Werming-up

13 juli 2015 15:39
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Onderwerp Auteur
Werming-up #1
MVV Maastricht trapt af met omgedoopte Open Dag: Werming-up 2015

Woensdag 08 juli 2015

In samenwerking met diverse supportersgroeperingen organiseert MVV Maastricht op zaterdag 1 augustus aanstaande de officiële aftrap van het seizoen. Om de samenwerking te bekrachtigen en de Open Dag – nieuwe stijl - vorm te geven, is de naam van de dag omgedoopt naar Werming-up 2015.



Supporters en club hebben de handen ineen geslagen om de traditionele seizoensaftrap nieuw leven in te blazen. Met een nieuwe kunstgrasmat in Stadion de Geusselt en een volledig nieuwe selectie is het ook tijd voor nieuw elan richting de seizoenstart.

Van 14.00 tot 22.00 uur vinden er tijdens dit ‘sezoensopeningstreffe’ in en rondom Stadion de Geusselt allerlei activiteiten plaats. Voor jong en oud zijn er leuke dingen te beleven. Maak kennis met je nieuwe ‘helden’, of neem deel aan één van de attracties. Gedurende de dag wordt naar het hoogtepunt van de dag toegewerkt: de presentatie van de nieuwe MVV-selectie.

‘s Avonds zijn er optredens van diverse artiesten en zal ook de innerlijke mens prima aan zijn/haar trekken komen. De toegang tot de Werming-up 2015 is geheel gratis.


Hopelijk laten velen zich zien op dit mooie initiatief en maken we er samen een super dag/avond/nacht van!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2015 19:00
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Werming-up #2
Als het programma van die dag bekend is,ik bedoel kwa tijdstippen zou dit iemand op de site hier willen zetten.
Daar ik met mijn kleinzoon deze dag wil bezoeken zou het wel handig zijn als ik wát tijden weet zeker met betrekking tot de spelers presentatie...Gr. Opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2015 19:09
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Onderwerp Auteur
Werming-up #3
Hier de link van het facebook-evenement:

www.facebook.com/events/1566338946962617/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2015 20:16
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
Werming-up #4
Leuk idee, ook goed voor de kast van VZM denk ik, helaas ben ik zelf nog op vakantie B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2015 12:27
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Onderwerp Auteur
Werming-up #5
Werming-up


MVV Maastricht trapt af met omgedoopte Open Dag: Werming-up 2015

In samenwerking met diverse supportersgroeperingen organiseert MVV Maastricht op zaterdag 1 augustus aanstaande de officiële aftrap van het seizoen. Om de samenwerking te bekrachtigen en de Open Dag – nieuwe stijl - vorm te geven, is de naam van de dag omgedoopt naar Werming-up 2015.


Supporters en club hebben de handen ineen geslagen om de traditionele seizoensaftrap nieuw leven in te blazen. Met een nieuwe kunstgrasmat in Stadion de Geusselt en een volledig nieuwe selectie is het ook tijd voor nieuw elan richting de seizoenstart.

Van 14.00 tot 22.00 uur vinden er tijdens dit ‘sezoensopeningstreffe’ in en rondom Stadion de Geusselt allerlei activiteiten plaats. Voor jong en oud zijn er leuke dingen te beleven. Maak kennis met je nieuwe ‘helden’, of neem deel aan één van de attracties. Gedurende de dag wordt naar het hoogtepunt van de dag toegewerkt: de presentatie van de nieuwe MVV-selectie.

‘s Avonds zijn er optredens van diverse artiesten en zal ook de innerlijke mens prima aan zijn/haar trekken komen. De toegang tot de Werming-up 2015 is geheel gratis.

Het programma

*14.00 uur Start Open Dag - officiële opening, daarna start attracties
*14.30 uur Handtekeningen jagen spelers en staf
*15.45 uur Verzamelen publiek op Angel-Side
*16.15 uur Spelerspresentatie
*17.00 uur Einde spelerspresentatie/spelers naar huis
*17.00 uur Artiestenparade
*22.00 uur Einde Open Dag

www.mvv.nl/fanzone/werming-up
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2015 09:53
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Onderwerp Auteur
Werming-up #6
*14.00 uur Start Open Dag - officiële opening, daarna start attracties
*14.30 uur Handtekeningen jagen spelers en staf
*15.45 uur Verzamelen publiek op Angel-Side
*16.15 uur Spelerspresentatie
*17.00 uur Einde spelerspresentatie/spelers naar huis

