transfers seizoen 2016-2017

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: transfers seizoen 2016-2017

18 Aug 2016 14:01
Ik denk dat genk een lastig verhaal gaat worden.
Zowel hun eerste als jong genk heeft een smalle selectie.
Bepaalde spelers van jong Genk zitten ook al op de bank bij eerste en anderen komen te kort.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

18 Aug 2016 14:08 - 18 Aug 2016 14:27
Jacques wrote:
Boredass wrote:
Boe is dat feeske? wrote:
bokkesprongen wrote: Voor Peters is nog geen vervanger aangetrokken die had een goed salaris en Knops ook , `Kijk vanavond naar mvv tv daar vertelt mr Penders we hebben meer budget als vorig jaar , maar cik vind de selectie minder dan vorig jaar .

We verschuiven langszaam van minder eigen spelers met 1 jaar contract, een aantal huur en een aantal amateur, naar meer eigen spelers, die langere contracten hebben, minder huurspelers en minder amateurs. Dat kost gewoon meer geld. Is ook beter, nu kun je bouwen en vang je nog eens iets voor een transfer.

Last but not least, MVV heeft nog steeds niet gezegd dat het klaar is op de transfermarkt. Laat je verrassen!

Denk niet dat we nog iets hoeven te verwachten

Ik kan me niet herinneren dat MVV in de laatste tien jaar ooit al de selectie op 18 augustus compleet had.

Ik begrijp dat spel nooit. Is ons salaris-plafond zo onterend dat zo'n contract worstelend met het UWV getekend moet worden? Ieder jaar zoveel profvoetballers die werkloos dreigen te worden en terug naar de amateurs moeten. En nog zitten we met de stopwatch op de avond van de sluiting van de transfer markt (en soms zelfs ver daarna) spelers binnen te hengelen. Dat spelers wachten dat begrijp ik wel, maar echt tot de laatste seconde? De grote clubs doen dit natuurlijk ook, maar daar is meestal een transfersom mee gemoeid. Halverwege Augustus moet zo'n speler toch wel weten wat hij wilt?

Wat ik ook vreemd vind is het verhaal omtrent Dziubinski. Elsen was lovend over hem, wilde hem graag vastleggen, Bestuur zei nee omdat dit niet mee begroot was op die positie binnen het elftal. Waarom laat je die jongen dan überhaupt meetrainen? Je bent die jongen zijn tijd aan het verkwisten met een nep-stage. Dat soort dingetjes, onbegrijpelijk.. Vooral omdat een nummer tien blijkbaar niet is mee begroot, terwijl die wel nodig is, en we meer budget voor de selectie zouden moeten hebben dit jaar..
Last edit: 18 Aug 2016 14:27 by houtengerard.
The following user(s) said Thank You: Jacques, opadiehard, jovkle

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Aug 2016 14:43
Tsja Houten, ik snap dat ook niet. Ook als broodvoetballer zou ik graag aan het begin van het seizoen een contract hebben en lekker voetballen. Dat je niet in mei tekent snap ik nog wel maar pakweg 1 augustus zou ik onder de pannen willen zijn. We hebben het ook niet over de categorie spelers die op een gouden aanbod uit de woestijn of China kunnen hopen...

Maar net zo goed snap ik niet dat het de clubs niet lukt om af te spreken dat het transfer window tot 1 augustus loopt ipv 1 september. Volgens mij is niemand er echt gelukkig mee. Begin competitie = geen transfers meer, zo moeilijk is die regel toch niet? En dat er dan vanwege verschillende starts competities wat geschoven wordt, soit, maar 1 september slaat nergens op.

Over Genk: als daar die buitenspeler voor 12 miljoen vertrekt zie ik die nog wel drie nieuwe spelers halen en dan vallen daar echt nog wel wat spelers af. Maar zal pas laat zijn waarschijnlijk.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: houtengerard

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:transfers seizoen 2016-2017

18 Aug 2016 15:33
mvvke4life wrote: Wie verwacht je dan nog?
En zou er nog wat van genk komen?

Denk een afvaller van een Eredivisieclub / Belgische 1A club. Maar is maar een verwachting echter gebaseerd op het eventuele potje dat naar Pedro zou zijn gegaan er dus nu nog is. Is maar gissen naar namen van buitenspelers helaas.

