transfers seizoen 2016-2017

• Janepie
  • Janepie's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Sterker Door Strijd

Re: transfers seizoen 2016-2017

11 Jul 2016 14:05 - 11 Jul 2016 14:13
Anna D. wrote: Kan jij als Feyenoorder eens uitleggen waarom Kamil Miazek per se een versterking is? Wat zijn z'n goede punten dan? Geloof zeker dat hij talentvol is hoor. Maar heb een beetje het idee dat puur het feit dat hij van Feyenood afkomt hij al een versterking zou moeten zijn. Heeft nooit als eerste doelman gefungeerd ook gezien zijn jonge leeftijd. Maar ik vind het nogal een gok als MVV zijnde. Denk dat ze ook nog een ervaren doelman op het oog hebben.
Tuurlijk is het een gok maar in de vijver waarin MVV vist is elke speler dus ook de keeper een gok, vandaar dat Miazek nu op proef is. Ik zeg niet bij voorbaat dat elke PSV-er, Ajacied, Feyenoorder of Arsenal-speler een versterking is hoor, maar een keeper als deze -die zich nog steeds wilt bewijzen op de Nederlandse velden- zou je altijd kunnen gebruiken als MVV zijnde, just my two cents. Of hij goed genoeg is mag de technische staf bepalen, ze halen hem niet voor niets op proef toch?

Miazek heeft overigens wel nog één jaar contract bij Feyenoord dus wellicht is huren dit jaar een optie met een optie tot overname na één seizoen? Feyenoord probeert hem te slijten -ondanks en omdat- dat Vermeer geblesseerd is en zij al Jones, Hahn en Bijlow en Hansson als doelmannen hebben. Daardoor valt Miazek buiten de boot, jong en een talent is het zeker.

Facta Non Verba
Last edit: 11 Jul 2016 14:13 by Janepie.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• You Are
  • You Are's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

11 Jul 2016 15:14
Even puur uit interesse .. de mensen die roepen dat o'conner een contract moet krijgen, noem me 1 goeie reden behalve zijn club afkomst? Ik ben toevallig 1 training gaan kijken, en ben tegen de heeg geweest. De enige indruk die o'conner me heeft gegeven is die van ongeintreseeerd. Ik wil natuurlijk niet zeggen dat hij er niks van kan, maar die pool maakt er 3 en loopt zich kapot, maar daar hoor je niemand over.

Die keepert van Feyenoord werd destijds gehaald als mega talent.. maar met Vermeer eb Hahn voor je is het moeilijk. Jones is aangetrokken met het oog op de EL, daar zullen de Rotterdammers ook weer willen presteren.
The following user(s) said Thank You: Brncic, Janepie, bokkesprongen

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Jul 2016 15:49
Eens You Are. Bij de training viel me vooral op dat hij, zeker met iemand met een Arsenal-opleiding, geen al te beste balbehandeling had. Ook zijn pass vond ik niet bijzonder. Van iemand uit de Arsenal-school verwacht ik een bepaalde basis, die heb ik niet gezien.
The following user(s) said Thank You: Janepie

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Jul 2016 16:41
Brncic wrote: Eens You Are. Bij de training viel me vooral op dat hij, zeker met iemand met een Arsenal-opleiding, geen al te beste balbehandeling had. Ook zijn pass vond ik niet bijzonder. Van iemand uit de Arsenal-school verwacht ik een bepaalde basis, die heb ik niet gezien.[/quote

Volgens mensen die de training gevolgd hebben is hij en doelman Bo Geens naar huis gestuurd.

• Mie leef Mestreech
  • Mie leef Mestreech's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Jul 2016 18:57 - 11 Jul 2016 19:01
Ik ben eens benieuwd naar Miazek.
L1 meldt dat Miazek en Geens op proef zijn. Ik lees hier dat Geens weg is. Wordt Geens niet verward met Knipping?

Wat betreft O'Connor. Ik denk dat MVV na het vertrek van Knops op zoek gaat naar een linksbenige centrum verdediger. Je hebt met Pereira, Kuipers, Shermar Martina al drie centrumverdedigers die rechtsbenig zijn. De enige linksbenige verdediger is Shermaine Martina.
Last edit: 11 Jul 2016 19:01 by Mie leef Mestreech.
The following user(s) said Thank You: Janepie

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Jul 2016 19:04
Mienclub1902 wrote: Jammer allemaal. Waarom N'koyi niet uitgenodig om bij MVV mee te trainen?
Straks weer te laat.
Heb er best vertrouwen in dat alles goed komt maar de zogenaamde "topspelers". Forget it.
Ik gok erop dat er weer een paar Roda-spelers gehaald (gehuurd) worden: keeper Bram Verbist, Werker en misschien wel Mitchel Paulissen een optie. Let op dit is geen gerucht.
Daarnaast komen zeker 3 spelers van Genk (vernomen uit MVV-kring).
Afwachten maar weer....

