transfers seizoen 2016-2017
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
Re: transfers seizoen 2016-2017
04 Jul 2016 18:39Stankov is potentieel een goede speler, maar met Ciranni, Moustafa, Pereira en Shermar Martina heb je 4 spelers die rechtsback kunnen spelen. Moustafa denk ik zal zich moeten richten op de linksbackpositie. Ciranni wordt de eerste keuze op de rechtsback.
Pereira lijkt dus niet te vertrekken.
Stankov lijkt me indd een kwestie van conditie op pijl houden. Een goede speler, maar dat beetje gek wat MVV heeft voor salaris, kun je beter besteden aan een aanvaller, centrum verdediger of keeper.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
04 Jul 2016 18:51 - 04 Jul 2016 18:53Audiowaste wrote:Er waren al foto's geplaatst van Geens, dus kwestie van vergelijken. Twijfel je dan aan me?tuutsje wrote:
Do you have any proof of dat?
Nein zeker neet, i see now that he is on proof

Misjiens dat MVV mit twie rechtsbacks wil gaon speule

Sorry zal weer on topic gaan.
- Sjuulke
-
- Premium Member
-
04 Jul 2016 23:29Door de komst van Canepeel, de tweede competitiehelft geen basisspeler meer, mij verbaasde het dat hij niet vast op een andere positie werd opgesteld. In de Geusselt vond ik hem ook goed meeverdedigen voor Eindhoven.
fc-eindhoven.nl/nieuws/fc-eindhoven-en-r...-hout-uit-elkaar-373
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
05 Jul 2016 00:20Mie leef Mestreech wrote: Zonneveld is tegen De Heeg niet echt getest geworden. Het lijkt me dat hij nog terugkeert. Geens zou nu een week blijven.
Stankov is potentieel een goede speler, maar met Ciranni, Moustafa, Pereira en Shermar Martina heb je 4 spelers die rechtsback kunnen spelen. Moustafa denk ik zal zich moeten richten op de linksbackpositie. Ciranni wordt de eerste keuze op de rechtsback.
Pereira lijkt dus niet te vertrekken.
Stankov lijkt me indd een kwestie van conditie op pijl houden. Een goede speler, maar dat beetje gek wat MVV heeft voor salaris, kun je beter besteden aan een aanvaller, centrum verdediger of keeper.
Kon Stankov niet ook 1 positie opschuiven? Zou denk ik een leuke speler lijken voor op het middenveld.
Sjuulke wrote: In de Geusselt vond ik hem ook goed meeverdedigen voor Eindhoven.
Een spits moet scoren en voorin staan niet mee te verdedigen.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
05 Jul 2016 06:51Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
05 Jul 2016 07:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
05 Jul 2016 08:08Roald van Hout zeker een versterking, maar dan zou je Croux al naar links terug moeten zetten is een rechtsbuiten. Croux heeft juist vorig seizoen zijn draai gevonden in zijn Robben rol met zijn linkervoet op rechts. En een rechtsbuiten mag overigens best wel meeverdedigen als de linksback van de tegenstander opkomt. Goede speler maar denk niet de prioriteit.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
05 Jul 2016 08:23dreekemvvke wrote: Ik vind niet dat jij je daar zorgen om hoeft te maken,zijn leuke spelers maar jewordt er niet kampioen mee.Hebben de afgelopen jaren bijna ieder seizoen een andere club gehad,en hebben nooit gebracht wat er van hen werd verwacht.Dan liever even wachten en de juiste spelers vast leggen zeg ik maar.
Eens met Dreeke. de namen die je nu noemt zijn zeker leuke spelers voor de Jupiler league, maar geen toppers. Ter Wielen kreeg vorig jaar meer goals tegen dan Coppens, Voskamp speelde maar 5 wedstrijden, Biemans kon niet voorkomen dat Den Bosch vorig jaar 17e eindigde. Khalouta heeft één seizoen meer dan tien keer gescoord en dat is alweer vier seizoenen geleden. Ik zou het niet erg vinden als die jongens voor ons getekend hadden, maar het zijn op zijn best subtoppers, meer niet. En geen van die jongens zie ik nog boven zichzelf uitstijgen. Dan heb ik liever dat MVV inzet op jongens met wel het potentieel om eredivisiewaardig te worden.
- Shef
-
- Banned
-
05 Jul 2016 08:51Als mvv schemert met Jupiler toppers bezig te zijn, waarom testen ze dan rug derderangs keepers? We zullen zien
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
05 Jul 2016 09:16Shef wrote:
Als mvv schemert met Jupiler toppers bezig te zijn, waarom testen ze dan rug derderangs keepers? We zullen zien
We hebben inderdaad maar 1 doelman nodig volgens jou, maar in mijn verzopen wereld heb je ook een tweede doelman nodig. Wellicht hoeft dit geen topper te zijn, maar toch wel altijd fijn om te weten welke je op de bank hebt zitten mocht het nodig zijn.