Wellicht dat die hier bij zit, zullen weinig of niet veel aan bod komen bij hun club:

Juninho Bacuna (FC Groningen)
Jerry van Ewijk (Go Ahead Eagles)
Mathias Gehrt (ADO Den Haag)
Tim Hölscher (FC Twente)
Tarik Kada (Heracles Almelo)
Athanasios Karagounis (PEC Zwolle)
Gyrano Kerk (FC Utrecht)
Darren Maatsen (Go Ahead Eagles)
Ludcinio Marengo (ADO Den Haag)
Elvio van Overbeek (Go Ahead Eagles)
Kristoffer Peterson (FC Utrecht)
The following user(s) said Thank You: mvvke4life

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Aug 2016 16:06
Communicatie gaat verder dan het spporterskaffee , boe is dat feeske! Een goeie communicatie heeft ook een positieve invloed op potentiële sponsors. Maar waar is die ambitie om echt mee te doen in (sup)top? Met spelers als Dyon Gijzen moet je maar afwachten wat het wordt.....

• krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Aug 2016 17:27
Ik ben eigenlijk best tevreden met de selectie die we nu hebben. Het kan altijd beter en kampioen zullen wij niet worden. Maar, we kunnen van iedereen winnen, en van weinigen verliezen. Ome Ron heeft weer een prima weerbare selectie neergezet. Komt er nog iets, mooi, komt er niets meer, ook goed. Play offs is een redelijk doel. Hup mvv.
The following user(s) said Thank You: Jacques, jovkle

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Aug 2016 17:51
Ik snap wat je bedoelt, maar niet mee eens. Alleen al voor de breedte mag er wat bij. En dan liefst niveau basis (ja klinkt tegenstrijdig). Labylle (die dan het hele seizoen fit blijft...) en een goede buitenspeler voor op links bijvoorbeeld, dat maakt echt een wereld van verschil, dan zou je rond plaats zeven moeten spelen. Nu vrees ik dat we simpelweg niet genoeg spelers (van niveau) hebben, aanvallend kun je niets wisselen zo kang n'koyi geblesseerd is.

Maar ik snap je punt wel, het is echt geen kommer en kwel. De ploeg die er staat is Jupiler league waardig.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: jovkle

• Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

18 Aug 2016 22:28
Mienclub1902 wrote: Communicatie gaat verder dan het spporterskaffee , boe is dat feeske! Een goeie communicatie heeft ook een positieve invloed op potentiële sponsors. Maar waar is die ambitie om echt mee te doen in (sup)top? Met spelers als Dyon Gijzen moet je maar afwachten wat het wordt.....

Daar heb je zeker een punt.
Ik doelde vooral op je gevoel dat testspelers maar voor de show zijn, daar zal MVV nooit iets over zeggen, maar op een supporterskaffee kan op zo'n gevoel worden ingegaan.
Maar het ging jou vooral op het duidelijker/opener communiceren natuurlijk, en dan vooral qua ambitie. En ik snap je. Ik hoorde Paul Penders vandaag over een nieuw voetbalbeleidsplan. Als ik het goed begrijp is dat nu in de maak. Daar zou ik als fan wel eens wat meer over willen weten (als dat klaar is).
En met dat beleidsplan wordt getracht meer sponsoren binnen te halen. (En misschien wel jouw gevoel van fans serieuzer nemen beantwoord)
Boe is dat feeske?

• Ben Salemans
  • Ben Salemans's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

19 Aug 2016 03:34 - 19 Aug 2016 03:38
krampioen wrote: Ik ben eigenlijk best tevreden met de selectie die we nu hebben. Het kan altijd beter en kampioen zullen wij niet worden. Maar, we kunnen van iedereen winnen, en van weinigen verliezen. Ome Ron heeft weer een prima weerbare selectie neergezet. Komt er nog iets, mooi, komt er niets/z meer, ook goed. Play offs is een redelijk doel. Hup mvv.
Helemaal mee eens. Tja, ik had Messi er ook graag bij gehad...

Maar gelukkig huldigt ons bestuur, inclusief onze voorzitter, één gouden principe: geen geld uitgeven dat er niet is. Dat is de zure en dure les uit het verleden. Niks geen "kosten gaan voor de baat uit", ofwel: "investeer nu wat extra geld en je zult 'waarschijnlijk' worden beloond in de toekomst". MVV baseert zijn begroting gelukkig alleen nog maar op zekere inkomsten en zekere uitgaven. MVV heeft klaarblijkelijk geleerd, hopelijk, dat in de begroting de geplande/zekere uitgaven NOOIT de geplande/zekere uitgaven mogen overstijgen. Alleen dan is het voortbestaan van MVV garandeerd. Het bestuur wil en mag nooit meer in de situatie verkeren dat MVV meer inkomsten dan uitgaven heeft. En zo hoort dat!

