Werming-up

02 aug 2015 10:14
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
Werming-up #16
Uiteraard pluim voor de vrijwilligers.

Maar
-Eigenlijk te weinig kraampjes voor zon afstand
-Sommige spelers moest je op de schouders tikken omdat ze naar het veld waren aan het koekeloeren, meen dat sef hoenjet geen kaarten in zijn handen had, kaart jordy croux ontbreekt sowieso. Volgend jaar gewoon weer set kaarten geven en dan kan iedereen op zoek naar de spelers, geen handtekening heb je nog altijd de kaarten
-Waarom boarding soccer buiten en niet op veld waar weinig activiteit was ?
-Grootste blunder....DJ stond aan verkeerde kant waardoor spelerspresentatie op noord plaatsvond. Terwijl vooraf duidelijk a-side gecommuniceerd was, helemaal naar overkant. Dan ga je zitten op werkelijk de smerigste stoelen wat je je kan voorstellen.
Denk dat 99% dacht wat is dit.
Mag aannemen dat dit over 2 weken is opgelost ??
Dan komen de spelers en stellen ze zich ook nog op met gezicht naar hoofdtribune met als toetje foto met rug naar noord en weg waren de spelers naar a-side

-Leuk raadspel dranken en suiker, dito schmincken, spandoeken maken en sambaband.
Afhalen seizoenskaart goed geregeld.

Misschien volgend jaar combineren met een afsluitende wedstrijd met oud mvv'ers net als lucky ajax en hier traditie van maken ?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2015 10:58
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Werming-up #17
Mijn mening:
Aller eerst respect en een bedankje voor alle vrijwilligers.

Wij kwamen aan rond 4 uur vanwege de spelers presentatie.
Buiten het stadion was weinig te zien en de voetbal veldjes waren niet meer opgeblazen.
Het gaf ons de indruk dat het al ver voorbij was.

Eenmaal binnen in het stadion konden we onze seizoenskaart niet meer ophalen.
Dit kon maar van 14:00 tot 16:00 wat ik persoonlijk jammer vind en niet begrijp.
Nu verplicht je mensen om vroeg te komen. Ik ik zag ook niet waar je nog een seizoenskaart kon bestellen na 16:00

Spelers presentatie: Noord tribune was gewoon smerig. Dit is een punt wat ook gedurende de afgelopen seizoenen een probleem was. vanwege het lage budget worden de tribunes niet onderhouden. Plastic glaasjes worden wel weggehaald maar soms plakt het 3 maanden lang omdat er bier of cola is omgevallen. De stoelen op noord waren zo smerig dat ik niet het idee kreeg dat deze na vorig seizoens niet eens waren afgespoten, Als MVV of de gemeente zo met het nieuwe veld omgaan hebben we daar 1 jaar plezier van.

Dan de spelers presentatie zelf: Ja wat moet je er van zeggen, er worden inderdaad een aantal spelers uit de A1 gehaald omdat je anders op 5 min klaar was. Ik werd er niet warm van en toen ik onze verdediging zag staan kreeg ik het toch benauwd, wetend dat kuipers en knops geblesseerd zijn.
Labylle was de held en de spitsen ontbraken.

Hoe dit volgende week tegen helmond moet gaan voetballen weet ik niet, ik zou 11 man in de verdediging zetten........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2015 11:33
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Werming-up #18
Ik lees hier meerdere berichten die het hebben over a jeugd spelers die meededen aan de presentatie maar volgens mij heb ik dat gemist?
De 4 spelers van de A jeugd van vorig jaar die ik gezien heb, zijn gewoon selectiespelers waarvan 2 nog A speelgerechtigd zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2015 11:39
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Werming-up #19
heeft iemand een idee waarom die spellen niet op de grasmat gespeeld konden worden? Ik kan enkele dingen bedenken, Roken en het deponeren van peuken op het veld. drank en andere consumpties die niet goed zijn voor het kunstgras. Gras mat niet berekent op zoveel mensen ?
Misschien zijn er andere redenen?
Tenzij andere clubs met kunstgras het natuurlijk wel doen.
Ik denk dat je het zo wat centraler had kunnen maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2015 12:40
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Werming-up #20
Het zou de Open Dag leuker maken op alles op het veld te zetten. De kraampjes, de spelers en technische staf, wat doelen neerzetten waar kinderen penalty's kunnen nemen op keepers uit de regio of uit de A- of B jeugd, opblaasbare voetbalveldjes, schminken voor de kinderen. Alles op het veld. Geen idee of het veld daarop berekent is. Maar dat zou het wel gezelliger maken dan de kraampjes verdelen in de gracht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2015 21:44
Iech mats mvv
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Werming-up #21
De meningen zijn erg verschillend maar MVV moet zich wel schamen dat niet eens de stoeltjes schoon waren!!!! Schandalig!!!! Dit is een goedkope dag om reclame te maken voor de club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2015 21:46
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Werming-up #22