*17.00 uur Optreden Shakin' DJ's
*18.10 uur Optreden Leonardo
*19.00 uur Optreden Erwin
*19.50 uur Optreden Frans Theunisz
*20.45 uur Afsluiting DJ Frame

*22.00 uur Einde Open Dag
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop, mitch-043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2015 21:48
mitch-043
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
Werming-up #7
Als ik een biertje wil. Kan ik dat ook met die munten betalen of contant?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2015 19:55
Rojablanco
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 27
Meer
Werming-up #8
Mijn mening, deze "open dag" was nog minder dan dat het al was. Wat een kans moet zijn om twijfelaars of jeugd aan je te binden wordt volledig gemist. Hier en daar staat een kraampje, wat opblaasveldjes en er lopen wat spelers rond maar voor de rest wordt ik er niet enthousiast van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2015 20:27
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Werming-up #9

Rojablanco schreef : Mijn mening, deze "open dag" was nog minder dan dat het al was. Wat een kans moet zijn om twijfelaars of jeugd aan je te binden wordt volledig gemist. Hier en daar staat een kraampje, wat opblaasveldjes en er lopen wat spelers rond maar voor de rest wordt ik er niet enthousiast van.


ik vond het al een vooruitgang al viel de opkomst tegen volgens mij. Volgend jaar wel een wedstrijd hopelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2015 20:39
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
Werming-up #10
Wat viel deze open dag tegen. Amateurisme ten top! De supporters moesten plaatsnemen op de Noord tribune want daar was de presentatie van de spelers. De stoeltjes waren zo vuil en smerig ( modder en dikke vogelstront) dat veel publiek boos de tribune verliet en voortijdig naar huis ging. Altijd hetzelfde bij Mvv, hoezo niemand gevonden om die stoeltjes even schoon te maken met al die maatschappelijke projecten.
Dan de spelerspresentatie, er konden niet voldoende selectiespelers getoond worden dus maar een zestal Ajeugdspelers erbij gehaald. Geen enkele testspeler heeft schijnbaar een contract gekregen...begrijpelijk want het was allemaal bagger.
Dan wat gebrul van Ron Elsen dat Mvv afgelopen seizoen bijna een periodetitel had gehaald. Vergeten werd dat, op de laatste 9 wedstrijden na, de slechtste resultaten ooit waren. Komend seizoen onze beste man Smeets weg, geen doelpunten meer van Brouwers en Braken. We hebben nu geen volwaardig elftal, sterker het zwakste ooit waar we mee beginnen. Tel daarbij op dat Kuijpers er voorlopig uitlogt....vorig jaar zei Mvv dit gebeurt ons nooit meer,..........wat een amateurisme!!!
Wel respect voor de ultra's, zij lieten zich goed horen en zorgden voor sfeer aan het einde van de spelerspresentatie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2015 21:46 01 aug 2015 21:48 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Werming-up #11
Ik vond t wel meevallen. Leuker in t stadion dan er buiten maar ze zouden net als vroeger iedereen op t veld moeten laten, penalty schieten voor de kids enzo. Stoeltjes waren idd vies op Noord, aandachtspunt voor volgend seizoen.

Erg leuk was bijv. T spandoeken maken voor de jongeren. Mijn zoontje heeft zich ermee geamuseerd, complimenten aan de ultras.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2015 21:47 01 aug 2015 21:48 door Lassie80.
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
Werming-up #12
Aan het weer en de vrijwilligers lag het niet vandaag.
Ik vond het ook sfeerloos en triest qua aantal bezoekers. Zo'n spelerspresentatie voor 100 man, tja...

Ik dacht altijd dat de open dag sfeervoller zou zijn als deze in het stadion zou worden gehouden, maar daar moet ik toch van terugkomen. Althans, in de huidige opzet. In de krappe grachten file-lopen (lijkt het nog druk, dat dan wel) verhoogt niet echt de sfeer en is niet kindvriendelijk. De dames van de schmink stonden voor de Gouden Ster?! Twee springkussen weggestopt in een hoek...Nee, niet praktisch en gezellig.

Misschien op een half deel van het veld een plein creeeren waar de alle activiteiten plaatsvinden?

