geen toegang naar de ster

07 mei 2015 18:47
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Onderwerp Auteur
geen toegang naar de ster #1
roei-baank, bedankt voor je bemoeienis dat ik voor de wedstrijd niet in "de ster kan komen".
Als het waar is wat je schrijft [en dat geloof ik voor 100%] dan vraag ik me af waar de locale
driehoek mee bezig is. Dit is klant onvriendelijkheid ten top.
Ik ga al 67 jaar naar MVV kijken en dan krijg je door een snotneus verteld dat ik niet naar mijn
vrienden kan ,die in de ster op mij zaten te wachten.
Ik kan je ook vertellen dat ik behoorlijk gefrusteerd ben en daardoor de laatste wedstrijden on-
danks mijn seizoenkaart niet meer ben gaan kijken, na 67jaar kijken en 38 seizoenskaarten heb
ik het even gehadt met MVV,
ONdanks alles hartelijk bedankt voor je bemoeienis voor mij.
compleminten middenstip.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2015 09:57
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
geen toegang naar de ster #2
Hoi Middenstip,

Ik begrijp eerlijk gezegd het probleem niet zo, iedereen kan gewoon de ster in zonder enige controle of kaartje.
Als je bij de ingang van de Angelside/Hoofdtribune gaat, kun je de Ster al in voordat je je kaart moet scannen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2015 10:45
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
geen toegang naar de ster #3
Als je op de noord tribune zit, wordt je niet binnen gelaten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2015 12:07
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Onderwerp Auteur
geen toegang naar de ster #4
Nou audiowaste, ik kwam niet de ster binnen [de ruimte boven de ster] omdat ik een seizoenskaart voor Noord heb.
Maar na wat ik vernomen heb mag je wel voor 7 uur binnen, erna schijnt het volgens l.c. driehoek gevaarlijk te zijn,
voor wat weet ik niet.
Ik heb mij laten zeggen dat een zekere V.D.Burg? [hoofd veiligheid ?] zelf die regeltjes maakt!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2015 13:58 08 mei 2015 14:09 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
geen toegang naar de ster #5

Audiowaste schreef : Hoi Middenstip,

Ik begrijp eerlijk gezegd het probleem niet zo, iedereen kan gewoon de ster in zonder enige controle of kaartje.
Als je bij de ingang van de Angelside/Hoofdtribune gaat, kun je de Ster al in voordat je je kaart moet scannen.



Klopt niet: in het begin van het seizoen kon dit, maar de laatste 4 thuiswedstrijden kom je er gewoon niet meer in zonder kaart en zonder je kaart te laten scannen.
Ik spreek uit eigen ervaring en zelfs na verhaal te zijn gaan halen bij het bestuur veranderde dit niet. Ook niet nadat ik voorstelde de hekken andersom te zetten, zodat je pas door de poortjes moet als je naar de tribune gaat....
Zogenaamd uit veiligheidsoverwegingen......Amateuristisch gedoe en ballentent :thumbsdown:

Provinciaalse kneuterigheid ten top van figuren die nooit buiten hun dorp zijn geweest en niet weten hoe het al jaren elders toegaat.

Bovendien impliceert dit angstig gedrag dat we niet met fans te maken hebben, maar met randdebielen, kriminelen en krapuul. Iets wat ieder weldenkend mens toch moet tegenspreken, want we hebben al 5 tot 10 jaar fantastische fans die juist bijdragen dat er meer sfeer en dus ook daardoor publiek komt. Een enkele uitzondering en incident daargelaten.
Mede ook dankzij het goede werk van supporterscoördinatoren zoals Anita, Theo en nu Yves !!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2015 14:31 08 mei 2015 14:31 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
geen toegang naar de ster #6

les rouges blancs schreef : Ik spreek uit eigen ervaring en zelfs na verhaal te zijn gaan halen bij het bestuur veranderde dit niet.

Befehl ist Befehl!

Dat kennen we onderhand toch wel van het bestuur :)

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2015 15:46
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
geen toegang naar de ster #7
Valt dit niet onder racisme? Iemand weigeren omdat hij niet op de angelsite zit.
Dan moet MVV maar een oplossing bedenken, behalve het weren van deze supporters.

Aan 1 kant geeft dit wel aan wat voor bestuur we hebben en hoe ze over hun fans denken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2015 16:12
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
geen toegang naar de ster #8
Nee, dit valt niet onder racisme.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2015 16:15
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
geen toegang naar de ster #9

mvv supporter schreef : Valt dit niet onder racisme? Iemand weigeren omdat hij niet op de angelsite zit.
...

Nee, dit is geen racisme, hoogstens discriminatie B)
Ik zal dit oppakken (jammer genoeg dus voor volgend seizoen)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.277 seconden