transfers seizoen 2016-2017
- HIER!!
-
- Elite Member
-
Re: transfers seizoen 2016-2017
10 Jul 2016 19:15Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2016 19:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2016 20:18Het gaat niet zo 123 zo snel alles hoe wij het willen zou wel mooi zijn...
Het enigste punt waar ik me zorgen maak is alleen de keeper, maar ook eigenlijk daar hoeven we ons niet zorgen om te maken want MVV komt altijd met de last minute spelers.
Het kost ons wel punten op het begin van het seizoen meestal. Maar alleen op deze manier kun je naar boven komen.
Om meteen je geld te investeren in 2 toppers terwijl als je 3 weken wacht en dan 4 toppers kunt halen dat is toch beter.
Ook al is het voor ons als supporters niet altijd leuk. En zal dit op ten duur ook een aantal supporters kosten tsja het is niet anders.
En 4 ton voor het stadion? Ik weet niet wat je normaal betaald voor een stadion te huren, maar als je naar aachen noord kijkt dan vind ik het toch misschien wel aan de hoge kant.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2016 22:15Boschpoort wrote:Jij bent een klant, wij zijn supporters.krampioen wrote: MVV is een bedrijf. Ze leveren een product. Het product is onvoldoende. Plek 8 tot 12 . 1e divisie. Ik vind dit Maastricht onwaardig. Er zit geen enkele vooruitgang in. Het is al jaren hetzelfde. Ook voor komend seizoen weer van hetzelfde. Ik ben het zat. En waarschijnlijk anderen ook.
Houdoe!
Ik kan hier pislink van worden,volgend jaar 50 jaar onafgebroken ga ik kijken.
Wat er nu bij mvv gebeurd is de laatste jaren niet gebeurd nl niet uitgeven wat je niet binnen krijgt.
Ik ben super trots op alle supporters die zich super inzetten veur die vaan us.
BOSCHPOORT jij verwoord het geen waar ik super trots op ben nl jullie tomeloze inzet pop vrijwilligers gebied.
Mijn dank daar voor.
Krampioen...verlaat in jou ogen dit drijvend vlot of beter gezegd dit zinkend schip...en ga naar eindhoven of zoek je een leuke plaats ergens in nederland op de tribuun.
Never running a way dat is supporters motto....wat had jij dan gedacht?
Ik ben nog steeds dankbaar met wethouder wijnandts,hij heeft toendertijd mijn hobby een vervolg gegeven.
Supporter ben je tot in de kist of urn...VEER ZIEN MVV...is een van die partijen...krampioen zet je 100 procent in als vrijwilliger...maar ga niet langs de zijlijn staan te auwhoren.
Ik ben ook vaak ongeduldig, maar nooit desperate...mensen om te beginnen vaan dit forum super bedank...gr opa diehard

- pinobel
-
- Platinum Member
-
10 Jul 2016 23:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
Re: Re:transfers seizoen 2016-2017
10 Jul 2016 23:51Please Log in or Create an account to join the conversation.
- TPC
-
- Premium Member
-
10 Jul 2016 23:53matige verdediger trouwens, beetje de pereira van Nac
- Zoewiezoe
-
- Elite Member
-
11 Jul 2016 00:40 - 11 Jul 2016 00:43En ja, hopelijk komt er nog wat extra geld vrij voor de selectie uit de inspanningen die het bestuur nu doet en kan er nog wat extra' s gedaan worden. Maar laten we onszelf nou niet rijk rekenen want dan is de teleurstelling dadelijk weer enorm. En wordt er weer gezeikt over de ambitie, de slagkracht van het bestuur, het 'geringe' aantal seizoenskaarten enz enz.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
11 Jul 2016 08:37Zoewiezoe wrote: Ik vraag mij af waar dat optimisme vandaan komt dat MVV nog een paar toppers gaat halen. Kijk nu eens naar het aantal selectiespelers op de site van MVV. En we weten dat er nog 2/3 man van Genk komen en dat Labylle wellicht toch blijft. En er zal toch echt iemand in de kist moeten staan. Veel ruimte zit er dan niet meer in het huidige budget.
En ja, hopelijk komt er nog wat extra geld vrij voor de selectie uit de inspanningen die het bestuur nu doet en kan er nog wat extra' s gedaan worden. Maar laten we onszelf nou niet rijk rekenen want dan is de teleurstelling dadelijk weer enorm. En wordt er weer gezeikt over de ambitie, de slagkracht van het bestuur, het 'geringe' aantal seizoenskaarten enz enz.
mee eens , de vraag is alleen zijn we goed genoeg voor een plek in de play offs ( want dat zal het eerste doel zijn)
Gebied me eerlijk te bekennen dat MVV natuurlijk de laatste seizoen steeds rond die 10de plek bivakkeert , verleden seizoen niet op eigen kracht de PO bereikt.
