transfers seizoen 2016-2017
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
Re: transfers seizoen 2016-2017
11 Jul 2016 14:05 - 11 Jul 2016 14:13Tuurlijk is het een gok maar in de vijver waarin MVV vist is elke speler dus ook de keeper een gok, vandaar dat Miazek nu op proef is. Ik zeg niet bij voorbaat dat elke PSV-er, Ajacied, Feyenoorder of Arsenal-speler een versterking is hoor, maar een keeper als deze -die zich nog steeds wilt bewijzen op de Nederlandse velden- zou je altijd kunnen gebruiken als MVV zijnde, just my two cents. Of hij goed genoeg is mag de technische staf bepalen, ze halen hem niet voor niets op proef toch?Anna D. wrote: Kan jij als Feyenoorder eens uitleggen waarom Kamil Miazek per se een versterking is? Wat zijn z'n goede punten dan? Geloof zeker dat hij talentvol is hoor. Maar heb een beetje het idee dat puur het feit dat hij van Feyenood afkomt hij al een versterking zou moeten zijn. Heeft nooit als eerste doelman gefungeerd ook gezien zijn jonge leeftijd. Maar ik vind het nogal een gok als MVV zijnde. Denk dat ze ook nog een ervaren doelman op het oog hebben.
Miazek heeft overigens wel nog één jaar contract bij Feyenoord dus wellicht is huren dit jaar een optie met een optie tot overname na één seizoen? Feyenoord probeert hem te slijten -ondanks en omdat- dat Vermeer geblesseerd is en zij al Jones, Hahn en Bijlow en Hansson als doelmannen hebben. Daardoor valt Miazek buiten de boot, jong en een talent is het zeker.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- You Are
-
- Elite Member
-
11 Jul 2016 15:14Die keepert van Feyenoord werd destijds gehaald als mega talent.. maar met Vermeer eb Hahn voor je is het moeilijk. Jones is aangetrokken met het oog op de EL, daar zullen de Rotterdammers ook weer willen presteren.
- Brncic
-
- Away
- Platinum Member
-
11 Jul 2016 15:49Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
11 Jul 2016 16:41Brncic wrote: Eens You Are. Bij de training viel me vooral op dat hij, zeker met iemand met een Arsenal-opleiding, geen al te beste balbehandeling had. Ook zijn pass vond ik niet bijzonder. Van iemand uit de Arsenal-school verwacht ik een bepaalde basis, die heb ik niet gezien.[/quote
Volgens mensen die de training gevolgd hebben is hij en doelman Bo Geens naar huis gestuurd.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
11 Jul 2016 18:57 - 11 Jul 2016 19:01L1 meldt dat Miazek en Geens op proef zijn. Ik lees hier dat Geens weg is. Wordt Geens niet verward met Knipping?
Wat betreft O'Connor. Ik denk dat MVV na het vertrek van Knops op zoek gaat naar een linksbenige centrum verdediger. Je hebt met Pereira, Kuipers, Shermar Martina al drie centrumverdedigers die rechtsbenig zijn. De enige linksbenige verdediger is Shermaine Martina.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
11 Jul 2016 19:04Mienclub1902 wrote: Jammer allemaal. Waarom N'koyi niet uitgenodig om bij MVV mee te trainen?
Straks weer te laat.
Heb er best vertrouwen in dat alles goed komt maar de zogenaamde "topspelers". Forget it.
Ik gok erop dat er weer een paar Roda-spelers gehaald (gehuurd) worden: keeper Bram Verbist, Werker en misschien wel Mitchel Paulissen een optie. Let op dit is geen gerucht.
Daarnaast komen zeker 3 spelers van Genk (vernomen uit MVV-kring).
Afwachten maar weer....
Verbist naar Beerschot als keeperstrainer in ieder geval:
www.voetbalprimeur.be/nieuws/673245/verb...-en-verstand-gemaakt
- Puime
-
- Premium Member
-
11 Jul 2016 20:03Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
11 Jul 2016 21:26De groepsfoto zonder doelman.
Betaald voetbal 2016 in Maastricht.
Bron L1 teletekst.
- HIER!!
-
- Elite Member
-
- Robin
-
- Elite Member
-
11 Jul 2016 21:48ouwe rot wrote: Persdag bij MVV
De groepsfoto zonder doelman.
Betaald voetbal 2016 in Maastricht.
Bron L1 teletekst.
Erger me ieder jaar aan de onvolledige teamfoto's. Dat heeft toch geen zin zo...Een elftal zonder keeper (op de foto) :S
- Jacques
-
- Platinum Member
-
11 Jul 2016 21:53Kijk naar grote clubs, ik weet dat die wel genoeg keepers hebben, maar het EK is pas één dag voorbij, de transfercarrousel moet nog gaan beginnen. Nu een persfoto maken is garantie dat er op 1 september bij geen enkele club wat van klopt.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
11 Jul 2016 22:38 - 11 Jul 2016 22:40Klopt niet inderdaad wat hier staat. Bo Geens is al weg en Lars Knipping was met Kamil Miazek op de training. Redactie zal wel niet zijn geweest naar de training.
www.1limburg.nl/l/29973
Zou het vreemd vinden overigens als Lars Knipping nu zijn 3e week ingaat en niet zou blijven als 1 van de keepers.
- RedWhiteArmy
-
- Elite Member
-
- MOF NOT TOF
12 Jul 2016 09:17Karakter wrote: DingDingDing! We hebben een winnaar! 9 juli, ongeveer één maand later dan normaal, hebben we het eerste forumlid die aangeeft dat hij stopt met het supporten van MVV, omdat het niet opschiet met transfers/Fortuna betere (en sneller) spelers binnen haalt/MVV niet communiceert/moeder de vrouw slecht gekookt heeft.
Als je geen goede spits gaat aantrekken blijft het kut!!!!! En ik heb geen zin meer in een 10e plek. We hebben destijds de kans gehad om te promoveren met Trost maar toen kregen de spelers geen premies meer etcetc. Bedankt bestuur. Maak jullie maar druk om een keeper, pffffff.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
12 Jul 2016 10:02Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Brncic
-
- Away
- Platinum Member
-
12 Jul 2016 10:12Please Log in or Create an account to join the conversation.