Ik ben het met krampioen eens dat 'ome Ron' weer een goede selectie heeft neergezet. Jaja, zullen velen zeggen: een goede vervanger voor Peeters is er nog niet. Pffff, natuurlijk had ik Stef Peeters nog graag in ons team gezien. Maar het gaat mij te ver om nu te wanhopen omdat we Peeters niet meer hebben. Peeters wordt naar mijn smaak wel wat overschat. Kijk, Peeters was de laatste twee periodes van het afgelopen seizoen misschien goed, maar in de eerste twee periodes was hij echt niet de fijne speler die we in de laatste twee periodes zagen. Die laatste twee periodes, de laatste periodes, zijn blijven hangen. Maar daarvoor was hij maar middelmaat of onder middelmaat. Peeters, was aanvankelijk echt niet zo geweldig (anders had Genk hem niet laten lopen), maar is groot gemaakt door Ron Elsen. Ik vertrouw erop dat Ron Elsen nieuwe spelers (o.a. Loshaj) ook tot een hoger niveau weet te brengen. Hij bracht immers de afgeschreven Peeters ook tot een hoger niveau. Go MVV, go Ron!
Steun MVV als VZM-donateur: veerzienmvv.nl
Last edit: 19 Aug 2016 03:38 by Ben Salemans.
The following user(s) said Thank You: opadiehard, jovkle, SJENG@BOSCHPOORT, De Zwarte Vogel

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Aug 2016 07:46
Vandaag in de gazet geeft Elsen aan dat hij graag aanvallende versterking wil maar er nog maar weinig geld is en hij en het publiek dat moet accepteren.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Aug 2016 08:18
Zodat we extra content zijn als dan toch de gewenste buitenspeler binnen 2 weken wordt binnengehaald, slim bekeken van Ron Promotion.
The following user(s) said Thank You: Jacques

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Aug 2016 08:39 - 19 Aug 2016 08:46
Idd misschien dat we binnen 2 weken nog "versterking" binnenhalen. Mij werd verteld door een bron dichtbij de technische staf dat MVV nog steeds wacht op afvallers van eredivisieclubs...........Voor wat het waard is....
Verder vertelde mij een oud speler uit het groepje dat ook sponsors zoekt dat, dit groepje oud spelers geen enkele invloed heeft op het technisch beleid bij MVV. Er is ook geen overleg met de technische staf. Er zou sprake zijn van een groepje sponsors dat MVV structureel wilde sponsoren, onder voorwaarden... Het zou gaan om 2-3 ton.
Overigens het verhaal van structurele sponsoring door een klein groepje sponsors is inmiddels ,lijkt het wel, in nevelen gehuld.....
Of weet iemand meer?

Het blijft de realiteit bij MVV dat je geen complete selectie hebt bij aanvang seizoen, jammer!
Als je de bank ziet voor de match tegen VVV.. Elsen kon niet eens aanvallend wisselen....Triest...
(Overigens verdiende MVV ondanks alles zeker een punt tegen VVV).
Elsen & Co presteert met beperkte middelen optimaal, maar geef hem eens wat meer mogelijkheden en doorbreek de spiraal van "meehobbelen in de JL, met zo af en toe play offs".
Last edit: 19 Aug 2016 08:46 by Mienclub1902.

• Hugo
  • Hugo's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

19 Aug 2016 08:51
Mienclub1902 wrote: Er zou sprake zijn van een groepje sponsors dat MVV structureel wilde sponsoren, onder voorwaarden... Het zou gaan om 2-3 ton.

En wat waren die voorwaarden dan? Want dan kun je vaak beter baas in eigen huis blijven!

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

19 Aug 2016 11:56
Werd mij niet verteld. Men zat nog in de lopende aftastende fase.
Weet dat er meerdere contacten met sponsorgroepje hebben plaatsgevonden rond juni/juli 2016.

• krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Aug 2016 14:36
Mienclub1902 wrote: Werd mij niet verteld. Men zat nog in de lopende aftastende fase.
Weet dat er meerdere contacten met sponsorgroepje hebben plaatsgevonden rond juni/juli 2016.
Het zou natuurlijk geweldig zijn als we structureel 2 ton aan de spelersbegroting kunnen toevoegen. Anderzijds, de samenwerking met Genk levert zoveel op. Eerst Peeters en Croux, en nu nog, na 2,5 seizoen, Croux, Ciranni (met de fluwelen trap) en Loshai, nog meer talent dan Peeters. Voor weer 2 spelers van Genk moeten we wachten tot de 2e seizoenshelft, maar, dan hben we wel nog Ciranni en Loshai voor 2 jaren in huis. En dan gaat het gebeuren, haha. We komen er wel. Ik ben echt positief..

Time to create page: 0.377 seconds