transfers seizoen 2016-2017

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

Re: transfers seizoen 2016-2017

10 Jul 2016 11:21
krampioen wrote: MVV is een bedrijf. Ze leveren een product. Het product is onvoldoende. Plek 8 tot 12 . 1e divisie. Ik vind dit Maastricht onwaardig. Er zit geen enkele vooruitgang in. Het is al jaren hetzelfde. Ook voor komend seizoen weer van hetzelfde. Ik ben het zat. En waarschijnlijk anderen ook.
Jij bent een klant, wij zijn supporters.
Houdoe!
The following user(s) said Thank You: MVV4life, serke, opadiehard, itsman

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

10 Jul 2016 11:31
webmastersfm wrote: MVV heeft na de verbouwingen (gras, dak, kleedkamers etc ) een buitenproportionele huur dit jaar (en volgende jaren). Naar verluidt 400.000. Totaal niet marktconform. Heb MVV geadviseerd voor die 4 ton een hypotheek te pakken en als eerste club in Nederland het stadion terug te kopen... Reactie was wat lacherig en credebility verhaal. 4 Ton is van de gekke. Heb ik t verkeerd, plz correct door insiders .
Ik weet niet hoe je dit bedoelt maar voor vier ton koop je natuurlijk het stadion niet. Dan moet je aan een bedrag tussen 1,5 en 2 miljoen denken. En dan heb je nog alleen het voetbalgedeelte. Businessruimte e.d.horen daar niet bij. En de kantoren uiteraard ook niet. Dat wordt van private partijen gehuurd, niet van de gemeente.
De eigendomsverhoudingen binnen de Geusselt zitten wat ingewikkelder in elkaar dan iedereen denkt. Mogelijk dat het totale huurbedrag in de buurt van de vier ton komt, ik weet dat niet, maar dat is niet wat de gemeente de club in rekening brengt.

• Oaktree
  • Oaktree's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

10 Jul 2016 12:16
krampioen wrote:
Schapendonk wrote: Ik snap de opmerking waar voor je geld niet. Ik ga uit clubliefde. Als ik voor het geld ging zat ik om de week in Madrid.
MVV is een bedrijf. Ze leveren een product. Het product is onvoldoende. Plek 8 tot 12 . 1e divisie. Ik vind dit Maastricht onwaardig. Er zit geen enkele vooruitgang in. Het is al jaren hetzelfde. Ook voor komend seizoen weer van hetzelfde. Ik ben het zat. En waarschijnlijk anderen ook.

Je hoeft niet te komen! Dan blijf je lekker weg en gaat tussen die duffe Brabo's zitten.
Maa maa maa maa

Ik kom niet voor resultaat! AL IS DAT ZEKER MEEGENOMEN.
Ik kom voor MVV.

Je hebt zeker destijds niet op de markt gestaan..
Ik ben blij dat we er nog steeds zijn, DAAROM kom ik!

En natuurlijk hoop ik ook dat we weer eens goede tijden krijgen.
Al ervaar ik de laatste 4 jaar jaar ook als goede tijden. Omdat ik ook jaren kan herinneren dat we in onzekerheid leefde of we überhaupt nog konden gaan. Zie FSC
Natus et suscitavit in Marsana
The following user(s) said Thank You: itsman

• MVV4life
  • MVV4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Kom op die roeie!

10 Jul 2016 12:17
Boschpoort wrote:
webmastersfm wrote: MVV heeft na de verbouwingen (gras, dak, kleedkamers etc ) een buitenproportionele huur dit jaar (en volgende jaren). Naar verluidt 400.000. Totaal niet marktconform. Heb MVV geadviseerd voor die 4 ton een hypotheek te pakken en als eerste club in Nederland het stadion terug te kopen... Reactie was wat lacherig en credebility verhaal. 4 Ton is van de gekke. Heb ik t verkeerd, plz correct door insiders .
Ik weet niet hoe je dit bedoelt maar voor vier ton koop je natuurlijk het stadion niet. Dan moet je aan een bedrag tussen 1,5 en 2 miljoen denken. En dan heb je nog alleen het voetbalgedeelte. Businessruimte e.d.horen daar niet bij. En de kantoren uiteraard ook niet. Dat wordt van private partijen gehuurd, niet van de gemeente.
De eigendomsverhoudingen binnen de Geusselt zitten wat ingewikkelder in elkaar dan iedereen denkt. Mogelijk dat het totale huurbedrag in de buurt van de vier ton komt, ik weet dat niet, maar dat is niet wat de gemeente de club in rekening brengt.
Wat webmastersfm bedoelt is dat we het stadion terugkopen van de gemeente, voor hetzelfde bedrag, dan betaal je dus veel minder aan die hypotheek/lening. Nu lijkt het alsof we met hetzelfde bedrag het stadion in 4 jaar hebben afgelost.
In principe klopt dat, we weten echter niet wat allemaal in die huur zit, zit daar bv ook het onderhoud in van het kunstgras? Etc.
Ik neem aan dat er dus meer kosten in de huur zitten die MVV dan zelf moet betalen.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

• krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

10 Jul 2016 12:22
Boschpoort wrote:
krampioen wrote: MVV is een bedrijf. Ze leveren een product. Het product is onvoldoende. Plek 8 tot 12 . 1e divisie. Ik vind dit Maastricht onwaardig. Er zit geen enkele vooruitgang in. Het is al jaren hetzelfde. Ook voor komend seizoen weer van hetzelfde. Ik ben het zat. En waarschijnlijk anderen ook.
Jij bent een klant, wij zijn supporters.
Houdoe!
Er zijn 2000 supporters. De rest is klant. En zonder klanten geen centen.
Houdoe !!

