Bom onder spelersgroep

30 sept 2014 08:34
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
Onderwerp Auteur
Bom onder spelersgroep #1
Het is zeer onrustig in de spelersgroep bij Mvv. Ruzies en verwijten onderling. Er zouden spelers zijn ( Smeets ) die hun contract willen inleveren. De trainer wordt vriendjespolitiek verweten. Het zou niet meer lang gaan duren voordat de boel gaat ontploffen.
Ik schrok van dit nieuws ( vanuit spelersgroep ), dacht dat het in de spelersgroep wel redelijk goed zat.
Discussie gesloten.
30 sept 2014 09:07
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Bom onder spelersgroep #2
Ik zal wel een storm van kritiek over mij heen krijgen, maar ik ben er een voorstander van
om Smeets, voorlopig niet meer op te stellen.
Discussie gesloten.
30 sept 2014 09:15
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Bom onder spelersgroep #3
Nee dat zou ik ook niet doen, staan we binnekort onder Fortuna :s
Discussie gesloten.
30 sept 2014 09:46
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Bom onder spelersgroep #4
Als dit gerucht klopt ben ik wel teleurgesteld in elsen, hij weet heel goed hoe het moet en wat je als trainer niet moet doen.
Dit heeft hij in het verleden vaak genoeg meegemaakt.
Het zou dan teleurstellend zijn als blijkt dat hij zelf aan deze praktijken meedoet.

Smeets heeft in ieder geval veel frustraties dat is van af de tribune goed te zien.
Maar dit betekent niks.
Discussie gesloten.
30 sept 2014 09:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Bom onder spelersgroep #5
Overtrokken verhaal dit. Ik weet dat inderdaad sommigen vinden dat er wat eerder anderen een kans gegeven mag worden. Er zijn spelers die iedere training er volledig voor gaan en echt goed bezig zijn, maar die iedere vrijdag toch weer op de bank moeten plaatsnemen. En dat een enkele andere speler rondloopt alsof hij de gearriveerde ster is en niet altijd alles geeft op de trainingen. Deze speler heeft vaak wel een basisplaats. Dat verwijten sommigen Elsen. Tevens zijn er mensen die vinden dat Elsen beter moet communiceren en beter moet luisteren. Tegelijkertijd heeft Elsen niet veel keuze. Bekijk de voorhoede: Braken speelde wat minder, en verhuisde dan ook van de basis naar de bank. Maar Maria en Brouwers raken geblesseerd. Tsja, begrijpelijk dat Braken dan weer terugkeert in de basis.

Als MVV tegen VVV en De Graafschap "gewoon" gescoord had en "dus gewoon" gewonnen had, dan hoorde je dit soort verhalen niet. Maar we staan erg laag en opeens is er een probleem.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, marke
Discussie gesloten.
30 sept 2014 09:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Bom onder spelersgroep #6
Overigens is Smeets niet de "gearriveerde speler" uit bovenstaand verhaal.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
30 sept 2014 09:49
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Bom onder spelersgroep #7
Is er niet altijd enige onrust als de resultaten tegenvallen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Schapendonk, Jacques, opadiehard
Discussie gesloten.
30 sept 2014 10:57
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Bom onder spelersgroep #8
Frustraties/ergernissen heb je toch altijd als het niet meezit. Ik zie aan sommige spelers dat ze geen zin (meer) hebben. Ik ga geen namen noemen, maar inzet is ver te zoeken bij bepaalde spelers.

M.b.t Smeets, hij heeft een contract tot einde dit seizoen, laat hem dan maar lekker vertrekken. Geef Vink maar de kans.
Discussie gesloten.
30 sept 2014 10:58
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Bom onder spelersgroep #9

Mie leef Mestreech schreef : Frustraties/ergernissen heb je toch altijd als het niet meezit. Ik zie aan sommige spelers dat ze geen zin (meer) hebben. Ik ga geen namen noemen, maar inzet is ver te zoeken bij bepaalde spelers.

M.b.t Smeets, hij heeft een contract tot einde dit seizoen, laat hem dan maar lekker vertrekken. Geef Vink maar de kans.


Een keer raden waar hij dan voor niks naar toe gaat :schamen: ...gr opa ;)

....
Discussie gesloten.
30 sept 2014 11:24
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Bom onder spelersgroep #10
Ze moeten allemaal niet zo zeuren maar gewoon voetballen. Als je echt zo goed bent dan sta je echt wel in de basis.
Altijd maar weer dat gezeur, wordt er als seizoenkaarthouder niet echt gelukkig van!
Discussie gesloten.
30 sept 2014 11:27 30 sept 2014 11:37 door elneik.
elneik
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 65
Meer
Bom onder spelersgroep #11
Als je wint heb je vrienden...

Dit soort dingetjes zijn te stoppen met maar 1 ding: winnen.

Qua Smeets betreft. Snap sommige mensen toch niet goed, tuurlijk doet die jongen wel eens iets fouts (anders speelde hij niet bij Mvv) en hij komt volgens sommige soms wat arrogant over, maar dit is gewoon echt zijn manier van spelen... . Smeets is een speler met echt veel creativiteit en kan als een van de weinige in de selectie een fatsoendelijke steekbal geven of een speler goed voor de goal zetten. Geef die jongen eens wat meer credits, want het is gewoon een goede voetballer voor dit Mvv en een echte Maastrichtenaar. Ook al komt het niet altijd over als of die zich kapot werkt, tuurlijk zal die tot het uiterste gaan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques
Discussie gesloten.
30 sept 2014 11:32
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Bom onder spelersgroep #12
Smeets was afgelopen seizoen zonder concurrentie 'Man of the Season'.
En toch kan hij bij sommigen geen goed doen. Onbegrijpelijk.
Geef die jongen vertrouwen en hij betaalt het terug!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques, opadiehard, recalcitrant!
Discussie gesloten.
30 sept 2014 11:54
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Bom onder spelersgroep #13

Meeser schreef : Het is zeer onrustig in de spelersgroep bij Mvv. Ruzies en verwijten onderling. Er zouden spelers zijn ( Smeets ) die hun contract willen inleveren. De trainer wordt vriendjespolitiek verweten. Het zou niet meer lang gaan duren voordat de boel gaat ontploffen.
Ik schrok van dit nieuws ( vanuit spelersgroep ), dacht dat het in de spelersgroep wel redelijk goed zat.



En toch geloof ik dat niks van dit verhaal klopt..

Hopelijk heb ik gelijk...

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
30 sept 2014 12:46
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
Bom onder spelersgroep #14
Ooit met Smeets zijn vader gepraat?die fluistert hem steeds in dat hij beter is dan messi.
Vind je het gek dat die jongen niet voorruit te branden is en alleen maar kritiek heeft op andere,(braken peeters enzo).
krediet of geen krediet niemand is belangrijker dan het elftal en als meneer Smeets dit niet wil begrijpen dat kan hij maar beter zijn contract inleveren.
Nou loopt hij Peeters steeds voor de voeten,lijkt op de tijd met Daemen toen liep hij die steeds voor de voeten.
talent zeker maar veel te hoog in het bolleke.
Discussie gesloten.
30 sept 2014 13:14
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Bom onder spelersgroep #15
"Niet vooruit te branden". Uit de testen van de technische staf blijkt juist dat Smeets erg hoog scoort op fitheid en inzet. Zit wat dat betreft bij de beste spelers. Ik vind het verbijsterend zoals sommigen hier maar wat roepen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden