transfers seizoen 2016-2017

• Badjakker
  • Badjakker's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Red White Dynamite

Re: transfers seizoen 2016-2017

08 Jul 2016 13:18
Luis Pedro terug op oude nest als proefspeler

Vrijdag 08 juli 2016

Luis Pedro, de 26-jarige Angolees met Nederlandse nationaliteit, keert vrijdag 8 juli terug op zijn 'oude nest'. De aanvaller, die onder meer uitkwam voor Feyenoord, Heracles Almelo, Go Ahead Eagles en Levski Sofia, traint mee met de selectie van trainer Ron Elsen en tracht een contract af te dwingen in Maastricht. Hij stond de laatste maanden van het afgelopen seizoen onder contract bij Carlisle United (League Two, Engeland).

Pedro kwam ooit over van de jeugd van SC Caberg naar MVV Maastricht. Daar werd hij in de C-jeugd ontdekt door Feyenoord, die het talent naar Rotterdam haalden. Pedro werd onder meer topschutter van de Eredivisie voor A-junioren in het seizoen 2007/2008. In 2008 maakte hij zijn debuut in het eerste elftal van Feyenoord. Tevens speelde hij in totaal 8 interlands voor respectievelijk Oranje O18 en O19.

Bron: www.mvv.nl/nieuws/luis-pedro-terug-op-ou...r?platform=hootsuite

Wat deenke veer heij vaan?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Lummel
  • Lummel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

08 Jul 2016 13:20

Er zit meer dan genoeg voetbal in onze oud jeugdspeler. Zou een mooi trio kunnen vormen voorin met Croux en Verheydt.

• Sjappie
  • Sjappie's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

08 Jul 2016 13:20
Bis miech sjus veur zoe te zien.
Es heer ut niveau vaan bij GAE kin behole höbbe veer heij unne hiele fijne speuler aon.

Es kieke of heer de Technische Staf kin euvertuige.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

08 Jul 2016 13:46
Mits hij zijn oude niveau haalt een uitstekende versterking.hij op links en croux op rechts dan heb je ruimte voor de backs om er over heen te gaan.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

08 Jul 2016 13:47 - 08 Jul 2016 13:49
Klinkt natuurlijk niet verkeerd. Feyenoord, 2e divisie Engeland, GAE enz en dan helemaal terug naar MVV. Daar ga je dan wel weer over denken. Of MVV is nu gewoon echt aan het bouwen voor een top-5? Misschien wordt hij wel de nieuwe Koswal...
Last edit: 08 Jul 2016 13:49 by Schapendonk.

• Sjarelke
  • Sjarelke's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

08 Jul 2016 14:11
ja Schapendonk, ik dacht ook aan Koswal toen ik de beelden zag. Hij is snel en technisch vaardig en als hij in goede conditie is, waarom zou hij hier niet passen? Ik hoop alleen maar dat Verheijdt hem qua snelheid bij kan houden. Niet dat hij aan de zijkant naar voren komt, de voorzet geeft en Verheijdt nog halverwege de middencirkel loopt ;-)

Ik weet dat het altijd erg lang duurt bij MVV maar ik begin me toch wel wat zorgen te maken. We horen nauwelijks nieuws over de selectie vanuit MVV-zijde en over 3,5 week is alweer de eerste competitiewedstrijd ... laten we hopen dat Werker weer wordt gehuurd van RJC en dat Labylle bijtekent. Ook daarover heb ik al weken niets meer vernomen. Hopelijk wordt ons geduld beloond!

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

08 Jul 2016 14:21
Ik begrijp dat volgende week wat knopen worden doorgehakt over testers en spelers op lijstjes. Daarvoor was het technisch platform deze week blijkbaar bij elkaar.