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

10 Jul 2016 12:25
Vind jij je dan zo een goede supporter ,een goede supporter staat achter zijn club ook als het nie gaat zoals jij dat wild

• HIER!!
  • HIER!!'s Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

10 Jul 2016 12:40
Dat verhaal vaan die paar ton extra.... wat mvv zou genereren' kunnen we dat naar het land der fabellen sturen?

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

10 Jul 2016 13:36
Zullen we bank on topic gaan? Transfers en geruchten, daar gaat het hier over.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

10 Jul 2016 13:43
Ik heb gister via een sponsor vernomen dat ook Labylle waarschijnlijk weer gaat bijtekenen.

• HIER!!
  • HIER!!'s Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

10 Jul 2016 13:43
Extra geld voor transfers toch? ;)

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

10 Jul 2016 13:44
Ik heb gister via een sponsor vernomen dat ook Labylle waarschijnlijk weer gaat bijtekenen, en bij MVV over een aantal weken gaat meedoen.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:transfers seizoen 2016-2017

10 Jul 2016 14:05
Met die ton of anderhalf meer spelersgeld zul je niet opeens een ander beeld zien bij MVV op transfergebied. Dan nog blijft het wachten op de echte versterkingen hopelijk nog een stuk of 3 samen met de profspelers.

Labylle zal inderdaad blijven alle tekenen wijzen die kant op echter verwacht ik hem pas na de winterstop weer terug als hij volledig wedstrijdfit is.

• thomas043
  • thomas043's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

10 Jul 2016 15:47
MVV4life wrote:
Boschpoort wrote:
Wat webmastersfm bedoelt is dat we het stadion terugkopen van de gemeente, voor hetzelfde bedrag, dan betaal je dus veel minder aan die hypotheek/lening. Nu lijkt het alsof we met hetzelfde bedrag het stadion in 4 jaar hebben afgelost.
In principe klopt dat, we weten echter niet wat allemaal in die huur zit, zit daar bv ook het onderhoud in van het kunstgras? Etc.
Ik neem aan dat er dus meer kosten in de huur zitten die MVV dan zelf moet betalen.
Is eerst nog maar eens de vraag of de gemeente überhaupt het stadion zou willen verkopen. Easy money voor hun.

• Peter Pan
  • Peter Pan's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re:RE: Re:transfers seizoen 2016-2017

10 Jul 2016 16:24
Anna D. wrote: Met die ton of anderhalf meer spelersgeld zul je niet opeens een ander beeld zien bij MVV op transfergebied. Dan nog blijft het wachten op de echte versterkingen hopelijk nog een stuk of 3 samen met de profspelers.

Labylle zal inderdaad blijven alle tekenen wijzen die kant op echter verwacht ik hem pas na de winterstop weer terug als hij volledig wedstrijdfit is.
Over dat stukje over Labylle. Iemand enig idee hoe het zit met het salaris van een langdurige geblesseerde speler? Zijn de clubs hier voor beschermd en is het bijvoorbeeld zo dat als een dokter een speler geblesseerd verklaard het salaris dan door een instantie wordt betaald? Of is gewoon in alle gevallen het salaris van de speler voor rekening van de club? Roeibaank misschien die hier meer van weet? Of anderen natuurlijk.

• Vrijgeleer
  • Vrijgeleer's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member
  • I wanna go home

10 Jul 2016 16:50
Krampioen, wat ben jij een ontzettende dwaas...
Wat ben ik blij dat je dit seizoen lekker naar PSV gaat kijken, ik gun je de titel!
Mocht het dit seizoen in Eindhoven een beetje tegen vallen, dan hoop ik niet dat je
ooit nog terugkeert in de Geusselt. Ik kom er niet over uit dat je twee clubs van een
totaal ander kaliber met elkaar durft te vergelijken, maar goed genoeg gevreigel...

Waar ik aan het eind van vorig seizoen geen zin meer had in de maffia praktijken van de KNVB, het
verwerken van eventuele nieuwe teleurstelling ala de Graafschap etc. Heb ik er vertrouwen in dat MVV
dit seizoen opnieuw gaat meedoen. De kwaliteit van de selectie is prima, evenals die van de testspelers.

Laten we met z'n allen eens naar de positieve ontwikkelingen rondom MVV kijken. Test spelers van Arsenal,
het behouden van Croux, het overwogen kiezen van nieuwe (test)spelers, het aanpakken van de toiletten en
de vele andere positieve ontwikkelingen. Ik ben ervan overtuigd dat onze weg naar de Eredivisie steeds vlotter
begint te lopen, dat we een duidelijke routebeschrijving hebben ontwikkeld en dat we weten wanneer we aan
willen komen. Het liefst zie ik die reis niet als een vakantie, maar als een emigratie naar ons nieuwe thuis!

Spelers kunnen door MVV bij de KNVB, of een orgaan daarvan, worden ziek gemeld. Met het ziek melden van
deze speler wordt er tevens een regeling ingang gezet omtrent de salarissen. Het is echter aan MVV en de speler
om een nieuw salaris af te spreken. Wellicht vraagt de verzekering (UVW?) wel extra premie bij spelers die terug
keren van een blessure.

I WANNA GO HOME :evil:
The following user(s) said Thank You: Jacques

Time to create page: 0.401 seconds