijn in mijn geheugen gegraveerd :) ).

En wil je dat Ospitaleri nog konstanter wordt, een van de high-lights van het afgelopen seizoen.
Ik denk dat we wel al blij mogen zijn als bv vanHyfte zou blijven, en als ze een waardig opvolger vonden voor verDellen (anders wordt het een zuur seizoen).
Maar laten we optimistisch blijven, Ron Elsen (hoop niet dat hij trainer blijft) weet zeker wel hier of daar iets uit te halen (al zijn het maar huur spelers van Jong Psv).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2014 06:11
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #53
A. Jorn De Hondt heeft gisteren in de oefenwedstrijd tegen SCM op proef mee gespeeld. Dit is een 18 jarige middenvelder van OH Leuven. Kan iemand iets meer over deze speler vertellen?

BVD

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2014 07:17
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #54
Geen speler van het eerste elftal dan denk ik want die speelden gisteravond een belangrijke wedstrijd tegen STVV (en verloren)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2014 08:52
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #55
Joren Dehond

Persoonlijke informatie
Volledige naam Joren Dehond
Geboortedatum 8 augustus 1995
Geboorteplaats België
Clubinformatie
Spelend bij Oud-Heverlee Leuven
Positie Aanvaller

Jeugd
Ramsel FC
SC Aarschot
OH Leuven

Senioren
2011-heden OH Leuven 4 (0)

Joren Dehond (8 augustus 1995) is een Belgische voetballer die momenteel als aanvaller uitkomt voor Oud-Heverlee Leuven.

Dehond begon te voetballen bij Ramsel FC en kwam via SC Aarschot terecht bij de jeugd van OH Leuven. Tijdens de voorbereiding van het seizoen 2011-2012 werd hij op 15-jarige leeftijd opgenomen in de A-kern van de neo-eersteklasser. Enkele maanden later, op 22 oktober 2011, maakte hij zijn debuut op het hoogste voetbalniveau in België. Hij mocht zes minuten voor tijd invallen in de met 2-0 verloren wedstrijd op het veld van Cercle Brugge.

Bron: Wikipedia

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2014 08:57
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #56
Het zal dan gaan om Joren Dehond, die wel bij de spelers van de eerste selectie staat.
Overigens is het ook een aanvaller en geen middenvelder.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2014 08:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #57

NathanR schreef : Sorry Jacques ben je nu al aan het dementeren :lachen:
vorig seizoen is niet alleen Labylle vetrokken maar ook Malcon Esajas (samen met Labylle de tandem aan de linker kant, beiden met heel veel techniek) en Davide Timmermans (die bv een mooie goal uit tegen HS scoorde, toen Mvv met 10 man aan het spelen was, door een domme rode kaart van Braken --> sommige dingen zijn in mijn geheugen gegraveerd :) ).

En wil je dat Ospitaleri nog konstanter wordt, een van de high-lights van het afgelopen seizoen.
Ik denk dat we wel al blij mogen zijn als bv vanHyfte zou blijven, en als ze een waardig opvolger vonden voor verDellen (anders wordt het een zuur seizoen).
Maar laten we optimistisch blijven, Ron Elsen (hoop niet dat hij trainer blijft) weet zeker wel hier of daar iets uit te halen (al zijn het maar huur spelers van Jong Psv).

Sterk dat je weer meteen inhoudelijk en met argumenten begint :thumbsup: nee, ik ben nog niet aan het dementeren.

Timmermans speelde nauwelijks, ik had het over basisspelers. Dat was Esajas inderdaad wel, maar die speelde waardeloos dat seizoen. Dat vergeet iedereen nu opeens nu het hele team een waardeloos seizoen gedraaid heeft. Snap niet dat mensen Esajas als tovermiddel zien. Toen de dreiging van Danny wegviel en Esajas wat beter gedekt werd, raakte die geen pepernoot meer.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2014 09:26
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #58

Audiowaste schreef : Het zal dan gaan om Joren Dehond, die wel bij de spelers van de eerste selectie staat.
Overigens is het ook een aanvaller en geen middenvelder.


Dan heeft de Limburger weer goed werk afgeleverd :thumbsdown: . Aangezien ik dat daarin gelezen had.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2014 14:41 16 mei 2014 14:42 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #59
MVV zou in een ver gevorderde fase zitten met Youri Tielemans. De salariseis zou nog een struikelblok zijn.

Youri Tielemans (Sint-Pieters-Leeuw, 7 mei 1997) is een Belgische voetballer. Hij is een middenvelder en staat momenteel onder contract bij RSC Anderlecht. Daarnaast is Tielemans ook Belgisch jeugdinternational.

Carrière[bewerken]Jeugd[bewerken]Youri Tielemans sloot zich op 5-jarige leeftijd aan bij de jeugd van RSC Anderlecht. De middenvelder doorliep alle jeugdreeksen van de Brusselse club en kreeg al snel de reputatie een toptalent te zijn. De jeugdcoördinator van Anderlecht, oud-voetballer Jean Kindermans, vergeleek de beloftevolle tiener met Axel Witsel.[1]

RSC Anderlecht[bewerken]Op 22 mei 2013 tekende de 16-jarige Tielemans zijn eerste profcontract bij Anderlecht.[2] Op 28 juli 2013 maakte hij in de competitiewedstrijd tegen KSC Lokeren zijn officieel debuut voor paars-wit. Hij mocht na iets minder dan een half uur invallen voor Sacha Kljestan. Op 2 augustus 2013 verzilverde hij tegen Cercle Brugge zijn eerste basisplaats. Op 2 oktober 2013 werd hij de jongste Belg ooit in de UEFA Champions League.[3] Hij mocht toen in de basis starten in een groepswedstrijd tegen het Griekse Olympiakos.

Op 6 april 2014 scoorde Tielemans in het play-off I-duel tegen Club Brugge zijn eerste competitiedoelpunt voor paars-wit. Twee maanden later werd hij ook verkozen tot Jonge Profvoetballer van het Jaar.

De bron is een speler van MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVgirl , La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2014 14:57
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
tranfergeruchten 2014/2015 #60
Dat lijkt mij eigenlijk heel sterk dat hij naar MVV zou komen.
Hij is uitgeroepen tot talent van het jaar in België, heeft zijn debuut in de champions league gemaakt en zelfs Manchester City zit achter hem aan. Ik denk niet dat hij dan voor een paar euro bij MVV komt voetballen, hooguit op huurbasis.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.391 seconden