Bom onder spelersgroep

30 sept 2014 13:21
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Bom onder spelersgroep #16

mvv1902 schreef :

Meeser schreef : Het is zeer onrustig in de spelersgroep bij Mvv. Ruzies en verwijten onderling. Er zouden spelers zijn ( Smeets ) die hun contract willen inleveren. De trainer wordt vriendjespolitiek verweten. Het zou niet meer lang gaan duren voordat de boel gaat ontploffen.
Ik schrok van dit nieuws ( vanuit spelersgroep ), dacht dat het in de spelersgroep wel redelijk goed zat.



En toch geloof ik dat niks van dit verhaal klopt..

Hopelijk heb ik gelijk...


Natuurlijk klopt dit niet helemaal. Ik vind dat de groep van MVV zich iedere week uit de naad werkt. Het heeft alleen nog niet geresulteerd in overwinningen (of gelijke spelen) die soms zeker verdiend waren. Dat frustreerd, omdat je dan nóg harder moet gaan werken. Voor mij is er geen rede tot paniek. Ik geniet van dit MVV en ben er van overtuigd dat de resultaten niet lang meer op zich laten wachten. Koppen omhoog en zo doorgaan!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie
Discussie gesloten.
30 sept 2014 13:34 30 sept 2014 13:35 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Bom onder spelersgroep #17
Ik vind dit topic een zeer persoonlijke aanval richting Smeets. Voor mij mag hier een slotje op, totdat er bewezen is dat:

a) Er daadwerkelijk frictie in de ploeg is.

en

b) Smeets hier de verantwoordelijke voor is.

Je zult dit maar allemaal lezen als speler, terwijl je misschien niks gedaan hebt. Dat werkt erg mee aan de motivatie om vrijdag alles te geven. Vooral als mensen die je niet eens persoonlijk kennen je gaan neerzetten als boeman om hun eigen verhaal compleet te maken. Dat een ploeg zonder scorend vermogen gefrustreerd raakt is normaal, maar dan spreek je nog niet over een onhoudbare werksituatie. MVV heeft gewoon een spits nodig, geen boemannen.

Tiny Ruijs is vorig jaar gesneuveld als boeman voor hetzelfde probleem. Het is dat Ron bij het meubilair hoort, anders was hij nu de boeman. Nu is het weer Smeets. Terwijl het fout gaat in de voorhoede en achterhoede..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, Janepie
Discussie gesloten.
30 sept 2014 13:42
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Bom onder spelersgroep #18

houtengerard schreef : Ik vind dit topic een zeer persoonlijke aanval richting Smeets. Voor mij mag hier een slotje op, totdat er bewezen is dat:

a) Er daadwerkelijk frictie in de ploeg is.

en

b) Smeets hier de verantwoordelijke voor is.

Je zult dit maar allemaal lezen als speler, terwijl je misschien niks gedaan hebt. Dat werkt erg mee aan de motivatie om vrijdag alles te geven. Vooral als mensen die je niet eens persoonlijk kennen je gaan neerzetten als boeman om hun eigen verhaal compleet te maken. Dat een ploeg zonder scorend vermogen gefrustreerd raakt is normaal, maar dan spreek je nog niet over een onhoudbare werksituatie. MVV heeft gewoon een spits nodig, geen boemannen.

Tiny Ruijs is vorig jaar gesneuveld als boeman voor hetzelfde probleem. Het is dat Ron bij het meubilair hoort, anders was hij nu de boeman. Nu is het weer Smeets. Terwijl het fout gaat in de voorhoede en achterhoede..


Sjeraar, helemaal mee eens. Er zijn mensen waarbij Smeets niks goed kan doen. Als er zo'n beschuldigingen zijn als nu, bewijs het dan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie
Discussie gesloten.
30 sept 2014 13:50 30 sept 2014 13:52 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Bom onder spelersgroep #19
Voor dit soort verhalen kun je beter de Story/Prive of zo lezen, oftewel de roddelbladen. Sensatie zoeken voor iets wat er niet is of gewoonweg niet bestaat berokkent veel schade toe aan de betrokkenen (spelers/club/supporters).

Zometeen pikt L1/Limburger dit onware nieuws weer op en zijn we daar weer boos over. Denk toch gvd eens na over wat je post op een forum als dit wetende dat er mensen zijn uit de media die meelezen en dit graag oppikken en uitvergroten met alle gevolgen van dien!

Wat mij betreft een heel groot en dik "kloester"! (en deleten van dit topic!)

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Och jeh
Discussie gesloten.
30 sept 2014 13:55 30 sept 2014 13:56 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Bom onder spelersgroep #20
Eens met Houtengerard maar dacht dat ik de enige was.. Slotje erop!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard, Janepie
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.226 seconden