Je ziet ook dat MVV supporters wel willen komen als er wat op t spel staat ( graafschap thuis PO), we zitten er echt tussen in op dit moment , mag hopen dat Genk echt 2-3 kanjers laat afkomen omdat ze iets in de samenwerking zien , want dat zou het verschil kunnen maken , want laten we eerlijk zijn hadden verleden jaar niet de (ex)-spelers van Genk gehad dan waren we 14-15 geworden, Genk maakt dus het verschil voor ons !
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
11 Jul 2016 08:55MVV maakt vandaag bekend welke testspelers naar huis mogen en welke een aanbieding krijgen. Voor de keepers Geens en Knippings geld dit, O'Connor, Dziubinski en eventueel Stankov en Luis Pedro. We zullen afwachten vandaag.
Daaaaaag!
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
11 Jul 2016 08:55Napoleon wrote:Zoewiezoe wrote: Ik vraag mij af waar dat optimisme vandaan komt dat MVV nog een paar toppers gaat halen. Kijk nu eens naar het aantal selectiespelers op de site van MVV. En we weten dat er nog 2/3 man van Genk komen en dat Labylle wellicht toch blijft. En er zal toch echt iemand in de kist moeten staan. Veel ruimte zit er dan niet meer in het huidige budget.
En ja, hopelijk komt er nog wat extra geld vrij voor de selectie uit de inspanningen die het bestuur nu doet en kan er nog wat extra' s gedaan worden. Maar laten we onszelf nou niet rijk rekenen want dan is de teleurstelling dadelijk weer enorm. En wordt er weer gezeikt over de ambitie, de slagkracht van het bestuur, het 'geringe' aantal seizoenskaarten enz enz.
mee eens , de vraag is alleen zijn we goed genoeg voor een plek in de play offs ( want dat zal het eerste doel zijn)
Gebied me eerlijk te bekennen dat MVV natuurlijk de laatste seizoen steeds rond die 10de plek bivakkeert , verleden seizoen niet op eigen kracht de PO bereikt.
Je ziet ook dat MVV supporters wel willen komen als er wat op t spel staat ( graafschap thuis PO), we zitten er echt tussen in op dit moment , mag hopen dat Genk echt 2-3 kanjers laat afkomen omdat ze iets in de samenwerking zien , want dat zou het verschil kunnen maken , want laten we eerlijk zijn hadden verleden jaar niet de (ex)-spelers van Genk gehad dan waren we 14-15 geworden, Genk maakt dus het verschil voor ons !
We kunnen nu wel blijven discussiëren waarom we pessimistisch of optimistisch zijn.
Veranderd alleen geen klote aan de situatie. We kunnen zoals ieder seizoen niet anders dan afwachten. MVV gaat echt niet de selectie eerder klaar hebben als wij hier allemaal steen en been aan het klagen zijn.
We hebben reeds al drie spelers gecontracteerd en daar komen er echt nog wel bij. Dit seizoen en vele andere zijn ook goed gekomen. Deze ook.
Patience is a beatifull cause.
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
11 Jul 2016 09:17Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
11 Jul 2016 09:43Dit lijkt mij een doelman voor ons niveau: jong, talentvol en van een grote club. Dziubinski was de staf inderdaad van onder de indruk. Ben benieuwd.
- Och jeh
-
- Elite Member
-
11 Jul 2016 10:01De Rotterdammers haalden onlangs Brad Jones op als extra goalie, aangezien Kenneth Vermeer en Warner Hahn buitenspel staan door blessures. Miazek gaat toch elders voor zijn kans. Feyenoord heeft nu nog Jones en Pär Hansson als doelmannen voor het eerste elftal. De achttienjarige Miazek staat onder contract bij Feyenoord is niet de enige Pool in Maastricht.
Ook Adrian Dziubinski, die afkomstig is van Bron Radom, trainde in de eerste week mee met de selectie van MVV. De spits scoorde driemaal in het oefenduel met vv De Heeg en liet daarom zijn stageperiode verlengen. Hij keert deze week dan ook terug op het trainingsveld van de Limburgers in de hoop om een contract af te dwingen bij MVV.
Read more at www.voetbalprimeur.nl/nieuws/673127/feye...#FIC0gwOwpUsUxye8.99
- thasjeng
-
- Senior Member
-
11 Jul 2016 10:40Adrian Dziubinski keert ook weer terug op het kunstgrasveld in Maastricht.
Goede indruk
De 24-jarige spits, afkomstig van Bron Radom, trainde de eerste trainingsweek al mee met de selectie van trainer Ron Elsen. Hij maakte een goede indruk tijdens de eerste oefenwedstrijd tegen vv De Heeg, waarin hij drie keer scoorde.
Zijn eerste stageperiode eindigde echter na afloop van deze wedstrijd. Nu keert de aanvaller (net als Miazek, ook uit Polen) weer terug en wordt zijn stage verlengd.
Bron:1limburg.nl
Ben ook benieuwd of N'Koyi nog komt
houd conditie bij Fortuna op peil, maar MVV heeft directe interesse
nog niet op de training gezien of op gesprek geweest
Bron:1limburg.nl