mvv supporter schreef : heeft iemand een idee waarom die spellen niet op de grasmat gespeeld konden worden? Ik kan enkele dingen bedenken, Roken en het deponeren van peuken op het veld. drank en andere consumpties die niet goed zijn voor het kunstgras. Gras mat niet berekent op zoveel mensen ?
Misschien zijn er andere redenen?................





het veld zou u toch multifunctioneel inzetbaar zijn ??????????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2015 22:22
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
Werming-up #23
Ik moet echt beginnen met een dik compliment voor iedereen die zich inzet. Vanaf de zijkant is het makkelijk commentaar hebben als je zelf geen inzet hebt getoond.

Toch wil ik nog wat over deze open dag kwijt. ik kwam rond 15:15 aan. Ik wist niet dat bijna alles in het stadion was, maar ik dacht dat er eigenlijk niets te doen was. Het was al zo leeg bij het stadion. Normaal zie je vanaf de weg al dat er iets te beleven is en dit trekt naar mijn idee toch meer mensen.

In het stadion ben ik rond gelopen. Wat mij opviel was het lopen door de smalle grachten, met een zeer beperkt aantal kraampjes. Naar mijn idee veel te weinig te doen voor de kinderen. Ik denk dan aan penalty schieten, snelheid schieten meten, wellicht sprint wedstrijdje, voetvolley enz... Een oefenpotje van de selectie onderling of tegen lokaal team zou al veel meer mensen trekken denk ik. Veld ziet er overigens wel erg mooi uit, maar ik blijf voetballen op kunstgras maar raar vinden. Wel beter voor de financiën i.v.m. onderhoud en dus goed voor MVV denk ik.

Toen kwam ik dus bij de Noordzijde en hoorde dat hier de presentatie zou zijn. Dj zat in hoekje verstopt en was niet bepaald sfeer verhogend. De presentatie zelf was ook niet veel. De stoeltjes waren echt smerig, maar dat is hier al eerder vermeld. Bijna genant om te zien was dat de spelers bijna linea recta naar de overzijde gingen om daar de paar supporters te bedanken. Waarom niet gewoon ook op deze tribune, kortste bij ingang en waar altijd je harde kern zit, de presentatie (angelside)?

Maargoed, het was het eerste jaar met deze opzet. Nogmaals complimenten voor iedereen die zich heeft ingezet. Daar ligt het niet aan, maar hopelijk wordt de opzet volgend jaar aangepast. Met zo een beperkte open dag trek je niet veel mensen meer verwacht ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2015 10:47
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Werming-up #24
Ik was er zelf helaas niet.

Zeer jammer om te horen dat een substantieel deel van de supporters negatieve ervaringen gehad heeft bij deze open dag. Dat kunnen we niet gebruiken, en daar moet echt lering uit getrokken worden!! Mensen moeten positieve verhalen gaan vertellen over de club, en zo'n dag is er om nieuwe zieltjes winnen.

Concluderend merk ik:
-dat iedereen erg worstelt met wat nou de beste locatie is voor de Werming Up.
Buiten het station? In de gracht? Op het veld? Daar zijn de meningen erg over verdeeld. En dat door MVV/SO beter moet worden gecommuniceerd waarom het veld niet gebruikt kan worden.
-dat er meer entertainment moet zijn voor de kids en dat dit ook langer moet (14-18u)
-denk dat een oefenwedstrijd tijdens de Werming Up op de open dag erin MOET. Dan heb je die mensen sowieso al binnen.

-En dan het avond program...Volgens mij ingegeven door het supportersoverleg word er meer ingezet op feesten (seizoeneindfeest, Werming up feest). Waarbij het eerste feest zeer slecht weer had, maar kan een voorzichtige conclusie zijn dat het merendeel van de supporters totaal niet zit te wachten op een gezellig feestje in de Geusselt buiten de wedstrijden om?
Want ik zelf had toch het idee dat Shakin DJ's en zo een zeer leuk affiche was. Lijkt mij dat vrij weinig mensen dit iets boeit?