En als dan op mvv.nl het nieuwe uit-shirt groots wordt aangekondigd en verkrijgbaar zal zijn op de Open Dag, zijn er vervolgens maar enkele exemplaren beschikbaar. Hier zal wel een reden voor zijn (leverancier etc.), maar op een Open Dag moet je alles uit de kast halen om de aanwezigen te 'indoctrineren' met MVV! Dus een flinke merchandise stand met genoeg voorraad.

De Open Dag zal MVV qua kosten uiteraard zo laag mogelijk willen houden (veel vrijwilligers, waarvoor dank!), maar deze dag dien je wel je visitekaartje af te geven als Betaald Voetbal Organisatie. Wellicht toch een evenementenbureau erbij halen volgend jaar...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2015 22:45 01 aug 2015 22:47 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Werming-up #13
Sorrie ik vond de open dag wel geslaagd,alleen de spelers presentatie?
Daar sta je dan met een te kleine spelers selectie aangevuld met À jeugd?
Hoe is het mogelijk dat je na zo een lange aanloop alleen maar geblesseerde testers hebt en niet een verrassings,,aankoop,, kunt presenteren,ik vind dat het seizoen komende vrijdag begint en niet 31 augustus!!!...Gr. Opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2015 01:03
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
Werming-up #14
Ik vond het ook leuk! Eigenlijk hoeft voor mij geen poespas. Leuke kraampjes, vele ouders met hun gamins en spandoeken maken voor de jongsten was een echte voltreffer (super Ultra's!),. De Sambaband gaf een enthousiast welkom aan iedereen. Beter was het geweest om op 1 tribune de presentatie te doen en die tribune moet natuurlijk de Angelside zijn. Sommige tradities moet je houden! Verrassend waren de lage hekken en even wennen was het grasveld. Zag wel hele jonge voetballers en ik mis talent van Maastricht en omgeving. M.i. te weinig herkenbaarheid van onze regio in het veld. Op de elftalfoto leken er meer begeleiders dan spelers te staan. Bedankt organisatoren en vrijwilligers. Was gewoon heerlijk om een rondje Geusselt te doen vanmiddag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2015 01:19
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Werming-up #15
Spelers presentatie zou op noord plaats vinden ???? Niou goed, ik ga daar zitten. Kies een stoeltje uit die het minst smerig is. En die waren toch smerig. Zit je daar dan vraagt jezelf af waarom niet op de sfeer tribune?
De sfeermakers zijn vervolgens wel op de maastribune gaan zitten en worden verzocht om ook op noord plaats te nemen. Dit gaat natuurlijk niet gebeuren. De noord tribune schamelijk leeg, wordt vervolgens gebruikt terwijl de sfeer van de maastribune komt. Na de presentatie gaan spelers en staf richting maastribune, niet naar noord. Nee de maastribune om zich vervolgens tussen de ultras te mengen en feest te vieren. In een woord GEWELDIG. De spelers voelen dus heel goed aan waar ze moeten zijn en waar de echte supporters zitten. Ik zat daar op noord, geen speler kwam naar ons....en eerlijk gezegd TERRECHT.
WAAROM DE PRESENTATIE NIET OP DE SFEER TRIBUNE (MAASTRIBUNE) ?
De naam zegt het al, deze mensen zitten er al........WAAROM MOET DIT NU OP DE NOORD TRIBUNE...PFFFFF.
Van wat ik zag heb ik grote spijt dat ik op noord ben gaan zitten.
Waaron luisterd mvv niet naar zijn supporter?
Ik vond het maar een zielige vertoning, maar de spelers wisten het nog een beetje te redden.
De shaking dj's hadden hier ook slimmer mee moeten omgaan....iedereen liep van noord weg. Wie luisterde nog?
Mijn advies voor volgend jaar, organiseer het op de maastribune, dan zit het wel vol...ja dan zit het wel vol en is het super gezellig.
Dit kan je volgend jaar anders beter niet meer doen.
Ps ik ben een trouwe fan, maar dit amateurisme is 100x erger dan wat ik vrijdag heb mogen zien toen mvv verloor tegen Lommel.
Mijn optimisme zegt dat het vanaf nu niet meer slechter kan.

Volgende week eerste stap richting eredivisie ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.361 seconden