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

08 Jul 2016 15:12
Lijkt me een leuke speler voor erbij te hebben mits hij past qua salaris.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:transfers seizoen 2016-2017

08 Jul 2016 17:15
Was altijd een groot talent natuurlijk bij Feyenoord en Excelsior. Go Ahead Eagles ook nog goed gepresteerd. Vanaf Heracles en zijn buitenlandse avonturen niet heel succesvol geweest. Maar goed anders stond hij nu ook niet bij ons op het trainingsveld. Speelt voornamelijk rechtsbuiten, maar daar hebben we Croux al. Kan dus links met z'n goede rechterbeen naar binnen trekken. Is voor Verheydt als spits wel lastiger met voorzetten dan kunnen Pedro en Croux beter wisselen. Aangezien Croux zich volledig op de rechtsbuitenpositie richt zal dat wel niet gebeuren. Zou echt heel mooi kunnen uitpakken als Pedro zijn niveau gaat halen met zulke buitenspelers. Neem aan dat hij net als Zonneveld een indicatie heeft gekregen wat betreft het salaris en dat hij dus betaalbaar is anders heeft testen weinig zin.

Eventuele interessante naam is Guyon Philips van FC Volendam. Heeft een blessure gehad vorig jaar en daarom weinig gespeeld. Daarvoor was het voor de Jupiler League een goede speler. Mag ondanks een 1-jarig contract daar wel transfervrij weg.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

08 Jul 2016 18:29 - 08 Jul 2016 18:30
Guyon Philips had ik heel lang op mijn eigen lijstje staan. Hij viel me bij top oss al op. Dat zou inderdaad een heel welkom versterking zijn in de aanval. Met hem zou de aanval compleet zijn. Ik had dan echter Polizzi ook nog blijvend erbij gehad voor de breedte. Vervolgens de spelverdeler nog eventueel Daemen en het wordt smullen in 2016/2017.
Last edit: 08 Jul 2016 18:30 by Schapendonk.

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

08 Jul 2016 18:54
Schapendonk wrote: Guyon Philips had ik heel lang op mijn eigen lijstje staan. Hij viel me bij top oss al op. Dat zou inderdaad een heel welkom versterking zijn in de aanval. Met hem zou de aanval compleet zijn. Ik had dan echter Polizzi ook nog blijvend erbij gehad voor de breedte. Vervolgens de spelverdeler nog eventueel Daemen en het wordt smullen in 2016/2017.

De keeper vergeet je nog. :blink:

• Sjonnie
  • Sjonnie's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

08 Jul 2016 20:56
Een maand geleden vlak na de playoffs had ik een heel goed gevoel over het nieuwe seizoen . Daar is niet veel meer van over :( . Mvv mist met Coppens/Werker/Knops/Peeters/Polizzi een half basis elftal . Waar na de winterstop de verdediging van Mvv stond als een huis , is daar niks meer van over . Kuipers/Labylle en Moustafa ( mist het begin van de comp ) Komen daar nog eens bij . Als je dan ook nog eens naar het programma kijkt ben ik bang dat we niet veel punten gaan pakken de eerste wedsttrijden .

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

08 Jul 2016 21:21
Patrick N"Koyi heeft vandaag ook meegedaan in een oefenmatch bij Sittard. Hij zal dan ook geen interesse hebben in een overgang naar mvv , mocht dat gerucht al geklopt hebben.

• Mienclub1902
  • Mienclub1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

08 Jul 2016 21:43
Tja. Wat sneller handelen van mvv kan geen kwaad
Maar goed ff afwachten.. Maar toppers zullen het niet worden.

• SJENG@BOSCHPOORT
  • SJENG@BOSCHPOORT's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

08 Jul 2016 22:36
Wat verstaan jullie toch onder toppers?
Ik heb dit al meerdere mensen zien zeggen op het forum.
Als je het over luis pedro hebt of o connor. Labylle zijn dat toppers?
Of moet het echt guidetti, vilhena of payet zijn?
We zijn mvv we spelen in de jupiler league.
De spelers die nu mee trainen zijn goed voor dit nivo.
Alleen zullen er nog wat bij moeten vooral een keeper.
The following user(s) said Thank You: Ster_Drager

Time to create page: 0.374 seconds