Samen 1 doel, MVV beter maken!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2015 11:10
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Werming-up #25
De opzet van de vernieuwe open dag is denk ik een mooi begin van iets moois. Al zal er zeker lering moeten worden getrokken mbt de opzet.

positief:
- gebruik maken van het stadion
- afhalen seizoenskaart per tribune
- actie van de Ultra's. Ik hoop veel vlaggen terug te zien de eerste thuiswedstrijd!

leermomenten:
- gebruik het veld en de ruimte voor het stadion en prop niet alles in de grachten of hoeken veel te smal
- plaats een podium waarop spelers kunnen worden gepresenteerd en waar DJ en artiesten kunnen optreden, zo kun je er ook voor zorgen dat iedereen op een tribune plaatsneemt en dat er aandacht is. Na de presentatie ging iedereen van de tribune af en op wie moesten de Shakin DJ's zich nu richten?
- als supporters de spelers toezingen, respecteer dit en en wacht met muziek/optreden
- zorg voor meer entertainment voor kinderen laat bijv. spelers spellen begeleiden. Spelers stonden vrij passief met elkaaer te auwhoeren.
- clublied... speel dit. Ik heb het niet gehoord voor of na de spelerspresentatie. Weer die housemuziek die spelers zogenaamd moet motiveren.
- Geef sponsoren de kans om zich te presenteren, supporters maken direct contact me ze wat een eventuele win-win situatie kan zijn.

Volgend jaar weer een stapje beter en zo komen we er wel!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2015 11:20
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Werming-up #26
Wat dat betreft hoeft alleen maar gekeken te worden naar de open dagen in de jaren '90. Blijkbaar was het grasveld toen van ondergeschikt belang want iedereen liep over het veld. Ik herinner me nog dat je zelfs penalty kon schieten tegen de 1ste keeper van MVV (van Grinsven). Dat laatste zal wel niet meer mogelijk zijn maar trommel wat jeugdkeepers op hiervoor en verzin nog wat balspellen erbij.

Ook de spelers liepen toen rond op het veld voor de handtekeningen. En een oefenwedstrijd als afsluiting is natuurlijk perfect ipv. de avond ervoor!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, josoetgebrook

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2015 11:39
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Werming-up #27
Jeoff, ik herinner me nog dat Rein van Duijnhoven in een cabriolet (van de autosponsor!) driftend over de grasmat spinde, inderdaad boeide de grasmat toen blijkbaar niet zo veel :lol:

Als ik het goed begreep was het een laatste moment-beslissing vanwege de geluidsinstallatie om naar de Noordtribune te gaan. Vandaar dat de stoelen daar niet gepoetst waren. Is tijdens oefenwedstrijden ook gesloten geweest hè. Pakte inderdaad niet goed uit. Twee "kampen" zogezegd.

Ik kwam zelf eigenlijk alleen voor mijn seizoenskaart en om even de spelerspresentatie bij te wonen. De sfeer was er niet naar om gezellig met de Shakin DJ's (overigens een prima keuze) een feestje van te maken, iedereen liep al weer weg en zoals gezegd waren meer plekken waar mensen wel nog even bleven staan.

Ik las hierboven ergens dat mensen het vreemd vonden dat ze tijdens de presentatie hun seizoenskaart niet meer konden ophalen. Nu, dat vind ik volledig terecht, tijdens de presentatie moet iedereen daar aandacht voor hebben, niet handig als dan nog mensen door de grachten lopen om spullen te halen. Wel had dat natuurlijk duidelijker gecommuniceerd kunnen worden, en/of hadden de kraampjes na de presentatie weer open kunnen gaan

Bon, er zijn flink wat verbeterpunten. Dat is niet erg, als volgend jaar hetzelfde gebeurt is dat wel erg...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2015 12:13
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Werming-up #28
waar had de organisatie verwacht dat er gefeest zou gaan worden? in de grachten? want op de tribune lijkt me niet echt handig.

Seizoenskaart wel of niet ophalen tijdens de speler presentie daar kunnen de meningen over verschillen. Echter kon het erna ook niet meer en werd tegen ons gezegd dat dit maar tot 4 uur kon.
ik vind dat zoiets centraal moet staan en daar de gehele dag de mogelijkheid voor moet zijn. maar dat is mijn mening.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden