Nieuwsbrief 22 Juli 2014

22 juli 2014 19:58
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Onderwerp Auteur
Nieuwsbrief 22 Juli 2014 #1

Beste MVV'er,

We staan weer aan de vooravond van een nieuw seizoen met nieuwe kansen. Mede door de economische crisis en een helder beleid op vrijwel alle fronten binnen MVV is de ontwikkeling van MVV te kenschetsen als een grote U. We zijn als bestuur begonnen bovenaan de linkerpoot van de U in 2010 en het voelt alsof we nu zijn beland aan het uiteinde van het horizontale streepje van de U, voordat we weer omhoog kunnen kijken naar het uiteinde van de rechterpoot van U, welke we in 2018 hopen te realiseren.

Dit proces van veranderingen is een langdurig proces met vele obstakels en uitdagingen, niet altijd even leuk, maar onvermijdelijk. We zullen hier met z’n allen doorheen moeten, wetende dat ook komend seizoen de financiën leading zullen zijn.

In 2018 moet MVV een club zijn met een coherent en transparant beleid op alle vlakken: op voetbaltechnisch beleid, in samenwerking met KRC Genk (met volledig behoud van onze eigen identiteit); bestuurlijk beleid; financieel beleid; veiligheidsbeleid; publieksbeleid; sponsorbeleid; beleid naar amateurclubs, verenigd in Maastricht United en beleid naar de Gemeente Maastricht.

Het komend seizoen zullen we echt nodig hebben om de definitieve doorbraak naar boven te kunnen maken. Het zal dan ook een seizoen worden van “samen zijn we sterk” of zoals het Nederlands elftal heeft ervaren, “de keten is zo sterk als de zwakste schakel”. Spelers, technische staf en begeleiders zullen er moeten staan op de momenten van de waarheid en dat zal niet altijd even makkelijk zijn voor dit jonge team. Echter, wanneer we samen met sponsoren, supporters en alle medewerkers en vrijwilligers de handen in elkaar slaan, dan kunnen er nog mooie dingen gebeuren in De Geusselt.

Namens het gehele bestuur

Paul Rinkens
Voorzitter Stichting MVV


Trek jullie conclusies.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2014 09:25
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Nieuwsbrief 22 Juli 2014 #2
Mijn conclusie is dat er hard aan gewerkt word om het bestaansrecht van MVV voor nu en in de toekomst veilig te stellen. Helaas gaat dit gepaard met de kwaliteit die geleverd word.
Ik zeg altijd tegen de mensen die met mij over MVV beginnen : "was niks, is niks en zal ook nooit iets worden". (ik ga al 40 jaar kijken)
M.A.W. Het is een kutclub, maar het is wel mijn kutclub daar moet niemand aankomen en daar zal ik altijd naar toe blijven gaan al spelen ze ieder jaar 18de plek eerste divisie! Een rood/wit hart heb je voor het leven! Ik voorzie dat er in de toekomst nog wel enkele clubs failliet zullen gaan en dat MVV dan wel door kan waardoor "zal nooit iets worden" veranderd in "het is iets moois geworden". De toekomst zal het zeggen....vergeet niet dat we enkele jaren geleden onze club op een haar na kwijt waren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.194 seconden