Geduld luij, geduld.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
05 Jul 2016 09:25Shef wrote: Over ter Wielen kan je zeggen wat je wil maar hij had de clubs voor t uitzoeken, had ook sla tweede keeper naar Roda gekunt. Gewoon ervaren doelman die aan nieuwe uitdaging toe was. Aks je khalloutta in t gareel houdt is t een garantie voor 10/15 goals. Niets mis mee, ook niet voor mvv. Keepers en spitsen zijn de lastigste posities dus daar moet je snel bij zijn en na je mogelijkheden handelen.
Als mvv schemert met Jupiler toppers bezig te zijn, waarom testen ze dan rug derderangs keepers? We zullen zien
Ik kan inderdaad over Ter Wielen zeggen wat ik wil, dat heb je goed gezien. Dat Roda iemand wil halen (als tweede keeper nota bene) zie ik niet bepaald als aanbeveling gezien het oud vuil dat roeptoeter Caanen haalt, en je mag jezelf afvragen waarom Ter Wielen, als hij de clubs voor het uitkiezen had, in hemelsnaam voor Fortuna kiest. Khalouta heeft, nogmaals, maar één seizoen vaker dan tien keer gescoord en dat was, zoals gezegd, vier seizoenen geleden. Dus een garantie op 15 doelpunten is hij zeker niet.
Leuk dat je Fortuna hier komt verdedigen en vanuit jullie perspectief zijn het leuke aanwinsten, subtop Jupiler league is boven jullie niveau van de afgelopen twee seizoenen. Wij hebben net halve finale play-offs gespeeld en dat smaakt naar meer. Vandaar dat wij iets kritischer zijn. We weten heus wel dat MVV nauwelijks meer te besteden heeft dan Fortuna, dat MVV geen kampioen wordt en dat echte toppers niet naar ons komen, maar dat wil nog niet zeggen dat we iedere speler die naar Fortuna gaat als gemiste kans moeten zien. Je laatste zin is "we zullen zien" en zo sta ik er ook in, zeker als het on de vergelijking met Fortuna gaat. Een van mijn stokpaardjes is dat mensen tijdens de zomer roepen dat Fortuna beter inkoopt dan MVV en dat MVV uiteindelijk boven Fortuna eindigt. Afgelopen 13 seizoenen 12 keer gebeurd. Ik maak me niet zo druk.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
05 Jul 2016 09:51Ik ga ervan uit dat we komend seizoen kwaliteit inleveren, of dat de kwaliteit gelijk blijft. Ik lees nergens (officiële) positieve berichten over meevallers, extra begroting of andere organisatorische stappen die MVV doorgaat. Daardoor is het niet aannemelijk dat de kwaliteit van de selectie omhoog zal gaan. Het is wederom hopen op 1 a 2 buitenkansjes die geweigerd zijn door 429 clubs en voor de rest weer veel bedelen bij Genk om de rest van de gatenkaas te vullen. Een creatieve middenvelder met een goede steekpass, daar valt of staat de selectie komend seizoen, en sceptisch als ik ben, die vind MVV niet vrees ik.
Khaloeta had ik er overigens graag bij gehad. Liet Stankov twee keer in zijn onderbroek staan in het strafschop gebied. Geen 100% killer, maar wel beter dan een Palacios of een Verheijdt. Ik hoop dat MVV over twee weken de basis klaar heeft, zodat er eens serieus aan een seizoen begonnen kan worden in augustus.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
05 Jul 2016 09:53www.rtvnh.nl/nieuws/187861/keeper-patric...uidelijkheid-van-mvv
- Boredass
-
- Platinum Member
-
05 Jul 2016 10:18Jim Cemint wrote: Patrick Zonneveld schijnt vandaag duidelijkheid van MVV te krijgen:
www.rtvnh.nl/nieuws/187861/keeper-patric...uidelijkheid-van-mvv
Dan lijkt het me beter dat ze hem laten gaan.
Denk niet dat hij voldoende overtuigd heeft
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
05 Jul 2016 10:32Boredass wrote:Jim Cemint wrote: Patrick Zonneveld schijnt vandaag duidelijkheid van MVV te krijgen:
www.rtvnh.nl/nieuws/187861/keeper-patric...uidelijkheid-van-mvv
Dan lijkt het me beter dat ze hem laten gaan.
Denk niet dat hij voldoende overtuigd heeft
Met alle respect, maar dan regel ook een andere wedstrijd voor een keeper. Tegen Heer 0 ballen gehad, coachen en een balletje breed kan iedereen. Op een training met amper aanvallers ( Guvenc, Croux en Verheijdt) kan men neem ik aan ook niet echt een goed oordeel geven. Het lijkt mij dan ook dat er een andere doelman aankomt en dat Geens samen met, ik denk Meul, gaat strijden voor een plek onder de lat.