Verbist naar Beerschot als keeperstrainer in ieder geval:

www.voetbalprimeur.be/nieuws/673245/verb...-en-verstand-gemaakt

• Puime
  • Puime's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

11 Jul 2016 20:03
Tegen BMR (Mheer) vond ik O'Conner opvallend sterk. Geen echte test natuurlijk , maar hij heerst in de lucht, staat altijd op de goede plaats en won als enige MVV verdediger al zijn duels. Bij corners voor ons was hij ook dreigend.
The following user(s) said Thank You: SJENG@BOSCHPOORT

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Jul 2016 21:26
Persdag bij MVV
De groepsfoto zonder doelman.
Betaald voetbal 2016 in Maastricht.

Bron L1 teletekst.

• HIER!!
  • HIER!!'s Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

11 Jul 2016 21:41
Voor een persdag krijg je geen punten!!
The following user(s) said Thank You: Jacques, opadiehard, Tuor

• Robin
  • Robin's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

11 Jul 2016 21:48
ouwe rot wrote: Persdag bij MVV
De groepsfoto zonder doelman.
Betaald voetbal 2016 in Maastricht.

Bron L1 teletekst.

Erger me ieder jaar aan de onvolledige teamfoto's. Dat heeft toch geen zin zo...Een elftal zonder keeper (op de foto) :S
MVV, Door Dik En Door Dun

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Jul 2016 21:53
Nou had ik uiteraard ook liever gezien dat we al keepers onder contract hadden, maar dat met die persfoto is natuurlijk de grootste onzin, zo'n foto maken terwijl het transfer window pas 11 dagen open is - van de 61 in totaal. Ik weet en begrijp waarom het gebeurt maar zeker voor clubs als MVV is het belachelijk, die krijgen altijd hun selectie pas laat compleet.

Kijk naar grote clubs, ik weet dat die wel genoeg keepers hebben, maar het EK is pas één dag voorbij, de transfercarrousel moet nog gaan beginnen. Nu een persfoto maken is garantie dat er op 1 september bij geen enkele club wat van klopt.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Robin, opadiehard, Tuor

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

11 Jul 2016 22:38 - 11 Jul 2016 22:40
Inderdaad zo'n VI seizoensgids bv. kunnen ze beter uitbrengen vanaf 1 september. Maar goed zal wel met bepaalde afspraken met de media en deadlines te maken hebben. Maar iedereen is het erover eens dat het de grootste onzin is.

Klopt niet inderdaad wat hier staat. Bo Geens is al weg en Lars Knipping was met Kamil Miazek op de training. Redactie zal wel niet zijn geweest naar de training.
www.1limburg.nl/l/29973

Zou het vreemd vinden overigens als Lars Knipping nu zijn 3e week ingaat en niet zou blijven als 1 van de keepers.
Last edit: 11 Jul 2016 22:40 by Anna D..
The following user(s) said Thank You: Jacques

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

12 Jul 2016 09:17
Karakter wrote: DingDingDing! We hebben een winnaar! 9 juli, ongeveer één maand later dan normaal, hebben we het eerste forumlid die aangeeft dat hij stopt met het supporten van MVV, omdat het niet opschiet met transfers/Fortuna betere (en sneller) spelers binnen haalt/MVV niet communiceert/moeder de vrouw slecht gekookt heeft.

Als je geen goede spits gaat aantrekken blijft het kut!!!!! En ik heb geen zin meer in een 10e plek. We hebben destijds de kans gehad om te promoveren met Trost maar toen kregen de spelers geen premies meer etcetc. Bedankt bestuur. Maak jullie maar druk om een keeper, pffffff. :O

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

12 Jul 2016 10:02
dit zijn nou de echte supporters alleen als het gaat zo als zij denken is het goed en anders geen supporter meer. moeten we daar nou rouwig om zijn sorry hoor ik niet.

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

12 Jul 2016 10:12
Laten we het hier nou alsjeblieft alleen over transfers hebben. Wie wel/geen supporter is, wie wel/geen vertrouwen heeft in MVV, het doet er op deze plek allemaal niet toe. Geruchten en nieuwe spelers graag. En na de transferperiode maken we de balans op.
The following user(s) said Thank You: Jim Cemint

Time to create page: 0.356 seconds